BgLOG.net
By cybercrackerbg , 29 May 2007
.
Legacy hit count
1560
Legacy blog alias
12973
Legacy friendly alias
--899492509191425CAE129185E20F80ED
Музика
Коментари
България

Comments16

acecoke
acecoke преди 18 години и 11 месеца
Въх, Нетинфо и професионализъм?! Магаре и шевна машина...

Нещо не разбрах идеята на поста, Сайбъркракър. Къде е лакмуса, къде е Джорджи в цялата работа?!?

Абе чудя се.... що тия хора не ходят на Мейдън, ами се занимават с разни.... еми бивши величия. Навремето пееше готино, сега ходи по турнета в страни от петия свят като нашата.

Айде! Всичко що е Джордж и що е Майкъл - в пенсионерския клуб :)))
mishe
mishe преди 18 години и 11 месеца
Ееех, Ейси, не може всички да си падат по едно и също, сиреч Мейдън :))) Пък и Мейдън спадат към пенсионерския клуб, мен ако питаш ... ;) Както и чичко Стинг, и чичковците от Депеш Моуд, което обаче не им пречи все още да са върхът! А и не сме вече тийнейджъри ... :Р
Иначе, на мен този пост също ми стои малко разпилян.
Освен идеята за неподготвените журналисти, която ми е много присърце - страшен феномен в родните ни медии, от лични и много близки наблюдения съм се уверила ...
Бъдете щастливи, и двамата! :)))
efina
efina преди 18 години и 11 месеца
С радост, се обаждам от "пенсионерския" клуб, за да кажа,
че бях на концерта и бих казала, че имаше какво да се види,
а още повече  - какво да се чуе.

На концерта на Мейдън, също ще има.

Ace, не смяташ ли, че изказването ти е повече от грубо и ...
да не кажа...некомпетентно.Концертът на Джордж Майкъл,
беше под надслов "Не сте сами!" и въобще е трогателно самият
той да има представа за трагедията на българските медици в Либия.
acecoke
acecoke преди 18 години и 11 месеца
Не, не мисля, че е грубо.

Първо - изпратих певци като Дж. М. в пенсионерския клуб, а не феновете му. Хайде да не си извъртаме думите, моля.

И второ - някои организации, медии, пр. продължават да спекулират с трагедията на медицинските ни сестри и да извличат лични дивиденти от страданията им. Просто смятам, че цялата тази кампания е едно голяааааамо лицемернечене на медии и власт с основната цел трупане на рейтинг.

Да, Ефина, може да съм некомпетентен. Но предпочитам някоя чалгия пред дядо Джорджи. Пак казвам - не съм изказвал мнение против феновете на когото и да било. Изказах си мнението за самия певец.

Слушайте си когото си поискате, но не се изкарвайте жертви на "грубите" ми изказвания.

Благодаря за вниманието :)))


The Maker
The Maker преди 18 години и 11 месеца
Заглавие: Джордж Майкъл ли?

... кажи-речи същия е като Майкъл Джексън.
Единият педофил, другият - (Сайбъра ке се сети какъв е)

А многоуважаваният г-н Президент, Негово Сиятелство Ейс Коукович е напълно прав по отношение на пародията "Не сте сами!"
В случая пенсионерът Джордж използва т. нар. кампания, за да продаде някой и друг билетец в плюс.

 Това е.
efina
efina преди 18 години и 11 месеца
Да, аз съм съгласна за спекулацията на медиите, но аз
съм човек, който слуша абсолютно всякаква музика и
наистина изказването ти, на теб Ейс и Мейкъра, не прави чест.
Не мисля, че бих си позволила да давам мнение за певец,
който не харесвам (не слушам), по понятна причина.
Педал?Не бих казала, че ми дреме, кой с кой и защо.
Това пък изказване, направо ме уби.

Момчета, бъдете обективни.
Защо обръщате всичко в грозна махленска свада?
Защо тоя трябва да е бивше величие, или педал или...
Не може да пее ли?
Или само защото вие не го харесвате?

efina
efina преди 18 години и 11 месеца
...
acecoke
acecoke преди 18 години и 11 месеца
Да, драги ми Сайбъркракъре, предпочитам съвременен [кактомукажете]-фолк пред съвременното творчество на Дж. М. За съжаление, макар и да съм използвал емотикона за добри чувства /Ефина това - :))) означава, че малко или много човек се пошегувва/, се оказва, че почитателите на всичко що е Джордж и що е Майкъл /М. Дж., Дж. М., .../ се засягат и то май виждат някаква тъжна истина в иначе безобидната ми заигравка. Няма лошо - Васко Кеца последно време какво изпя? Не се сещам нещо. Жив и здрав да е...

Иначе, Сайбъркракъре, благодаря за отговора на въпроса ми, беше наистина ясен за мен. Не разбрах само защо трябваше да го раздухваме дедо Жоржи толкоз, като дори не си го е заслужил :))) /Ефина, забеляза ли емотикона?/.

Та така, драги ми фенове. Мога да ви препоръчам да си пуснете някоя прашасала касетка на тогава младия Джордж Майкъл и да се насладите на хубава музика. Иначе - по-добре Преслава :)))
mishe
mishe преди 18 години и 11 месеца
Музикалните предпочитания са нещо много субективно, индивидулно и интимно. Различните хора намират очарование и щастие в различна музика. Затова всеки си пише за музикантите, които си харесва с колкото патос си иска. По-добре е наистина подобни шеговити коментари да не се взимат навътре ...
efina
efina преди 18 години и 11 месеца
Знаеш ли, Ейс, всичко това е много глупаво (тези продължаващи коментари)...

