BgLOG.net
Такава, каквато е била, е и трябва да бъде
By edinotwas , 11 March 2006
Казваш, че съм егоист.
Да права си.
Егоист съм, писна ми да посаждам ябълката в теб, да я торя, да  я поливам и когато тя порастне друг да я яде. Толкова труд, толкова време и сълзи, сълзи неизплакани съм инвестирал в теб, че заслужавам. Аз да бера цветовете на този труд. Аз да ям ябълките от твоите клони. Аз и нашите деца.
Аз а не някоя свиня.
Ако е така предпочитам да съм свиня.

п.п.  аграрно.
Legacy hit count
2490
Legacy blog alias
5188
Legacy friendly alias
егоист-B165754B4076438EB4106BA46F7B1285
Размисли
Любов
Болка
Вдъхновение

Comments4

shtepselinka
shtepselinka преди 20 години и 2 месеца
Нормално е да си егоист в любовта. Малко или много всеки един от нас действа като такъв. Но пък го има и другия момент, че трябва да даваш без да чакаш в замяна да получиш нещо или пък кога ще го получиш, че трябва да действаш пръв, пръв да обичаш, пръв да даряваш и т.н. Според мен разочарованието често съпътства  любовта, защото чувствата, които създава у нас тя са много, ама много силни, всеобхващащи, понякога вманиачаващи и в един момент като не се получи това, което сме искали, понясането на реалността не е хич лесно.
И ето въпреки, че си ядосан, разочарован, обиден, ти пак си готов да бъдеш дори "свиня" само и само, за да имаш ябълката Smile Това според мен е любов...
gargichka
gargichka преди 20 години и 1 месец
Свинете, единотвас, са животни добри и миролюбиви. Те са всъщност с гени почти като човешките. Какво имаш ти против свинете? Wink

П.П. Много е хубаво! Наред с Оня твой сън (сещаш се кой).
edinotwas
edinotwas преди 20 години и 1 месец
Да, има връзка, макар и да не са свързани, но са в един стил. Мислех да ги обединя. Засега са самостоятелни.
edinotwas
edinotwas преди 19 години и 8 месеца
Каквото казах това и стана, сега друг яде ябълката, сега друг ти се радва, но аз няма да спра да те обичам.
Ти стана прекрасна.
Ти си прекрасна.
By acecoke , 8 March 2006
Ех, днес е вашия ден, мили ми дами. Не че не се сещам, през останалото време за вас, но просто ако го казвам (пиша) всеки ден, сигурно ще стана много досаден на хората :))

Та винаги, когато стане въпрос за жена и се сещам (с риск да се повторя) за една фраза на Наполеон (с риск да не е бил той) за жените "Или трябва да ги разберем или да ги обичаме. Аз предпочитам да ги обичам". Не бих казал, че е трудно да разбера една жена. Не бих казал, дори, че не искам. Просто за мен е по-приятно да ви обичам. И пак да ви кажа - обичам ви и

ЧЕСТИТ ОСМИ МАРТ! 

ROSEBIG

 

Legacy hit count
1206
Legacy blog alias
5121
Legacy friendly alias
Като-не-можем-да-ви-разберем----
Размисли
Любов
Романтика

Comments3

shtepselinka
shtepselinka преди 20 години и 2 месеца
Ей, страшен си Тони!!! Smile Много мило от твоя страна, че даже и два поста си пуснал (пардон може и да са повече, не съм разгледала всичко още Wink) На тебе пък ти пожелавам още повече да обичаш и много да бъдеш обичан!!
acecoke
acecoke преди 20 години и 2 месеца

Е, ха дано, ха дано Smile

Shogun
Shogun преди 20 години и 1 месец
Аз чак сега попадам на това! Тони, тази роза просто благоухае!!!!
By aragorn , 22 February 2006

Вярно е, че не си ми първия.

Но това няма значение.

Наистина – пътуването към теб не беше лесно.

Имах проблеми още на границата с Унгария. Свалиха ме от автобуса. Върнаха ме обратно в Германия.

Трябваше да минат няколко месеца, докато стане възможно второто ми пътуване.

Но пристигнах в непознатата за мен България.

Няколко дни по-късно ти ме видя за първи път…

Полудях по теб още в мига, в който ме докосна за първи път – сякаш някакво електричество протече в жилите на тялото ми.

