BgLOG.net
Само за услугите на BgLOG.net
By Deneb_50 , 29 April 2010

Не,аз няма да пиша и дописвам нови глави в завършени романи,по които е луднало част от обществото ни.
Не,аз няма да пиша за бате Бойко и правителството му,и против него няма да  пиша.Каквото има,вече съм го казал за него и останалите ни политици.
По-лошото е,че не виждам нищо ново .Вдига се само пушилка по всички медии
    Не,аз няма да пиша завъртяно и неразбрано ,с думи които са много модерни и с шрифт по голям от 12 .

Не,аз няма да пиша така,че  да събирам одобрението на всички, ида има колкото се може по-вече коментари.Както беше казал един велик човек:-“Не знам,какъв е пътят към успеха,но пътят към провала е да се опитваш да се харесаш на всички”
 Не.Аз ще продължавам да пиша за неща,които ме вълнуват ако ще да са изтъркани истини и въпроси.И сега се питам,защо тук,умираме да впрягаме каруцата пред коня.Защо трябва да се случи дори нещо непоправимо,че чак тогава всички,на които това им е работа се размърдат,за да свършат работата,за която им плащат.
 Имах колега,на едно от местата,които работех преди-него трудно можеше да го накараш да свърши нещо от задълженията си,но ако случайно се сбъркаше да свърши нещо,то започваше едно такова  хвалене,сякаш е свършил половината работа на фирмата. Мисля,че този метод на доста места все още хваща дикиш.Значи за едни работата,за други хваленето и лаврите.
  Понякога си мисля,че вулканът Ейяфятлайокутл изригна,защото ние сме по добри във вдигането на пушек от него.
   Накрая да ви питам,ако трябва да направите избор между мързелив и умен и работлив и глупав за да ви свършат някаква работа-На кого ще се спрете?


Legacy hit count
309
Legacy blog alias
39088
Legacy friendly alias
Не-аз-няма-да---
За BgLOG.net
Нещата от живота

Comments6

DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години
Ако става въпрос за работа - явно ще избера работлив :))).

Денеб, мисля, че голяма част от чудесата на света вече са открити : и топлата вода, и тъгата, и радостта, и изригващите вулкани. Което не пречи и не вреди човек (ако не го мързи) да си ги преоткрие за себе си. А това с вдигането на прахоляк и пушилка - много си прав :)


Deneb_50
Deneb_50 преди 16 години
Е,те тук не съм съгласен с теб,щото не знаеш колок бели ще ти направи докато се усетиш да го спреш.Мисля,че тук е проблема на българина,той е свикнал да се блъска,не може да понесе,че нещо може да се направи доста по-лесно,ако се вложи ум
DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години
Е то си зависи и от работата - ако трябва да прекопая лозе, ще си взема човек който може да копае, защото мен хич ме няма в това. Защо ми е философ, който само ще гледа лопатата дефинитивно ? Ако копачът не може да мисли - може да се случи да ми направи и беля обаче, прав си. Затова ще внимавам хем да може да копае, хем да не е много по дългите разсъждения :))). Иначе ако ставаше само с мислене ...:)))

pestizid
pestizid преди 16 години

Еха, ей ме на и мене, опозиционера, :))
Хайде сега да предизвикам почитателите на менталното, да кажат как само като си мислят, че лозето ще бъде прекопано и в следващите два дни то ще вземе да се случи, :)) Пък ако се отклоним и на една друга тема - съвсем. Почти като да си ходиш по улицата и да си намериш два лева, ама трябва все пак да ходиш по улицата, :)) Пък по въпроса с талантливия, но ослушващ се служител, мой познат ме убеждаваше, че би назначил на неговото място двама за същата заплата и същата работа.

 

Deneb_50
Deneb_50 преди 16 години
pestizid wrote :

Пък по въпроса с талантливия, но ослушващ се служител, мой познат ме убеждаваше, че би назначил на неговото място двама за същата заплата и същата работа.
     Да,ще му свършат всичко,което нареди и два пъти по-вече бели ще му направят ;-) защо ли си мисля,че ментален,не означава глупав,доколкото знам,по-вечето ментални,преди това са били доста начетени.

Ето тук е проблема,чувал съм че в американските училища,можеш да защитиш и най-невероятната теза,стига да можеш да я обясниш смислено-дали е така-не зная

 

pestizid
pestizid преди 16 години
Денеб, не ставаше дума за глупав. Аз по-скоро малко поизместих темата. Ама какво да правя като съм "проклет" реалист, който смята, че ние самите сме създатели на собствената си реалност. Нали знаеш, че когато една система работи перфектно, все се намира някой овластен да я оптимизира? Може само търпеливо да изчакаш подходящия момент за промени. Или да намериш забавната страна в цялата история. Днес създавах "паника", колкото можах.
:))
By DianaIlieva , 23 April 2010