Похватите с емотиконките, са ми ясни, но "застани" пред себе
и си задай въпроса:"Не звучиш ли необективно?Не се ли хващаш за безсмислени неща?Не пропускаш ли съществените?"
Въпросите, май, станаха повече...Сори.

Аз лично не виждам никаква "тъжна истина", в тънката ти заигравка.

Първо, защото Джордж Майкъл не е любимият ми
певец, пък и да беше, твоето мнение, нямаше да промени моето.
Коментирах, защото коментарът ти беше...нямам думи.
Ако кажа "нечестен", не знам дали ще покрие цялото ми възмущение.Емотиконката, знаеш много добре защо си я сложил.
Не бих казала, че омаловажава нещата.Кое ме възмути най - силно?Ами това го беше написал човекът, от общността за доброто.Някак не ми се върза с него, даже и с усмивката накрая.

Второ, защото всеки певец (група), имат своите почитатели и
най - малкото Джордж Майкъл, ще страда от това, че ти не си
сред неговите.

Трето, защото не си прочел коментарите ми, особено последния,
с двете препратки.Какво да говоря повече?

Четвърто, защото не се чувствам лично обидена.Интерпретацията на изказването ти за "пенсионерския клуб", нямаше нищо общо с възрастта ми, защото съм доста по - млада от Джордж Майкъл,
а в същото време, ако ще говориме за възраст, той е едва на
44г.
*Четвърто - то беше в твой стил на звучене.Напълно не в темата,
звучащо като заяждане, за което се извинявам и мразя.

Няма да коментирам повече, защото няма смисъл, но съм
щастлива за едно, че съм отворена за много неща и не се
ограничавам в никакви рамки.;) - > това беше за последното
изречение.

:)))))))))))))))))))))))) -> а това, за целия коментар.
acecoke
acecoke преди 18 години и 11 месеца
Права си, няма смисъл :)) Ама ти първа започна с нападките срещу мен. Коментарите съм ти ги изчел, ама просто не виждам смисъл в повечето думи.

Знаеш ли, Ефина, поезията ти се отдава, признавам. Защо не си насочиш енергията в тази посока?
efina
efina преди 18 години и 11 месеца
Това, последното, ми прозвуча повече от злобно.
Да не би да ми казваш в прав текст да не пиша коментари, защото не ми се отдават?...Благодаря, за безплатния съвет, ШЕФЕ!
acecoke
acecoke преди 18 години и 11 месеца
Неееееееееее, не съм искал да те обиждам! Пак ми извърташ думите!!! Може би просто очакваш от мен да четеш злобни коментари?! Или може би просто търсиш някакво лошо отношение....

Уф, не те разбирам, честно. Разбирай си ме както искаш. Щом само се обиждаш, ще се въздържам от дискусии с теб.

Извинявай, ако съм те обидил. Не съм искал.

Поздрави! /искрени/
By TRADEMARK , 24 December 2006
klllljjj
Legacy hit count
2
Legacy blog alias
10221
Legacy friendly alias
Проба-CA84F51BA01B4423A90D8FF5D69C57AF

Comments

By cybercrackerbg , 28 October 2006
.
Legacy hit count
2056
Legacy blog alias
9288
Legacy friendly alias
--35378DDD623D47CDB40AEBEBEFC7D284
София
Коментари

Comments34

Terkoto
Terkoto преди 19 години и 6 месеца
хахаха, педалът засегнат.Принудително трябва да се лекува това извращение.
Terkoto
Terkoto преди 19 години и 6 месеца
Аз пък ти предлагам да се справиш с Библията, където се казва, че е гнусота и мерзост. Крайно време е да се справим с прекалено и криво разбрана "демократичност" към тези отклонения и да и да ги лекуваме адекватно, а в нелечимите случаи да се кастрират и изолират.
Terkoto
Terkoto преди 19 години и 6 месеца
Анонимен, в едно е прав опонента ти, а именно, че рано или късно хомосексуалните ще се наложат в обществото. Но, съм далеч от мисълта, че това би било проява на зрялост от страна на обществото. Просто тази малцинствена група ще използва (и вече го прави) лостове, с които ще успее да си извоюва някои законови привилегии - една от които е узаконяване на хомосексуалните бракове. Напълно съм съгласна с теб, че Библията го нарича "мерзост пред очите на Господа". Но, тук въпросът е, самата църква да се подготви за тези и някои други мерзости, които ще дойдат, за да реагира адекватно.Сигурно знаеш, че вече има случаи на дадени на съд свещеници, които са отказали да бракосъчетаят хомосексуалисти. Не си мисли, че това няма да дойде и в България. Ще дойде и църквата трябва да е подготвена за това. Сам сигурно си даваш сметка, че за мнозина Библията не е авторитет и ако има нещо, което би могло да променя, то това е вярата в Него чрез Него. А, говорейки за промяна пък, на всекиму е ясно, че това не може да стане без личното убеждение. Както аз никога не бих "узряла" за хомосексуалните бракове, така и много други хора няма да приемат Библейската истината. А,времето ще покаже кое е истина и кое не.
Terkoto
Terkoto преди 19 години и 6 месеца
cybercrackerbg, описаният от теб случай само потвърждава необходимостта от задължително лечение на педерастията, за да не се стига до подобни изпълнения. Както се постъпва с наркоманите, така трябва и да се третират педерастите.Те не могат да бъдат считани за вменяеми в определени ситуации и е пълна грешка да да им се вменяват права и отговорности на нормални индивиди. Още по зле е едно общество да става заложник на болестните състояния на група индивиди. В противен случай да броим шизофрениците за отговорни за деянията си.
Terkoto
Terkoto преди 19 години и 6 месеца
cybercrackerbg, не съм имала предвид твоето тълкувание на моите изрази "лостове" и "наложи", но нямам нищо против да си защитаваш позицията, а тя е ясна вече тук. Явно си много навътре, след като ни запознаваш с въпрос от кухнята - възпосният законопроект. :-) Е, до мен няма да се допитват щом ще го предлагат на депутатите, но на този етап прокарването на такъв законопроект би могло да стане само с власт и лобиране в българският парламент, а не е тайна, че вече има представители на хомосексуалната общност във властта. Защо според мен само с власт и лобиране? Защото, слава богу бих казала, все още обществото ни (включвам и политиците и консервативното управляващо мнозинство в добрия смисъл), не е дотолкова прегърнало европейският опит за установяване на нормативни разпоредби за сексуалните малцинства. Да не говорим, че сред обществото това е противоестествено и срамно, което ако питаш мен си е самата истина. :-)
Tanichka
Tanichka преди 19 години и 6 месеца
Живеем в 21-ви век и светът около нас е пълен с неща, които може да са различни от нашите вкусове или ориентации. Защо трябва да ги заклеймяваме по този смешен начин?

