BgLOG.net
By lasombra , 30 January 2009
Уважаеми дами, знаех си, че с последния пост ще ви накарам да коментирате, но не очаквах чак такъв отклик. Тъй като за разлика от повечето мъже вие предявявате аргументирано мнение, а не използвате обиди като върховен довод, ще доизясня някои неща.

1. В никакъв случай съветите, които давам, не са насочени към откриване на голямата, истинска, неповторима, незабравима любов. Когато тя се случи и е взаимна, няма нужда от подобни тактико-стратегически разработки.

2. Голяма част от мъжете са на два противоположни полюса. Те или смятат всички женски създания за к**ви и използвачки, или се влюбват във всяка, която ги погледне. Повечето от нас не възприемат идеята, че една жена може да бъде приятен събеседник, без непременно всичко да опира до леглото. Не че последното не е важно де.

3. Както правилно бяхте отбелязали в коментарите, тези съвети действат на болшинството от съвременните момичета. Ако не сте от болшинството -- радвам се.

4. До момента не съм употребил израза "сериозна връзка", а няма да го направя и в бъдеще. Целта ми е да дам насоки на тези мъже, които нямат увереността да се съревновават с по-богати и по-красиви от тях. Това са насоки, които могат да се използват в заведения, на улиците и т.н. за първоначално създаване на интерес и привличане. Ако една мимолетна връзка прерасне в нещо сериозно, тогава най-добре и за двете страни е да бъдат честни, без да се преструват на някой друг. Тогава съветите дори са вредни. Бил съм свидетел на много случаи, когато след десетки години "щастлив" брак едната от страните разбира, че другата изобщо не е това, за което се е представяла.

5. Кажете честно. Ако сте в бар или подобно заведение, кого бихте предпочели? Забавният и уверен в себе си мъж, който търси приятна компания, или този, който лази пред вас, показвайки че е готов на всичко (включително и плащане на сметката) само и само да не го разкарате?
Legacy hit count
544
Legacy blog alias
26122
Legacy friendly alias
Уточнение-към-поредицата-за-жените

Comments9

ElaGeorgieva1
ElaGeorgieva1 преди 17 години и 3 месеца

Ами хубаво, но в такъв случай заглавията ти трябваше ясно да показват към коя таргет-група са насочени.


"Добри съвети за бърз секс"

"При мен работи - опитайте и вие"

"Ловувам всяка вечер, уцелвам всеки път" и т.н....

 

Ти пишеш съвети в стил автор от "Ню Сайънтист" за група хора, които четат "Шок", "Блясък" или "Хай-лайф".

 

lasombra
lasombra преди 17 години и 3 месеца
Права си, трябваше да уточня, че това са съвети за краткотрайни свалки. Съжалявам за опущението. Надявам се този пост да служи за такова уточнение и да не стават повече обърквания. Грешката е моя.
ElaGeorgieva1
ElaGeorgieva1 преди 17 години и 3 месеца

Едно нещо искам само да запомниш от мен - когато един ден намериш Голямата Любов, ожените се и сте щастливи, не забравяй, че тя винаги ще е права. За всичко.
Като Партията-Майка.

Светът би бил толкова прекрасно място, ако мъжете разберат, че жените никога не грешат :))))).....

DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 17 години и 3 месеца
Елаааа :) Като партията-майка :) Страхотна си! И напълно права.

А на въпроса на ЛаСомбра - естествено, че бих предпочела интелигентен, самоуверен и силен мъж, който е готов на всичко за мен. Това отговаря ли на въпроса ти? :)

Всъщност дори и да е само за секс, пак тактиките ти са по-скоро изнервящи отколкото възбуждащи.

lasombra
lasombra преди 17 години и 3 месеца
Е да, изразени с думи звучат гадно. Истината е, че при правилно прилагане има ефект. При неправилно такова -- ставаш за посмешище. Ако човек почва от нулата (какъвто беше случаят с мен) се изискват много, ама много проби и грешки докато намериш правилния баланс.
DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 17 години и 3 месеца
Хммм, ми какво да ти кажа, може би наистина не сме в целевата ти група. Или поне аз не съм. Щото всичките пъти, когато мъж ме е побърквал не е било с такива похвати.

