BgLOG.net
Публикации в помощ на първокласника
By PetarKalinov , 9 March 2010

Аз не питам и вие не питате

За да получиш отговор, първо трябва да зададеш въпрос. Не е сигурно, че ще ти отговорят искрено, но, така или иначе, фалшът си личи и поне ще си опитал. За да получим важните отговори за България, първо трябва да зададем важните въпроси. Защо ни превърнаха в чалгарска нация? Защото чалгата в политиката е много основен парапет за избягване на неудобните въпроси.
Кои са важните въпроси, които трябва да ни вълнуват? Като начало бих споменал въпроса за парите, изработени от нашите родители. Къде отидоха парите от приватизацията и трябваше ли да се приватизира всичко живо в родината? Костов планираше да събере 30 милиарда от приватизацията. Реално събра 3 милиарда. Не питам къде отиде разликата, а и вие не питате.
Защо образованието и здравеопазването попаднаха в черна дупка? Очевидно телескопът „Хъбъл“ няма вина в случая. Аз не питам и вие не питате.
Защо изоставаме в областта на науката, енергетиката и новите технологии? Едва ли е виновна Франция за това. Аз не питам и вие не питате.
Защо пропадна българското земеделие? Кафявото искърско говедо едва ли носи някаква вина. Аз не питам и вие не питате.
Защо не питам, защо не питаме? Защото ни отклоняват вниманието с куп измислени неща и чалга-приказки, които вълнуват само сътрудниците. При бегла справка с дядо Гугъл се натъквам на следната картинка. За Бойко, Гоце и Дянков за една една пета от секундата излизат приблизително 24 милиона публикации. За половин секунда търсене Гугъл изплюва приблизително 7 милиона публикации за здравеопазване, енергетика и приватизация взети заедно. Без да съм учил висша математика смело мога да заявя, че те са три пъти по-малко за два пъти по-дълъг период на търсене. Вятър и мъгла. Нагледахме се на романтични истории как сътрудници се обясняват в любов, нагледахме се на екшъни как сътрудници се стрелят и мразят, нагледахме се на анимационни филми как рисувани сътрудници помагат на измислени такива. В момента тече поредната сапунка. И тя е едно спонтанно активно мероприятие, в което, с цел отклоняване на вниманието и уреждане на сътруднически сметки, е въвлечен целият народ. Задайте си въпроса защо хората не участват така масово в празнуването на Нова година, както в дебатите по темата „Кой доносник кого натопил“. Елементарно, Уотсън. На сътрудника му е нужна мътна вода, ако има и мъгла – още по-добре. Тогава  школите и опитът са го научили, че хваща най-големите балъци. Каква полза има обикновения гражданин от историите за два сътрудника, които си мерят линийките и каква полза има за него крайният резултат от това мерене? Явно има полза. Аз не питам, вие не питате.
Има два начина да разчистим мъглата. Първият е да започнем да питаме. Но за важните неща, които наистина ни вълнуват – здравето, образованието и парите. Вторият начин е да спрем да се впечатляваме от говоренето и писанията на сътрудниците по техните измислени чалгарски теми. Тогава те ще загубят сили и популярност и слънцето само ще разсее мъглата.
Legacy hit count
613
Legacy blog alias
38010
Legacy friendly alias
Аз-не-питам-и-вие-не-питате
Ежедневие
Купон
Човекът и природата
1-ви клас
Роден край

Comments6

kelvinator
kelvinator преди 16 години и 2 месеца

Реалността е там, където е приковано вниманието.

Много добър анализ.

Важно е да следим нещата които приковават вниманието ни. И ако не ни харесва да се заинтересоваме от друго. Лично аз се кефя като се опитвам да направя бизнеса си по-полезен. В повечето случаи става :)

chopar
chopar преди 16 години и 2 месеца
Анализът е елементарен. Отговорите на всички въпроси са известни. Това, че незнаете отговорите си е ваш проблем. Например още по първия въпрос - кой ни превърна в чалгаджийска нация. Никой. Българите са такива по натюрел и ценностна система. Нима Андрешко не е един чалгаджия. Това е. За другите въпроси отговорите също са ясни.
DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 2 месеца
Калинов, не съм съгласна с едно - хората не си задават въпроса „Кой доносник кого натопил“, защото повече се вълнуват от въпроса : "А мене тогава кой от всичките ме е натопил?".

Както съм споменавала сто пъти, мразя обобщенията. В този смисъл - ама как въобще можете да стигнете до идеята, че някой ви е превърнал в нещо, докато вас ви е нямало? Ако според теб, Чопар, българин е синоним на Андрешко или на Бай Ганьо - ами допусни, че има и друг вид българи. Някой направо ги избива на Пеньо- Пеневщина, а познавам и такива, които още си съществуват с възрожденски патос и идеализъм.

Добре е да се задават въпроси, само мисля, че това не са правилните въпроси. За себе си още не съм успяла да формулирам въпрос, от който ще получа удовлетворяващ отговор.


chopar
chopar преди 16 години и 2 месеца
Sluchaina wrote : Ако според теб, Чопар, българин е синоним на Андрешко или на Бай Ганьо - ами допусни, че има и друг вид българи. Някой направо ги избива на Пеньо- Пеневщина, а познавам и такива, които още си съществуват с възрожденски патос и идеализъм.

Добре е да се задават въпроси, само мисля, че това не са правилните въпроси. За себе си още не съм успяла да формулирам въпрос, от който ще получа удовлетворяващ отговор.

Напълно съгласен съм Случайна. Добре формулиран е отговорът ти.