Някои стаи са тихи и спокойни, но живи. Още с влизането се усеща живот. Други са мъртви. Сякаш от твърде много проветряване в тях е станало прекалено студено. Нещо такова се случи и с моята стая. Сутринта, когато съм излизала, вероятно съм забравила вратата отворена и стаята ми е станала студена. Нощният хлад се е наместил удобно в неоправеното ми легло, а вятърът е довлякъл някакви листа пред вратата. Късно е, отдавна е тъмно, а в стаята ми няма никой – всеки си има важна работа. Който пръв се добере до стаята – пръв ще усети пронизващия студ. В случая се падна на мен. Имах толкова много неща за казване, а ето, че няма на кого да ги кажа. Не е много умно да се говори с празна стая – тя поглъща думите и ги връща обратно с по- голяма сила. Телевизорът не оправя нещата – той дрънка чужди думи, които обикновенно не отговарят на мислите в главата ми. Затова изобщо не търся дистанционното. Всъщност, хубаво е човек понякога да поседи сам в студената си, празна и тъмна стая. Стига да не е за дълго. Ако е за дълго – думите се загубват. Губят смисъл и посока дотолкова, че накрая човек се отказва да ги употребява въобще. Думите са странно нещо. Сякаш живеят свой живот. Понякога, когато са казани на празна стая, винаги се намира едно тъмно ъгълче, което да каже: „Аха, хванах ли те! Ти си клише! И изобщо не си толкова добра, за колкото се представяш!” . Тогава можеш много дълго да убеждаваш околната тишина, че - да, може би, разбира се, че е възможно, кой ли пък претендира... Или, че – да,  не съм добра, никога не съм го твърдяла... Май само ББ оценява липсата на „диалогичност” и „комуникативност” като положително качество в някои ситуации. Но това е друг въпрос, няма да се отклонявам сега. Понякога, когато човек забрави какво точно беше дипломация, изплюва много верни неща. Но то е само понякога, пък и обикновено носи неприятни последици.

Въпросът беше за стаята. Харесва ми, когато намеря в нея някой, с когото да си кажа две думи. Може и повече думи. :)) Иначе защо всъщност да влизам? Мога да си мълча и без стая. Най- добре се мълчи без стая, всъщност. Не обичам идеята за стая просто така – да има, да не сме без... Сега за сега нямам избор, мога да постоя още малко в студената си, тиха и тъмна стая, а после със сигурност ще изляза. Тъпо ми е да си говоря с тишината – тя е толкова безлична, че рискувам да ме зарази. Но и да постоиш за малко в тишина не е излишно - можеш да чуеш стъпките на пролетта, поскърцването на старата ракла с дрехи за път, дори как растат борови връхчета за чай... Все интересни работи, ако има на кой да ги разкажеш. Иначе, колкото и да затоплям стаята, все ще си е студена. Мразя да ми е студено!

Legacy hit count
437
Legacy blog alias
38988
Legacy friendly alias
Стаята-61ED68DE8983442897B7071CD084CFCE
За BgLOG.net
Невчесани мисли

Comments9

KristiyanDochev
KristiyanDochev преди 16 години
Обичам този сайт, защото понякога мога да прочета такива работи.Откровения, които освобождават.Удивлява ме колко подозрително еднакви сме всички в иначе различните си съдби.И като виждам хора способни да се изразяват толкова живо, не се стърпявам да кажа SUPER.А относно стаите,студа и тишината  -става някак по леко веднага след като натиснеш бутона -Публикувай.
Поздрави 
ElaGeorgieva1
ElaGeorgieva1 преди 16 години

Стаята съвсем не е празна :). Ето, отнякъде заедно с вятъра се е появил приятел :).

 

No room would be  empty  if your mind is full  (The Little Buddha; 3:50 min).

 

И можеш да разчиташ, че, заедно с вятъра, аз съм винаги тук - заради часовата разлика още повече :))).

Kopriva
Kopriva преди 16 години
 Явно прекалено дълго е била отворена вратата и цялата топлина е отнесена от бури и студени ветрове.......Не знам дали някога ще се стопли, съмнявам се, но все пак се намират желаещи да чуят разни интересни работи, макар че желанието за споделяне в студена стая е замръзнало и скоро няма да се разтопи:)))
DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 16 години
Хм, ами щом е толкова студена и празна, порадвай и се, пък после си я затопли и напълни. И то без телевизора. Малко музика, малко танц, малко свещи и стаята ще светне във всички смисли на думата :)

Всъщност няма нищо по-тъжно от стая, която е била пълна и вече е празна. Ние в къщата, където живяха баба и дядо имахме доста такива за известно време. Особено се усещаше в стаята на дядо ми, защото тя беше изолирана и никой не влизаше в нея. Сега сложихме вътре компютър и вече е друга стая. Не е толкова самотна. Влизаме, излизаме, смеем се...Хубаво е, когато стаите са пълни със смях. Иначе за какво да съществуват?

В крайна сметка стаята е просто парче въздух оградено от 6 страни, което ние наричаме свой дом. Докато има хора, въздухът е жив. Когато няма хора, той става просто мъртва материя пазеща техните спомени. Когато прозорците са отворени за твърде дълго или хората си отидат, той се смесва с околния въздух и спомените се размиват. И става отново парче въздух оградено с 6 стени.


Kopriva
Kopriva преди 16 години
 "Стаята", която имах предвид няма стени.......Виртуална е, например блог :))))

  А, моята стая с нормални стени си е много топла и си я харесвам:))))

 


edinotwas
edinotwas преди 16 години
Ех  Случайна :)
DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години
КоприНа, Ела, Дени - опитвам се да задържам топлината в стаята и заради вас, иначе ще ви простудя, ако решите да ми гостувате :)). Благодаря ви, че наминавате, без вас сигурно бих се отчаяла съвсем.