В крайна сметка, човек като ти чете съветите и остава с впечатлението, че ти се опитваш да излъжеш жената да направи нещо което тя не иска. Което не е вярно! Тя също го иска. Защо тогава трябва да се надлъгвате. От друга страна знам, че много хора обичат да лъжат и да ги лъжат, така че, нямам право да те критикувам.

lasombra
lasombra преди 17 години и 3 месеца
Дени, теб специално ако искам да те "побъркам" няма да е с такива похвати. На теб мисленето ти се отличава от стандартното в много отношения. Поне от това, което съм чел де. Ако дойдеш утре на срещата, ще мога да говоря по-конкретно. Така де, на живо човек по-добре си съставя мнение.

Във всеки случай нямам и намерение да се опитвам да те свалям. Не ми харесва отношението ти към живота като цяло и не мисля че бихме се разбрали :) В което няма нищо лошо де. Ако всички бяхме еднакви, щяхме да си омръзнем (това е от една песен на Груув Армада, да не ме обвините в плагиатство).
DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 17 години и 3 месеца
Много добър извод, ЛаСомбра, много добър :) С всичко съм съгласна. А утре ще се опитам да дойда, за да вляза и аз в мафията. Но да видим.
lasombra
lasombra преди 17 години и 3 месеца
И още нещо... идеята не е да я накараш да направи нещо, което не иска. Идеята е да я накараш да направи това, което иска, с теб.
By lasombra , 26 January 2009
И тъй, дойде моментът да ви разкрия най-важното, което трябва да знаете за общуването с жените. Ако прочетете този пост внимателно, гарантирам ви две неща:
1. Драматично ще умножите успехите си, и
2. Ще спестите много, ама много пари.
А, да забравих.
3. Няма повече да мислите, че жените са курви, които само за пари мислят.

Чували ли сте за Афродита, Диана, Лада? Те са богини на лова и красотата. А за бог на лова чували ли сте? Просто няма такова нещо. Учудващо, а? Особено като се има предвид, че ловът поначало е мъжка работа. Истината е, че когато опре до свалки, жените са ловджийките. Природата им е такава. Когато се фукате каква мадама сте зашеметил с колата си, апартамента си, вилата, или сметката в БИАД, всъщност признавате какъв сдуханяк сте. Аха -- пълен балама! Помислете -- това, което тя ви е дала в замяна на парите ви си остава при нея. Парите ви -- не. Вие сте този, който се е подвел по няколко кила грим, изкуствени нокти и силоксанови подплънки на млечните жлези. Съжалявам.

Сега запомнете едно нещо: жените обичат предизвикателството. Представете си, че ловите риба. Хващате огромен сом, веднага го изваждате и го захвърляте в лодката. Ако обаче някоя дребна скумрийка*  ви се опъне -- готов сте да прекарате цял ден в усилия да я извадите. Знаете, че няма да ви стигне дори за две хапки, защото е недорасла и мършава, но продължавате. Подобно е отношението на жените към нас.

Ако сте прекалено миличък, винаги плащате сметката, или още от първата среща се появявате с цветя -- вече сте в лодката. Край. Нулев интерес. Тя се насочва към някой, който представлява по-голямо предизвикателство. Ако обаче сте мършава скумрийка, която се опъва като луда -- тя ще насочи всичките си усилия към това да ви издърпа към нея.

Ето някои основни правила:

1. Не плащайте цялата сметка, особено пък на първа среща. Обяснете й това преди да поръча. Така ще спестите много недоразумения. Всъщност, моят подход е да я накарам тя да плати сметката, но това е друга история и изисква специални умения. Ако се запознавате с момичето в заведение, никога не й купувайте питие. Ако покажете, че сте готов да й купите питие само за да говорите с нея, представете си какво ще трябва да купите за да я целунете. Повярвайте ми -- бил съм там. Запомнете -- ако нямате с какво да впечатлите една жена освен със сметката, за вас жените винаги ще бъдат курви-материалистки.

