BgLOG.net
By goldie , 9 November 2009

В настоящия пост си правя гаргара с мен си и си отоговарям на въпроси, които ми задава онази книга за интуицията. А въпросите са:

На какви сфери от живота /работа, любов, развлечения и др./ аз –душата, бих желала ти – личността, да обръщаш най-много внимание точно сега? Защо?

Работа

Искам най-после да си намеря постоянна работа в България. Имам чувството, че ако имам постоянна работа по някакъв начин ще пусна корени и няма да мисля повече за чужбини и глупости, макар че през последно време си мисля, може би пък чужбина ми е съдбата и сигурно някъде по чуждите земи трябва да търся установяване и корен. Защо се случи така с живота ми, че всичките ми мечти се разпиляха по пътища и чужди земи? Иска ми се да се върна у дома, в моята къща и там да започна живота си от нула или поне да го продължа от този момент. Мисля си, че по някакъв начин мога да залича 10 години емиграция, всички горчиви спомени от най-чуждите чужбини, но какво да се прави, като душата ми е номад и пак ще тръгне да броди из пътища чужди. Странно кога родината стана такава мащеха, че си заключи вратите за мен, а из всички пътища на земята няма такова място, където да се чувствам напълно щастлива или поне напълно у дома. Дори представата ми за дом някак се изроди и се превърна в покрив, под който мога да скрия глава, когато завали. Наистина ли съм толкова отчаяна или наистина неща радикално ще се променят в живота ми?

Любов

Колко странно?!   Сега точно ми се струва, че никога не ми е била стихията, тези дни си мисля, че е възможно и да ми стане интересна, макар че през всички тези години по-скоро ме е отегчавала или поне хората, които са предявявали претенции към тези ми чувства със сигурност са ми омръзвали много бързо, дори тези с най-големи амбиции към мен са ми били най-неприятни, а онези, за които се е отваряло небето и душата ми е била щастлива да се докосне до тях, някак си останаха само минало. Живота умее по много странен начин да подрежда нещата, така че да бъде интересен, но май никога не ми е давал точно нещата, които съм искала или поне хората, които са докосвали с перо душата ми. По някога се чудя какво точно е любовта и дали пък при мен не е ампутирана по някакъв начин този вид чувствителност, защото просто не припадам от щастие, когато я срещна. Колко отегчително!!! Мамка и’.

Духовна практика

Имаше един период от живота ми, в които непрекъснато търсех нещо за душата и се опитвах да разбера себе си и живота. В момента не търся такива неща. По-скоро се интересувам от нещата, които не ми се случват, а толкова много съм желала. Дали съм се обърнала твърде много към земните си проблеми или духовните просто са се изхабили и  прашясали в някои ъгъл на задръстения ми мозък? Това изобщо не го знам, но ми се иска нещо да се промени сега. Искам аз да се променя отвътре и навън. Искам да си облека красивата рокля, искам да изляза навън с ветрило и нахлупена капела и света да се пукне от към гърба

Писна ми. Искам само малко бърза промяна, може и без красивата рокля и капелата.  

Физически упражнения

Не искам нищо повече от изтягане след сън. Никога не са ме правили особено щастлива такива неща и не съм сигурна, че ако започна сега, че биха ме правили щастлива, нека ги оставим за динамичните хора. Аз съм от мързеливите.

Развлечения

Най-голямото ми развлечение в момента е компа и му се отдавам напълно и докрай... жалко, че тук няма нет, тогава щях да им дам на всички читатели да разберат какво е скука...



Юли, 2009, Гърция





Legacy hit count
711
Legacy blog alias
34684
Legacy friendly alias
Интуитивно-по-емигрантски-с-елементи-на-скука

Comments13

Donkova
Donkova преди 16 години и 6 месеца
Знаех си аз, че разговорът между трите ви е текъл на воля. През август нещо промени ли се?
goldie
goldie преди 16 години и 6 месеца
НЕЕЕЕЕ! Още не съм стигнала до август с редакциите, но наближавам..., септември се карах с някой хора и затова съм писала малко, октомври бях в черна дупка и затова не съм писала достатъчно, но сегааааа... :))) съм нещо на кеф, така да се каже :))))
Shogun
Shogun преди 16 години и 6 месеца
Който търси, намира, казват старите хора. Та и ти търсиш нещо, и колкото и да не е ясно какво, щом го търсиш, със сигурност ще го намериш. Просто, като го видиш, ще го познаеш, това нещо. Понеже вътрешното ти аз вече знае какво е. Остава и ти да разбереш.

:)


goldie
goldie преди 16 години и 6 месеца
Shogun, това се опитвам да си внуша. Но като ме подгони скуката, само глупости измислям...:)))
Kopriva
Kopriva преди 16 години и 6 месеца
 Към душата на Диди:
 - Душа, моля те, прояви разбиране към Личността Диди!

 По въпроса за работата:

 -Душа, милиони личности се справят по- добре в чужбина от колкото в родната си страна! И техните души копнеят Личността да има финансовата сигурност и възможности за реализация и в собствената страна, но УВИ- Прояви разбиране. Държавата е от 20г. в криза. Малцина "личности" присвоиха (откраднаха  милиони) , но в резултат окрадените се извисиха духовно.....

 За Любовта:

 За любовта Личността не носи никаква вина и отговорност. Когато Душата я срещне ще я познае, а срещата със сродната Душа явно ти предстои- което е щастлива новина. Тази среща ВИНАГИ се случва! Важното е Личността да не се е забързала и улисала и да не чува повика на Душата!
 

 Е, духовната практика е приоритет на Душата. Личността може и да позабави хода, но ще е за кратко. Не може да спре търсенето. За жалост материалното оцеляване е основен приоритет на Личността и Душата проявява разбиране към нея- все пак са си двечки и трябва да се подкрепат!

 За физическите упражнения и развлечения не намирам противоречие между двете- Душа и Личност!

 


Donkova
Donkova преди 16 години и 6 месеца
Днес едно франсе рече "и моля внимателно да употребяваме понятието криза. нещо което трае 20 години не може да е криза" (имаше си предвид тяхна си политика за борба с кризата, която се наблюдава в последните 4 правителства). Но по принцип е доста прав, според мен. Това нашето не е криза, а състояние. Викаме му криза само, за да си намерим оправдание, че не успяваме да го променим.
Kopriva
Kopriva преди 16 години и 6 месеца
 Тя цяла Западна Европа ни сочи с пръст и ни повтаря, че сами сме си виновни, но аз честно моята персонална вина за ситуацията не я виждам. Не виждам и вината на родителите и прародителите си..... Спазваме законите, плащаме си, предприемаме всякакви инициативи, гласуваме- друг е въпроът, че никога не печелят онези, за които сме си дали гласа, аз на 2 пъти влагам средства в начинания в България- и двата пъти Държавата ми прецаква инициативите ........,подкрепяме каузи, които смятаме за правилни, не смущаваме околните, нищо не сме откраднали, никого не сме излъгали, всички сме с образование, не плюем по улиците............и въпреки това не успяваме да уредим Държавата и да се преборим с корупцията и Мафията.....А може би Западна Европа ще ни подхвърли между другото, как точно да се справим? Или как те са се справили 30-те, 40-те или знам ли аз кои техни кризисни години???
goldie
goldie преди 16 години и 6 месеца
Западна Европа през 30-те е излязла от кризата след Първата световна война, а в 40-те години е навлизала във Втората световна война. Та искам да кажа, че Европата явно си решава проблемите с войни, но пък това решение за мен не алтернатива, обаче има състояния, от които се излиза само с шок, но пък ние минахме и през шоков период на "прехода" и явно от тогава нацията е в кома, а от това състояние не знам как се излиза. Затова ще се сгъна на един лотос и ще река: ООООММММММММММ. То като не го докарвам на спокоен живот е време да го ударя на медитация и нирвана. Както се казва като на тялото не му е конфортно, дай поне на душата да и' е хубаво...
Kopriva
Kopriva преди 16 години и 6 месеца
 И аз не се сещам за други начини за справяне с мафията......:))) Война или медитация........или пък диктатура??? Хайде да медитираме!!!!
DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 16 години и 6 месеца
Коприва, а какво стана с 2та ти поста? Нещо не ги виждам...
Kopriva
Kopriva преди 16 години и 6 месеца
 Сетих се, че не им е мястото тук:))) Не бях обръщала до сега внимание, дали всичко, което публикувам се вижда и с Mozzila и с  Explorer. Това, че на Главна не се вижда последният ми постинг, а всички други са си там (преди и след моя постинг) ми се стори странно :))) и попитах.... Вместо отговор получих минус и се сетих-  написанато не е желано и не подлежи на коментар........Явно, не е било важно за останалите, Дени! Само аз и ти си говорихме и се разбрахме, а Мария внесе яснота и за случайно прочелите......Все пак се съобразявам, от както няколкократно беше споменато, че собствениците на сайта носят по- голяма отговорност и от авторите!
Kopriva
Kopriva преди 16 години и 6 месеца
И аз не разбирам....... Вярно, че съм блондинка, но от 2000 година ползвам любителски интернет:) Не намирам отговор, как Главна с различен доставчик е различна??