За какви точно болести, лечения и изкоренявания говорят анонимусите? Или сме в периода на Инквизицията в Булгаристан? Светът е пълен с гей двойки, които на никого не са сторили нищо лошо. Навсякъде, където влезе човек и в Западна Европа, и в Щатите, ги вижда на всеки ъгъл. Всеки може да си живее както иска. Онова, което мен лично ме дразни в гей поведението в Бг е афиширането на сексуалната им ориентация като нещо супер модерно - един вид, вие, които не сте като нас, сте изостанали... Нещо в този стил. Това ме дразни. А не кой с кого ще прави секс - това си е личен избор и не влиза на никого в работата.

Забелязала съм, че тъкмо непълноценни хора -  със сексуална, професионална, финансова, личностна и всякакви подобна непълноценност, са тези, които ужасно много се унасят в ругаене на гей двойките... Според мен е избиване на лични комплекси.

Защо е нужно изобщо да има такива дебати? И то в държава, в която всяка мутра, изнасилвач, крадец, сутеньор и прочие са модели на подражание и всяко второ/трето детенце се срамува, че татко му работи за заплата и не е достаъчен тарикат, за да постигне мутренски нива... Смешно ми е. И то с такъв патос. Защо? Защото аз като жена си падам по мъже - следователно трябва да плюя и мразя различните от мен жени? Или мъжът ми трябва да ненавижда различните от него мъже? Разбира се, че разлики ще има винаги - къде ще намерите двама души, които мислят или действат еднакво?

И защо сте анонимуси? Регистрирайте се, напишете си имената, защо се криете? Нали отстоявате теза? Мразя тъй любимото българско "покриване в тълпата" - да викам, докато съм невидим, като лелките на опашка. Но да изляза отпред и да си кажа мнението видим от всички, а не - благодаря... Смешници....

Terkoto
Terkoto преди 19 години и 6 месеца
Така, първо да започна с това защо съм анонимна? Защото искам и защото системата го позволява. Ако ви се представя като Силвия, какво променя това? НИма ще ви стана по-симпатична? Или с нещо ще промени хода на дискусията ни? Хм, май вие си противоречите - тръбите, че тряба да има толеранс към различните, а с коментарите си, защитавайки своята теза обиждате мен, която мисля противоположно. И, моля, моля - хайде не ми излизайте с този номен, че виждате ли, вие не визирате мен, ами говорите общо за хората. Отдавна, обидите, враждебността и акакуването са се настанили в този сайт, като начин на комуникация за засегнати щекотливи теми. Сигурна съм, че ако ме видите лице в лице, едва ли ще си позволите да ме категоризирате в групата на "смешници" и "непълноценни...", но така ви е по-лесно. Cybercrackerbg, допълнил си коментара си от снощи с въпроса за свещеници, които освещават домове на мутри. Ами, като те интересува защо, попитай тях. Аз, първо не наричам всеки поп Божи служител и второ не си правя илюзията, че във всяка църква, зад всеки манастир или енория стоят духовни лица. Но, аз съм убедена, че във всяка църква, зад всеки манастир или във всяка енория има истински хора, които са преживяли покаяние и водят благочестив живот угоден на Бога. Такива хора не се наричат религиозни, а християни. Тези хора живеят според принципите на Библията и това е техен избор. Хайде, убийте ги с камъни, защото правят това. (извинете за сарказма). Според принципите на Библията, хомосексуалността е мерзост и не виждам, защо ви дразни факта, че стоя от тази страна на барикадата и изказвам неодобрение към такова поведение. Ако някой ги мрази или ненавижда, то това не съм аз. Но, не мога да добра поведение, което измества естествената функция на възпроизводство и начин за създаване на семейство, заради отговорността ми пред децата. Пък, вие си се бийте в гърдите и се радвайте, че сте либерални и напредничава хора. Това предизвиква у мен само усмивка. :-)
Tanichka
Tanichka преди 19 години и 6 месеца
И у мен, Силвия...Laughing