ElaGeorgieva1
ElaGeorgieva1 преди 16 години и 2 месеца

Защо не започнем да питаме?
Защото е много трудно да накараш повече от трима българи да правят едно и също нещо ЗАЕДНО по едно и също време...

На един баш в най-напечения момент ще му влезе прах в очите или камъче в обувката.
На друг ще му се дояде и допие.
Последният ще се сети, че си е оставил котлона включен.
А и тримата заедно и едновременно ще си мислят, че работят повече от другите и получават по-малко.

kelvinator
kelvinator преди 16 години и 2 месеца

Тервел "Мълчаливият" изпратил писмо до Юстиниян "Безносия". Двамата завършили заедно Магнаурската школа, та се познавали добре. А и Тервел два пъти спасил Юстиниян от импийчмънт, както тогава се наричало императорското обезглавяване. Та Тервел му написал: "Разбрах, че от това държава няма да стане, та прати ми списък с доверените си хора в моята Столица да се опра на тях и да присъединя България към Византия."

Византиецът чинно изпратил "оня списък" на Тервел и той вероломно обезглавил агентурата на Юстиниян.

Ей такива работи с шпионите...

By PetarKalinov , 7 March 2010
Различните нации се определят по три основни признака – религия, език и най-общо казано бит (различните ритуали, навици и привички). Имаше един „мил“ човечец, който набърка и расовата теория, но за щастие притежаваше много лични оръжия и се самоуби. В последно време се натрапва и един четвърти признак, който за съжаление на този етап няма намерение да се самоубива. Това е принадлежността към приказния свят на родното разузнаване и разузнавачи, който в крайна сметка може и да се обособят като отделна „висша“ нация на дебелокожите.
Характерни за българската нация са източноправославната християнска вяра, българският език и купищата ритуали от бита, който са познати и на най-малките деца – поставянето на мартеници, зарязването на лозата, кукерските обичаи, лазаруването, особените начини на празнуване на отделни църковни празници и т.н.
Очевидно е, че по тези признаци ние сме най-близо до бразилците и кариоките са най-близо до нас. Шегувам се. Жестоката истина, която в момента не изнася на българските бивши разузнавачи, е, че имаме най-много сходни черти със сърбите и руснаците. Съвпадението с тези момиченца и момченца по признака религия е стопроцентово. Още по-тежко е положението на тема „език“. Сръбският, руският и българският езици са производни на черковнославянския език. Черковнославянският език, според агент Гоцев и инженер Ганев е производен на канадския. Шегувам се. Ама и те яко се шегуват. Черковнославянският е близък до езика, който се е говорел по нашите земи при пристигането на азбуката на Кирил и Методий по времето на княз Борис І. Поради липса на добре обучени разузнавачи в онези векове, които да насаждат омраза между народите, българските просветители спокойно са се движели и са разпространявали писмеността и словото в посока сегашните руски земи и Сърбия. Самият академик Лихачов споменава за двете българския влияния, които са част от началото на руската култура. Благодарение на тези две влияния изучихме тълпа разузнавачи в Русия, които днес смело ни водят към европейското нищо.
Остана да поговорим и за бита. Вярно е, че за разлика от нас със сърбите руснаците предпочитат водката, но това се дължи на един грузинец, който за да популяризира „перното“ им изсече главите и лозята. Иначе е достатъчно да погледнем в личното си всекидневие и да преценим дали повече приличаме на английски джентълмени или на дървосекачи в тайгата. Изключение правят разузнавачите ни, но те, както уточнихме, са в процес на формиране на нова своя си нация. Смениха ватенките с костюми в спортно елегантен стил, минаха на по-тъмни на цвят и по-солени като цена питиета, ориентираха се към аристократични дейности и спортове, за които не се иска особено мислене.
Бивш разузнавач няма. Дори и голи да тръгнат пак ще ги познаем по изисканите маниери, по добрите обноски и по огромното им желание да ни сочат правия път, дори когато те самите са залутани по кривите си пътеки. Помага им това, че винаги са двама – онзи с маниерите и онзи, който и майка му не иска да го среща. Завършилите престижни руски учебни заведения и школи, получавалите заплата като за двама от народните пари, ползвалите се с всички облаги за тогавашния и сегашен елит не могат да виреят в бистра вода. Защото в мътна вода шарани се ловят най-добре. Натрапват ни тезата, че русофилството е най-голямата болест и болка на българина. Но всъщност нищо не боли повече и не е по-смъртоносно от рака с метастази, който са те. Те изсмукват последните жизнени сили на по принцип здравия български организъм, като преследват едничката важна за тях цел – личната облага на всяка цена. Под предлога, че провеждат лечение, доносниците всячески облъчват и унищожават различните от тях. Пита се – когато успеят да унищожат и последния читав българин дали отново ще „заобичат“ Русия, за да могат да се прехвърлят там и като пиявици да засмучат, както са го правили и преди.
Legacy hit count
712
Legacy blog alias
37913
Legacy friendly alias
Държавна-сигурност---еманацията-на-нацията
Любов
Podcasting
1-ви клас

Comments

By PetarKalinov , 5 March 2010

Във връзка с манталитета на г-н Инджев да налага цензура и да не пуска мнения различно от своето съм принуден да търся всякакви начини да изразя гледната си точка. Още повече, че Ивайло обижда мен и семейството ми, като ни нарича лъжци и анонимници.

