BgLOG.net
By alexi_damianov , 24 November 2007
Една от темите тук ме бъзна на тази така любима моя разтеглива тема - правата человечески.

Един от сериозните въпроси на световната общественост е защо и как Китай си позволява да не ратифицира Международния пакт за граждански и политически права. С две думи, че тоталитарният режим в КНР не допуска създаването на реална политическа опозиция, потиска свободното изразяване и сдружаване и тъй нататък, и тъй нататък. Даже покрай Олимпиадата се надигна сериозен вой, че ще се провежда в тази тоталитарна източна държава. И демократичната общественост изобщо е разбунена по въпроса.

Съгласен. Но...

Отбелязва ли някой от т.нар. демократична общественост, че кралят на Саудитска Арабия изобщо не си е подигнал царствения пръст, за да подпише, макар и лицемерно, въпросният международен документ за правата на човека? И още, че в тази страна все още управляват по Корана и кълцат ръце и глави, ако кихнеш по време на молитва?

Надигал ли е някой навремето вой от т.нар. демократична общественост, че зимната Олимпиада от 1984 се провежда именно в една тоталитарна държава - Югославия (защо е тоталитарна - справка: италианците от полуостров Истрия и българите от Македония)? Искал ли е някой човешки права и свободи за потиснатите народи в СФРЮ?

Отговорът на всички тези въпроси... не е "не". Отговорът е "САЩ". Не друг, а именно "кръстоносецът на демокрацията", и сега, и тогава е бил склонен да прости и най-гнусните престъпления на страстната си любовница, внедрената шпионка респективно в Източния блок или в ислямския свят.

Убеден съм, че немалко от тези, които четат това, няма да ми повярват. За тях имам един последен аргумент - добрият стар Гугъл. Пробвайте да напишете "China human rights", а после "Saudi Arabia human rights" и сравнете броя на намерените страници. Направете същото с "Beijing olympics human rights" и "Sarajevo olympics human rights". Все още имате възражения? Слушам...
Legacy hit count
970
Legacy blog alias
16040
Legacy friendly alias
Като-си-говорим-за-човешки-права---
Ежедневие
Размисли
Интернет
Политика
Невчесани мисли
Нещата от живота
42
Новини

Comments2

DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 18 години и 5 месеца
Аз нямам възражения. Само допълнения.
Саудитска Арабия е любим американски съюзник- не чакай някой да им се противопостави на тях. Виж за Югославия нямам обяснение за тази любов, може би има нещо което не знам. Сигурно има :) Но ми е интересно какво е.
Но както и да е, не мисля че трябва да държим ислямските страни отговорни, защото обществата им не са на същото ниво на развитие като нашето. Не казвам че това оправдава убийства, а просто че към тях можем да проявим някакво търпение. Щото ако трябва да се борим за човешки права в ислямския свят, това ще значи да изтрепем 50% от тях-всички мъже и после вероятно  и жените щото част от тях наистина мислят, че това е правилно. Така че на тях им трябва още малко време да узреят за свободата.
За мен тези, които трябва да дават тон и пример са западните и утърдили се деморации. Тези които твърдят, че човешките права са приоритет за тях, а в същото време ги потъпкват безнаказано, обикновено на чужда почва, но често и у дома.
Това което мен ме притеснява освен липсващия подпис е и липсата на прилагане на този пакт. Защото едва ли някой ще има лице да твърди, че тези права са основно и неопревержимо присъщи на всяко човешко същество при всички обстоятелства. А на това му се вика лицемерие...

Пък в Китай съм чувала, че някои хора си живеели доста добре. китайски и руски мултимилионери са сред новите клиенти на ферари.
Чак се чудят какво да ги правят. Явно не е толкова зле. Е, калинките винаги страдат, ма пък то не може да се каже, че калинките в България не страдат.
А ето един много интересен блог, на който попаднах днес.
http://arabwomanblues.blogspot.com/
За заинтересованите.
ivogelov
ivogelov преди 18 години и 2 месеца
.......
By vasilvasilev , 23 November 2007
Искам всеки да се абстрахира от стотиците сайтове, които предлагат начини да спечелиш от Интернет... Забравете купищата глупости които сипят. Ще ви представя сайт, който подробно уписва как да започнеш да печелиш. Има много снимки който ще ви докажат, че парите стигат до теб. :))

Ще видите че неви лъжа!