Terkoto
Terkoto преди 19 години и 6 месеца
Смейте се, докато още можете. :-)
Terkoto
Terkoto преди 19 години и 6 месеца
Cybercrackerbg, ама много те бива да си променяш/режеш/добавяш думички,изрази, параграфи към първоначалните ти коментари! Вече на два пъти го забелязвам и разбрах, че не обичиш някой да те назидава, но тази твоя практика не ми прави добро впечатление. И друг път са те коментирали как използваш свои постинги и коментари към тях, за да "блеснеш" на друго място като провилно-мислещият! На това аз му казвам манипулация. Шо се отнася до аргументите ти и преместването на предмета на дискусията към проблемите на БПЦ, то отново не го считам за добра тактика. Не искам да влизам в ролята на адвокат на цитираните от теб лица и институции, най-малкото защото не нося персонална отговорност за тяхните действия. Изразих своята лична позиция за хомосексуалистите и желанието им да легализират браковете си, а тя е неприемлива от гледна точка на моя морал, принципи и отговорност пред и за децата ми. Думата е неприемлива, а не враждебна, злонамерена или консервативна. Познавам би-сексуален мъж от артистичните среди и като човек ми е приятен, дори симпатичен. Вероятно между тях има много стойностни хора със своите позитиви и негативи. Гражданската ми позиция е да уважавам човека, и много малко са хората към които не показвам такова отношение. Плашат ме тенденции и изказвания,които разширяват границите на действащите и преобладаващите ценности в обществото ни. Ако някой днес твърди, че си е негово свещено право с кой ще прави секс, то утре същите тези цивилизовани граждани ще поискат да им се признае избора да правят секс с живот или мъртви тела, защото това ги кефи. Звучи гнусно, нали? Но, самата демократична и цивилизована Белгия вече бе скандализирана от такива искания. Пак казвам, ако изразявам опасения, то те са именно до падането на границите на добрите нрави и морал в общесвото ни. Иначе, като човек, който мисли трезво, ще повторя (както писах по-горе на анонимния), че вие - еднополовите ще уредите юридически правото си на съвместно брачно съжителство, рано или късно. И това ще стане в България. За съжаление.
Terkoto
Terkoto преди 19 години и 6 месеца
Cybercrackerbg, ама много те бива да си променяш/режеш/добавяш думички,изрази, параграфи към първоначалните ти коментари! Вече на два пъти го забелязвам и разбрах, че не обичиш някой да те назидава, но тази твоя практика не ми прави добро впечатление. И друг път са те коментирали как използваш свои постинги и коментари към тях, за да "блеснеш" на друго място като провилно-мислещият! На това аз му казвам манипулация. Шо се отнася до аргументите ти и преместването на предмета на дискусията към проблемите на БПЦ, то отново не го считам за добра тактика. Не искам да влизам в ролята на адвокат на цитираните от теб лица и институции, най-малкото защото не нося персонална отговорност за тяхните действия. Изразих своята лична позиция за хомосексуалистите и желанието им да легализират браковете си, а тя е неприемлива от гледна точка на моя морал, принципи и отговорност пред и за децата ми. Думата е неприемлива, а не враждебна, злонамерена или консервативна. Познавам би-сексуален мъж от артистичните среди и като човек ми е приятен, дори симпатичен. Вероятно между тях има много стойностни хора със своите позитиви и негативи. Гражданската ми позиция е да уважавам човека, и много малко са хората към които не показвам такова отношение. Плашат ме тенденции и изказвания,които разширяват границите на действащите и преобладаващите ценности в обществото ни. Ако някой днес твърди, че си е негово свещено право с кой ще прави секс, то утре същите тези цивилизовани граждани ще поискат да им се признае избора да правят секс с животни или мъртви тела, защото това ги кефи. Звучи гнусно, нали? Но, самата демократична и цивилизована Белгия вече бе скандализирана от такива искания. Пак казвам, ако изразявам опасения, то те са именно до падането на границите на добрите нрави и морал в общесвото ни. Иначе, като човек, който мисли трезво, ще повторя (както писах по-горе на анонимния), че вие - еднополовите ще уредите юридически правото си на съвместно брачно съжителство, рано или късно. И това ще стане в България. За съжаление.
Terkoto
Terkoto преди 19 години и 6 месеца
Последните ти думи ми говорят, че не само прибягваш до манипулация, но и до лъжи. Забелязах, че коригира (прибави) коментарите си на следните места: 1) т. нар. божи служители, първоначално т.нар. липсваше и целият този параграф: 2)Въпросният фестивал беше хардсекс хетеро шоу по улиците на града откъдето и да го погледнеш. Ето за този лицемерен двоен стандарт говоря - значи за едни може, а за други не. Подчертавам, че гей празниците на морето нямат за цел да шокират, да покваряват или провокират, а събират на едно място съмишленици, които спортуват, забавляват се, общуват. Проблемите (каквито и да са те) не бива да се решават с барикадно противопоставяне, инат и бабаитлък. Нужен е компромис и по това си личат добрите управленци от кабинетните плъхове, които стопират всяко нещо, само защото не им харесва. В началото цитирах името на Станислав Станчев, който независимо от пренебрежителното отношение на редица институции (главно ДАМС) се бори и усъвършенства всеки ден в името на успеха. Медалите на Стенли опровергават безапелационно онези, които считат лицата с по-особена сексуалност за втора категория хора. Подписала съм се под коментарите си - Силвия!
queen_blunder
queen_blunder преди 19 години и 6 месеца
Силвия, с риск да си навлека антипатии, искам да ти кажа, че по отношение на въпроса с исканията на гейовете да се бракосъчетават съвсем законно и да отглеждат деца, имаш в мое лице съмишленик.
Terkoto
Terkoto преди 19 години и 6 месеца
както виждате от горните писания на педерастолюбеца, те са издържани в типичния за отклоненията манипулативен, подвеждащ и измамнически стил. Естествено това е резултат от болестта им и не можем да ги виним, доколкото те са психически неспособни да осъзнаят болестта си. Лошо е, когато такива индивиди се промъкнат в обществената йерархия, тъй като те се обграждат със себеподобни и разрушават устоите на обществото. Отделно най-често педерастията им е тясно свързана и с явно изразена педофилия, пример за разрушителното им действие са "политици" бивщи и настоящи в бг парламент като Лучников и компания.
GeorgeAtha
GeorgeAtha преди 19 години и 6 месеца
тъй, да ви кажа и моето мнение, с което не ангажирам никого... тъй като съм обиколил 2 континента почти на 100% и познавам доста хора от какви ли места, социални прослойки и психически състояния, тъй като БГ е много малка държава, а Пловдив (родния ми град) е доста малко градче в световеб мащаб мога да ви гарантирам следното: двойките от един и същи пол, които аз познавам са точно толкова добри родители колкото и добрите родители от хетеросексуалните двойки. НО по интерестния факт, е че колкото идиотски , лоши , злобни, жестоки и отвратителни родителски двойки има от хетеросексуалните редители - толкова никога не може и няма да има от хомо двойките. Само да ви кажа че покрай, това което ми е работата , партньори и клиенти - познавам много и от двата вида. Много грешите за хомо двойките като родители. Стахотни са! Уникално добри родители на 100% са всички, които познавам. Колкото искате примери мога да ви дам и в БГ и Европа и Сев. Америка.