Ех, Наско! Веднъж и аз да си позволя да проявя малко оптимизъм - и ти да се окажеш прав за всичко!

  Pastor Kris, благодаря ви за оценката. Понякога става по- леко, друг път се колебаеш дотолкова, че натискаш някой друг бутон. Жалко за споделеното в тия случаи - то просто не стига там, закъдето е предназначено и се разпилява по вятъра. Ако беше стигнало, можеше да докосне някого, но...

 


 


Kopriva
Kopriva преди 16 години
 Не се отчайвай и продължавай да ни радваш с творбите си! Всички четем, макар и да нямаме време или желание да пишем и коментираме......А оптимизмът е опасно състояние. По-добре е умерен песимизъм- предпазва от разочарования и понякога ни изненадва с непридвидими положителни резултати! И аз заради вас- хората, които харесвам влизам в студената "стая", макар и да не съм съпричастна към първоначалната кауза."Огледалото" все ми повтаряше, че "се боря за изгубена кауза", но не знаеше, че тази кауза изобщо не е моя и се боря за приятелството ни:))) Приятелство между "непознати" , а не юзери, акаунти, потребители....... на някой си блог.......Жалко, че му мина котка път на блога....Тук има много интересни творци, събеседници, личности!
DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 16 години
Не беше котка, Коприна, беше куче :( Но наистина жалко. И аз се хващам, че нямам много желание да пиша, а преди толкова ми беше приятно. Много странно състояние. Но пък при мен може и да е от преумора, не смея да обвинявам, който и да е блог или блогър.
By shellysun , 24 February 2010
и аз гледах "Аватар". Епохално, уникално..уау!..нали ме виждате-тринадесет годишно девойче, което е открило топлата вода в любимата си рок-банда.Фентъзи извън фентъзито, философия извън аулата, красота отвъд видимото възприятие.... Точно така се чувствам.
  Та, какво точно исках да ви кажа...Видях ни, всички нас, в Бглог - близнакът на Пандора. И само едно нещо напира в душата ми - искам да извикам: "Хей, приятели,  да се върнем с аватарите в телата си!"
   
Legacy hit count
598
Legacy blog alias
37587
Legacy friendly alias
Ее--най-после
За BgLOG.net

Comments14

DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 2 месеца
Абсолютно разбирам как се чувстваш. Аз също най- сетне гледах "Аватар" миналата събота и още не съм довършила осмислянето и преживяването. Беше Велико, наистина :)))!
swetew
swetew преди 16 години и 2 месеца
Съжалявам, че не мога да споделя мнението ви, но всеки има право на такова, нали? За хората, дето четем редовно фантастика и сме запознати с класиката и съвременните и върхове - нищо особено. Познат (даже поизтъркан) сюжет за девствената планета и лошите хора (компания) дето я съсипват. Нищо оригинално като композиция, недовършени и недоразгърнати образи. Очаквана (поне от мен и още 1 приятел също фантаст - маниак) развръзка.
Вярно, гледах филма на компа ( My Site bg-com) без спецефекти. Но винаги съм бил убеден, че не те правят един филм, а режисьора, оператора и актьорите. Например след всичките хвалби за "Титаник", "филмът на века" за мен и моите приятели си остава блудкава мелодрама с добри ефекти.

А за "Аватар" - сръчно направен  и занимателен филм, но нищо забележително...
Пък без да досаждам, ако ви се чете силна книга на същата тема - опитайте с Майк Резник - "Раят", по-добра е във всяко отношение от претенциозната и високобюджетна продукция на екрана.

 


 


chopar
chopar преди 16 години и 2 месеца
Светев, целта на филма е точно ефектите. Да гледаш филма на компа е престъпление. Имаше пост за аватар на Дениджейн мисля. Там съм си дал подробно мнението. Филма е направен заради ефектите и по-специално е правен с камера за 3D ефекти, но ти Светев може и на GSM  да го гледаш. За останалото си прав.Със сигурност обаче на компа не си усетил красотата на филма. Блудкавостта вече я има в почти всеки филм. Ние от фантастиките върхове не искаме.

Шели като си ни открила всички от бглога вътре, я па кой точно съм.


shellysun
shellysun преди 16 години и 2 месеца
Амии...някой от драконите /подвид "огнедишащ"/ :)) Шегувам се, разбира се. Идеята беше, че в нас живеят виртуално и реално и може би..реалното би било по-красиво, ако успеехме да влезнем с виртуалното в него.
   Колкото до разликата между книга и филм - това са две различни вселени, други изкуства, бих казала. Филмът е вероятно по-атрактивен, но и по-консуматорски -всичко наготово, докато в една книга се налага "картинките" да си ги измисляш сам. Все пак за всеки момент, настроение и вкусове си има потребители. И аз отвреме-навреме се излъгвам да се изтъпаня на първа страница, нищо че тук има хора, чието писане е Хималаите в сравнение с моите възможности, има и хора, които пък нищо не пишат. Просто социална мрежа. Абе, с две думи - Пандора. Никой не ни е канил тук и не ни гони, стига да не нарушаваме оптималното за мрежата равновесие.
Terkoto
Terkoto преди 16 години и 2 месеца
Светев, аз лично предпочитам световете на Урсула Ле Гуин - по- хуманни са ми някак. Но и Майк Резник става :)). Книгата никога не може да се сравни с филм. Шели е права - две различни вселени са. Опитай да видиш филма с ефекти, друго е, повярвай. Сюжетът не е много оригинален, наистина, и краят е логичен, но пък е страшно красиво, добро и смислено. За мен беше истинско преживяване.
valio357
valio357 преди 16 години и 2 месеца
Много интересен блог и по точно много интересно тълкуване на филма можеш ли да ми разясниш че не схванах смисала на този коментар:

  Шегувам се, разбира се. Идеята беше, че в нас живеят виртуално и реално и може би..реалното би било по-красиво, ако успеехме да влезнем с виртуалното в него.