На http://getpaidnow.hit.bg/ Описание и снимки как да започнете да печелите.

само да ви възбудя любопитството

Снимка1; Снимка2; Снимка3; Снимка4; Снимка5; Снимка6

Очаквам вашите коментари по темата  ;-)
Legacy hit count
58
Legacy blog alias
16032
Legacy friendly alias
Започни-да-печелиш-

Comments

By alexi_damianov , 15 November 2007
На етикетчето на хляба пишеше 94 стотинки. Заклевам се, толкова пишеше. А перхидролената нацупена лелка на касата рече:

-Един и читринайс.

-Ама - викам - на етикета пишеше 94.

Голяма грешка - реших да споря. Моментално ми се вдигна скандал и ми се викна охраната, защото "правя проблеми". Накрая им дадох смрадливите 20 стотинки отгоре и си тръгнах. И след това горчиво се обвинявах, че се огънах пред наглостта на магазина-измамник.

Не ми е за 20те стотинки. Ама изобщо не ми е за тях. За балканския шмекерлък ми е. Като си написал на етикета толкова и толкова, аз съм го погледнал и съм решил да взема тая стока, значи с тебе сме се разбрали ти да ми дадеш ей това, а аз да ти дам ей-толкова пари. Така да се каже, сключили сме сделка. И в последния момент ти решаваш, че хлебчето всъщност ти е прекалено мило, за да ми го дадеш за толкова и ми искаш още малко. Еее, 20 стотинки, де, не е много! Сега за 20 стотинки ли си? И накрая аз излизам стиснат, че не ща да дам повече.

Мисля, безпредметно е да разказвам всички останали истории:
-когато не искаха да ми върнат парите за сирене с косъм
-когато ми чукнаха два пъти на сметката пържените картофи, защото първите бяха с муха и ги върнах
-когато като дам 5 лева за сметка 4,20 сервитьорката си заминава завинаги с рестото и така нататък и така нататък.

И, наистина, не ми е за парите. За балканската грубиянщина ми е. Сякаш тия, дето дават парите са длъжни на тия, дето ги вземат. Абе, мамка му, нали ние работим за тия пари, а не те, и нали ние трябва да решим дали да им ги дадем или не!? И поредното пре***ване на средния гражданин се разминава с критично пристисване на устата и обещание, че "повече тука няма да стъпя". Ако се вярва на теоретиците на свободния пазар, трябва лошото място с грубите служители и шемекерските номера да фалира, щото потребителите ще се насочат към другите места. Теоретиците на свободния пазар обаче никога не са се замисляли, че може просто другите места да са абсолютно същите.

А така наречените потребителски организации, дето никой за нищо не ги брои, се занимават най-вече с това веднъж в годината да съобщят, че на никому неизвестна сергия в никому неизвестен пазар са открили отровна китайска пижамка или токсично патенце за вана. Или пък да съобщят колко е поскъпнало всичко - дето и без това си го знаем. А тиранията на търговците гази ли, гази невинния потребител.

В края на този текст напълно логично е да попитате "Е, хубуу, ний ко да прайм?". Освен да помрънкаме по темата в приятелски кръг! Предлагам ви следното: да направим потребителски сайт с общодостъпно съдържание, на който да публикуваме - 1)имената и местоположението на магазини от по-големите градове на страната, където срещаме грубо отношение/прекомерно високи цени/некоректно обслужване. 2)цените на отделни продукти, разписани по магазини - къде е най-скъпо, къде е най-евтино.
Съдържанието на сайта ще го попълваме на принципа на Уикипедия.
Не ви предлагам партия, профсъюз, неправителствена организация или таен заговор - просто един информационен сайт и нищо повече.