Terkoto
Terkoto преди 19 години и 6 месеца
Сега, за да няма объркване още отсега казвам, че пиша аз - Силвия! Изяснявам това, тъй като cybercrackerbg е задал въпрос към написано от мен, а е визирал анонимен. Първо, аз се разграничавам от мнението на анонимен, че хомосексуалността е болестно състояние, но съм по-склонна да приема, че самите те преживяват различни психологически измерения на личността си. Второ, радвам се, cybercrackerbg, че си признаваш как си модифицираш коментарите след като прочетеш написаното от мен, за да доизградиш и премоделираш твоята теза взимайки предвид новите контрааргументи. Е, аз тъй като съм с анонимна регистрация и системата не ми позволява да правя такива манипулации, оставам с автентичното си първоначално мнение. А, дори и да можех пак не бих го правила, защото се губят и видоизменят изложените аргументи. Колкото до въпроса ти, с какво хетеросексуалните семейства са застрашени от евентуални хомосексуални родители, мисля че изтъкнах, че опасенията ми са относно разширяването, размиването на границите на общоприетите и следвани от обществото ценности. В момента в българското общество се ценят сватбите между мъж и жена, а този вид бракове са били установени още от древни времена. Както се казва, откакто свят светува. Слава богу, мнозина са тези, които намират чувствена наслада влизайки в интимни отношения с другия пол, а не със своя. Затова и мъжът и жената са създани с различна физиология. Това е границата, стандарта, моралната норма на всеки порядъчен човек, да не казвам и на нравствено-духовен според принципите на Библията що се отнася до сексуалните взаимоотношения. Всичко друго излиза извън тези граници и освен, че скандалириза обществото, постепенно прокарва противоестествени функции на мъжът и жената, а оттам внася смут, объркване у ранимото детско съзнание. Цитираният от мен пример за некрофилия и съвкупляване с животни е много, много, ама много далеч от съзнанието на българина, но ако границите продължават да се разширяват някъде далеч в бъдещето може и това да се поиска от цивилизовани граждани. Аз цитирах Белгия, защото именно там е постъпило такова скандално искане и за щастие отхвърлено. А, самият ти знаеш, че в Белгия е централата на цитираната от теб организация, с която толкова се гордееш. Нищо чудно да си нейн доброволец. И накрая ще ти кажа, че ни най-малко не ме вълнуват твоите думи, с които си служиш, за да характеризираш позиция стъпила на здравия разум и морал. Ако продължавам да пиша тук, то е за да се чуе и прочете другата гледна точка и да ви даде ясна предства, че много има да се борите докато постигнете исканията си.
borislava
borislava преди 19 години и 6 месеца
Учила съм... по Философия на езика?! (не знам защо сме се занимавали с тоя въпрос, но сме и съм запозната), че сексуалността се определя генетично. Ама това не значи, че ако баща ти при мъжко-мъжка двойка или майка ти при женско-женска са гей, това значи, че и ти ще си гей. Просто става някакво специфично преплитане на хромозомите. Което прави възможно да се раждат гейове и при хетеро родители. Ако приемем това за вярно, можем да заключим, че наличието на гей родител не може да те направи гей, а още по-малко - възпитанието в гей семейство. Колкото до тезата, че хомосексуалността е болестно състояние - не съм съгласна, тъй като тя по никакъв начин не пречи на носителите си да водят пълноценен живот.
Terkoto
Terkoto преди 19 години и 6 месеца
Драга Силвия, би ли обяснила как човек би се превърнал в хомосексуален, ако не носи тази нагласа в себе си (подтискана). Ще я откючи едно или друго нещо или пък ще е латентна (няма да бъде себе си, не смятам варианта за смислен). Нищо не се насажда от никой, освен ако не е в самия теб. Никой и не ти руши устоите/ разбиранията (морални и каквото и да имаш предвид с това), ако са достатъчно стабилни.
mishe
mishe преди 19 години и 5 месеца