Г-н Инджев, моля,
не обиждайте родителите ми! Те са почтени хора и никога не са работили нито за пропагандата, нито за репресивния апарат на тоталитарната държава. Вие може ли да се похвалите с подобно постижение? Сложете си ръката на сърцето и ми кажете истината, защото много хора си легнаха комунисти, а на сутринта се събудиха демократи. Чувал съм, че БНТ и БТА са били основни стожери на демокрацията в България. Оттам се пръкнаха и много „дисиденти“. Горкият бай Тошо, ако знаеше колко душмани има, сигурно сам щеше да хвърли оставка още през 1960.... Вижте повече
Г-н Инджев, моля ви не ми препоръчвайте „патриотизма“ на Джендо, макар и да сте му фен. Някак си не разбирам този тип патриотизъм – да вдигнеш на въстание хората, да им подпалиш къщите, а ти самият при първата трудност да се юрнеш към Влашко и след залавянето ти да обясняваш на турците, че си циганин.
Демокрацията уважава различното мнение. Както може да има русофоби, така може да има и русофили, че даже бразилофили, тогофили и други. Вие мразите ли почитателите на Того?
У вас обаче тоталитарните нагласи надделяват. Чуете ли различно мнение и започвате с личните обиди. Очевидно искате всички да са в униформа и под строй да следват единния курс на партията и нейния пророк цар Ивайло.
Научете и малко повече за интернет, преди да ме обявявате за анонимник. Достатъчно е да натиснете върху името ми под всеки мой коментар, за да разберете всичко за мен. Или може би комплексът от вашите анонимни години е толкова силен, че постоянно подозирате другите в анонимност и конспирация.

http://petarkalinov.blogspot.com/2010/03/blog-post_06.html

Legacy hit count
1381
Legacy blog alias
37874
Legacy friendly alias
Отворено-писмо-до-Иво-Инджев
Любов
1-ви клас
Български език и литература
Втора възрастова група /4-5 години/

Comments19

Teri
Teri преди 16 години и 2 месеца
Аз Иво Инджев го уважавам много и често чета блога му. Въпреки това, не изключвам да се чувствате засегнат от негова постъпка. Бихте ли дали някакъв линк, къде се е случило това, което ви е засегнало? Името ви е достатъчно рядко, че да не сте анонимен, да.
chopar
chopar преди 16 години и 2 месеца
Руските имперски амбиции на съвременната Московска Рус са повече от противни и по наглост и арогантност надминават всякакви граници. Никой руски дипломат или който да е от тази нагла държава няма право да изисква каквото и да е то нас. Да си затварят устите. Достатъчно сме ги траели.
divedi
divedi преди 16 години и 2 месеца
Никой по света няма основания да уважава Република Булгаристан или Мангалистан. Населението на Булгаристан напълно заслужава презрителното отношение към себе си и бандитското си подобие на държава, защото за морални ментори на бившата държава и нация се изживяват ченгета, бивши комунисти, дечица на манипулатори от вестник "Разбойническо дело" като агент Ивайло.
divedi
divedi преди 16 години и 2 месеца
Не виждам защо трябва да враждуваме с руските си роднини. Обикновените руснаци имат топло, приятелско отношение към България. Взаимно сме си помагали и смятам, че в бъдеще ще имаме все по-добри и близки отношения. А истеричните русофоби просто трябва да си пият хапчетата.
divedi
divedi преди 16 години и 2 месеца
Трябва ли Канада и Мексико да враждуват със САЩ? Не е ли по-добре, че днес Франция и Германия са съюзници, а не врагове?
divedi
divedi преди 16 години и 2 месеца
Писнало ми е от ченгета като Кеворкян, Инджев, Коритаров, Гарелов и Бочаров! Има ли поне един известен журналист, който да не е бил слушалка? Все много знаят, все акъл раздават! Гореспоменатите още от дете ги помня. И вечните Андрей Райчев, Дайнов и Иван Крастев, номенклатурните издънки, лакеи на всяка власт! Доносници, разкарайте се! Гнус ме е от вас!

 


chopar
chopar преди 16 години и 2 месеца
divedi wrote :
Не виждам защо трябва да враждуваме с руските си роднини. Обикновените руснаци имат топло, приятелско отношение към България. Взаимно сме си помагали и смятам, че в бъдеще ще имаме все по-добри и близки отношения. А истеричните русофоби просто трябва да си пият хапчетата.

Опала - откога руснаците са ни роднини. За обикновените руснаци кой говори. Тук коментираме политическият им елит. За ченгетта по-горе си прав. Обаче те такива като тебе русофили ги докараха на власт през 1944г.