Пишете какво мислите! Който иска да участва - добре дошъл!

Legacy hit count
1010
Legacy blog alias
15901
Legacy friendly alias
Тиранията-на-търговеца

Comments10

Katherine
Katherine преди 18 години и 5 месеца
Тоя хляб въобще не е трябвало да го вземаш, мен ако питаш... И това е толкова в нарушение със закона, че не може повече - да пише една цена на етикета, пък да ти искат друга.
Комисията за защита на потребителите не е за лукова глава. Глупавото е, че хората не се възползват достатъчно, защото не им се занимава и защото в някои случаи наистина може да отнеме доста време и нерви. Но ако повече хора започнат да го правят... кой знае, може и да се научат търговците...
Това е един полезен линк по темата - Как да предявим рекламация


svetlina
svetlina преди 18 години и 5 месеца
добре заварили!
The Maker
The Maker преди 18 години и 5 месеца
Евалата, Жоре! Домейнът, дето си избрал цепи мрака и кърти мивки! Речи, ако требе рамо за осъществяването на таз идея на дела.
lorddesword
lorddesword преди 18 години и 5 месеца
и на мен ми е писнало от такива подляри, просто не ми се занимава да се разправям с подобна паплач, но ако искате помощ за сайта - имате ме на разположение
Teri
Teri преди 18 години и 5 месеца
А на мен ми иде да им откъсна главата на Кенар, от които си купих два пъти таратор в бутилка за 2.50, в който нямаше една пукната краставица, а чист айран с аромат на таратор. Какво става? Не мога да повярвам!
И как си купих консерва с "морски дарове" за 2 лева, в която се надишах само на океански бриз, защото в нея имаше една кьорава мида и цяла вечер ми се извиняваше, че е самотна в консервата.
Абе, мани... Ужас!
Vod.net
Vod.net преди 18 години и 5 месеца
Да надигнем главици на всички фронтове!
Изцяло съм за инициативата, ще я следя с интерес и при нужда ще участвам
: )
alexi_damianov
alexi_damianov преди 18 години и 5 месеца
Въпросчета 2 броя до Жоро:

-на какъв принцип ще се създава съдържанието на сайта - група администратори получават имейли от невинните граждани и пишат на сайта каквото пише в мейлите или невинните граждани направо ще пишат на сайта, регулирани от група администратори? Аз съм за 2рия вариант, аргумент: Уикипедия, Ютууб и т.н.

-как тъй работят мейлите? В смисъл, че ги има и може да се пише на тях или че отговаряш на оплакванията по някакъв начин?

Ако има нещо, което мога да направя, за да забързим пускането на тоз китен потребителски арменски поп, пиши, ще намеря време.
GeorgeAtha
GeorgeAtha преди 18 години и 5 месеца
Алекси, ето отговорите, извинявай, забавих се, но днес целиа ден ми беше мнооого натоварен, ама много. И още имам д апиша разни неща, но ти отговарям:

1. Втория начин, който иска - регистрира се и пише, има администратори, които следят каккво и как се пише и организират сайта. Един пут седмично разговор или протокол до Комисията за Защита на Потребителите с точно приготвени и надлежно описани факти и случки, имена, снимки, и аудио и видео, ако може. Такива ми ти работи...

И-майлите работят, защото домайна сме го взели преди време и започнахме да събираме информация от приятели и колеги. Когато ни пишат хората - събираме ги да ги пускаме нещата в сайта...

За сега никой за нищо не може да ни помогне, трябва да ни минат главоболията около една вътрешна реорганизацийка и тогава го пускаме сайта.