 


shellysun
shellysun преди 16 години и 2 месеца
Валентин, благодаря, в интерес на истината този пост е просто емоционална реакция, повечето от по-старите блогери знаят, че в действитеност не съм на 13 години. И все пак..какво представлява една социална мрежа? Свързване на хората, независимо от техните телесни обвивки и реален живот чрез споделянето на мисли, отношения, емоции, позиции. Освободеността на хората във виртуалното от зависимостите на реалните физически отношения в повечето случаи показва или поне подсказва душевният им облик. Това прави едни хора по-близки, свързани от сходството на нагласи и емоции, а други - настройва дори като врагове. Представяте ли си "врагът" ви тук в действителност да е обаятелен, ценен от общността си, и иии т.н. всички екстри човек? А представяте ли си обратната ситуация - героят тук в действителност да е непочтен и твърде непривлекателен?
    Тук има много хора, чиито виртуални същности харесвам, чувствам близки. И би било прекрасно, ако и в дейсвителност тези хора са такива в релния живот. Тогава аз бих имала много приятели и общуването с тях щеше да е като на Пандора. /което вече си е изказване на 13-годишно фанатазе :))/. Така че, моля приемете със снизхождение емоционалния ми крясък в този пост - в крайна сметка това е само разтворена страница от един обществено-личен дневник.
dorianadoriana
dorianadoriana преди 16 години и 2 месеца

Е, сега вече напълно разбирам кометарът ти при мен! ;)

Запалихте ме - ще ида да го гледам пустия филм. А сравнението със социалните мрежи си го бива - тъкмо тук сами правим виртуалния си образ, такъв, какъвто никога няма да бъде в реалния живот...Нали за това и снимчиците в профила се наричат тъкмо "аватар"?

О, аз вярвам в специалните ефекти на големия екран, но то е друга емоция. Както казва Светев - двата жанра (киното и художествената литература, особено фантастиката) имат отделен смисъл и цел...Предизвикват съвършено различни усещания у читателя и у зрителя!

Та така...

:)))

DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 2 месеца
Първо, бих искала да кажа, че анонимният коментар е мой - системата ме изхвърли и нямах време да го пиша втори път. Второ, мисля, че (понеже "за всеки влак си има пътници") всеки реален човек някъде е ценен и уважаван. Това как се поставя във виртуалното пространство е въпрос на мислене, възпитание, култура, понякога и на моментно решение. За всеки социалната мрежа играе различна роля - за едни хора е сцена, за други е просто начин да запълнят времето, за трети е възможност, която в реалния живот нямат... Аз съм си еднаква и тук ( на Пандора), и в къщи, и в работата, и на улицата - все същото магаре съм си. Не разбирам защо очаквате да има кой- знае каква велика разлика между виртуалния и реалния човек. Интелект и душевност не могат да се скрият дори зад най- грозния и безсмислен аватар.
Kopriva
Kopriva преди 16 години и 2 месеца
 Случайна и аз бях убедена, че съм съвсем същата и в реалното и във виртуалното. Тук, обаче чете приятелка, която ме познава относително добре.Не коментираме никога написаното, но веднъж тя ми каза, че понякога много се дразни като чете какво съм написала, защото съм била необичайно сериозна и тя не ме познавал в такава светлина и все очаквала, че и във виртуалното така ще я разсмивам както в реалното. А според мъжа ми аз съм различна  с него и с приятелите си. С тях винаги съм била мила, добра и усмихната, а към него взискателна и ината :)))) Така че явно не сме винаги еднакви, а по- скоро зависи от ситуацията и хората или юзерите:)
 А филмът ми беше забавен и с удоволствие го изгледах до край, което рядко ми се случва в последно време. Поечето филми са толкова предсказуеми, че след половин час са ми доскучали...Ефектите бяха страхотни и излязох от киното замислена, но много положително заредена!
shellysun
shellysun преди 16 години и 2 месеца
Е, на всички ни се е случвало - живееш месеци наред, а може и години с възхищение от виртуалния образ на някого, след време се запознавате на живо и ти оставаш с горчив привкус, опознавайки реалните му прояви и начини на действие. Никой от нас, в крайна сметка, не е съвсем същия във виртуалното и в реалното /дори и само заради "аватара"/ :)) 
TinyFeya
TinyFeya преди 16 години и 2 месеца
То темата вече се отклони малко, ма аз да си кажа за ''Аватар''.

Незнам какво чааак толкова ви впечатли всички този филм. Един приятел - мъж, ама мъж и половина ми разправя как, добре че бил с очила, нали е 3D, че като се разревал на оня ми ти филм...

Нещото, което на мен ми хареса единствено, но много, са онези красиви цветя и дървета :))) не само те де, имам предвид, красотата на недокоснатата природа, цветовете, картините.