Не мога да забравя как ме докосваше, как ме галеше…

Не мога да забравя сълзите в очите ти…

И ставаше все по-хубаво – с всеки изминал ден, в който бяхме заедно…

Вярно е, че не си ми първия. Германецът беше студен като лед. Отнасяше се с мен като с вещ, не му пукаше дали имам душа – просто, когато му омръзвах ме захвърляше… До следващия път.

Ти си друг – топъл, жив, пращящ от енергия…

Имаш невероятно нежни ръце.

Обожавам моментите, в които ме галиш…

Сякаш огън ме изгаря всеки път, когато ме докоснеш!

Топлината ти се влива в мен…

И сякаш се разтапям. И вече не съм същата.

Обожавам моментите, в които танцуваме заедно.

Обичам да изпадам в екстаз, опиянена от твоето опиянение…

Ръцете ти…

... пробягващи бързо по цялото ми тяло…

С тези ръце можеш да ме накараш да стена, да плача, да вия, да крещя от радост…

…………………………………………

Следва продължение - в Литература, Алтернативни произведения ;)

Legacy hit count
1094
Legacy blog alias
4771
Legacy friendly alias
Ти-и-аз
Любов
Страст, желание, привличане

Comments

By aragorn , 20 February 2006

 

                    Едва ли всичко е минало,

                    потънало в бяла тъма,

                    едва ли и нашите спомени

                    са сън,несънуван в нощта.

 

                    Разпалваме старите въглени,

                    заспали във наште сърца...

                    Едва ли всичко е минало-

                    не искам да вярвам в това!

 

                    Студените устни,целувани

                    със толкова нежност и страст,

                    изстрадано в болките щастие,

                    покрито със слоеве прах...

 

                    ...и ласките с обич отдавани,

                    несрещащи отклик сега...

                    Не вярвам,че всичко е минало-

                    не мога да вярвам в това!

 

                    Дали виновен само аз съм?!

                    Виновна ли е възрастта?

                    Или пък просто той-Живота

                    си прави с нас тъй зла шега?!

 

                    Дали подмятани в житейски шемет

                    не сещаме,че нашата вина

                    на другия донася много болка...

                    Дали това е Любовта?!

Legacy hit count
1344
Legacy blog alias
4732
Legacy friendly alias
ДАЛИ-ТОВА-Е-ЛЮБОВТА---
Любов
Поезия

Comments

By veselin , 18 February 2006


Я вас любил: любовь еще, быть может,
В душе моей угасла не совсем;
Но пусть она вас больше не тревожит;
Я не хочу печалить вас ничем.
Я вас любил безмолвно, безнадежно,
То робостью, то ревностью томим;
Я вас любил так искренно, так нежно,
Как дай вам бог любимой быть другим.


1829г.    Александр Сергеевич Пушкин
Legacy hit count
1514
Legacy blog alias
4713
Legacy friendly alias
-----------
Любов
Поезия
Романтика
Вдъхновение
Страст, желание, привличане

Comments2

shtepselinka
shtepselinka преди 20 години и 2 месеца

...Обичах Ви и любовта ми може  

да тлее още в моята душа,

но нека вече туй не Ви тревожи 

не искам с нищо да Ви натъжа.

Обичах Ви безумно, безнадеждно,

изгарях и от ревност, и от страст

Обичах Ви тъй искрено, тъй нежно

дано Ви някой друг обикне както аз...

 

Това е един от българските преводи само, че не знам кой го е правил. Не знаех, че е на Пушкин, нито пък коя година е писано - супер Веско, много ни зарадва с мама - тя току-що ми го продиктува на български, че тя е човекът със стихотворенията на изуст в семейството Wink

veselin
veselin преди 20 години и 2 месеца

:) Това са малкото ми спомени от руския, който учихме в гимназията. Така и не го научих този език както трябва, а беше 2ри език и имахме по 5-6 часа седмично.

А превода не го бях чел, така че и аз съм приятно изненадан :)

 

By edinotwas , 15 February 2006

любов=трепет

любов=вдъхновение

любов=целувка

любов=свещи

любов=вино

любов= романтика

любов=радост

любов=секс

любов=страст

любов=деца

любов=мъка

любов=изневяра

любов=приемственост

любов=тъга

любов=приятелство

любов=............... толкова много неща и никое нее преди другите и нее по-важно или по маловажно

любов=живот

любов=любов

 

Legacy hit count
1195
Legacy blog alias
4647
Legacy friendly alias
любов--
Размисли
Любов
Невчесани мисли

Comments2

Darla
Darla преди 20 години и 2 месеца

Най-много ми допадна предпоследното сравнение - "любов = живот"! Защото, ако няма любов или не живеем с любов, то какъв би бил животът ни..?!