Благодаря на всички за готовността да помагате и да бъдете част от сайта. Ще пиша на всички ви, малко преди да сме готови с пускането.
mishe
mishe преди 18 години и 5 месеца
Alexi, твоята случка сме я случвали всички. При такива ситуации аз обикновено не купувам стоката. Просто ужасно много мразя да споря. Особено с нагли и прости хора, които са решени да те прецакат. Казвам едно "благодаря" през зъби, оставям стоката и се фръцвам към изхода. Обещавам си, че повече там няма да пазарувам. Но.... истината е, че пак се връщам, защото обикновено това място ми е удобно. Тъпо, много тъпо.
Обаче напоследък забелязвам и читави магазини - с добро обслужване (разбирай - с усмивка), качествена стока. За съжаление, там обикновено продават малко по-скъпо.
Относно сайта - идеята е супер!
Трябва обаче да има начин първо да се проверява историята, преди да се пусне, освен в случаите, когато наистина имате доверие на оплакващия се потребител. Пиша това, защото знам за поне 2 случая на лъжливи и непроверени сигнали (най-вероятно от конкурентни фирми). Единият беше наскоро в "Господари на ефира", които после май дори не пуснаха опровержение.
Така де, разбирате какво имам предвид, надявам се ...
plankov
plankov преди 18 години и 4 месеца
А на мен ми е писнало да плащам на Кенар - опаковката за салата - два пъти:
Отивам в кенар и казвам искам 250 гр руска салата, онзи ми маркира кофичката - 0.25 лв, и после я тегли на кантара (без да маха тарата) и кво става колкото по-скъпа салата си купувам, толкова повече се набутвам заради тарата. Сметнах че при салата с цена 5 кинта се набутва с 0.28 лв - щото изобщо не им ща кофичките (жив рекет е), когато им казах имам си - те ми казаха, а не продаваме само в тези (нашите), после и теглото ми пробутват. 0.28 лв, супер смешно е, но ... въпросът е защо аз да губя, а те да печелят на мой (наш) гръб ????
By alexi_damianov , 13 November 2007
На етикетчето на хляба пишеше 94 стотинки. Заклевам се, толкова пишеше. А перхидролената нацупена лелка на касата рече:

-Един и читринайс.

-Ама - викам - на етикета пишеше 94.

Голяма грешка - реших да споря. Моментално ми се вдигна скандал и ми се викна охраната, защото "правя проблеми". Накрая им дадох смрадливите 20 стотинки отгоре и си тръгнах. И след това горчиво се обвинявах, че се огънах пред наглостта на магазина-измамник.

Не ми е за 20те стотинки. Ама изобщо не ми е за тях. За балканския шмекерлък ми е. Като си написал на етикета толкова и толкова, аз съм го погледнал и съм решил да взема тая стока, значи с тебе сме се разбрали ти да ми дадеш ей това, а аз да ти дам ей-толкова пари. Така да се каже, сключили сме сделка. И в последния момент ти решаваш, че хлебчето всъщност ти е прекалено мило, за да ми го дадеш за толкова и ми искаш още малко. Еее, 20 стотинки, де, не е много! Сега за 20 стотинки ли си? И накрая аз излизам стиснат, че не ща да дам повече.

Мисля, безпредметно е да разказвам всички останали истории:
-когато не искаха да ми върнат парите за сирене с косъм
-когато ми чукнаха два пъти на сметката пържените картофи, защото първите бяха с муха и ги върнах
-когато като дам 5 лева за сметка 4,20 сервитьорката си заминава завинаги с рестото и така нататък и така нататък.

И, наистина, не ми е за парите. За балканската грубиянщина ми е. Сякаш тия, дето дават парите са длъжни на тия, дето ги вземат. Абе, мамка му, нали ние работим за тия пари, а не те, и нали ние трябва да решим дали да им ги дадем или не!? И поредното пре***ване на средния гражданин се разминава с критично пристисване на устата и обещание, че "повече тука няма да стъпя". Ако се вярва на теоретиците на свободния пазар, трябва лошото място с грубите служители и шемекерските номера да фалира, щото потребителите ще се насочат към другите места. Теоретиците на свободния пазар обаче никога не са се замисляли, че може просто другите места да са абсолютно същите.