Иначе сюжета - до болка вече познат и от филми и от книги. Девствена природа, едни многооо лоши, които се опитват да я експлоатират, с хората заедно, добрите, ахааа да не успеят иии все пак побеждават лошите, естествено само с помоща на майката Природа вечната и святата:)

Та така, по-всяка вероятност книга по този филм, би била абсолютна скука, както и ако ти го разкажат... заложено е строго, само и изцяло на визия, спец.ефекти, външен вид. Мен такъв филм, не може да ме грабне и въобушеви чааак толкова, за мен идеалният филм съчетава сюжет + визия:)

DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 16 години и 2 месеца
Не беше мой поста, шопар, но аз бях написала на кутрето, че да го гледа на компютър е глупост или нещо такова. И продължавам да го мисля.

Киното е визуално изкуство. Никой не е казвал, че Аватар блести със сценарий, защото не е така. Аватар блести с ефекти и точно за тях си заслужава да се бръкнеш и да платиш за билет за кино. И да зяпаш с отворена уста. И като гледам откъси от филма по телевизията, и изглеждат толкова бледи. Не знам как искате филмът да ви плени без 3д.

goldie
goldie преди 16 години и 2 месеца
Защо понякога не оставим сериозните неща за ежедневието и да оставяме понякога окото само да се порадва, без сюжет и смисъл?:))) В края на каищата човек има нужда и от безсмислие - нещо като почивка от непрекъснатия мисловен поток, с който живеем. Ако човек гледа филм, би трябвало да не очаква някакъв дълбок смисъл. Смисълът им е да са сдъвкани и изплюти, иначе нямаше да са за забавление или за запълване на свободното време.

А споменатият горе пост за "Аватар" в този блог беше на Еоуин. Аз може рядко да пиша, ама редовно чета.


By Deneb_50 , 17 January 2010

Честит рожден ден, BgLOG ,

за някои-Ти си роза,а за други

                                             глог.

Понякога ухаеш,понякога бодеш,

но от потребители и гости,

                           не ще се отървеш.

Понякога си скучен,понякога от страсти

                                          ти кипиш,

ала смело през живота ни  вървиш.

Някои те харесват-други не,

затова си тръгват по веднъж поне,

но пак се връщат при теб

                                     след време те

Legacy hit count
339
Legacy blog alias
36550
Legacy friendly alias
За-удоволствието-но-без-икономика
Приятели
За BgLOG.net
Коментари

Comments4

goldie
goldie преди 16 години и 3 месеца

Нека да се връщат, ако са с добри намерения и да идват нови хора!

Хубаво стихотворение! Мило и истинско.

ElaGeorgieva1
ElaGeorgieva1 преди 16 години и 3 месеца
И на мен ми хареса стихотворението!
Поздрави!
Shogun
Shogun преди 16 години и 3 месеца
:)
Teri
Teri преди 16 години и 3 месеца
Чудесно е! Благодаря за доброто настроение, което ми донесе :)
By s_atanasovi , 7 January 2010

 

Игри на снега - отново..............

Снега заваля за 3 часа и се стопи след 3 часа, но ние успяхме да поиграем :):):)


Legacy hit count
454
Legacy blog alias
36318
Legacy friendly alias
Втори-сняг-05-01-2010-година
За BgLOG.net
Семейство

Comments3

Magyar
Magyar преди 16 години и 4 месеца
Виждам харесвате зимата. :) Къщите при вас не са много хубави. :(
s_atanasovi
s_atanasovi преди 16 години и 4 месеца
Magyar, Благодаря за коментара. Да, децата много обичат снега, а аз обичам да ги снимам. За съжаление блоковете ни са в ужасно състояние, но това е действителността. Аз живея в Димитровград, имаме страхотни паркове, последните няколко години не ги поддържаха, но това се променя. Пролетта ще направя снимки, за да Ви покажа.
chopar
chopar преди 16 години и 4 месеца
Малееее Димитровград. Как е там положението?
By s_atanasovi , 4 January 2010
Това са нашите усмивки

Legacy hit count
503
Legacy blog alias
36236
Legacy friendly alias
УСМИВКИ-923E120BB53348B7981AB062B943126B
За BgLOG.net
Семейство

Comments1

lidiqganeva7
lidiqganeva7 преди 16 години и 4 месеца
Весело и красиво като всички деца. А и снегът носи много усмивки! :))))))))))Дано има още, за радост на всички малчугани.
By s_atanasovi , 30 December 2009

 

Интервю на 20.11. 2009г.

 Интервю 2010г.

 http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=624411


 
Legacy hit count
773
Legacy blog alias
36074
Legacy friendly alias
Интервю---Международен-ден-на-болните-от-муковисцидоза-21-ноември
За BgLOG.net
BgLOG.net

Comments2

Teri
Teri преди 16 години и 4 месеца
Успехи в борбата ти!

Не съм чувал досега за тази болест. Ще погледна информацията, която си подала. Успехи!


s_atanasovi
s_atanasovi преди 16 години и 4 месеца
БЛАГОДАРЯ!

Честита Нова година! Дано ни донесе много здраве, мъдрост и сила!

By Wishsong , 16 November 2009

...който е решил на всяка цена всеки ден да ръси типотии на първа страница...