В подкрепа наcybercrackerbg, искам да кажа, че преди време водих спор, подобен на този, който възникна тук.

В онзи спор, за който пиша, първоначално ставаше дума за толерантността и недискриминацията, после – за хомосексуалността по принцип като сексуална ориентация. Постепенно се стигна до въпроса за правото на хомосексуални двойки да гледат деца и по-специално да осиновяват деца. Убедена съм, че за едно дете е неизмеримо по-добре да бъде отгледано с любов и да му се даде образование в една хомосексуална двойка, отколкото да бъде зарязано в дом до 18-тата си годишнина, а след това да бъде оставено почти на произвола. Мнението ми срещна такъв отпор, че спорът прерасна в шумна кавга, в която, за съжаление, аз не успах, а и не се опитвах, да надвикам опонента си.

Заради гореописания случай напълно съчувствам на автора на първоначалния постинг, сиреч -cybercrackerbg. Знам какво е да се спори с хора, които са си навили едно на пръста и не могат да го надскочат. Държа да подчртая, че съм абсолютно съгласна с доводите и аргументите наcybercrackerbg, най-вече защото са много интелигентно изложени и са богати на информация от авторитетни източници.

Разбира се, нямам намерение да оспорвам нечии религиозни убеждения. Но смятам, че християнското общество в Европа, в това число и в България, се базира на ценности и, кактоcybercrackerbgпосочи нееднократно, не виждам с какво хомосексуалните вредят на морала, ако живеят според тези ценности.


Otark1
Otark1 преди 19 години и 5 месеца
$как човек би се превърнал в хомосексуален, ако не носи тази нагласа в себе си (подтискана)$
Тогава това важи за всичко. Аз нещо като се огледам, не виждам почти нито един човек, който да мисли различно от модерното (или по-скоро да мисли). Тъй че сега като е модерна педерастията броят на обратните ще нарасне значително, може дори до 90 процента да стигне. Това че някъде разни психопати го одобряват, не значи, че е нормално. Още в дълбока древност е имало подобни явления, коите някъде са се смятали за нормални (древна гърция например, с малка буква).
Модерно е също хората да казват, че не мразят гейовете, по-специално жените имам предвид, пък дори и да не ги мразят. Щото са толерантни. Не са толерантни обаче към хора без скъпи гсм-и например и да не изброявам още какво. Чудна работа.
Та колко време викаш, cybercrackerbg, е необходимо, за да се узакони сексът с животни, малолетни, брак между майка и син, баща и син, брат и сестра, майка и дъщеря? Кога ще мога да се оженя за кучката на съседите и да ми се води жена... Кога хората ще почнат да се възмущават: ааау, тоя не е таковал овца! Ако тая и друга глупости бяха широко разпространени в миналото, сега нямше да има проблеми с пренаселеност, понеже "практикуващите" щяха да са измрели.

"Пълна заблуда е, че между двама мъже или две жени осиновители, които живеят на семейни начала расте и се оформя потенциален гей."
Направо. Като се замисля, деца на лекари стават шофьори, на шофьори - артисти, на комунисти - нацисти, на посланици - работници по чистотата. Не беше ли Маркс казал, че средата оформя съзнанието или що... За това поне е прав. Впрочем в казармата имаше един, на който баща му беше неизвестен, майка му богаташка, расъл сред проститутки. Та той си беше като такава.
Абе айде моля ви се... Знам, че сега е модерно, ама никоя глупост не е вечна.
By cybercrackerbg , 12 October 2006
.
Legacy hit count
1003
Legacy blog alias
9085
Legacy friendly alias
--E3136AE5749E4C69B4E2E581BCEC1B0E
Нещата от живота
Коментари
България