А така наречените потребителски организации, дето никой за нищо не ги брои, се занимават най-вече с това веднъж в годината да съобщят, че на никому неизвестна сергия в никому неизвестен пазар са открили отровна китайска пижамка или токсично патенце за вана. Или пък да съобщят колко е поскъпнало всичко - дето и без това си го знаем. А тиранията на търговците гази ли, гази невинния потребител.

В края на този текст напълно логично е да попитате "Е, хубуу, ний ко да прайм?". Освен да помрънкаме по темата в приятелски кръг! Предлагам ви следното: да направим потребителски сайт с общодостъпно съдържание, на който да публикуваме - 1)имената и местоположението на магазини от по-големите градове на страната, където срещаме грубо отношение/прекомерно високи цени/некоректно обслужване. 2)цените на отделни продукти, разписани по магазини - къде е най-скъпо, къде е най-евтино.
Съдържанието на сайта ще го попълваме на принципа на Уикипедия.
Не ви предлагам партия, профсъюз, неправителствена организация или таен заговор - просто един информационен сайт и нищо повече.

Пишете какво мислите! Който иска да участва - добре дошъл!

Legacy hit count
1150
Legacy blog alias
15905
Legacy friendly alias
Тиранията-на-търговеца
Интернет

Comments1

LyudmilaPetkova
LyudmilaPetkova преди 18 години и 1 месец
Подкрепям идеята ти. Днес се прибрах рпазплакана от поведението на една лелка от детска кухня, но направо в момента съм толкова афектирана, че не мога да говоря за това, трябва малко да ми мине. Гадна, нагла, лелка. Искам малко да съм ти от помощ. Комисията за защита на потребителите приема и жалби по e-mail, както и повечето държавни институции вече. Напиши им една жалба, аз почити на 90% ти гарантирам, че ще ти отговорят. Едва ли ще я санкционират, защото това не е толкова лесно, а и законите са написани да пазят нарушителите, но ще и отидат на проверка и това малко от малко ще скофти деня и. Трябва да има някакво възмездие. Напиши до комисията тя едва ли ще ти отговари до няколко дни, но бъди търпелив и ако има резултат напиши го тук.
By alexi_damianov , 13 November 2007
На етикетчето на хляба пишеше 94 стотинки. Заклевам се, толкова пишеше. А перхидролената нацупена лелка на касата рече:

-Един и читринайс.

-Ама - викам - на етикета пишеше 94.

Голяма грешка - реших да споря. Моментално ми се вдигна скандал и ми се викна охраната, защото "правя проблеми". Накрая им дадох смрадливите 20 стотинки отгоре и си тръгнах. И след това горчиво се обвинявах, че се огънах пред наглостта на магазина-измамник.

Не ми е за 20те стотинки. Ама изобщо не ми е за тях. За балканския шмекерлък ми е. Като си написал на етикета толкова и толкова, аз съм го погледнал и съм решил да взема тая стока, значи с тебе сме се разбрали ти да ми дадеш ей това, а аз да ти дам ей-толкова пари. Така да се каже, сключили сме сделка. И в последния момент ти решаваш, че хлебчето всъщност ти е прекалено мило, за да ми го дадеш за толкова и ми искаш още малко. Еее, 20 стотинки, де, не е много! Сега за 20 стотинки ли си? И накрая аз излизам стиснат, че не ща да дам повече.

Мисля, безпредметно е да разказвам всички останали истории:
-когато не искаха да ми върнат парите за сирене с косъм
-когато ми чукнаха два пъти на сметката пържените картофи, защото първите бяха с муха и ги върнах
-когато като дам 5 лева за сметка 4,20 сервитьорката си заминава завинаги с рестото и така нататък и така нататък.