P.S.И на кой принцип Explorer ми скрива показан постинг от  Mozzila?


DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 16 години и 6 месеца
Едва ли има принцип - може би ИЕ-то показва по-стара версия на сайта. Или системата подава различна информация на ИЕ, което се прави обикновено, за да се оправи дизайна, не би трябвало да се отрази на съдържанието. Но знам ли...
By goldie , 20 September 2009

Помолих моята душа да ми отговори...



От неизвестно време си мисля, че е време за кардинални промени, може би, защото наближава времето да си ходя у дома, в България, но непрекъснато в душата ми е хаос и не ме напуска мисълта, че е време за промяна.

Дълбоката същност или моята душа ми нашепва да се омъжа. Но това на този етап е трудно, защото няма кандидат, но ако се огледам може и да се намери някой. Интересно колко трябва да го е закъсал, за да си губи врем ето с мен, но май вече е дошло времето да си затворя очите и да се спусна по течението без да мисля.

Егати, здравомислещото отношение към брака имам, направо ми е странно, че го пиша, но никога не ми се е искало да съм семейна и сега ми идва точно тази мисъл в главата, но ми се струва, че много скоро ще ми се наложи да взимам такова важно решение.

Та тази година ще мисля дали да се омъжвам. :)))))

Малко съм поостаряла за такива екстремни решения, но всяка истинска промяна е екстремно решение. Но семейството е най-екстремната промяна, защото в него винаги участват повече от 2 души, примерно още 1-2 деца. Винаги съм смятала, че деца трябва да се създават тогава, когато човек има нужда от тях, но аз някак не съм чувствала, че са ми нужни, за да се чувствам щастлива със себе си. Интересно нуждата да се грижиш за някои дали е водеща при създаването на семейство или просто сега така си мисля. Има хора, които се чувстват много полезни като непрекъснато по един или друг начин спасяват други хора, дори човечеството, наричат това благородство, саможертва и т.н.,а мен такива комплекси не ме гонят, аз не се чувствам много щастлива, когато ми се налага да „спасявам човечеството”, нито умирам да виждам „вечно благодарни погледи” в чуждите очи. Явно съм много странна порода човек и сега ми хрумва, че е време да се омъжвам, по-интересното е че всички ми го натякват, сигурно е време или се поддавам на общата истерия.

За всеки случай е време за промяна и аз със сигурност ще променя живота си кардинално просто още не съм стигнала до онзи преломен момент в живота ми, в който да застана на ръба на най-високата скала, наречена право на избор, а сега наистина нямам никакъв избор, просто си седя тук пред компа и си мисля разни глупости. Но кардиналния въпрос е как да променя нещата така, че да направя правилния за момента избор, които да промени живота ми така, че да не съжалявам за миналите дни?



П.П.1 Тук се сетих за един виц. Един ученик отишъл при своя учител-мъдрец и го попитал дали да се ожени, а мъдрецът му отговорил, че каквото и да направи след 20 години пак ще съжалява.



П.П. 2 Вие как сте? Стана ли ви интересно... От два дни никой нищо умно не е пубикувал и вижте каква „мъдрост” ми роди главата. Да не би модератора да е в почивка за националния празник и ви се изпокрихте, щото няма кой да модернизира. Я почвайте да пишете!!!! Докога ще виждам само моя аватра на заглавната....

П.П. 3 Аааааааа, да модератора каза да си стоя в моето гьолче, ама това вече, май, си става само мое, така че почвайте да се подхилквате, щото много се старах... /освен, ако не ви е помолил и вие да си стоите по собствените гьолчета... /

П.П.4 Ако ще правите промени/ремонти по облика на заглавната или ако мислите да няма такава кажете да си пусна тук личния блог, то така и така само моя скелет виждам...

Legacy hit count
2123
Legacy blog alias
33188
Legacy friendly alias
Какво-да-правя----когато-скуката-ме-гони-и-нямам-нет-

Comments19

shellysun
shellysun преди 16 години и 7 месеца
Ааа, Диди, само това - не!! Никакво омъжване по течението. Не, не тъ давам - ти си специална и специалният мъж те чака някъде.
  Иначе, пиши, защото иначе почвам аз и отново ще има Монтеки и Капулети в действие.
  Вместо да си идваш, защо не пообиколиш малко по света. Хем ще се разсееш, хем после ще се му се радваме през твоите очи.
/ако искаш, може да си спретнем една анкета за мъже - току виж сме спипали принца и понеже аз мога да играя само поддържаща роля, целият ще е твой/
shellysun
shellysun преди 16 години и 7 месеца
Кх,кх...почваме ли?
Мъжът, който ми трябва, на Мен е:
-категоричен, докато аз не го помоля;
-екстремен, ако искам да летя с ракета, трябва да е сега и на момента;
-стабилен, да-то е да- и не-то е не;
- естествено, финансово устойчив, иначе ще се чувствам нещастна, ако не мога да го стимулирам да се труди още по-усърдно;
-прилично красив;
-прилично дебел /не е нужно да има перка на гърба/;
-с чувство за хумор, което може да понесе моето;
-особено добър, знаете в кое;
-и да е убеден, че иска да е само с мен, иначе тутакси го зарязвам
 А, да, и да не ме пита постоянно "имаш ли време" и какво ще правиш еди кога си. Каквото си поискам. Ако има такъв смелчага, сигурно е подходящият за мен. /въпреки, че , между нас казано, си го имам, и въобще не ми подхожда, от което естествено следва извода, че просто аз съм кифла/. Диди, ти си наред.

goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца
Хубава анкета. Ще я изпробвам и ако оцелея след нея няма начин да не споделя какви точно щети съм нанесла и на двете страни.:))))
shellysun
shellysun преди 16 години и 7 месеца
Вервай ми, тотални. Обаче иначе няма начин да разбереш, че от принца мъж не става.
goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца
Вярвай ми отдавна разбрах, затова не се омъжих. Има един момент, в които всички принцове взеха да се превръщат в жаби, сигурно има такъв момент и за принцесите, но сега се опитвам да проявя Тъпение и Разбиране, но просто хумора за чувство няма удържане... Някои път като ми изпуши достатъчно хумор навън може да ви разкажа моята приказка за принцовете/просяци/жаби, де и други такива животни, които не подлежат на дресировка.
shellysun
shellysun преди 16 години и 7 месеца
не го отлагай много тоз момент, моля...Смехът е здравословен, а аз съм се затъжила да се посмея в приятелска компания, дето никой няма да ми гледа липсващите зъби или как точно ми се тресе шкембето. Така че, бъди ми приятел, давай сагата.
DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 7 месеца

Мъжът който ми трябва на мен...Не че ми е притрябвал някакъв мъж, но ако трябва сега да си избирам мъж:

1. Няма да живеем с майка му! Категорично и каквото и да ни коства това.