Comments7

aragorn
aragorn преди 19 години и 6 месеца
С риск да прозвучи грубо, мисля, че изречения от рода на "Говори се, че пръст в уволнението имал ..." нямат място нито в сериозната преса, нито която и да е претендираща за сериозна телевизия. Считам за недопустимо журналист, претендиращ за обективност и правещ политически анализи да дава трибуна за изнасяне на "непроверена информация" в предаването си.
Мръсните номерца в политиката и компроматите, както ни е известно в последните 17 години са специалитет главно на т.нар. "десни" политици и техните мекерета в медиите. Всички помнят автогола, който Петър Стоянов си вкара и какво стана след това.
Т.нар. "десни" нямат нищо общо с идеите за свобода, равен старт и демокрация, които им позволиха да яхнат народния ентусиазъм за да разпродадат държавата, да откраднат каквото могат и да ни вкарат в дупката, от която все още не можем да излезем.
Най-малко пък десен политик може да бъде Иван Костов - бивш асистент по "Политикономия на социализма", който, когато го поканили за направи програма на СДС поискал за това да му се плати.
Още по-малко десен политик може да бъде Снежана Ботушарова - бивш партиен секретар в СУ, асистент по "Държавно право на социалистическите страни",която без нито ден съдийски стаж беше пратена в Европейския съд по правата на човека/ако не ме лъже паметта/.
Имах възможността да се познавам лично с Илия Минев и да разговарям много пъти с него. Да ви припомням ли как завърши живота си този наистина демократ по дух и разбирания човек? Май няма смисъл.
Апропо, никога не съм чул от неговата уста изразът "Говори се, че..."
Останалото е безсилие, или казано по български "дясна импотентност".

IvanAngel
IvanAngel преди 19 години и 6 месеца
Laughing Едва ли нещо ще се промени. А предаването до колкото знам ще продължи да съществува, но с нов водещ.
Друго ме притеснява, публикуването на непроверена информация не е ли нарушаване на журналистическата етика? Още повече, ако информацията е погрешна, това не е ли клевета?
А  журналистта не би ли трябвало да бъде, хм, поне донякъде безпристрастен?
IvanAngel
IvanAngel преди 19 години и 6 месеца
Laughing Ха, браво Арагорн, аз реших да не се разпростирам много по темата и ето, че ти я коментира на висота 10 Х Laughing
IvanAngel
IvanAngel преди 19 години и 6 месеца
Само, коментара ти е малко... Много в страни от темата и по - скоро излазява политическия ти мироглед. Офтопик, нали?
Във връзка с темата, за нов водещ се спряга Бареков. Което не е толкова лошо.
Shogun
Shogun преди 19 години и 6 месеца
Аз не съм запозната с никакви факти по темата, и като така не мога да коментирам предположения. Мисля, че нещо такова иска да каже и Арагорн, и си е по темата - че не могат да се изнасят непроверени факти, та и да се коментират и да се правят изводи, базирани върху - какво? - предположения.

Малко встрани от темата ще кажа, че не бих правила паралел между Иво Инджев и Маргарита Михнева, просто класата е различна, и ще ми е много неприятно, ако наистина Инджев напусне. (Михнева... тя си беше царицата на непроверените твърдения - мое мнение).

А Бареков -  при цялото ми уважение (без кавички) - той си има своя трибуна, така че не печелим нищо да го гледаме И в неделя.
Terkoto
Terkoto преди 19 години и 6 месеца
Най-после се намериха журналисти, които да публикуват тайнствената електронна поща, довела до свалянето на Иво Инджев от ефира на БТВ от президента Първанов. Можете да я видите на http://dnesplus.bg/Politics.aspx?f=100&d=140892 По-интересното е, че я публикува сайтът ДИР.бг, който е собственост на Владимир Жеглов, а в него редактор е Жан Виденов. Те май си връщат на Първанов за 1996 г. “Нищо лично, просто бизнес”. Във всеки случай сега като Дир-а я публикува (ако е истинската) толкова ли не може да се провери има ли там такъв мезонет и чий е? Има съд по вписванията, регистър “Дакси”, съседи, може да се пита и Манджуков дали точно този апартамент е продаден или подарен и на кого точно и защо? Елементарно “Уотсън”! Само дето всичко друго си изписа, но не и същественото.
By cybercrackerbg , 18 July 2006
.
Legacy hit count
815
Legacy blog alias
8080
Legacy friendly alias
--FC7E6B93BC0E457483A8AA5E27FF08C1
Коментари

Comments9

Shogun
Shogun преди 19 години и 9 месеца
От една страна, е опасно да си прави човек експерименти с религиозните чувства, права и свободи.

Обаче от друга страна, този шум около джамията е направо нетърпим. А сутрин по едно време (може и да са прекратили вече, не съм минавала скоро от там) около църквата Св.Неделя също се надуваха едни високоговорители, звукът беше ужасен и на човек му идеше да премине тичешком.

Та и на тези безобразия трябва да се сложи край, разбира се, тактично, та да не се обиди някой. Или да раздават запушалки за уши, защото преминаващите не са длъжни да си носят.
Eowyn
Eowyn преди 19 години и 9 месеца
Ама къде е тази джамия, никога не съм я чувала...
В Пловдив си имаме няколко, но никога не ми е правило впечетление , когато пуснат високоговорителите...Както пък и не ми прави впечетление камбанният звън...И на мен ми се струва, че е изкуствен конфликт. Но може би пък просто не живея близо до джамия...
Shogun
Shogun преди 19 години и 9 месеца
Коригирах "вой" с "шум". Не случайно дадох и примера с високоговорителите на църквата "Св.Неделя", с които си усилваха службата вътре - може и да са прекратили тази практика. За да е ясно, че нямам нищо против никоя религия, а само против шума, който се натрапва на невинните минувачи.
Robin_Hood
Robin_Hood преди 19 години и 9 месеца
   Хич не се преекспонира проблема, от Сточна гара чувам това там, призив ли е, що ли е. За религия няма проблем, шума си е баш проблема, мене и камбани и купони и всякакъв друг шум ме дразни. Личната ми дефиниция за думата шум, включва всеки звук, който не носи лично за мен смисъл. Има много песни, които окачествявам просто като шум. Две неща ме мъчат в София, пътната настилка и шума, в останалото сме си екстра европейски град. То като се замисля доста европейски градове са и по-шумни, ама нейсе не трябва да се ограничаваме с посредственост Wink
monnio
monnio преди 19 години и 9 месеца
Проблема е че освен езана пускат и цялата молитва, дори по едно време пускаха транслация от Константинопол. Не завиждам на гортике хорица които живеят в близост. Добре че не почнали и другите благи работи да правят, разправяли са ми че някъде още минават с тъпаните сутрин по време на техните пости...