И, наистина, не ми е за парите. За балканската грубиянщина ми е. Сякаш тия, дето дават парите са длъжни на тия, дето ги вземат. Абе, мамка му, нали ние работим за тия пари, а не те, и нали ние трябва да решим дали да им ги дадем или не!? И поредното пре***ване на средния гражданин се разминава с критично пристисване на устата и обещание, че "повече тука няма да стъпя". Ако се вярва на теоретиците на свободния пазар, трябва лошото място с грубите служители и шемекерските номера да фалира, щото потребителите ще се насочат към другите места. Теоретиците на свободния пазар обаче никога не са се замисляли, че може просто другите места да са абсолютно същите.

А така наречените потребителски организации, дето никой за нищо не ги брои, се занимават най-вече с това веднъж в годината да съобщят, че на никому неизвестна сергия в никому неизвестен пазар са открили отровна китайска пижамка или токсично патенце за вана. Или пък да съобщят колко е поскъпнало всичко - дето и без това си го знаем. А тиранията на търговците гази ли, гази невинния потребител.

В края на този текст напълно логично е да попитате "Е, хубуу, ний ко да прайм?". Освен да помрънкаме по темата в приятелски кръг! Предлагам ви следното: да направим потребителски сайт с общодостъпно съдържание, на който да публикуваме - 1)имената и местоположението на магазини от по-големите градове на страната, където срещаме грубо отношение/прекомерно високи цени/некоректно обслужване. 2)цените на отделни продукти, разписани по магазини - къде е най-скъпо, къде е най-евтино.
Съдържанието на сайта ще го попълваме на принципа на Уикипедия.
Не ви предлагам партия, профсъюз, неправителствена организация или таен заговор - просто един информационен сайт и нищо повече.

Пишете какво мислите! Който иска да участва - добре дошъл!

Legacy hit count
775
Legacy blog alias
15903
Legacy friendly alias
Тиранията-на-търговеца

Comments

By alexi_damianov , 13 November 2007
На етикетчето на хляба пишеше 94 стотинки. Заклевам се, толкова пишеше. А перхидролената нацупена лелка на касата рече:

-Един и читринайс.

-Ама - викам - на етикета пишеше 94.

Голяма грешка - реших да споря. Моментално ми се вдигна скандал и ми се викна охраната, защото "правя проблеми". Накрая им дадох смрадливите 20 стотинки отгоре и си тръгнах. И след това горчиво се обвинявах, че се огънах пред наглостта на магазина-измамник.

Не ми е за 20те стотинки. Ама изобщо не ми е за тях. За балканския шмекерлък ми е. Като си написал на етикета толкова и толкова, аз съм го погледнал и съм решил да взема тая стока, значи с тебе сме се разбрали ти да ми дадеш ей това, а аз да ти дам ей-толкова пари. Така да се каже, сключили сме сделка. И в последния момент ти решаваш, че хлебчето всъщност ти е прекалено мило, за да ми го дадеш за толкова и ми искаш още малко. Еее, 20 стотинки, де, не е много! Сега за 20 стотинки ли си? И накрая аз излизам стиснат, че не ща да дам повече.

Мисля, безпредметно е да разказвам всички останали истории:
-когато не искаха да ми върнат парите за сирене с косъм
-когато ми чукнаха два пъти на сметката пържените картофи, защото първите бяха с муха и ги върнах
-когато като дам 5 лева за сметка 4,20 сервитьорката си заминава завинаги с рестото и така нататък и така нататък.

И, наистина, не ми е за парите. За балканската грубиянщина ми е. Сякаш тия, дето дават парите са длъжни на тия, дето ги вземат. Абе, мамка му, нали ние работим за тия пари, а не те, и нали ние трябва да решим дали да им ги дадем или не!? И поредното пре***ване на средния гражданин се разминава с критично пристисване на устата и обещание, че "повече тука няма да стъпя". Ако се вярва на теоретиците на свободния пазар, трябва лошото място с грубите служители и шемекерските номера да фалира, щото потребителите ще се насочат към другите места. Теоретиците на свободния пазар обаче никога не са се замисляли, че може просто другите места да са абсолютно същите.