2. Не се молете и не й звънете всеки ден. Покажете, че имате интерес към жената, но не се поставяйте на разположение. Ако го направите, тя ще ви поиска колата назаем, за да отиде на среща с друг. И най-лошото е, че ще я дадете, при това с пълен резервоар.

3. Покажете й, че има конкуренция. Независимо дали току що сте се запознали, или вече излизате от седмица, общувайте с други жени. Пред нея. Нека разбере, че сте търсен, а не сте опрял до нейната компания. Разбира се, не става въпрос за открито флиртуване. Просто й дайте да разбере, че въпреки специалното отношение към нея винаги можете да си намерите друга.

4. Карайте я да ви прави услуги. Почнете с дребни неща, като "би ли ми закачила сакото". Можете да стигнете до пари назаем, или да си оставите кучето при нея докато вие сте в друг град. Убедете се, че обича кучета преди това. Не искате верният ви приятел да получи непоправими психически и физически травми, нали? Колкото повече труд е вложила за да ви спечели, толкова по-трудно ще се реши да ви даде пътя.

5. Не бъдете "миличък". Не се усмихвайте сладко когато тя ви заяви че ООН и НАТО са едно и също. Покажете й, че имате изисквания и тя трябва да отговаря на тях. Гледайте да не прекалите де. Ако й внушите, че излизате само с магистърки по ядрена физика, печелили "Мис Вселена" не по-малко от пет пъти, едва ли ще постигнете нещо.

Когато усвоите вървенето по тънката граница между уверен мъж и пълен гадняр и използвач, сте усвоил всичко. Тогава можете да отмъстите на перхидролените използвачки по дискотеките. Играейки внимателно на привличане и отблъскване, можете да ги накарате те да ви купуват питиета. След това можете да ги сразите с коронната фраза, с която десетки пъти са ви докарвали до лудост: "Не си ме разбрала. Беше ми приятно да си поговорим. Иначе си имам приятелка."

--------------------
* Знам че сомът и скумрията не живеят на едно място. Не ми пишете коментари за това.

Legacy hit count
1953
Legacy blog alias
26014
Legacy friendly alias
Добро-момче-или-гадняр-
Ежедневие
Любов
Забавление
Човекът и обществото

Comments45

Stratovarius
Stratovarius преди 17 години и 3 месеца
LaSombra,

ти явно си човек на свободното време. 

На мен ми се наложи да изтърпя фима Австралия, за нищо. Щото се опитах да съм по мил от обикновенно. 

Много по лесно е с пари. Щото ти си ловеца с парите, а месо се купува навсякъде :). При това различни мръвки, и като си свършиш работата можеш да кажеш: "Вратата е там!" :). 
lasombra
lasombra преди 17 години и 3 месеца
Страто, вече изяснихме твоето виждане. Не схващам смисъла в коментарите си към всеки пост от поредицата да се унижаваш публично.
Stratovarius
Stratovarius преди 17 години и 3 месеца
Аз не се унижавам. 

100% сигурен че миналата седмица съм бил с повече жени от колкото ти през целия месец :).
lasombra
lasombra преди 17 години и 3 месеца
Ами браво на теб. Само че аз не съм от тези дето се хвалят с бройки (всъщност изобщо не съм от тези, които се хвалят), затова ще трябва да си намериш някой друг, с който да се наддумваш. Съжалявам. Сигурен съм че ще намериш някой, пред когото да успееш да се докажеш. Просто не спирай да търсиш.
DianaIlieva
DianaIlieva преди 17 години и 3 месеца
Странни идеи имате, LaSombra. 1. Ако на първа среща ви хрумне, че трябва да ви почерпя, втора среща просто е изключено да има. 2. Ако не мога да разчитам на вас, за какво сте ми всъщност? 3. Ако решите да ми разправяте за "конкуренцията", просто можете да си останете при нея. 4. Не давам пари на заем и не гледам кучето на човек , на който не мога да разчитам. 5. Ако не отговаряте вие на моите изисквания, какво ви кара да мислите, че мен ме интересуват вашите?