PetarKalinov
PetarKalinov преди 16 години и 2 месеца
Да не забравяме все пак, че ченгетата стъпиха у нас и благодарение на сегашните ни господари.
chopar
chopar преди 16 години и 2 месеца
Да не забравяме, че сегашните ни господари всъщност са старите ни господари.
divedi
divedi преди 16 години и 2 месеца
Защо ми харесват руснаците? Защото дъртите и гадни ченгета, комундета, номенклатурни дечица и съветски възпитаници са против тях! Точно те се пребоядисаха за една нощ и станаха най-яростните демократи и русофоби.
chopar
chopar преди 16 години и 2 месеца
Доводът ти издиша отвсякъде.
PetarKalinov
PetarKalinov преди 16 години и 2 месеца
Напротив, напротив, точно това е доводът и аз изобщо не го чувам да издиша. Оказва се, че всеки българин с агентурен псевдоним е завършил в Русия, ял е хляба на братушките, получил е отлично образование, а в момента ги плюе като каруцар. Храни куче, да те лае! Оказва се, че американският президент обича повече руснаците и ги предпочита за съюзници пред европейците, отколкото родните пребоядисани ченгесари.
chopar
chopar преди 16 години и 2 месеца
Не мога да схвана мисълта ви. Извинявайте, но тя е за жълта книжка. Ще правите свирки на руснаците заради това, че някои били ченгета пък после станали русофоби. Идете се прегледайте. Отношението към Русия е лично отношение на всеки и няма и не бива да има нищо общо с това какъв бил еди кой си. Мразя руският политически елит, а и русите като народ в момента не са ми особено приятни. И това няма нищо общо с ченгетата от ДС или пребоядисалите се червени изроди. Да ви имам малоумната логика. Що не си признаете просто, че сте ограничени хора и ще ви повярваме.
chopar
chopar преди 16 години и 2 месеца
Хубаво бе Петре. Не мога да ти разбера идеите или политическото верую. Аз моето тук многократно съм го изразявал. Ненавиждам ченгетата от ДС, комунистите, Русия, терористите. Вашето обаче не мога да го разбера. Нямате ясна позиция. Пишете против ченгетата от ДС, но само защото те сега били русофоби и пречели на нормалните като вас русофили, пък те били прикрити. Като си русофил те какво те бъркат. Кажи аз съм русофил. Аз заявявам, че съм русофоб /въпреки цялата ограниченост натези понятия/ и от тук нататък да си спорим честно и откровено. Малко е путиновска вашата позиция.
PetarKalinov
PetarKalinov преди 16 години и 2 месеца
Не обичам ДС и нищо производно на тази служба. Не обичам КГБ и нищо производно на тази служба. Харесвам руснаците, англичаните и много други. Харесвам българите, колкото и странно да се стори това на някой. В Русия терористите вилнеят, защото за съжаление продължават да ги управляват болшевиките. Страх ме е, че и у нас положението е същото. Позицията е много ясна-не искам да мразя един човек, защото го управляват лумпени. Аз не само пиша против ченгетата, повръща ми се от ченгетата и от ДС, от тесногръдието им, арогантността им и безочието им. Да, аз съм русофил. Не Русия, а болшевиките в Русия заедно със САЩ и Англия ни набутаха в тези ....... вече 65 години. Но харесвам народ, на който сме дали писменост и от него са се пръкнали гениални творци. А хората са шарени, изтъкани от много качества, болшевиките искаха да ни направят еднакви.
chopar
chopar преди 16 години и 2 месеца
Така, това вече е малко по-ясно. Но да си русофил означава да харесваш и политическата им клика. А творците. Творци имаха навремето - къде е сегашният им Тарковски. Оооо, не - сега имаме Никита Михалков, който прославя имперските амбиции на Путин. Или Висоцки. Ооо, не сега има Любе - любимите на кагебиста Путин.

А, относно ролята на САЩ и Англия да сме в тези лайна, единственото, за което се сещам е това, че Чърчил не започна Трета световна както смяташе срещу Русия страхувайки се от ядрените оръжия. Жалко, уранът щеше да се разсее след около 200 години, но поне комунисти нямаше да има. А и Рузвелт - така харесваше сталин и ненавиждаше Чърчил заради старото му европейско мислене. На такива мисли ме налетяха.


chopar
chopar преди 16 години и 2 месеца
Боже, Боже, направо иди да ги посрещнеш на брега на Дунава. Да не си забравиш питката и солта.
divedi
divedi преди 16 години и 2 месеца
Чопар, ти си психопат и потенциален масов убиец! Слава Богу, че в американските и британските щабове не е имало луди за връзване като теб, а трезвомислещи военни! Имаш нужда от спешна психиатрична помощ!
chopar
chopar преди 16 години и 2 месеца
:-)) Диведи, ти от хипербола не разбираш ли. Не направо ме уби от смях. Това за бомбата беше по-скоро в емоционален стил.
By The Maker , 9 November 2009
Значи, свалят се постинги, трият се коментари - хубаво - някой е хванал Бога за шлифера - коли и беси. Добре, ама само днес на първа седят материали, които досега трябваше да са си по местата.
Визирам следните:
1. http://bglog.net/BGLog/34673 - латиница в заглавие и текст.
2. http://bglog.net/BGLog/34662 - очевидно е за раздел "Образование".
3. http://bglog.net/BGLog/34665 - има раздел "Бизнес обяви".

Хайде да си вършите работата.
Legacy hit count
604
Legacy blog alias
34679
Legacy friendly alias
Къде-дремят-модераторите-на-първа--Vorfax--и-теб-имам-предвид
Ежедневие
За BgLOG.net
1-ви клас

Comments6

pestizid
pestizid преди 16 години и 6 месеца
Мейки, и модераторите са живи хора. Пък на две от статиите има оставени коментари от техническите лица. Явно на хората им е за пръв път. Следващият пост на Елиана е свален от главната.
The Maker
The Maker преди 16 години и 6 месеца
Пестицид, няма лошо. Вярно е, че са живи хора, ама е вярно, че и отговорност носят.
Ако не им изнася - друг ще ги смени и толкоз. Поетът го е казал.
Shogun
Shogun преди 16 години и 6 месеца
Ще рИвемЕ ний за Ворфакса. Както рИвахме от него. :)
goldie
goldie преди 16 години и 6 месеца
ХИ-ХИ-ХА-ХА!!! И аз това си помислих като ме отписа от списъка с приятелите му.
vorfax
vorfax преди 16 години и 6 месеца
Свалих и темата, обясних и къде и как в темата, писах и и лично съобщение. Добавила ме е за френд, значи е възприела подходът ми правилно. Писала е повторно докато свалям 1000 песни от чужд компютър.

Радвам се, че си забелязал една тема, както и че не забелязваш 20-та всеки месец.

Пък и Диди го каза, угода няма...