А така наречените потребителски организации, дето никой за нищо не ги брои, се занимават най-вече с това веднъж в годината да съобщят, че на никому неизвестна сергия в никому неизвестен пазар са открили отровна китайска пижамка или токсично патенце за вана. Или пък да съобщят колко е поскъпнало всичко - дето и без това си го знаем. А тиранията на търговците гази ли, гази невинния потребител.

В края на този текст напълно логично е да попитате "Е, хубуу, ний ко да прайм?". Освен да помрънкаме по темата в приятелски кръг! Предлагам ви следното: да направим потребителски сайт с общодостъпно съдържание, на който да публикуваме - 1)имената и местоположението на магазини от по-големите градове на страната, където срещаме грубо отношение/прекомерно високи цени/некоректно обслужване. 2)цените на отделни продукти, разписани по магазини - къде е най-скъпо, къде е най-евтино.
Съдържанието на сайта ще го попълваме на принципа на Уикипедия.
Не ви предлагам партия, профсъюз, неправителствена организация или таен заговор - просто един информационен сайт и нищо повече.

Пишете какво мислите! Който иска да участва - добре дошъл!

Legacy hit count
324
Legacy blog alias
15904
Legacy friendly alias
Тиранията-на-търговеца

Comments

By blog/athena , 6 November 2007

МАНИФЕСТ ЗА ЧИСЛАТА

Ние, гражданите на Република България, които работим в сектор „Образование и Наука”, отправяме нашето категорично искане към Държавата да направи нужното, за да предостави на сектора следните средства:

 І. БЮДЖЕТНИ СРЕДСТВА

  1. 5 % от бюджет 2008 за сектор „Образование и Наука”.
  2. 40 милиона лева, които ще се спестят от изтеглянето на българския контингент от 400 души във Афганистан, за което категорично настояваме.
  3. Спестените средства от спиране покупките на автомобили от висок клас Dи Е(мерцедес и BMW) за държавната администрация и замяната им с автомобили от среден клас С (тойота, опел, фолксваген, фиат, шкода, рено и т.н.).

 

ІІ. ИЗВЪНБЮДЖЕТНИ СРЕДСТВА

(от пропуснати ползи поради некометентност или корупция на политици и администрация):

  1. 1 милиард лева загуби от корупция при обществените поръчки.
  2. 110 милиона лева загуби заради наличието на безмитни бензиностанции и безмитни магазини за цигари и алкохол.
  3. 80 милиона лева загуби от липса на „нормален данък върху хазарта”.

Когато нашите искания се превърнат в реалност, държавата ще стане по-рационална и демократична, а обществото – по-образовано, справедливо и солидарно.

 - - - -

С общи усилия списъкът може да бъде подобрен и продължен.

За повече информация в тази посока:

http://www.parliament.bg/?page=app&lng=bg&aid=4&action=show&lid=2008

http://www.csd.bg/bg/fileSrc.php?id=2195

http://www.ime.bg/pr_bg/299-9.htm

Legacy hit count
394
Legacy blog alias
15732
Legacy friendly alias
Парите-за-сектор--Образование-и-Наука-

Comments

By Tosh , 4 November 2007
Пловдивската организирана престъпност се ориентира към производство на фалшиви монети от 10 стотинки. Тази сензационна новина, дошла от прес офиса на местната детективска агенция Арни Рисърч, разтърси Пловдив преди няколко дни.

Техен агент забелязал, че в автобус 20 раздават не кръгли, а многоъгълни монети. "Веднага се вижда, че е фалшификат, а и кондукторката се държеше подозрително." - допълва агентът.

http://eim.hit.bg/10stotinki.jpg

На пръв поглед нелогичен и нерантабилен, зад новия бизнес на мафията може да стои пъклен план. Организирана мрежа от кондуктори, които връщат фалшиви стотинки на невнимателни пенсионери, учащи и граждани може да донася хиляди левове печалба за някой от местните босове.

Съществува и втора версия, според която измамниците са зевзеци, които се опитват да се подиграят със системата.