...и тъй като БГЛог е най-либерален и "хвърля" по подразбиране всички нови публикации точно "в лицето" на "Авторът си ти!"...

...и когато някой си избира ник, по-подходящ за блог, наречен примерно "Пич, звънни ми, аз съм палава" или за лична страница в порно-сайт...

...и когато го комбинира с гола снимка, която според някои не е порнографска, но пък според мен изобщо не й е мястото на 1-ва страница, щото това не е "жълт", лайнян или както щете го наречете, а претендиращ за най-добрия блогерски домейн...

...и когато някой се подпичква с модераторите и администраторите...

...а в същото време не друг, а собственика е делегирал права на точно тези администратори и модератори за да се грижат БГЛог или поне първата му страцита да не се превръща в клоаката, в която се превърна държавата ни...

...и когато те са му направили забележка, че поста му не отговаря на изисквания да седи на първа страница...

...и когато първа страница почва отново да се пълни с поредните постове, в които се появяват "защитници" на "слабия и онеправдан" потребител, които за пореден път предизвикват сблъсъци...

...БГЛог не е същия.

Хайде,чакам да ме оплюете! Или да ме подкрепите! :)

Бележка на автора: Тъй като това е моя блог коментарите на този пост, които не ми харесат ще бъдат изтрити, защото всъщност те не съществуват! :)))

Извинявам се на всички, които ще се разочароват от картинката на аватара ми - просто не харесвам порнографията, поп-фолка и "манакенките" на повикване

   

Legacy hit count
990
Legacy blog alias
34964
Legacy friendly alias
Когато-се-появи-поредния-самовлюбен-потребител---
Размисли
За BgLOG.net
Невчесани мисли
Нещата от живота
Коментари
Клуб Графоман
Раздумка
Човекът и обществото

Comments12

goldie
goldie преди 16 години и 5 месеца

Извинявай, че ти пиша в блога, но аз искам наистина да се излезе с мнение от админите дали спорния аватар трябва или не трябва да е аватар, защото явно нямат единно мнение, но за сега политиката е да свалят постовете от Заглавната, което ме навежда на мисълта, че голата снимка не се радва на широко одобрение.

П.П. Не те оплюват, само те оминусяват. "-"за писачите на минуси заради изключителната им смелост да натиснат онова бутонче без да обяснят защо.:(

vorfax
vorfax преди 16 години и 5 месеца
Поредният самопровъзгласил се модератор.

Не ме интересува, ако ще и вот +100 да съберете на поста. Аз не мога да понеса как се подигравате с някого защото не ви е по калъпа, не ползва ВАШИТЕ думи, не играе по ВАШАТА свирка и има различни интереси/схващания/вид от ВАШИТЕ.

Това ме отвращава...


pestizid
pestizid преди 16 години и 5 месеца
Такааа. И понеже авторката с никнейм Палавница вече е като "Облечената маха", дали постовете й ще се появят обратно на главна?! Ама изобщо не питам в случая, а подсещам, подканям, провокирам и каквото още се сетите!
chopar
chopar преди 16 години и 5 месеца
Направо разкъсахте момичето. Така и не разбрах защо??? Някакви псевдоинтелектуалки и морализаторки с ОФ страст. С патоса на комсомолски секретарки. И тя взе, че се предаде. Ловът на вещици завърши. Настана мир и спокойствие по блогърската земя.
Terkoto
Terkoto преди 16 години и 5 месеца
 Я стига сте се правили на ощипани! Нагласяте си някакви сценарии, провокирате и след това се чудите, защо хората реагират на провокацията! Обикновените потребители реагираме на постове свързани с "пряката или косвена дискриминация, основана на пол, раса, възраст, националност, политически и религиозни убеждения, сексуална ориентация, проповядващо национална омраза и вражда и др.под" От къде да знам, защо не се свалят! Уточнете се!

 "Разкъсахте момичето!" Хайде сега и жертва излезе:))) Онова момиче, за което тъжиш сигурно и представа си няма, че снимката и е била използване за провокация и нечии цели!Помоли го, shopar, да пуска тук всякакви голи,облечени....снимки и да си говорим, да се забавляваме, да коментираме, а не да спорим за глупости, колко тук било гадно, какви хиени имало и колко неспрсведливо сме се отнасяли......и каква остра нужда имаме от Ворфакс и неговата справедлива намеса!

Kopriva
Kopriva преди 16 години и 5 месеца
 Изчезна ми коментара!:) Ще се повторя, а като се появи часове по- късно анонимен със същото съдържание да знаете, че съм аз!:)

 Я стига сте се правили на ощипани! Нагласяте си някакви сценарии, провокирате и пищите и после се чудите, защо хората реагират! Обикновените потребители винаги сме реагирали с неодобрение на постове с "пряка или косвена дискриминация, основана на пол, раса, възраст, националност, политически и религиозни убеждения, сексуална ориентация, проповядващо национална омраза и вражда и др.под" Не знам защо не се свалят! Уточнете се!