Вероятно си описал различните проявления (или видове) любов - Epitumia, Eros, Storge, Phileo and Agape... Харесва ми!Smile

edinotwas
edinotwas преди 19 години и 11 месеца
(Сори за късния коментар. )
Истината е, че нищо не съм описвал, а са моментно хрумване.
By Darla , 15 February 2006

Моят вчерашен ден приключи с този малък сладък подарък - подарен ми с любов!Kiss


Legacy hit count
953
Legacy blog alias
4640
Legacy friendly alias
Отзвук-D20D5D8A32B4442DA2C2F2AC1F71479C
Любов

Comments2

shtepselinka
shtepselinka преди 20 години и 2 месеца
Оооо (тихо Зайо да не чуе, че Тери ще се охарчи Wink), ама тези в сърчицето са невероятно вкусни бонбонки Линдт! Старотен подарък са ти направили!!
Darla
Darla преди 20 години и 2 месеца

Изглежда, че този продукт предназначен за подарък вчера е бил хит, защото един познат ми каза, че и той е получил същия.Smile

Иначе,да - бонбоните са супер! Особено в комбинация с ароматно, силно кафе и целувка!Wink

By veselin , 15 February 2006

ДОКОСВАНЕ

Навън вали със часове,
на огледало става
малкият площад.
Студено е.
Превръща се в свидетел
на неописуемо красив
парад.
Навън вали,
но бяхме заедно
под стичащата се вода.
Докосва на вълни
гласа ти.
Като река.

Веселин Иванов, 2002г.

Legacy hit count
1153
Legacy blog alias
4634
Legacy friendly alias
Докосване-B513767039F6479DBDF8B6B894EC29FA
Любов
Поезия

Comments2

shtepselinka
shtepselinka преди 20 години и 2 месеца

Вескооо, много е нежно това...

Тебе дъждът много добре ти върви в стихотворенията, ще взема да ти измисля някакъв такъв творчески прякор, свързан с дъжда... Wink

Много си те бива ! Smile

veselin
veselin преди 20 години и 2 месеца
:) Щепси, това е всъщност преработка на едно старо стихче, което преди доста време бях пуснал в блога, и което също ти беше харесало и го беше коментирала. Затова сигурно така реагираш за стиховете ми и за дъжда. Но си доста наблюдателна, защото на мен половината неща сигурно наистина са ми свързани с дъжда. :)
By kekla , 14 February 2006

- А какво е тогава?
- Това е пясъчникът, в който си играехме като деца, това е пясъчникът с дворците, които построихме в името на вечната истина...

(вместо заглавие)

 Ние вървяхме хванати за ръце и мечтаехме за нощите, когато звездите светят...
 Не се питахме къде са те денем, защото знаехме, че те светят вътре в нас.
 Мислите ни прелитаха от цвят на цвят, а прашецът пръскаше аромат на лавандула.
 Опияниният въздух запуши устата на злото и напусна пределите на света.
 Пчеличките полетяха с пеперудите и оставиха блестяща диря пред себе си...
 Това е нашият млечен път, пътят, който ни води по невървяни дни, неизживани нощи и към огньовете, които не са угаснали и горят високо, високо в Планината.
 - Какво е това място? Защо сме тук? Нали трябваше да сме на стотици километри?
 - Че ние сме на стотици километри...
 Всъщност разстоянието е последното нещо, което трябва да те интересува.
Огледай се и виж само какво се разкрива пред нас!
Погледни ливадите, дърветата, смокините, които растат в градината на къщата пред нас...
Тъкмо това е нашето място...
Нашата къща.
 - Аз не я познавам тази къща, не познавам и чувсвото, което бълбука вътре, не познавам гледката, не познавам...
Страх ме е!
Какво е това място?!
 - Хей престани да се страхуваш...
От както те познавам ти се страхуваш от лошите неща, за да не ти се случат, страхуваш се, когато ти се случи нещо хубаво, да не би да ти го вземе времето...
А как може да ти го вземе, след като то вече ти е дадено?!
Как може да вземеш от нещо, от което не може да се вземе?
Хей, това е нашето място...
 - Как така нашето?
 -... където ще пренощуваме живота си и ще създадем още много животи като нашите...
 - Нужно ли е?
Аз не съм сигурна...
 - А трябва.
Затова пък аз съм напълно сигурен...
Погледът ми се простира и виждам как това наоколо се превръща в безброй „наоколо”, завърта се и обгръщайки ни, страховете, с който ни закърмиха престанаха да съществуват... Те отстъпоха място на нас, на нас и нашите мънички стъпки, които продължаваме да вървим...
По нашия, млечния път...
Не ме гледай така недоумяващо...
 - Не те гледам... само че не успявам да си обясня вълнолома наоколо си...
 - Това не е никакъв вълнолом.
 - А какво е тогава?
 - Това е пясъчникът, в който си играехме като деца, това е пясъчникът с дворците, които построихме в името на вечната истина...
 - Вечната?!
Не ми говори за това...
Аз не вярвам във Вечността, кое те кара да си мислиш, че тя съществува, кое те кара да вярваш в тези глупости?
 - Ти.
 - Аз?!
 - Че кой друг по-добре разбира от Вечността, кой по-добре разбира от безсмъртието, което ни принадлежи и което упорито се опитва да ни отнеме времето и лъжливата вяра, че нещата имат начало и край...
Затвори очи и виж лицето ми, виж какво ти говоря, погледни тъжните думи около себеси и ги съсечи, защото те никога не са били истина.
Истината и лъжата са някакви измислици, с който уж сме закърмени, но не са част от нас и топлото майчино мляко...