Darla
Darla преди 19 години и 9 месеца
Аз пък понеже всеки ден минавам оттам и наистина съм била многократно свиделел на шума от високоговорителите им. А преди няколко месеца на един от техните големи религиозни празници (мисля, че бе Байран), от ранни зори поклонниците бяха толкова много, че джамията им бе тясна и бяха изпълнили целият тротоар почти до трамвайната линия. Така че, мюсюлманите се ползват със завидна толерантност.

Последното, което чух е, че щяли да направят замерване на шума и ако той надвишава шума или звука (не знам как да го нарека, защото все още не съм го чула) от новопостроената Католическа катедрала наблизо, те щяли да си намалят своите. 

Ама и на мен ми се струва, че има определени кръгове, които зад тази фасада целят друго. Дано не съм права.
Terkoto
Terkoto преди 19 години и 1 месец
айде стига глупости бе, чувало се от сточна гара. поредната простотия на атака.чудя се кой има интерес да насажда етническа нетърпимост в БГ
By cybercrackerbg , 15 July 2006
.
Legacy hit count
648
Legacy blog alias
8039
Legacy friendly alias
--4FAC1137CFB8418C8A2B8D10D4422500

Comments1

TRIADA_BG
TRIADA_BG преди 19 години и 9 месеца
Защо ли това ми прилича на последната книга от руската гангстерска сага "Бригадата" разбирай книгата "Кръв и злато". Знам защо - защото това което става при братята ни руснаци, ние го копираме. Ох писна ми да копираме само глупостите на великите, нека поработим и малко в копиране на доброто което се случва в света.:). Ех мечтииииии. "Аз обичам родината, но не и държавата" - този лозунг беше написан на една стена в София. Много е верен. Иначе как ми се иска да сам шеф на топлото:). Това сауни, солариуми, манекенки, джетове. А аз сабирам пари за баничка и цигари:(. Кой как се уреди!!!
By cybercrackerbg , 9 July 2006
.
Legacy hit count
1068
Legacy blog alias
7938
Legacy friendly alias
--B8C70B138F2B4F1DBADFF54D98421EA4

Comments6

queen_blunder
queen_blunder преди 19 години и 10 месеца
Благодаря ти, че посредстовом твоя постинг успях да се информирам за събитията през изтеклата седмица и то в синтезиран вид :) Аз се мъча да се откъсна от тези тежки за "храносмилането" новини, но в същото време съзнавам, че не може без тях - човек трябва да знае какво се случва в държавата ни. :) 

Teri
Teri преди 19 години и 10 месеца
Кефят ме постингите ти. Не коментирам, защото аз още се чудя как да приема нещата, които стават.... То бива пародия, но баш такава? :(
Впрочем, ако те влече, да направим една общност Политика?
Shogun
Shogun преди 19 години и 10 месеца
Перифразирам стар виц:

Харесвам новините - те са добро четиво, когато човек е тежко препил: запознаваш се с последните събития (от рода на описаните по-горе), отиваш по спешност да повръщаш и после ти става едно леко, леко!!!
Shogun
Shogun преди 19 години и 10 месеца
Перифразирам стар виц:

Харесвам новините - те са добро четиво, когато човек е тежко препил: запознаваш се с последните събития (от рода на описаните по-горе), отиваш по спешност да повръщаш и после ти става едно леко, леко!!!
Shogun
Shogun преди 19 години и 10 месеца
Перифразирам стар виц:

Харесвам новините - те са добро четиво, когато човек е тежко препил: запознаваш се с последните събития (от рода на описаните по-горе), отиваш по спешност да повръщаш и после ти става едно леко, леко!!!
By cybercrackerbg , 4 July 2006
.
Legacy hit count
722
Legacy blog alias
7870
Legacy friendly alias
--B1276CA32FC24640BC6B3BCFEBD8830C

Comments2

ShaManHFel
ShaManHFel преди 19 години и 10 месеца
Не знам какво нещастие те е накарало да гледаш тази т.нар. телевизия. Аз понякога сутрин се задържам на нея за около 5 секунди колкото да отгатна пореднта "свръх сложна" дума от тяхната игра и после внимавам да натискам бутона на дистанционното по-бързо :).
acecoke
acecoke преди 19 години и 10 месеца
Ами.... Сайбъркракър, надявам се да не си наранил дистанционното, защото едва ли е виновно за "постиженията" на "народната" "телевизия". Всъщност може и да е, че не е заровило смърдящата канализация, така де - канала първи номер :)))

Аз тази телевизия не съм я гледал от доста време. Всъщност я пускам за по няколко седмици на две години, за да гледам мачовете от световните и европейските по футбол. Но пък и това световно нещо ми мирише зле, дали е от това че излиза от канала?!