2. Ще чува какво му говоря, и ще се съобразява, а няма да ми казва "После", "утре", "друг път" и т.н.

3. Екстремност и категоричност остават, чувство за хумор може и да не е чак като на настоящия ми мъж, който може да намери смешното във всичко.

4. Красив и не- дебел. С хубава коса и зъби. Достатъчно богат, за да е щедър и не алчен. Достатъчно самоуверен и романтичен, за да е добър в "онова" отношение

5. Да ме обича поне колкото настощият..

Какво излиза - ми не бих си взела нова беля на главата :) Докато го науча да е такъв - ще стана на 80 най- малко. А тогава вече ще ми е все едно...

goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца

На теб ти се струва майтап, но по едно време бях почнала да пиша за някоя и друга изцепка, но после реших, че това е по-подходящо за онзи сайт " Нашето детство", после почнах да пиша за интуицията и написах около 34 неща, а от пролетта насам ви отегчавам яко с тях, но тези дни като няма какво да правя може и да адптирам някои неща, стига да ги изровя, пък ако не ще го ударя на спомени.

 Само, че немога да не кажа, че непрекъснато ме измъчва факта, че много хора не се мяркат изобщо насам и като видя, че на заглавната няма нито един пост по 2-3 дни ми става болно и някак ми е неудобно да публикувам всеки ден, защото през пост виждам само себе си, но пък ако никой не напише нещо е още по-гадно.

А сега се досетих, че мога да напиша за последния неизмислен герой от живота ми. Той като че е най-големия смешник от целия ми живот. За него сага ще е малко, но ще гледам да е само един пост, най-много два.

goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца
Sluchaina, ти винаги и най-бързо схващаш моите душевни терзания/търсения.
pestizid
pestizid преди 16 години и 7 месеца
Той просто ще чете мислите ми. Това няма да е единствената причина, поради която няма да го лъжа. Той ще ме балансира и вдъхновява. Той съществува. Случайна, това за зъбите и косата е много важно подсъзнателно усещане, напълно го подкрепям. Мога и да го докажа, :)
ДидиФа, празници са. Юзерите или са по екскурзии, или нямат нет, :(
Ми да зема да напиша някоя простотия тогава, :)))))
shellysun
shellysun преди 16 години и 7 месеца
Диди, не спирай, публикувай - бглог само е позаспал. Нищо, екипът за спешна помощ е на линия - колко му е да ме спретнем един як дропс-скандал, и без това модератора явно е забягнал на място без интернет. Сладкият момент на отмъщението...
  Моля ти се, дай някоя технология за консервиране на принцове - това с обучението на Случайна, много тегава работа, бе. Учи, ..., ...., учи - то край няма! Пък като се намеси и някоя любяща родителка...отиде принца, та се не виде. Айде, и на мене живота ми е единствен. Помагайте, бе!
DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 7 месеца

Диди, на мен лично са ми много забавни твоите търсения свързани с интуицията. Пестицид, знам я тая теория, има основание :) Това с четенето на мисли - едва ли. Ако прочете нещо, което не трябва, после обяснения - то става сложно.

Шели, ако си го научиш своевременно - после е лесно. Само с родителката май никога няма да изляза на глава...

Ама дайте да спретнем някой скандал, наистина, или измислете вие нещо. То май само аз и Диди пишем напоследък

shellysun
shellysun преди 16 години и 7 месеца
Уф, не ме обичате вие мене. Ама и бглог...ако аз съм на мястото на мъжете, сега нямаше да спя и да стоя с крака на масата, загризал цигарата, а щях да обява покана за среща в някое караоке за най-хубавата част от блога - неговите жени с най-разглезената - малкото мъже, които се престрашават да кацнат тук. Ама, то така е, като няма кой да ги научи.. Дами - скачайте във високите токчета и оправяйте маникюра, аз отивам на бар - тия, наш`те тука, не стават. Отивам на лов за принцове.
DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 7 месеца
Я сподели в кой бар отиваш, може да дойда да ти правя компания ;)
svetlina
svetlina преди 16 години и 7 месеца
Тая вечер има мач :)

Да ви кажа ли къде са принцовете?


shellysun
shellysun преди 16 години и 7 месеца
Моля ти се, бързо казвай, че съм на вратата! За тия с мачовете - а си ги гледат - ние ще гледаме други работи.
  Давай, дружке, имам само две минути до излитането
Случайна - не знам, ще съм с Галя - където има най-голямо струпване на принцове
pestizid
pestizid преди 16 години и 7 месеца
Шели, тия наште точно си стават. Или са по екскурзии, или някъде, където няма нет. Друго ми е питането: ние що сме тук? :))) Аз се измъквам с творческо писане, ...
goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца

А аз се измъквам с НЕтворческо писане и досаждане безкрай, защото МОДeРАТОРА го нямааааааааааа.:))))

И понеже е празник гледах "БЕБЕТО-беглец", смях се от сърце и се чудих, защо вече не правят какива комедии?

А иначе по-нежната част от света нека си гледа мачовете, ние ще следваме поговорката:

"Когато котките ги няма мишките - танцуват"

shellysun
shellysun преди 16 години и 7 месеца
Именно. Добро утро, мои красиви, умни и цветни виртуални приятелки, беше прекрасно. Следващият път обещавам да не излитам на екс, а да отидем на бал заедно.
By goldie , 17 September 2009

Жертване на целите ли или...

В по-младите си години мислех, че е нормално човек да има цели и мечти. Затова мечтаех и постигах мечтите си...

Сега все по-рядко мечтая. Не знам дали мечтаенето отминава с годините или просто станах по-практична и по-малко претенциозна, но сега, като че гоня моментите на скучното спокойствие и някак започнах да се чувствам щастлива със себе си. Дори забелязвам, че започвам истински да се дразня, когато някои си позволи лукса да ми нарушава спокойствието. Преди време един човек ме попита за какво мечтая и като се замислих не се сетих, изглежда тотално съм спряла да мечтая. Сега ми идва на ум, че мечтаенето има нещо общо с амбицията и изглежда съм станала и неамбициозна, дали съм се излекувала от някой комплекс, които много ме е болял, когато мечтаех и преследвах мечтите си? Ето това е въпрос, на които не мога да си отговоря, но явно има нещо такова, защото вече нямам амбицията да покорявам света, дори и най-големият мечтател – Александър Велики – вече не ми изглежда толкова интересен и толкова велик, както преди 10 години. Сега ми харесва да си скучая. И дори си мисля как може скучаенето да ми харесва? Преди време не бих повярвала, че скучния и еднообразен живот, като на германска пенсионирана бабичка с бял панталон, би ми харесал, а сега истински се наслаждавам на скуката и дори и’ се радвам в онези моменти, когато имам възможност да си поскучая насаме със себе си.

Дали това е жертване на целите или пълна умора, още не знам, но ме кара да се чувствам добре, избягала от забързания и задъхан житейски хаос – онзи с многото негативни емоции, които ме побърква и ме превръща в постоянно неспокоен и ужасно зъл човек, без усмивка.

И да, много ми харесва да се нося през живота, живеейки за момента и най-вече за моментите на пълна безметежност, в които намирам покой  и спокойствие.