Иначе за спорове не ми се занимава, твоят пост не е блог пост, разбирай нарушава правилата достатъчно за да няма място тук. Ако той си стои, това е защото потребителите тук са над правилата. Аз съм все тъй усърден, ама другаде : )


The Maker
The Maker преди 16 години и 6 месеца
Модераторите, 10х за реакцията. Сваляйте и тоя пост от първа, он си изпълни задълженията на будилник.
Бъдете здрави!
By GerganaDimitrova1 , 23 October 2009
Колеги, едно дете има нужда от помощ. Става въпрос за мой племеник. Предварително благодаря на всички потребители и гости на сайта.

Ето и линк към сайта на детето: www.alex-bg.com


Legacy hit count
605
Legacy blog alias
34190
Legacy friendly alias
ЗОВ-ЗА-ПОМОЩ-D8C5638A27A54C538A45AF77F720243F
Приятели
За BgLOG.net
Нещата от живота
1-ви клас
2-ри клас
3-ти клас
4-ти клас

Comments4

swetew
swetew преди 16 години и 6 месеца
Дано има късмет в нещастието, момчето и нещата да се развият по-добре. До 08.11. обещавам да сваря поне за 1-2 СМС-а!
И на всички караници в другите постове да кажа: Хора, тук е наистина сериозният проблем! Това отгоре и отдолу са "бели кахъри" (изпитал съм ги и върху себе си!). Нека ги приемаме с чувство за хумор като Дона!
vorfax
vorfax преди 16 години и 6 месеца
Споделям мнението ти swetew. За СМС ще се прежаля, макар да няма излишни пари. Уви щеше да е смешно наоколо, ако не беше тъжно...

"Благодарим за вашето дарение. Вие дадохте шанс на Алекс да оздравее."


goldie
goldie преди 16 години и 6 месеца
Предпочитам да съм тук, поне с SMS
swetew
swetew преди 16 години и 5 месеца
Само не разбрах защо събирането на средства е до 08.11. Сега не мога ли да пусна СМС?
By The Maker , 30 September 2009
Хора, стига простотии, моля ви се! Превърнахме БГЛОГ в махленска седянка, където едни одумват други и обратното.
Поговорката гласи, че остри камъни брашно не мелят.
Хайде, камъни, да проявяваме малко повече толерантност и да правим малко повече компромиси.
Едно цяло сме, все пак. Нека насочим енергията си там, където трябва. Защото има нужда от нея.
БГЛОГ е градивен и позитивен - като всички хора, събрани тук.

Съединението прави силата, нали така? 
Ще е жалко, ако само NOKIA ни събира...
Legacy hit count
926
Legacy blog alias
33498
Legacy friendly alias
Здравейте--мах-лата--Како-Станке--нИдей-да-печеш-риба--смърди-целия-бло-к-г
За BgLOG.net
1-ви клас

Comments13

goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца

Присъединявам се към твоя призив. Нека намерим сили да изслушваме/изчитаме чуждите мнения и дори и да не ги приемаме не е нужно да тряскаме вратата под собствения си нос и да си ходим, защото никой не е изгонен, когато си тръгваме го правим по свое желание, жалкото е че е по-трудно да се върнем, след като сами сме си тръгнали. Нека не бъдем хора на лесните решения и на бягствата от несъгласието или от различното мнение.

 Както често казвам, защо аз да си ходя, като мога да накарам другарчето да се чувства виновно...:)

AmonRa
AmonRa преди 16 години и 7 месеца
Съгласен съм.Но за жалост в България важи "шуро-бадженаштината прави силата".Аз имам идея даже това да се сложи като лого на парламента.И се надявам БЛОГа да стане по позитивно насочен.
goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца
professor, и аз не знам колко е безкрайна вселената, но съм сигурна, че глупостта е безкрайна / в най-общ план, не визирам никой човек, юзър или каквото си искате/.
BasiDi
BasiDi преди 16 години и 7 месеца
 Позамислих се как изобщо попаднах тук, в БГЛог.

В едно друго време,  in the galaxy far away... се обажда едно момиче, специално такова ... много специално даже и казва "Хвърли един поглед на този адрес". Хвърлих. Заради нея най-вече, въпреки, че все още не бях преглътнал мисълта, че вече никога няма да бъдем заедно. Имаше едно активно ядро, хора, които пишеха и се забавляваха, ако не всички, то повечето ги познавам лично, включително и оня рошльо горе, Мейкъра. Готин пич... всички бяха готини. Дали защото беше нещо ново и интересно, дали на късмет така се бяхме събрали...

 Имаше и общи разкази, имаше и срещи, имаше и ... всичко. В една такава среда Интернет е само средството за връзка и нищо повече. Абстрактните битове се превръщаха в съвсем реални приятелства, понякога и нещо повече. О, "нещо повече"-то понякога се превръщаше и в болка и разочарование, но това се случваше и преди да има Интернет изобщо :)

После някак изведнъж всичко стана по много и имагинерните уж разстояния се разтегнаха до безкрайност. Май се чувахме по-чест по телефона, отколкото тук. И някак неусетно, поне за мен, това място позагуби магнетичната си сила. Много от хората, с които се бях сприятелил, по една или друга причина (понякога и само поради липса на време) вече не "идваха" тук. Общите неща все по-често оставаха недовършени. Някои лични неща станаха прекалено лични. Други започнаха откровено да ме нервират. И изчезнах.Също като много други, с които съм се запознал тук и които за означавали нещо повече от абстрактен аватар. И така нататък и така нататък.