Legacy hit count
1000
Legacy blog alias
4611
Legacy friendly alias
А-какво-е-тогава-
Размисли
Любов

Comments1

Vladimir78
Vladimir78 преди 20 години и 2 месеца

"...Пчеличките полетяха с пеперудите и оставиха блестяща диря пред себе си..."

приятелче, това много ми хареса. Мисля обаче да го прочета още веднъж, за да ми хареса още повече.

Когаа да очакваме повече ? Wink

By axl_girl , 13 February 2006

Ех Любофф!

Това е една от ония ситуации,дето не мож ги контролира!Колкото и да се опитваш просто е необяснимо невъзможно.А има необясними неща,не е като да няма...не е само Любовта. Ето например известното божествено сечение в природата,което се отнася и за човека:числото "пи",1,618 ли беше,ако бъркам някой да ме поправи,математиците? Необяснимо е.Но е реално:всичко в природата и при човека е в съотношение "пи".Даже във всички пчелни кошери по света,броят на женските пчели,който е известно че принципно е по-голям от този на мъжките е в съотношение "пи" с броя на мъжките.Разстоянието от рамото до върха на пръстите на човек е в съотношение "пи" с разстоянието от лакета до върха на пръстите и тнт и тнт.Това е божественото сечение. То е необяснимо.Но в никакъв случай случайно.

Така е и с любовта.Може би не е случайна.Нищо не е случайно. Усеща се,са казали, в областта на корема.И аз го казвам де.Виж ти вече какви научни обяснения се заформят около нея...

Освен това са казали:love is blind as far as the eye can see...

Ех много го обичам пиянството на любовната магия!

Legacy hit count
2271
Legacy blog alias
4596
Legacy friendly alias
Някаква-магия---
Любов

Comments3

micromax
micromax преди 20 години и 2 месеца

Не знам точно за кое Пи говориш. По принцип то е 22/7, което е приблизитено 3.14. 

Сещам се, че имаше нещо подобно на нещата които пишеш в Шифъра на Леонардо ако не се лъжа. Но точно за името на числото и дали става въпрос за това Пи, което пък изразяваше отношението на обиколката на кръга към диаметъра...(абе доста се омотах с тези спомени) не си спомням.

И аз не съм съгласен със случайната любов, колкото и невероятно да звучи това понятие. Ако се замислим природата колко е хаотична на пръв поглед. После някой си решава, взема един молив и много хартия. Гледа и пише и след няколко милиона реда таблично записани данни изкарва зависимост(формула) за еди какво си.

Днес дори четох, че котировката на акциите приличала на някаква си крива, която приличала на още нещо си....

Че тези лирични отклонения са да стигна до въпроса, че не винаги всичко е случайно, макар, че на пръв поглед да изглжда така. Нашия живот е само миг от безкрая. Абсурдно е да казваме каквото и да е с някаква категоричност.