Legacy hit count
705
Legacy blog alias
33127
Legacy friendly alias
Трябва-ли-да-се-нося-през-живота--живеейки-за-момента-

Comments15

vorfax
vorfax преди 16 години и 7 месеца

Етикети "аз", "мен", "себе си"... : )

Доста навътре приемаш нещата, т.е. интровертни помисли са те полазили. Някак взаимоизключващо си се ми изглежда заглавието... хем живеейки (което приемам за синоним на действието/активността/жаждата за креативност), хем носейки се по течението. Може спокойно да се каже, че живеейки за момента се изкачват Алпите и покоряват житейски върхове. Да живееш,, значи да попиваш с всичките си сетива околният свят приемайки целият нюанс от дъгата емоции. Да не се наслаждаваш на мига, да се страхуваш, да се ограничаваш е тъкмо форма на смъртта която ни ограничава в едно измерение.

Харесвм си една метафора. Живота е водовъртеж в който всички се носим към сигурна гибел. Онези които не се и замислят колко преходен е живота им и очакват нещо само да достигне до тях, вместо да доплуват до него са просто мъртъвци, едни трупи/трупове/пънове/дървета, без капка живот и емоция. Онези които поемат свой собствен път дело на свободната им воля и копнежи биват блъскани тъкмо от споменатите дървета. Аз съм срещал много дървета през живота си. Някой от тях опитваха и да ме завлекат, да ми пакажат пътя на течението в който да се мисли е излишно, защото посоката е предначертана от другиго. Мен не ме устройваше. Жалкото е, че тъкмо тея пънове са безчвствени за молбите или съпротивата ти, защото единственият който може да усети нещо си ти - живият.

Не ми върви мисълта никак... засегна ме някой на лични...

goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца

На мен можеш всичко да си кажеш. :)

Тези дни и аз се бях засегнала на някой много лично и поизтрих някои от постовете си и дори мислех да напиша пост за това, но музата ми отиде с мен да бере царевица из бабините ниви. Както и да е.

Този пост е от една поредица свързана с книга за развитие на интуицията. Постовете са упражнения за автоматично писане. Темата е от книгата, но изискването е да пиша каквото ми хрумне без да го препрочитам и без да го редакирам, а темата е само магнит, който да привлече вниманието ми, но понеже аз по натура иронизирам всичко наистина пиша каквото ми хрумне, но има една уловка, пиша през моментите на почивка и единственото, което казвам е че искам да си почина. А иначе имаш право, че постовете са интровертни. Така е. Трябва да са интрувертни. Те са вглеждане в себе си. А иначе грешките си ги знам, както и не съм страхлива или ревлива, аз съм СКОРПИОН все пак, не мога да не обичам себе си и да не уважавам смъртта като преходно състояние на духа - от нея не ме е страх.

Между другото си направил много успешно упражнение по автоматично писане.

П.П. Първият етикет е СКУКА :))))

Shogun
Shogun преди 16 години и 7 месеца
Представям си един делфин. (Аз много обичам птици и делфини). Този делфин е най-умното същество след нас. Каквото и да означава това определение "да си умен".

И сега дайте да си представям блога на този делфин.

"Днес плувах. Ядох риба. Небето е толкова красиво, когато го гледаш през 2 метра море! С другите делфини много се забавлявахме, като скачахме над водата. По едно време ни подгони косатка, обаче й избягахме. Доста се бях уплашил, ако трябва да съм честен. Разбрах, че много обичам Аия, но тя може би страни от мен. Или така ми се струва."

Цели? Мечти? Амбиции? Той цели да е жив, да общува, да се забавлява. Защо ние трябва да насилваме чувствата си, сетивата си и природата си, като се забъркваме в някакъв изкуствен свят с измислени отношения? Според мен, малко естественост и смирение няма да ни навредят.
goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца

Ето затова съм го обърнала на естественост и смирение...:)))

А иначе блогът на делфина си го бива, точно си е истински дневник. Ще се поуча от него и може да хапна малко рибка.:)

vorfax
vorfax преди 16 години и 7 месеца
и плувай само в свои води...
goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца

Ми само в свои плувам, ако не вярваш погледни в онази опция ВРЪЗКИ, още не съм закачила фейсбука, но ако искаш да го модернизираш може и да ти дам координати.

П.П. но като си топваш краченцата в мои води проверявай дали не съм в превълъщение на нещо по първично и не много умно като на акула, примерно, щото в такъв момент може да останеш с по-малко от 4 лапи. Това  не е заплаха, просто приятелски съвет.:)

vorfax
vorfax преди 16 години и 7 месеца
Там не стъпвам. В тея води има вредни бацили, а и плуването ми е бавно ):
goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца
И аз така си казвах обаче се оказа, че мога да се приспособявам бързо...
pestizid
pestizid преди 16 години и 7 месеца
А моята отключена асоциация е сърфист. ДидиФа сърфира по вълните на живота, :)) Не си сама! :) От един месец съм го ударила на купони и кафенета и да знаеш, и на мен много ми харесва, :))
Май наистина е натрупана умора.
DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 7 месеца
Чудеса - аз пък имам асоциация за чайка - носи се по вятъра, носи се и по вълните... :)) Никак не е лошо, стига да не е за дълго. И не мисля, че е жертване на целите - просто целите са се променили. И май още не са се избистрили. Когато се избистрят, ще излязат на повърхността и чайката ще си ги хване...
goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца

vorfax, какво е това отношение към моите три същности? :))), Моля, моля, без бацили, аз може да съм си цялата вредна, но чак и бацили, хайде сега?:))))

Момичета и чайка да съм, и сърфист да съм, всичко което не ме затормозява ме кефи, а тези две седмици съм го ударила на почивка и щастие, така че единствената грижа ми е в приятното прекарване. Пожелавам ви го.

А може и наистина да не съм си избистрила погледа към определена цел, защото като се случи да я видя непремено ще я постигна, за сега обаче нямам нищо против малко да се спусна по течението и да се нося без усилия на волята.

shellysun
shellysun преди 16 години и 7 месеца
И аз искам. Много е приятно. Станала съм тотално безотговорна и живея само, за да се чувствам жива. Пък, каквото дойде.
goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца

То понякога човек трябва да се спусне по течението иначе как ще разбере, че в живота има и благинки. Бе, не може само под строй и право към целта...:)))

 

DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 7 месеца
Да ви кажа, много ви завиждам. Трябва и аз да го направя това упражнение, но все има нещо, което не позволява :(
goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца

Започва се така: излягаш се удобно, затваряш очи, започваш да си представяш най-хубавите неща на света, ако не можеш, опитай изобщо да не мислиш или поне да спреш потока на мисълта за съвсем малко време. Дай си 5 минути, после 10, после колкото имаш нужда, но най важното е когато отовриш очи, за да завоюваш света, кухнята или поне тигана за най-бързо, непремено си кажи: "Аз съм най-силната на света и мога да се справя с това, каквото и да е", после дерзай, но не го превръщай в център на вселената. Повярвай ми домашните любимци не умират, ако няма сготвено една вечер и ти няма да изпуснеш властта над тях, ако пропуснеш да почетеш печката поне една вечер, но усещането, че и ти си ЧОВЕК е на друго ниво. На мен в такива моманти ми става щастливо, защото всички усещат, че и аз съм човек и нЕкак си не могат без мен/манджата. :)))

П.П. Не се подигравам, наистина не готвя всяка вечер, за да им липсва вниманието ми и да проявяват внимание към мен, т.е. да ми сготвят и дори да ми поднесат, защото и аз съм ЧОВЕК. И като кажа, че съм щастлива, когато правя нещастен живота на нЕкои хора - вЕрвайте ми. Мнооооооого помага за моето щастие и най-вече да се нося по течението , безгрижно и дори да си сврукам веселко.