Да се надяваме, че полицията ще направи необходимото разследване, за да залови фалшификаторите...


( Upload Image не работеше нито в IE6, нито в Лисица 2. :-|   )
Legacy hit count
1152
Legacy blog alias
15681
Legacy friendly alias
Фалшиви-стотинки-в-автобус-20-в-Пловдив
Новини
Смях до дупка! :)

Comments2

svetlina
svetlina преди 18 години и 6 месеца
хахаххаха - а аз точно вчера си мислех как системата точно в Пловдив е по-готина от тая в София...
Надявам се скоро всичко да се оправи...
gargichka
gargichka преди 18 години и 6 месеца
Tosh, браво, мисля, че  вече сме плътно по петите на мафията и организираната престъпност!  Ами според мен единствената адекватна реакция от наша страна би била да започнем да правим монети от 5, 2 и 1 ст., докато гадовете не са окопирали съвсем пазара....
By dboiboid2 , 20 October 2007

Стига вече СТАЧКА, СИНДИКАТИ, СПОРАЗУМЕНИЯ, ПАРИ!
                                                                               Животът си върви
                                                                                   в дребни разпри
                                                                                            грабнал ни!
Колеги, стига вече с тези ежби! Нека не пропускаме и важните мигове от живота си- любовта, семейството, децата, приятелите! Убеден съм,   че всички ги притежаваме! Да им обърнем внимание и да бъдем позитивни!Споделям Първи Нашето хоби- гоблен по снимка.

Legacy hit count
566
Legacy blog alias
15213
Legacy friendly alias
С-Т-И-Г-А-------В-Е-Ч-Е----

Comments

By queen_blunder , 18 October 2007
Изявление на Николай Николов на днешния митинг с предложение как да се излезе от това положение.

Legacy hit count
983
Legacy blog alias
15165
Legacy friendly alias
Къде-потъват-парите-за-образование
Размисли
Събития
Политика
Новини
Училище

Comments4

Nastroenie
Nastroenie преди 18 години и 6 месеца
Куини, вече стигнахте една точка, от която връщане няма. Николай Николов каза, че огромна част от парите изобщо не са влезли в образованието. Сега остава да разберете колко пари точно къде са отишли . Потърсете такава информация. И не трябва да се предавате, докато не я получите. А после я пуснете във всички медии.Тогава вече обществото ще е изцяло зад вас. Смело напред ! Вие вече СТЕ в историята - като най-масовата, най-продължителната и най-веселата стачка.

ПП: Ура! Най-сетне мога да пиша коментар. Досега не се получаваше.
dorodtea
dorodtea преди 18 години и 6 месеца
  Адмирации за всички, които знаят защо стачкуват.Моите дълбоки уважения към всички вас,колеги,които стачкувате не само за седенката, а мислите и слушате внимателно.Жалкото е ,че синдикатите отново се подиграха с нас - българското учителство.Може би сега е момента всички да  напуснем тези измислени структури.Аз лично ще го направя с удоволствие.Важното е да не се предаваме,макар че започвам да се чувствам неудобно, че ние от дълбоката провинция,осевеен да ви даваме морална подкрепа почти нищо не правим.Но въпреки всичко има и тук будни хора ,които поне следят  какво се случва и ви подкрепят!!!
cekina
cekina преди 18 години и 6 месеца
Митингите зареждат!
Готови сме да продължим!
На 11.Х Перник пристигна с 7 автобуса.
На 18-Х с15, а следващия път е време да дойдем всички 1450 учители!
Поли, кураж! Перник е с Вас, до Вас, зад Вас!
queen_blunder
queen_blunder преди 18 години и 6 месеца
Митингът беше отново грандиозен! Говореше се за 80 000 човека. Всъщност как ли могат да се преброят толкова много хора?!

Настроение, показателят, че една стачка е много сериозна, е именно, че се прави с усмивка. Това означава, че сме я докарали дотам от мизерия, че няма какво да губим.