 Сори Мейкър, работата отива на зле. Тони Ейс, Горьо, Веселински, Хелънка, Цветята, Раличка и много други ги няма вече тук и едва ли ще се върнат. Поли, ти, оня луд младеж със сабята, мама Нели и още неколцина, та дори и аз, се завъртаме от време на време, къде от любопитство, къде по навик, къде с надеждата да видим някоя стара дружка. Но оная весела компания вече я няма, а новата сякаш още не се е оформила. Позагуби се общата идея, а без нея си е поредната говорилня в Нет-а. И на мен ми липсват срещите и писането ... и не само, но нататък става твърде лично. Идея си нямаш колко неща имам насъбрани на харда, къде до половината, къде само идея. Просто нямам хъс. Ти си бил тук отпреди мен, знаеш за какво говоря.

 О, тук все още има читави хора!  Просто ми се губи чувството за общност.

 Може би някой ден трявба да се съберем, въпреки, че на доста народ позагубих координатите, но все някой има връзка с някого :) Хайде със здраве и ... знае ли се, може някъде някога пак да се заформи нещо интерсно.

П.П. Споменатите по-горе не са нито имена, нито никове и ако не ви говорят нищо в този си вид, не ги търсете.

Kopriva
Kopriva преди 16 години и 7 месеца
 Жалко! Толкова увлекателно разказвате!
The Maker
The Maker преди 16 години и 7 месеца
BasiDi, френде, кви са тез унили приказки и тоз провиснал нос, пича?! Я по-добре се разтършувай из харда си и вземи да доизграждаш файловете, дето си почнал.
За излизане от блог кризата трябва съвсем малко, приятелю. И вече сме започнали, ако хвърляш по едно око, действително.
Хайде, ела си пак.
dorianadoriana
dorianadoriana преди 16 години и 7 месеца

Ами да взема и аз да се присъединявам към съединението?

(То не се сещам за какво конкретно говори Мейкъра, щото съм изпущила началото на разговора, ама нейсе!)

За блога - виждам, че се публикуват интересни неща, като постинга за влизането в сила на новия Сем. кодекс (чудя се малко на критиките под него!).

"О, тук все още има читави хора!  Просто ми се губи чувството за общност..." - недей! Именно защото си спрял да споделяш ония неща на харда си се получава така.

Нищо, де, само си говоря!

А, и още нещо - Мейкър, не е само НОКИА

 

"RAKIA - connecting people" :)))))))))))))


 

goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца

BasiDi, разкажи за твоето синьо лято.  Щото дойде есента, а тя ми е любимия сезон, но другите си обичат топличкото и морското...

Пък и все от някъде трябва да започнеш да се завръщаш, а покрай теб може и други да се завърнат.

А на хората, които искате да срещате пратете по една покана на ЛС, като на приятели, като за раздумка, като за някои и друг пост и като за по-дълго... някак трябва да се почне...

Пък може и на ракия да се седне. Няма лошо.

The Maker
The Maker преди 16 години и 7 месеца
И водка, Дориана, и водка :)
dorianadoriana
dorianadoriana преди 16 години и 7 месеца

Мейкър,

"RAKIA - connecting people" си е класика в жанра, хайде сега!

Водката сме я научили отскоро!

The Maker
The Maker преди 16 години и 7 месеца
Широката ми славянска душевност, Дориана, е възмутена!
Кво е туй пренебрежение към водката?!
За разлика от ракията, която си търси тънките мезета, Водката си е самодостатъчна.
;)
BasiDi
BasiDi преди 16 години и 7 месеца
:)  Мейкър, да знаеш, то и сам човек си е самодостатъчен, но не е същото... друго си е "с мезе" :) :) :)

Майтапа си е майтап, радвам се, че унилия ми тон не предизвиква в отговор още мрънкане, а добри думи и усмивки. Погледнах в "Литература" - охо, раздвижване наистина има и то сериозно! А като си знам, че в БГЛог веселбата най-често запова от там, започвам да вярвам, че Мейкъра ще се окаже прав и кризата е наистина към края си :)

The Maker
The Maker преди 16 години и 7 месеца
Именно, BasiDi, именно.
Пък започнахме и списание. "Безусловно" му е името. Виж го, ако ти попадне. Преобладават автори на БГЛОГ.
Пък и сборникът е на път, казва Светев.
Тъй че - запрятай ръкавите!
By ElaGeorgieva1 , 30 August 2009

 

Учителят  пита седемгодишния Адам:
--Ако ти дам една ябълка, и още една ябълка, и още една ябълка, колко ябълки ще имаш?
Адам отговаря уверено:
--Четири.
Учителят, който е очаквал правилния отговор - три - е учуден. "Може би детето не е внимавало", казва си той.
--Адам, слушай внимателно. Ако ти дам една ябълка, плюс една ябълка, плюс една ябълка, колко ябълки ще имаш?


Адам, който вижда разочарованието, изписано на лицето на учителя, този път бавно преброява на пръстите на ръката си. Опитвайки се да отговори така, че да направи учителя си щастлив, колебливо отговаря:
--Четири.
Разочарованието на лицето на учителя е още по-очевидно. Той си спомня, че Адам обича ягоди. Може би затова не може да се концентрира?
--Внимавай, Адам. Ако ти дам една ягода и още една, и още една - колко ще имаш?
Колебливо Адам отговаря:
--Три?
Учителят е щастлив. Подходът му се е оказал успешен. Но за всеки случай той пита още веднъж:
--Добре. А ако ти дам една + още една  + още една ябълка, колко ще имаш?
--Четири - отговаря за пореден път Адам.
--Но защо?! - възкликва вече нетърпеливо учителят.
Със слаб и колеблив глас Адам отговаря:
--Ами защото аз вече имам една ябълка в раницата си...

 

Поуката от тази история?


Когато някой ти отговори по начин, по-различен от този, който си очаквал, не мисли, че отговорът не е верен.


Вероятно отговорът съдържа гледна точка, която ти изобщо  не си взел предвид...
 