By goldie , 14 September 2009

Сигурно щеше да ми бръмне главата то излишна информация.... Но има неща, които ми се иска да знам незабавно, например, числата от тотото, ако ги знам от време на време мога да си пусна един фиш и да спечеля малко не изработени парички, ще си купя един шезлонг и една кутийка количка и ще посрещам и изпращам слънцето под един кичозен чадър на плажа, то не, че сега не го посрещам и изпращам, но някак ми липсва безгрижния мързел пльоснат на шезлонг. Иначе като се замисля какво точно искам да знам, нещо не се сещам за други неща, то на човек с пари трябват ли му много знания?

А иначе тези знания, които съм понатрупала някак ми стигат, дори са ми в повече, защото не ми се налага да ги ползвам, така докато си режа салатите или докато си мия чиниите не ми се е случвало, да се налага, да им давам дълбокомислени отговори на трудни философски въпроси, нито ми се е налагало да решавам сложни математически задачи  и така като съм се размислила ми идва на ум, че на човек му стига и една бакалска сметка да може да си сметне... Та защо учихме алгоритми в училище? Добре, че така и не ги научих. Все по-често си мисля, че е излишно да си товарям мозъка със съдържанието на разни дебели книги, но нещо този вид спорт не мога да го откажа, заради душевната храна, а аз всичко ще е храна го уважавам и ми лиши на обиколките, но след душевното хранене  е по-добре да ги изтрия с гумичката на забравата, защото това ми е мнооооого излишно, но какво да се прави и съзнанието трябва да се храни, а какво би станало, ако знам всичко?

 Ми не знам, понеже все още знам твърде малко....

Legacy hit count
518
Legacy blog alias
32981
Legacy friendly alias
Какво-щеше-да-стане--ако-беше-нормално-да-знам-всичко-и-то-незабавно-

Comments10

vorfax
vorfax преди 16 години и 7 месеца
ще е скучно
Kopriva
Kopriva преди 16 години и 7 месеца
 Диди, ти си ветеран в бурите! Не вярвам лек повей да те уплаши, но за всеки случай, купи си много устойчив и пъстър чадър и хайде с мен на плажа, да видим какво знаеш (от дебелите книги) за философията на морските обитатели.........
Kopriva
Kopriva преди 16 години и 7 месеца
Изтрих мой "спам" към темата!
goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца

ААААААА, не се притеснявай за някакво си т и прочие, аз няма да си направя труда да си копна коментар и да му проверявам или поправям грешките, пък и сега си говорим, при говорене е възможно да си спестяваме букви, а при мен си е официално разрешено, ако не вярваш провери моите правила за писане в моя пост.

А философията на морските обитатели е много проста, колкото повече, толкова по-добре, тук следва да кажа: "Да ВИ е сладко!"

Сгответе си ги по свой вкус!!!!

DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 7 месеца
Чудя се, има ли нещо, което искам да знам? Единствените въпроси, които наистина ме интересуват започват със "Защо", а не с "Кой", "Какво" или "Колко"...Въпросите със "Защо" обикновенно нямат отговор - значи пак ми е кофти системата... Може ли малко миди с повече лимон за избистряне на размислите?
goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца

Я да видя какво ще ми покаже менюто на Гуглата по отношение на мидите с лимон:

А за отговорите на въпросите, които започват със защо не мога да ти помогна, освен, ако измислиш някой с понижена трудност, тогава може да се посъветвам с Гуглата и да споделя с теб отговора, обаче каквото и да стане никога не забравяй, че винаги трябва да внимаваш какво си пожелаваш, защото може и да го получиш:)))

Надявам се, че звуча достатъчно несериозно или поне това целя, защото днес е празник и ми е още по-трудно да съм сериозна...

DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 7 месеца
Ех, всеки отговор си заслужава въпроса :)) Мда, ето и от мене едни миди с лайм и кокос - много са ми любими :)

 


goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца
Как ще ги изкарам днешните пости, като гледам това изкушение. Направо причинява музика в стомаха ми, която заплашва да стане военно положение. 
danieladjavolska
danieladjavolska преди 16 години и 7 месеца
Може поне да се опиташ да знаеш всичко, но не незабавно...

Мразя морски деликатеси!!!! Като ги гледам и революцията за която говори Диди ми напомня за себе си...Аз само като ги гледам, а Диди поради липсата им...Тпфу!!!

 


goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца
Хихихихихи! Какви шегички си прави с нашето храносмилане природата....
By goldie , 10 September 2009

Ето това е интересен въпрос, защото аз и дейности, нещо не вървим в комплект – не съм действен човек. И като си помисля, май, мързела ми е любимата дейност или обичам всяка дейност, която не изисква бързи, смели и сръчни движения, освен ако не са върху клавиатурата на компа. Но иначе обичам да се излежавам, ако това се брой за дейност и особено обичам да се излежавам с пакет семки пред екрана докато върви някои неангажиращ интелекта ми американски буламач – тук разбирайте филм. Другата ми любила дейност е да се излежавам с дебела книга в ръка, за предпочитане е да ме ангажира и интелектуално, защото иначе ще я подаря на някой, с интерес към блудкавите романчета. До тук се разбра, че всичко, което изисква напрежение не ми е любима дейност, а най не обичам да работя, колкото и да ми харесва професията, няма момент, в които да ме прави щастлива – то за това се нарича работа, за да не е приятно и затова е измислена почивката, за да е приятна, да може човек да има стимул да работи, да работи и като му се падне да почива, някак си с кеф си изхарчва всички парички, които е спестил докато е работил, хахахахаааа – те т’ва ми е житейската философия.

Мечтиииии, мечтииии..., а като си представя колко чинии трябва да измия днес... Е, как да не си помечтая мъничко???

Legacy hit count
576
Legacy blog alias
32771
Legacy friendly alias
Какви-дейности-ме-увличат-

Comments12

AlekAleksandar
AlekAleksandar преди 16 години и 8 месеца
"....дейност, която не изисква бързи, смели и сръчни движения " ,сещам се за една такава дейност.И е приятна.



goldie
goldie преди 16 години и 8 месеца

Ето това е творческо подсъзнание....:)))))

 

Shogun
Shogun преди 16 години и 8 месеца
Ето една дейност, която ти препоръчвам, от нея не се потиш:


Тая дейност се нарича Шавасана. Практикувайки я, хем си лежиш - хем тренираш! И понеже позата е трудна (вижда се), трябва да се тренира често и усилено. ;)




AlekAleksandar
AlekAleksandar преди 16 години и 8 месеца
Диди, е това, което показва Шогун имах предвид.Медитация.Ти кво ли си  помислила.Ей ,друг пат за такива работи да не мислиш ,че!
danieladjavolska
danieladjavolska преди 16 години и 8 месеца
Привличат ме....бавните дейности, които не изискват напрежение...Ако е за напрягане, някой друг да го направи вместо мен....а аз да си медитирам....релаксирам, почивам, отмарям, зареждам /батериите/, съзерцавам, да гледам в една точка като исихаст, да.....

Ех, мечти, мечти...По-добре да вървя да гладя дрехите на детето, че на фото трябва да го водя /снимка за първата ни лична карта/...дали да не накарам тате и да свърши тази работа вместо мен??? По-добре не....Оправя си/ни колата пред блока...да не го вкарвам в нервни разтройства...


vorfax
vorfax преди 16 години и 8 месеца
Стимулираш финансово слънчогледовата и книжна икономика, а ако съдим по измисленото дистанционно, ще разчитаме на теб за още някой голям скок в технологиите ( :
DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 8 месеца
Шогун, а пък аз бях останала с впечатление, че почти всичко в йогата е свързано с връзване на възел на различни части от тялото...Има ли вариант да се практикува само тази поза? Защото ако има, аз ще се присъединя категорично.