  "Направо разкъсахте момичето." Онова момиче, за което тъжиш и представа си няма сигурно, че снимката му е била използвана за провокация! Ако пък има, помоли го да публикува всякакви снимки- голи, облечени, актови.......да коментира и пише, да се забавляваме и обсъждаме, а не да спорим и да си доказваме, колко тук е гадно, какви сме хиени, нетолерантни, закостенели........и каква остра нужда имаме от "справедливата намеса" и поучения за обноски в интернет на Ворфакс!


pestizid
pestizid преди 16 години и 5 месеца
Kopriva, защо ли не те виждам да си коментирала в един подобен пост? Или може би си писала на мод/адм ЛС? Интересувам се.
Kopriva
Kopriva преди 16 години и 5 месеца
 В кой? Или ме е нямало или не съм прочела......Напоследък избягвам натоварващи заглавия......Постингите на Палавница са ми неангажиращи и забавни, затова ги прочетох и се ядосвам на факта, че пак някой трябва да си тръгва или се стига до конфликт, вместо до забавление, от което имам нужда!
pestizid
pestizid преди 16 години и 5 месеца
Kopriva, отговорът се приема. Да не задълбавам повече, ако се интересуваш подробно, мога да ти пратя линк, макар че там вече има разрешение по въпроса.
А в постовете на Палавница освен забавление имаше и доста сериозни неща. Макар че и аз не се отказвам от забавлението, :)
Kopriva
Kopriva преди 16 години и 5 месеца
Имаше- да и се надявам да продължава да има! Само против провокациите съм! А по въпроса, който ти повдигаш съм съгласна, но не зависи от мен или потребителите, затова написах: "Уточнете се!"
goldie
goldie преди 16 години и 5 месеца
И върнете поне най-коментирания пост, защото не ми се рови из личните блогове.
DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 5 месеца
IICFly, не вярвам моят коментар да ви хареса, но все пак ще го напиша. Докато някой разискваха дали потребителката въобще е пълнолетна и дееспособна, вие установихте и особеностите на характера и - т.е. е поредната самовлюбена празнословка? А думичката "подпичква" все още не е озвездена от упълномощения админ (модератор и каквото там...)? Защото всички сме наясно какво точно означава, защото се изключва от "лицето на блога", или защото аватара ви не представлява "Голата Маха"?
By swetew , 10 November 2009
Сборникът "3 години БГлог - поезия и проза" излезе от печат! "На живо" изглежда дори по-добре от виртуалния си двойник:

Уморихме се да обясняваме какво представлява този сборник. За още неразбралите ето 2 линка:
http://bglog.net/Literatura/25270
http://bglog.net/Poetry/34118

Така ознаменувахме усилията на общността в продължение на година и повече да има своя книга и свое художествено лице. И докато постингите в една виртуална общност са "бягаща вода" или според думите на колежка-блогерка: "ай си кю на живо", то една добра книга, надявам се, да не остане незабелязана в по-широки среди на медиите и културната общност. Няма да се впускам в лирични отстъпления. Просто искам да уведомя, членовете на блога, гостите и всички, които проявяват интерес, как  могат да се сдобият с книгата.
Сборникът може да бъде купен от сергия № 11 на площад "Славейков".(срещу входа на Градската библиотека). Заслуга за това има Наско (Единотвас).

Също така книгата може да бъде намерена на борсата на издателство "Персей": Борса "Болид", бул. "Искърско шосе" №19 ж.к. Дружба
Ето и линка за връзка с издателството:
http://www.perseus-books.com/contact_us.php

За блогерите извън София  и Пловдив (освен ако нямат път и познати по тези градове) бих препоръчал компютърните книжарници, по които може да се направи поръчка.

Търсим и други начини, и места на разпространение (разчитаме на съдействието на всеки!) и ще ви уведомяваме своевременно за новите възможности.

Но най-лесната и достъпна книжарница за членове и гости на блога е swetew! Гарантирам, че няма да откажа на НИКОГО след като ми пише тук - на пощата в блога или на swetew@abv.bg да се видим и му занеса бройка от сборника.
Както може би сте забелязали коричната цена на сборника е 4 лв. Но ако се обадите лично на мен и избегнем посредниците тя пада до 3 лв.
Иска ми се сборникът да се хареса най-вече на блогерите, нали е отражение на техния творчески дух. Вече получих и първите отзиви, че книгата е "страхотна", но всеки има право на мнение след като я прочете (Не преди това!).
Надявам се и събраните от продажбите пари да бъдат вложени в нови литературни начинания със стари и нови автори, каквато е волята на спонсорите.
Накрая, благодаря на всички, които помогнаха "чудото" да стане реалност!  Благодаря и на всички, които ни пречеха, на принципа: "Гроздето е високо, значи е кисело!".  Такива само амбицират да довършиш започнатото.
Една авторка преди седмици сподели, че издаването на Първата книга  на БГЛОГ има вероятност да стане, колкото и наш "полет в космоса". Е, полетяхме!
И накрая подобно на моя литературен идол Артър Кларк ще си позволя да цитирам себе си от един предишен постинг, изтрит кой знае от кого в общност "Поезия":

"  За финал преди седмици гледах третата серия на “Властелинът на пръстените”. Накефи ме, че от цялата патаклама, от грандиозните войни между Гондор и Мордор остана...една книга! Защото само една книга, една мелодия, една картина е някакъв залог за вечност във времето. "



 

Legacy hit count
1833
Legacy blog alias
34588
Legacy friendly alias
Сборникът--БГлог---поезия-и-проза----чисто-прагматично----и-не-съвсем
Приятели
За BgLOG.net
Забавление
Култура и изкуство
Литература
Нещата от живота
Поезия
България
Клуб Графоман

Comments10

The Maker
The Maker преди 16 години и 6 месеца
Евалата, бате!
edinotwas
edinotwas преди 16 години и 6 месеца
Всичко това е прекрасно!