Legacy hit count
940
Legacy blog alias
32482
Legacy friendly alias
Ябълки-и-ягоди
1-ви клас

Comments5

DarDarena
DarDarena преди 16 години и 8 месеца
Да, Ела..... Истината винаги е една, но гледните точки са няколко. Уважавам хората които ценят гледната точка на опонента си. Това е умение....
DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 8 месеца
Особено при децата гледната точка е много интересна и почти винаги неочаквана. Опитвам се да съм готова за неочаквани отговори, но някои събеседници имат талант да изненадват :)
svetlina
svetlina преди 16 години и 8 месеца
Хихихи :) Програматорите ползваме същия пример, но с круши, за да илюстрираме едно от главните си правила :) Винаги задавай всички входящи параметри :)
Shogun
Shogun преди 16 години и 8 месеца
:)

Имаше подобни истории, сещам се следните:

Едно момченце имало 5 ябълки. Изяло 2 ябълки. Колко му останали?

Грешен отговор: 3 ябълки.

Верен отговор: всичките са му останали, той не е ял от своите.

***

Едно момченце имало 3 ябълки, дали му още 3. То изяло 2 ябълки. Колко му останали?

Грешен отговор: 4 ябълки.

Верен отговор: 6 ябълки. Онези 2 ги било изяло предния ден.

lorddesword
lorddesword преди 16 години и 8 месеца
това са по моята специалност, ето пълният списък :)

Иванчо - приказки за програмисти...

На Иванчо са му дали 3 ябълки.
Той е изял 2.
Колко ябълки има Иванчо?
Мислите си че 1?
Ама никъде не е казано, колко ябълки е имал Иванчо преди да му дадат 3-те.
Извод - нулирайте си променливите!

Иванчо има 3 ябълки. Дали му още 3. Той изял 2. Колко ябълки има Иванчо?
4? Неееееееееее! 6! Двете ги е изял един ден по рано.
Извод - синхронизирайте си нишките!

Иванчо имал 5 ябълки. Изял 2. Колко са му останали?
3? Нееее! Той не е ял свои ябълки! Пак има 5!
Извод - защитавайте си адресното пространство!

На Иванчо му дали 3 ябълки. Той ги изял.
На другия ден дошли да му ги искат, защото били дадени само за съхранение.
Извод - четете си спецификацията.

By marinalecheva , 5 August 2009

Legacy hit count
1
Legacy blog alias
31804
Legacy friendly alias
АЗБУКА-16D4924A2FE94254B453D803E523EEB4
Български език
1-ви клас

Comments

By The Maker , 10 July 2009
Не е истина, братя и сестри, съблогери и съблогерки!
Ген взе че се обиди страшно. Не се бях смял така, откакто почина по-малкото ми братче.

Обаче - да му отговоря така - пуск!


Legacy hit count
689
Legacy blog alias
31033
Legacy friendly alias
Защо-го-обидих
За BgLOG.net
1-ви клас
2-ри клас
3-ти клас

Comments27

The Maker
The Maker преди 16 години и 10 месеца
Ех че ми е кеф да си пишем минуси без да споделяме защо (+-совете също).

Но за тоя с минуса имам бонус - пуск! Тематичен е :)


chopar
chopar преди 16 години и 10 месеца
Мейкър, аз пък така и не ти видях аргументацията за бруталното отношение към ген. Само някакви обяснения в любов.
The Maker
The Maker преди 16 години и 10 месеца
Чопър, бъди интелигентна, девойко. Чети между редовете.
queen_blunder
queen_blunder преди 16 години и 10 месеца
И аз като Чопър не вдявам накъде отиват нещата, както и откъде тръгнаха, затова и не съм гласувала за поста все още. (Не че има някакво значение моя глас.)
The Maker
The Maker преди 16 години и 10 месеца
Кралице, добре си дошла в тази територия. Чувствай се удобно и гласувай както намериш за добре.

Чичко Ген просто реши да се надскочи и му дръпнах ушите. Това е.

И тъй като реши цяла статия (постинг) да ми посвети, реших, че няма да е зле да чуем част от най-добрите песни на ФСБ.

А между редовете можеш да четеш, зная.


ValentinPetrov
ValentinPetrov преди 16 години и 10 месеца
Пак ще си пусна "Вкусът на времето" и ще пийна водка "Смирноф".
queen_blunder
queen_blunder преди 16 години и 10 месеца
Мисля обаче, че грешиш за Ген. Не го познаваш и си съставяш прибързано мнение за него. Цялата тази дандания е съвсем излишна, вдига напрежението и само зложелатели на Бглог биха се чувствали комфортно сега.

А аз и стихотворение написах от притеснение. Още се двуомя дали да го пусна.

chopar
chopar преди 16 години и 10 месеца
Абе, пич не знам къде ви отива претенцията на теб и Господаря на сноуборда, защото тя се опитва да наддкочи Еверест, но след всичките ви безпочвени обиди просто се намира в Марианската падина. Виждам хора с някакво ужасно самочувствие, държащи се толкова надменно и цинично, че и малкото талант, който проличава в някои от писанията им отива на боклука. Аз много държа ако толкова искат да си отделят една общност от типа на - Гениални сме, ВИП сме и прочие. Както и преди казах, комплексари.

П.С. Мейкър ако ти кажа, че не съм девойка дали ще говденеш. Иначе благодаря за ФСБ, бяха ми любимата група преди 20-25 години. Върна ме към миналото, където мисля живееш.


The Maker
The Maker преди 16 години и 10 месеца
Не съм виновен аз, Кралице. В интерес на истината бях нападнат в постинг на първа страница. И реагирам напълно нормално. Също на първа.