Привличат ме дейности като : Продължително гледане през прозореца; Продължително гледане в една точка без особена цел; рисуване на пирамида в продължение най- малко на час и половина; измисляне на причина, поради която е жизненоважно да упражнявам тези (и други подобни на тях) дейности. Мда, помечтахме си малко за днес - сега отивам да поработя малко :).


goldie
goldie преди 16 години и 8 месеца

GEN, аз съм твърдо само за лежане по гръб, така се раждат всичките ми писания - на това му викам творчески процес...Добре, че измислиха лап топа - ето това е откритието на века.

П.П. И аз уважавам онази част от йогата, в която се случват такива неща като излежаване, съзерцаване и т.н.

Мечтииии, мечтииииииии...

Shogun
Shogun преди 16 години и 8 месеца
Ти си родена йога. Тия дейности със сигурност вече са те извисили духовно. Похвално е, че си се насочила към най-трудното.

:) С усмивка, ама наистина е така.

П.П. Писах го за Случайна, ама гледам, и диди ф е на същото високо духовно ниво. Браво, практикувайте, следващата стъпка е да се научим да местим предмети с поглед. Още по-следващата - да ги местим с мисъл.  И тогава работата сама ще се върши.
goldie
goldie преди 16 години и 8 месеца
Усмивката е най-голямото мускулно напрежение, което си позволявам:))))
kelvinator
kelvinator преди 16 години и 8 месеца

Аз пък като имам една работа първата ми мисъл е кой може да я свърши вместо мен.

Някой път няма доброволци, та си мисля какво ще стане, ако не я свърша?

Е, ако и тогава няма начин, хващам се да я свърша. Макар че и аз по съветите на другаря Макиавели гледам да си оставя за мен най доброто парче от баницата. Така де, ако не ми е пълна кацата как ще дам вода на другите?

goldie
goldie преди 16 години и 8 месеца
И аз се радвам, ако има на кой да прехвърля част от работата, но обикновено няма на кой. Затова, когато работя, просто работя, а когато почивам се наслаждавам на мързела като състояние на тялото.
By goldie , 7 September 2009

За себе си лично знам точно какво не ям. Не обичам много люто и горчиво, така че всички неща с този вкус бясно ги отбягвам .

Обичам сладките неща – сиропирани сладкиши и сладкиши с крем, и всеки вид сладкиши, но това са все неща, които не трябва да ям, но когато си забраня да ям всякакъв вид сладкиши нападам шоколада, казват че бил полезен, стимулирал хормоните на щастието. Бе, то човек като иска да се натъпчи със захарни изделия винаги може да си измисли много полезно извинение за не полезно забавление.

Що се отнася за разните мазночи, по никакъв начин не ме привличат, но се случва да си купя по нещо пушенко и да си го излапам без чужда помощ.

Тук се сетих за тестеняците... Много обичам пици и макарони, и домашната баница на баба ми, и мекици, и пържени филийки с яйца, и още цял ред неща , а като се замисля, почвам сама да се питам: „Възможно ли е човек да се откаже от всички сладости на живота заради едната интуиция?”

Отивам да си взема шоколад – той е „полезен”



Legacy hit count
825
Legacy blog alias
32766
Legacy friendly alias
Какво-да-не-ям-

Comments14

aniedreva
aniedreva преди 16 години и 8 месеца
Д, хапвай си каквото ти се яде и не се тевожи :)))))))))) Ако някой ще основава общност но обичащите сладко - аз съм сред първите, които ще се регистрират :)))

А лекарите и диетолозите няма какво да ги слушаш. Те винаги обявяват за вредно точно това, което най- много обичаш :)


pek68ilieva
pek68ilieva преди 16 години и 8 месеца
Момичета, хайде да се почерпим!
goldie
goldie преди 16 години и 8 месеца

АААААААА, аз най обичам шоколад, а той е мнооооооого "полезен". А иначе на външността ми личи, че не правя диети.

Темата е взета от една книга и понеже тези дни ме питаха дали продължавам да пиша постове във връзка с нея, това ми е отговора или поне една част от отговора, други части ще излязат тези дни. А някои още не съм ги написала.

DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 8 месеца
Обикновено интуицията не лъже, но щом организма ти има нужда от сладко, не го лишавай. Това показва повишено ниво на стрес и нужда от повече "хормони на щастието". Има изкуствени подсладители - аз лично ползвам такива. Макароните и спагетите всъщност са много полезни, защото се правят от специализирани сортове пшеница. Изобщо, ако има баланс, всичко е ок. Мразя да се лишавам от неща и слушам организма си. В период, в който бях подложена на безумно нервно напрежение и твърдо не понасях лишения от каквото и да било естество, на практика отслабнах с 18 кг. При положение, че закусвах с милинки и обядвах обикновено макарони с масло и сирене, или въобще някаква паста. Вярно е, че вечерях кафе без захар, но това е само защото не ми се искаше нищо друго. Важното е да се чувстваш добре, затова изяж нещо вкусно без угризения.
Shogun
Shogun преди 16 години и 8 месеца
Ето ти още един аргумент в полза на шоколада: той е антиоксидант! Т.е. забавя ти стареенето. Ти какво, нали не бързаш да остаряваш? Нападай тогава шоколада!

Както казваше една моя приятелка - медицинско лице, като искат някой продукт да се продава, го изкарват антиоксидант. :)

Обаче никой не може да ме убеди, че щом те влече нещо, значи точно него трябва да го избягваш. По-редно ми се вижда да наблягаме на умереността, а не на избягването.

Отивам за баничка и бозичка.
vorfax
vorfax преди 16 години и 8 месеца
Легални наркотици:
Кафените, какаовите и други растителни култури в Южна Америка и Азия, са източници за алкалоиди-наркотици с възбуждащо действие - кофеин, теобромин, теофилин и други. Те се съдържат и в ободряващите напитки, приготвяни от плодовете или листата на тези растения, използването на които се е превърнало в национална традиция в много страни.
Наркотици се използват и в съвременната медицина за пълна или частична наркоза при операции, за притъпяване или премахване на болките при тежки заболявания, при лекуване на някои неврози, като безсъние и други.
Друг, считан също за невинен наркотик, е никотинът, съдържащ се заедно с още 11 алкалоида в тютюневите листа. За разлика от някои алкалоиди-наркотици, които, макар и отровни се използват в медицината, токсичният никотин няма никакви лечебни свойства. Широко разпространената никотиномания прави никотина най-използвания наркотик и най-масовата битова отрова в света. Освен никотин в тютюневия дим се съдържат повече от 380 вредни за човешкия организъм вещества, разделени в няколко групи: отрови, канцерогенни, дразнещи и радиоактивни.
Легално психоактивно вещество е пък алкохолът.

Не смея да публикувам тема тук, че все ги правя едни дълги... ):

Shogun
Shogun преди 16 години и 8 месеца
Да, ама бирата повишава костната плътност и ни снабдява с витамин В, а червеното вино трепе холестерола. А наздраве! (каза тя, пиейки зелен чай)
vorfax
vorfax преди 16 години и 8 месеца
Сигурно е в сила, че всяко лекарство (храна) в големи дози е отрова. Разковничето е в разнообразието, това спада и към зона 42, която едва покрай филма "Галактическият стопаджия" оня ден, разбрах за какво иде реч. Изпуснах началото, а с това и точното заглавие...

Иначе интересно явление е, че костенурките (иначе защитен вид в България) из Стара планина, масово се колят (предимно от хора с естествен тен) за да се  пие суровата им кръв. Укрепвала била имунитета и прочие. Жалкото е, че за разлика от примерно потентният стрит рог на носорозите, това ще се окаже истина, и вместо природосъобразен живот разчитаме да си оправим токсичното и занемарено тяло с илюзии от този род за панация...


DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 8 месеца
За мен ако може най- черното квадратче :) Благодаря!
goldie
goldie преди 16 години и 8 месеца

Знаеш какво да си поискаш. :))) Най-тъмно и най-истинско.

vorfax
vorfax преди 16 години и 8 месеца
УжЪсс, вие сте неизлечимо пристрастени към живота ( :

Винаги съм смятал, че жена която не обича шоколад е болна. А и вътре се намира доста магнезии, нужен за доброто настроение. Убеждавам се, че всичко е въпрос на химични реакции и че всеки живее в собствена си матрица от познати усещания с които възприема околният свят.

alexanderbeleff
alexanderbeleff преди 16 години и 8 месеца
   Аз пък предлагам да се наблегне на морските дарове....може и без водка или бяло вино. калмари, октопод, скариди - за мен няма по -вкусно нещо, а май са и доста полезни. Може да се разнообразява с риби - всякакви.....без тези гледани изкуствено - шаран, толстолоб, пъстърва, канален сом. Тъпчат ги с кви ли не гадости, че и антибиотици доста им дават....затова - само морско и сладководно, обаче ако сте си го уловили вие....И най-важното - изобщо да не слушаме докторите- те отдавна мислят само за пари....
DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 8 месеца
Ето нещо, по което сме на едно мнение с Белефф :) За мен също няма по- вкусно нещо от калмари, октопод, раци и миди. И морски и океански риби. Но все пак - за десерт искам черен шоколад :)
goldie
goldie преди 16 години и 8 месеца
И аз обичам морски дарове + Тарама /това е разбит хайвер/, когато е пресен хайверът е супер вкусен.
By goldie , 28 April 2009

Наскоро започнах да препрочитам „Стършел” и го препрочетох. Това не е интересно, но ще споделя подробностите – друг път.

Сега продължих с препрочитането ма библиотеката и стигнах до „Пътя на интуицията”, така че скъпи съблогери, ще се развивам интуитивно и понеже това е бавен процес, ще ви развивам и вас – аз ще пиша, а вие, ако искате четете. А ще пиша, защото интуитивното развитие е свързано с писане, писането, мили хора е самопознание и понеже аз на 37 години още не се познавам докрай, ще ви направя свидетели на по-дълбокото опознаване между  Мен и Аз, няма да им позволявам да се договарят, одумват и пазарят – става въпрос за Мен и Аз.

По принцип според инструкциите трябва да пиша с химикал и да се кефя на почерка и душевните си отпадъци, но несподеления мазохизъм не е интересен и затова, ако сте спрели да гледате телевизия можете да погледате сейр с моя душевен стриптийз и дори да си пуснете музика по желание или според случая.

И така спирам с вътрешните уговорки между Мен и Аз и започвам с важните неща.

Първо трябва да дам тържествено обещание, че през следващите дни, месеци, години, век и половина оставащ ми живот ще давам на Себе си, моето трето лице, Мен, Аз, на одушевените и неодушевените, дори, предмети, онова, което винаги съм се оплаквала, че не получавам. Какво е това не знам, защото аз от всичко получавам, а което не получавам мога безсрамно да си го изпрося или нахално да си го взема. АААААААААААА, да. Ставало въпрос за онези неща... ЛЮБОВ, БЕЗКОРИСТЕН  ИНТЕРЕС И ВНИМАНИЕ.

Аз и любов. Колко интересно. Все си мисля, че това изобщо не ми е в талантите, не го мога.

Безкористен и интерес са две понятия, които не ми се връзват логично. В смисъл как така хем да е интерес, хем и да е безкористен. За сведение в мъдрата книга няма пример, но някой може да ми подхвърли един.

А това с вниманието, охооооо, някой наоколо да страда от липсата на вниманието ми. Всеки ден цъкам плюсове наред. Аз друг математически знак не познавам, затова като видя плюс винаги го уважавам. Но ако на някой му досаждам, не е лошо да си каже, ще се извиня любезно на плюса и ще отскоча до следващия.

Хайде стига толкова уговорки с Мен, Аз, Себе си и Вас. Време е да обещавам. Обещанието е тържествено и в кавички според книгата с инструкциите. Не знам защо е в кавички, дали защото е тържествено или пък да не е много насериозно, но ще го напиша в кавички.

„Аз, didi_f, се задължавам да се доверявам и да обръщам внимание на фините прозрения, усещания и предчувствия, които ще имам от тук нататък, докато смърта ни раздели Мен, Аз и Себе си. Съгласявам се да участвам 100% в процеса на откриване на по-дълбокото значение във всичко, което забелязвам, и да търся мъдростта в хода на собствения ми живот.”

Сега аз отивам да копая на дълбоко в сънищата, защото пропуснах мъдростта на телевизора, а вие почвайте да участвате на 100% в четенето и обещаването.





Legacy hit count
675
Legacy blog alias
28984
Legacy friendly alias
Ш--С--развивам--интуитивно-

Comments17

Kopriva
Kopriva преди 17 години

Много подходящо, Диди! Цял ден си мисля, че пропускам нещо важно в този живот. Ти ми даде отговора -не се вслушвам в интуицията си и там ми е грешката.Освен това съм пропуснала тържественото обещание-обещавала съм какво ли не,на кого ли не, но на себе си съм пропуснала да обещая:

"Аз, Kopriva, се задължавам да се доверявам и да обръщам внимание на фините прозрения, усещания и предчувствия, които ще имам от тук нататък, докато смърта ни раздели Мен, Аз и Себе си. Съгласявам се да участвам 100% в процеса на откриване на по-дълбокото значение във всичко, което забелязвам, и да търся мъдростта в хода на собствения ми живот.”

DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 17 години
И аз я имам тази книга :) Но май стигнах до около средата и после ми писна да пиша.

Успех със споделения мазохизъм, дано в някакъв момент да стане взаимно удоволствие.


danieladjavolska
danieladjavolska преди 17 години
   Диди, не ме карай да мисля сериозно след полунощ...

   Аз ако не взема химикала и не си за-общувам по този начин с белия лист...не се получава. Пробвала съм - напиша едно и също нещо, по една и съща тема направо с клавиатурата, след това с химикал. Различно е в полза на химикала. Когато пиша с химикал предавам емоция, настроение, освобождавам нещо си, което ме разтоварва...Така че пиши...

   Същото е и при общуването ми с книгите. Спомням си едно от последните интервюта с Николай Хайтов. Тогава той каза: Няма нищо по-хубаво на този свят от това, да вземеш една хубава книга, да легнеш на дивана, да се завиеш с родопско одеало и да се пренесеш в един друг свят, сътворен от автора. Да, няма нищо по-хубаво от това. Така че чети. Да не забравиш родопското одеало. То е част от мизансцена на удоволствието от общуването с книгата.


ElaGeorgieva1
ElaGeorgieva1 преди 17 години

И аз като Коприва ще кажа, че темата на поста ти много ми пасна...
А ето и пример  за "безкористен интерес":
когато питаш някого как е и наистина изслушаш това, което ти казва, а после се опиташ да му съчувстваш, без да му даваш акъл :)...

Чакам с нетърпение повече за този метод с писането!

DianaIlieva
DianaIlieva преди 17 години
Диди, не знам какво ви е накарало да вземете тая книга - сигурно е интуитивно :) Принципно ненавиждам книжки по популярна психология, но щом ви помага в процеса на себепознание - чудесно. Винаги е добре човек да е наясно с Мен, Аз и Себе си. Искрено ви желая успех. Гледайте да спазвате обещанията си :)
goldie
goldie преди 17 години

Sluchaina в библиотеката ми има няколко книги, които не мога да прочета, започвам и спирам, това е една от тях. Започвам я 2-3 пъти и винаги спирам след 20-30 страница, затова реших, пък да я прочета. Дала съм 11 лева за нея и да я гледам на лавицата с книгите  толкова години си е предизвикателство. Но на мен не ми е психологически интересна, защото отдавна не вървя по тези пътища, това, което ми е интересно е свързано с темите, които ми предлага за писане. Просто реших да поекспериментирам и да си позапълня времето преди лятното ми емигриране за работа в Гърция.