Но защо не си направим една срещичка да се видим, че си забравихме очите?

Предлагам следващата събота 21.11.09  в 17 часа на кино "Одеон" (срещу "Попа") Имате достатъчно време за организация.

п.п. който ще дойде да си каже. ако някой има друго предложение, също да предложи.

п.п.с. Моля коментари:  "ами аз такова, няма да мога .... " Не ги пишете няма смисъл от тях.


pestizid
pestizid преди 16 години и 6 месеца
Swetew, извинявам ти се за изтрития пост в Поезия. Причините вече ти обясних - тривиални. Ако е този, за който си мисля, останал е в Литература. Ето линк: http://bglog.net/blog/swetew/site/posts/?bid=25270

Аз имам навика периодично да почиствам. Може и това да се е случило. Все пак нещата са поправими. Можем да ги обсъдим. Пак извинявай. Факт е, че лично аз много се мъчих да го оправя като фОрма.


swetew
swetew преди 16 години и 6 месеца
Да, същия е. Станалото, станало. Няма нужда от извинения. Това да ни е грижата!
dorianadoriana
dorianadoriana преди 16 години и 6 месеца

Аз искам сборника!

Ще ида на сергия № 11 на пл.Славейков! Ще бъде удоволствие за мен да видя колегите съблогъри как се справят с литературните си набези, пък и може и поучително да е! Освен това, никога не е късно да четеш нещо ново, пък ако се окаже и хубава литература...

Поздрави!

Tosh
Tosh преди 16 години и 5 месеца
Супер! :)
Terkoto
Terkoto преди 16 години и 5 месеца
Поздравления! Аз съм от Ямбол, но на 20.11. ще бъда в София за една премиера в читалище "Николай Хайтов". Възможно ли е там да си купя тази книга? Предполагам, че и други биха го направили с удоволствие. Пожелавам успешна реализация на намерението "събраните от продажбите пари да бъдат вложени в нови литературни начинания със стари и нови автори, каквато е волята на спонсорите."
swetew
swetew преди 16 години и 5 месеца
Наистина всички, получили книгата използват "супер"лативи. Особено ценя мнението на Мейкъра, който специално ми се обади с поздравления , след като е разгледал сборника. Нали е спец и професионал в бранша,  разбира ги тези неща.
Припомням  и оттук на авторите да се обадят, за да си получат авторските бройки. Някои го направиха, но други ги очаквам все още.
goldie
goldie преди 16 години и 5 месеца
Отдавна не съм влизала там, но ще се върна...
edinotwas
edinotwas преди 16 години и 5 месеца
Заповядай Слава Ангелова, книгата те очаква (и не само теб :) )

Светльо, линка не се отваря.

 

и все пак ще се видим ли в събота? Нещо няма коментари ?...и в поста ми няма...


By The Maker , 9 November 2009
Значи, свалят се постинги, трият се коментари - хубаво - някой е хванал Бога за шлифера - коли и беси. Добре, ама само днес на първа седят материали, които досега трябваше да са си по местата.
Визирам следните:
1. http://bglog.net/BGLog/34673 - латиница в заглавие и текст.
2. http://bglog.net/BGLog/34662 - очевидно е за раздел "Образование".
3. http://bglog.net/BGLog/34665 - има раздел "Бизнес обяви".

Хайде да си вършите работата.
Legacy hit count
604
Legacy blog alias
34679
Legacy friendly alias
Къде-дремят-модераторите-на-първа--Vorfax--и-теб-имам-предвид
Ежедневие
За BgLOG.net
1-ви клас

Comments6

pestizid
pestizid преди 16 години и 6 месеца
Мейки, и модераторите са живи хора. Пък на две от статиите има оставени коментари от техническите лица. Явно на хората им е за пръв път. Следващият пост на Елиана е свален от главната.
The Maker
The Maker преди 16 години и 6 месеца
Пестицид, няма лошо. Вярно е, че са живи хора, ама е вярно, че и отговорност носят.
Ако не им изнася - друг ще ги смени и толкоз. Поетът го е казал.
Shogun
Shogun преди 16 години и 6 месеца
Ще рИвемЕ ний за Ворфакса. Както рИвахме от него. :)
goldie
goldie преди 16 години и 6 месеца
ХИ-ХИ-ХА-ХА!!! И аз това си помислих като ме отписа от списъка с приятелите му.
vorfax
vorfax преди 16 години и 6 месеца
Свалих и темата, обясних и къде и как в темата, писах и и лично съобщение. Добавила ме е за френд, значи е възприела подходът ми правилно. Писала е повторно докато свалям 1000 песни от чужд компютър.

Радвам се, че си забелязал една тема, както и че не забелязваш 20-та всеки месец.

Пък и Диди го каза, угода няма...

Иначе за спорове не ми се занимава, твоят пост не е блог пост, разбирай нарушава правилата достатъчно за да няма място тук. Ако той си стои, това е защото потребителите тук са над правилата. Аз съм все тъй усърден, ама другаде : )


The Maker
The Maker преди 16 години и 6 месеца
Модераторите, 10х за реакцията. Сваляйте и тоя пост от първа, он си изпълни задълженията на будилник.
Бъдете здрави!