Любовта е магия и влюбването не е случайно. Доколното знам трябва да се отделят някакви си химични неща в теб и в човека, в който си се влюбил. От толкова хора на света баш на него ли попадна, че и точно по едно и също време да се отделят тези си нещица и в теб и в нея... Абе доста объркано звучи, но в момена се опитвам да разсъждавам на гладен стомах на 3 бири в 2 посреднощ :)

Че можем да си оборим и предната теза ако кажем, че за да излязат тези си вещества в корема или някъде си там в тялото на другия може да не става случайно, а след като другия усети, че и ти си ги отделил вече. Един вид ти си бил инициатора на влюбването.

Да ама вижте колко грозно звучи. Тогава може ли да се говори за магия на любовта, ако сведем всичко да нещо си някъде си по някое си време. И после цял живот с този човек.. И то зарди това си нещо.

Не на мен тия. Не съм съгласен. Може да има нешо си,някъде си, по някое си време, но това нещо не може да е отговорно за гоЛямото нещо с гоЛямото Л, наречено ЛЮБОВ.

Готино ми е като съм влюбен. Готино ми е да си мисля за другия и да ми е гадно че не съм при него. Но във втория случай ми е готино, защото знам, че след няколко дена ще си я гушкам. Ами аз знам нещо, което ме прави щастлив. Като съм се влюбвал съм знаел, че тя ще ме заобича също. Тя като се е влюбвала е знаела, че няма да сбърка, и че и аз също ще я обичам.

Ето това не е случайност. НИЕ сме ЗНАЕЛИ, че нещото наречено ЛЮБОВ ще се случи. Така че любовта не е случайна!

 

==========бреййййй аз бая умен съм бил============ :)

да ме прощавате за речника. Това последното е на майтап, не ме мислете за самохвалко :) Глада и бирите са виновни. 

shtepselinka
shtepselinka преди 20 години и 2 месеца

Относно тия работи дето ти се отделят и не ти се отделят и на кого му се отделят и кога му се отделят Wink... имам едни приятели дето поназнайват от тия нещица и какво ми обясниха те:

Значи... да речем, че някоя жена (моя милост примерно) има проблеми с бъбреците - хронични проблеми. Както си вървя значи аз (това по най-простому обяснено само с един показател, не с всичките неща, от които се влияят тия работи) и като му дойде времето Wink почват да бъкат от мене разни феромончета, които ходят и търсят такива мъже, които да нямат проблеми с бъбреците... Следва въпросът:Що? Ами защото целият организъм се стреми всячески да се възпроизведе!!! И най-важното тоя плод дето ще се получи - да бъде стабилен и да оцелее, т,.е. ако и двамата родители са болни от едно и също нещо - детето има много по-голяма вероятност също да се разболее от това. Та така тия феромончета пък от своя страна вече почват да предизвикват някакви усещания за харесване, нехаресване и т.н. Пак казвам по простому обяснено... 

А според мене нормално е всяко чувство да се предизвиква от някакви хормончета. Въпросът с любовта продължава обаче и след хормоните - какво става после? Би било забавно някой учен да дойде и да каже: Ами, да, драги колеги, оказа се, че чувствата на влюбеност се предизвикват от увеличеното отделяне на еди-кой си хормон, вследствие основната цел на организма - разплод. Този хормон обаче има срок на действие не повече от 2 години, след което се оказва, че, ако изобщо имате някакви чуства към човека, с когото сте се събрали, то това са такива на привързаност или се изпитват по навик - няма какво да ги предизвиква, съжалявам..

Хахахаха даже си го представям как говори и си мисли сега кой знае какъв фурор ще предизвика с думите си - хората ще спрат да се обичат, ще се развеждат на всеки 2 години...

А бе тия блогове трябва да ги забранят за писане в тях след 2 часа... 

глей що глупости нащраках!!! 

micromax
micromax преди 20 години и 2 месеца

В моемента са 2 часа преди 2 :) и продължаваме с глупостите :)

Май в нешинъл джеографик четох, че някакво животно, което по принцип е моногамно и цял живот е седин партньор му махнали този хормон, който според учените е за привързаноста. Тогава познай какво станало. Това животно започнало да изневерява :) Така, че зависи в коя степен на еволюцията сме стигнали. 

На някой този хормон им е в повече и цял живот са си верни. Другите сигурно някой извънземен си прави опити с тях и ту го маха, ту го слага и затова понякога изневеряват :)

Чакай да бягам, че една ръка се провира през покрива да не ме хване.....