Остров и откриването му

12.03 19:08 - Малта и Гозо


Понеже почти всеки търсач на сензации не пропуска да включи в писанията си и прословутите и уникални "колесни коловози" на двата малтийски острова, нека го направя и аз. Само че ще направя напълно различна интерпретация на тези траншеи.

Това не са следи от; строителство, напояване или извънземна гавра. Тези линии, както и скалата около тях са останки от; нещо голямо, нещо велико, нещо което хора и култури от далечни брегове са решили да унищожат веднъж и за винаги. Ето защо около тези коловози има толкова разхвърляни камъни и явно дълбани скали, това е било скала, на която е имало нещо свято, но то е станало омразно не само на местните хора, но дори и на по далечни народи и тия ями и коловози са остатъка на всичко там.

Важното е да се запомни следното, това не са следи от градежи, а от разрушение, копали са за да извадят дори и основите на това, което е било от горе. А то не е било нищо случайно дори и за bogoizbrania. Именно тези два острова са били основата на най великата тайна на земята съществувала някога, но разрушена от покрусени и ужасени народи.

На първия линк има доста детайлно разглеждане, и те също са стигнали до извода, че става въпрос за копаене и отнасяне на скален материал, но не стигнаха до извода ми, че това са вече построени сгради от велики древни владетели дошли от Валинор.

http://www.angelfire.com/ar/magrosalibarchaeo/

http://s8int.com/noahsark16.html

http://www.maltavista.net/en

И последно всичките сегашни струпвания на камъни са от по късни периоди, а за дебелата богиня на „плодородието“ това е типична арабска подигравка с европейци.

И още нещо наистина последно, имената на някой места на острова много напомнят за имената от Падането на Нуменор. Участието на Саурон в тази история не ме е уплашило и връзката ще се разглежда допълнително.

- - - --

 Искане, търсене и представяне




Често цитираната фраза, "Искайте и ще ви се даде", стандартен и вече изтъркан призив от не един амвон, е в Мт.7:7,8 и Лк.11:9,10, Двата пасажа са много по теологични от колкото изглежда. Това е двустихово и тристъпково изявяване на Христовия план за живота на вярващия.

Смисъла на превода на първата част трябва да е по коректно, "поръчайте и ще се достави" ( αιτειτε και δοθησεται ), " до-тесетай" е дума с ясно изразено указване за действие в бъдеще време. Не случайно думата не е даване, което е различно от доставка. В стих 8 ( ο αιτων λαμβανει ), „ламбаней“ е взима, конкретизира се следствието на получаването. Вярващия взима след като му е доставено и след като е поръчал.

Следващата фраза е „търсете и ще намерите“, ( ζητειτε και ευρησετε ). Употребява се във специални случаи, в които смисъла на "зетейте" е "искайте да имате", думата е с лично отношение на мислене и желание, не указва конкретни действия. "Еуресейте", указва както търсене, но и сигурно намиране, като например магарето за Иесус в Ерусалим, прати ги да го търсят с указание, че то със сигурност е там и няма начин да не го намерят. В стих 8 ( ο ζητων ευρισκει ), „еурекей“ в тази си форма е в случай в който имаме действие в следствие на намирането. Последващ на намирането и взимането акт.

Третата част, "чукайте и ще ви се отвори", ст.7 ( κρουετε και ανοιγησεται ) и ст.8 ( κρουετε και ανοιγησεται ) са уникални думи граматически. Става на въпрос не за чукане, а за искане да се отвори, като се обявява кои и защо го иска "кроуете" и "анойгесетай" е перманентно отваряне или достъп. В стих 8 ( τω κρουοντι ανοιγησεται ) същата фраза се повтаря от предходния стих. С нея се завършва мисълта за лично приемане и отваряне на човека след като се е представил, а не просто почукал.

Логичната мисъл е следната, създава се последователност на действието. Първо се поръчва, това е вид действие. Човек трябва да е вярващ за начало, Бог е преди всичко. Следва желанието или искането за намиране, което е предпоставка за действие на вярващия. Вярващия в Бога достига до Христос след което той действа. Чак след това имаме представяне или позиция според както е отворено на човека от Светия Дух.