Kopriva аз най-много обичам работата в моята фирма, която съм си нарекла "И аз съм човек" и много обичам да правя малки жестове към моите три сътрудника - Аз, Мен и Себе си. звучи егоистично, но ако сама не погаля душичката си друг може и да не се досети.

denijane аз до сега не съм стигала до средата. Отказвам се по рано, но сега ще попиша, малко...

daleto аз винаги чета в легнало положение, без родопско одеало, но с дебел шарен китеник върху краката, от родопско. Освен това също обичам да пиша и драскам с химикал, но пиша ужасно грозно и после може да не почета написаното или пък като започна да го преписвам на клавиатурата, така безпощадно редактирам, че първоначалния текст се изгубва напълно,.

 

princesatamani
princesatamani преди 17 години
Не обещавам нищо на себе си нито на другите,Диди ф,но откакто съм си с отворени чакри на 100 % всичко е много по различно.Това ми се случи на два курса няма да ги споменавам и нивото което е по различно отколкото на другите по сетивна ориентираност.В този свят в който живеем има светила природни и недостижими за някои но за други с по-щедри дарования.Съветвам ви отворете си чакрите.
goldie
goldie преди 17 години

manka преди мноооооого години имах здравословен проблем, които разбрах, че не се лекува с 1-2 хапчета, говоря за лек шум на сърцето, които се проявява главно при стрес. За мен не беше лек, защото аз не понасям болка, особено ако не приключва след един аналгин, примерно.

Вие може да го наречете съвпадение, но с излизането от аптеката, точно срещу входа и' на първата маса с книги видях една книжка за йога. Тогава бях чувала за йога и чакри, но нямах предства за какво става въпрос и все пак  си я купих. Не разбирайте, че съм започнала да се занимавам с това веднага. Чесно казано никога не го направих сериозно, но прочетох книгата и си пооткраднах някои неща от нея - една диета, която изпълнявах 2 години и няколко упражнения за дишане, които и сега правя понякога, но мнооооооого рядко. Помогнаха ми и въпреки всичко не се задълбочих в тази област. Може би не съм уловила момента...

princesatamani
princesatamani преди 17 години
Диди, не е толкова важно, по- важно е да имаш късмет в живота.

Дай ми мамо късмет и ме хвърли на смет.Жива и здрава.


pestizid
pestizid преди 17 години
Диди, ти без задачи ли остана, та се втурна интуитивно към такива четива? Подозирам те, че пак се майтапиш! Освен това мисля, че на теб това обещание не ти е нужно. Защото оставам с впечатление от това, което си споделила тук, с нас, че ти се отнасяш към себе си с любов и внимание. То не е никак трудно. Особено за слънчеви хора като теб, с чувство за хумор. По-трудно е за мрачните вечно хленчещи натури, на които все нещо им пречи ("Ту му млякото горещо, ту пък друго нещо..."). Не съм съгласна, че мисли могат да се споделят само с химикалка. може и на клавиатурата, може и по телепатия. Далето, а според мен има и по-хубаво от това да четеш книга на дивана под родопското одеяло. Може вместо книга под одеялото при теб да е този, който ... (тук вариациите са безброй: научил те е да мислиш позитивно, вдъхновил те е да поемеш риск, придумал те е да откриеш глупавата си страна и т. н.)
danieladjavolska
danieladjavolska преди 17 години
Пестицид, говоря за случаите, когато човек остава "сам с мене си" -книжка и родопско одеало за комфорт...

Що става дума за другото...вече го пуснах в предишно време във виртуалното...хижа, меча кожа пред камината, що не и чаша червено вино, шампанското няма да върви на кожата...Там родопско одеало няма да върши работа, по-скоро китеник..Забравих камината, задължително запалена...

А за този под одеалото...знае ли човек, важното е в какви очи се оглеждаш и с какви очи те виждат, не гледат...

А що става дума за придумването!? Малко трудно би се случило, ако не искаш да бъдеш придуман, та дори това да се отнася до откриването на глупавата ти страна....


goldie
goldie преди 17 години

Ха, това е радост голяма!!! Схванахте идеята. Аз наистина обичам себе си и съм в мир и комфорт с всичките си образи, освен това никога, ама никога не се взимам толкова на сериозно, че да не мога да си направя майтап, поне с мен.

НО наистина чета тази книга и не за друго, а защото ми е скучно от телевизия, филми, мнооооооооого умни книги и просто си търся малко забавление, но с елемент на замисляне.

Реших да си поглезя душичката по весел начин.

Kopriva
Kopriva преди 17 години
Много хубаво, Диди, браво! Хареса ми! Аз съм от тези, които цяла вечност в чужди очи се оглеждат....Не съм чела книгата, но идеята да се погледна в очите(брей много красиви очи- събрали цялата ми душа) ми допадна, а и крайно време е да си обещая и аз нещо-на себе си и да си подаря сигурност: ще остана вярна на Мен, Аз и Себе си, докато смъртта ни раздели.......
queen_blunder
queen_blunder преди 17 години
Хубав пост. Смислен и подтикващ към по-сериозни размишления. Аз обаче не съм съвсем на тази вълна. Затова само гласувам.
goldie
goldie преди 17 години
Следващият месец ми предстой ежегодната лятна емиграция + пролетна умора = на писане безспир. Пък и наистина ми се иска да направя нещо мило за душата си преди да ме подгони работата.
Shogun
Shogun преди 17 години
Ето и от мен пример за безкористен интерес:

Ако те наемат за някаква работа, ти се заинтересуваш, свършиш я и после не ти платят - тогава се оказва, че интересът ти е бил именно безкористен.

:)


goldie
goldie преди 17 години
     Така излиза :):):)
By MagiNazer , 10 September 2008

Себе си

Да бъда себе си,не се срамувам,

за пръв път истинска се чувствам аз,

не искам пак на друг да се преструвам,

да бъда себе си съм горда в този час.

 

Достатъчно бях тъжна и унила

как иска ми се да разперя пак крила.

Напук на хорската омраза да съм мила

и своя птичи полет да осъществя.

 

Дори да плача,да крещя,да страдам,

омраза във сърцето си не ще допусна.

С подпухнали очи ще се оглеждам,

ще търся любовта,за да не я пропусна.

 

От обич даже да умирам,

напразна смърт не ще е тя.

Доброто в себе си да преоткривам-

това е моята мечта.

 

Аз вярвам,искам,боря се и ще успея.

Не ще удавя се в сълзи.

До сетен дъх на глас пак ще се смея,

ще бъда себе си,напук на упреците зли.

 

Да плача-не,не се срамувам,

да плачеш е велико,може би.

Страхът в очите да погледнеш,

да търсиш изход,колкото и да боли.

Legacy hit count
607
Legacy blog alias
21999
Legacy friendly alias
Себе-си
Ежедневие
Купон
Любов
Интересни линкове
Забавление
Култура и изкуство
Невчесани мисли
Литература
Музика
Нещата от живота
42
Коментари
България
Клуб Графоман
Български език

Comments2

Selenka
Selenka преди 17 години и 8 месеца
   Страхотно е да бъдеш себе  си.  И в същото време с дарбата си, да изричаш всички чувства в рима, да плетеш красота от думи, прави възможно и ние да бъдем  себе си и най вече добри

    Благодаря Ви!


shtrudel4e
shtrudel4e преди 17 години и 8 месеца
Много хубаво и смислено стихотворение :) Браво!