Уважаеми приятели,предполагам че някои от Вас са чули старият виц за - "Как приемаха навремето в милиционерския корпус новите членове" - Новите се изправяха пред една комисия и сцената беше горе долу следната:Влиза първият.-¿Колко е 2 по 2? - 4, 3 по 2 - 4, 4 по 2 - 4.- Тъп, но упорит:Приема се.Вторият: 2 по 2 - 4, 3 по 2 - 5, 4 по 2 - 6. - Тъп, но последователен: Приема се. Третият го скъсаха защото отговори правилно и по умни от шефа не се приемаха тогава и т. н.Искам да кажа че мойта е горе долу същата - ... но упорит.С най добри пожелания. http://www.youtube.com/watch?v=2Dz-hNjd4Rw - Бг субтитри.
http://youtu.be/bAsA00-5KoI
Радвам се че харесваш Металика. На мен лично ми допада най - много версията на групата от осемдесетте, но това вече е въпрос на лични предпочитания. Песента която посочваш е първата истинска балада на групата, ако може така да се каже. Всички предишни опити за по лирична музика са малко или много различи от Nothing Else Matters. Примерът е Fade to Black. Ще си позволя да цитирам списание ROCK издание август 2006 година, по повод 15 та годишнина от издаването на Черния албум, коментари относно създаването на Nothing Else Matters. Джеймс - "Говорех с някой по телефона пощипвайки струните на китарата. Завършвайки телефонният разговор продължих да си играя със струните докато крайния резултат не ме задоволи. Песента говори за един мъж, който търси приятелката която е загубил преди, за връзките които се губят, преди всичко за братските отношения между нас (Металика) и това което се поражда и чувстваме със сърцата си. Песента изразява чувствата ми. Мислех че е прекалено лична и че няма да се хареса на другите от групата. Бях я написал за мен лично, чуха я и веднага я разбраха. Винаги съм харесвал начина на композиране на Браян Мей, опитах се да го направя като него и мисля че се получи защото песента имаше успех". Години по късно когато Металика решиха да пробват със симфоничния оркестър беше една от темите която най - много възможности имаше. Ларс - "На тази тема е невъзможно да и се наложат параметри или граници. Можехме да изкараме толкова неща от нея колкото ни позволяваше въображението. Когато Боб я предложи за включване към списака на песни Металика + оркестър никой не се противопостави". Майкъл Камен - композитор -"Металика иска да свири със оркестър - колко странно. Помолих ги да ми изпратят песента. Не знаех какво ще получа и си признавам, въпреки че ги познавах бегло в музикално отношение не бях привърженик на този тип шум. Песента ме изненада. ¿Балада? В началото и на теория ми беше необходимо да се базирам на мелодията, обаче реших че не би интересувало никой и би било много лесно, така че направих няколко промени и върнах песента обратно монтирана по моя начин. Не ми се обадиха в последствие така че реших че имаме разлики в мненията или не са останали доволни"... Камен - "Когато Металика излязоха на сцената музиката беше много силна, впечатляващо. Тогава си дадох сметка че са нещо голямо. След концерта отидох зад кулисите и се представих. Казаха ми че са харесали много моята работа върху Nothing Else Matters. Тогава ги попитах защо моите промени почти не се чуват във албима на което ми отговориха изкарвайки един сингъл не знам от къде и ми казаха -"Чуй това - това е нашата друга версия, наричаме я асансьор". Съдържаше гласът на Джеймс една китара и оркестъра. Бяха запазили моята версия както си беше за да я издадат на втората част на сингъла Sad But True.
Cliff Burton!!! - http://www.youtube.com/watch?v=Y-G4PTysacI&feature=related
One - http://www.youtube.com/watch?v=-LOT_7psWnc
Това пуснаха преди време.
В замунда целият, макар, че премиерата ще е след дни.
Регистрирай се сега за да коментираш и за да не изпускаш най-новото в общността. Ще се радваме да видим твои публикации тук!
Още архиви