За теб - пуск!


The Maker
The Maker преди 16 години и 10 месеца
Чопър, младежо, сори, бате! Чак сега осъзнах, че пикаеш прав, ама аватарът ти друго говореше.

Друго нямам да ти кажа.

Бъди здрав!


The Maker
The Maker преди 16 години и 10 месеца
Ред хот ме радват, бате. Но както добре знаеш индианецът - вокал на тази група, е мека китка. Та това ме обърка по отношение на пола ти.

Нищо лично, пич.

И, да не остана по-назад в поздравите - пуск!, Чопър.


ilkotasev
ilkotasev преди 16 години и 10 месеца

 

The Maker
The Maker преди 16 години и 10 месеца
Тасев, що се набъркваш между атовете?
DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 10 месеца
Спорът изобщо не ми е в категорията, но ми се иска да кажа на Мейкъра - просто вчера Ген беше явно в конструктивното настроение да се заяжда и да се обижда. Той има такива изблици понякога.
chopar
chopar преди 16 години и 10 месеца
ООО, Случайна и ти ли си в А група. Аз смятам, че Ген имаше право на свой пост при условие, че Мейкъра без никаква причина го обиди най-грубо.

Мейкър, пич истински ме развесели. Ти не си наред. Честно. Тасев ти го каза много точно и с малко думи. Усещам, че в А отбора ви имате някакви страхове и фройдистки комплекси относно меките китки. А това за вокала откъде си го изсмука - може би от задните части. Че като гледам писанията Ви от там излизат. Това, което съзирам в А отбора обаче е, че мъжката част от него е мека китка не в сексуално, а като начин и стил на поведение.


The Maker
The Maker преди 16 години и 10 месеца
Какво да ти кажа, Чопър, младежо. Освен че, изглежда, си се влюбил в задните ми части. А това че с наслада продължаваш да бъркаш в създаденото от тях вече е друг въпрос.

Да не забравиш да оставиш 20 ст. вход при следващото си влизане в моята тоалетна.

Бъди здрав!


chopar
chopar преди 16 години и 10 месеца
Хаха, много ти е евтин входа. Очевидно печелиш от оборота.

Бъди здрав !


The Maker
The Maker преди 16 години и 10 месеца
Като добър капиталист, Чопър, наистина печеля от оборота, не от надценките.

Антъни Кийдис наистина изповядва сексуалните предпочитания на Елтън Джон. Трябва да знаеш това, ако наистина си фен на чушките. За теб е този клип - пуск!

Бъди здрав!

The Maker
The Maker преди 16 години и 10 месеца
Ето, Чопър, че може да се води и конструктивен диалог. Поздрав!

Бъди здрав!


Teri
Teri преди 16 години и 10 месеца
Момчета, какво сте се заръфали. Някак неприятно ми става да виждам, че двама от хората, които много обичам са застанали един срещу друг. Мейки, недей така, моля те. Много лоши неща казваш за Ген, а това не е вярно. Моля те, превъзмогни лошите си чувства.
chopar
chopar преди 16 години и 10 месеца
Мейкър благодаря.

Бъди здрав !


The Maker
The Maker преди 16 години и 10 месеца
Как ще казвам лоши неща за Ген, Тери.

Само му обясних, че е прост. Както е рекъл Йохан Кройф: "Футболът е проста игра, но най-трудно се играе просто".

Ама да не забравяме, че Ген не е Ален Прост.


Teri
Teri преди 16 години и 10 месеца
Съгласи се, че е много субективно да наречеш някого така. Дори и Айнщайн не би го казал за някого, вероятно, колкото и за умен да се смята.
SlynceLuna
SlynceLuna преди 16 години и 10 месеца
Тука коментирам заради Тери.

Тери, всичко е наред - не се притеснявай.


The Maker
The Maker преди 16 години и 10 месеца
И понеже Ген наистина не е сред хората, които са дарени с аналитичен ум, нито пък могат да направят елементарни логически заключения, все пак ще кажа защо го наричам прост.

Първо го цитирам: "Като чета поста и коментарите си личи от километри ,че сте българи, 100% българи.Още човека нищо не е направил, вие му предричате неуспех.", казва той в коментар към мой постинг.

Кой е той, че да прави генерални заключения какви сме ние. И ако ние сме 100% българи, Ген какъв е? Извънземен?

Айде, друм, Генио на посредствеността.


By briskbobby , 19 April 2009

Привет на всички!

Бих искала да ви предложа няколко сайта, които създадох за моите ученици и които представих на току-що приключилата четвърта национална конференция "Училището-желана територия на ученика". Надявам се да ви буда полезна.

http://en.adventure.googlepages.com/

http://sou1tgbg.googlepages.com/bbbs2

http://boteva.boryana6.googlepages.com/bbbs3

http://sites.google.com/site/blueskies4site/

http://bbsgfestivals.googlepages.com/

Legacy hit count
5900
Legacy blog alias
28709
Legacy friendly alias
Образователни-сайтове-по-английски-език-1-4-клас
1-ви клас
Английски език
2-ри клас
3-ти клас
4-ти клас

Comments3

SeviRabineva
SeviRabineva преди 17 години
Здравейте, Боряна! Благодаря Ви, че споделяте с нас толкова полезен труд! Ще може ли да публикувате материала и в Общност Начално образование?
briskbobby
briskbobby преди 17 години

Здравейте, Сара! Ще се опитам, още съм съвсем нова в платформата и в момента се запознавам с възможностите й.

Благодаря Ви за добрите думи!

briskbobby
briskbobby преди 17 години
Мисля, че успях-постингът вече е и в Общност Начално образование.