Всъщност аз съм прекалено далеч от днешните идеи за "свалки" , но това ми се вижда крайно смешно.

Наистина ли постигате нещо с такъв подход? И каква всъщност е крайната цел?


Kopriva
Kopriva преди 17 години и 3 месеца

LaSombra,това че се замисляш за тактика в общуването е добро начало,но доводите ти са неправилни(според мен)!Зависи какво целиш-сериозна връзка или one night stand!

 1.Много жени биха платили цялата сметка(изобщо не е проблем,но въпросът е принципен).Това ще е и последната среща!Жените не обичат скрънзи,ако в момента нямаш пари,би се изтълкувало много по-добре,ако се извиниш и обясниш,колко много означава дадената жена за теб(само НЕ и скрънза)!

2.Ако не звъниш всеки ден се тълкува като безинтересованост.На среща с друг се отива с неговата кола и ако и нямаш доверие,какво всъщност правиш с нея?

3.Дори и със сестра или майка да вървиш по улицата,не се заглеждай-прави лошо впечатление на всички останали жени и е неуважение към тази,с която си!

4.Всяка жена мечтае за семейство и деца.Да демонстрираш,че приятел,бил той и куче е НАЙ-важен за теб,не е добра идея!

5.Обясни и разликите между ООН и НАТО-ще и направи добро впечатление,макар че може би ги знае по-добре от теб

И не Изисквай,а Обичай жената до теб,такава ,каквато е !

Ако усетиш,че някоя цели да те използва,просто зарежи тактиката или се отдай на one night stand!

И не забравяй-жената търси 1.обич и сигурност или 2.one nighte stand!Твоята тактика евентуално е за втория тип!

 

lorddesword
lorddesword преди 17 години и 3 месеца
защо имам чувството, че чета тактика за сваляне на мъж от някое женско списание, но преобразувана за мъже. Незнам при жените дали действа, но тези, които съм виждал по списанията са толкова глупави, че само абсолютен мухльо би се хванал, но тъй като повечето, които ги пишат там никога не са виждали истински мъж, а само жалки подобия, то е обяснимо...

И, копривке , пише се night :)
lorddesword
lorddesword преди 17 години и 3 месеца
уф, за малко да забравя - Диана, или по-точно Артемида, е сестра на Аполон, който е бог на една камара глупости, и незнам дали е точно и на лова, но много често ловува със сестра си, така че...
Kopriva
Kopriva преди 17 години и 3 месеца

Коригирах го!Уф,много глупав израз и точно на английски!Поне на испански да беше.........Не знам,какво пише в женските списания,аз ги прелиствам само докато съм на фризьор(разбираемо-избирам си прическа),но тактиката на ЛаСомбра ми се видя грешна!Аз нали....все да помогна......Пък и опитът си е опит-все пак!

Шегувам се Ла!Прави каквото искаш и после сподели,намери ли Истинската!

lorddesword
lorddesword преди 17 години и 3 месеца
на мен са ми слабост от ученическите години, когато в часовете това беше доста по-интересно занимание от предаваният материал :)
Kopriva
Kopriva преди 17 години и 3 месеца
Знам,че "женските"списания са предпочитано "четиво" на момченца,но аз им намерих идеално приложение.Намеря ли ги в раницата на някой от синовете си-веднага ги слагам в камината,но имам предложение към производителите-може ли да не ги правите гланцирани-не горят добре!
lorddesword
lorddesword преди 17 години и 3 месеца
аз говоря за списания от типа на Хай-клуб и подобни - съученичките ми ги купуваха, но понеже ги беше страх д аги четат в час си ги държаха за след училище, а на мен понеже не ми беше интересно в час - дайте насам да се позанимавам с глупави статийки:) А и това ставаше след 8-ми клас, а по-късно вече като излезе Плейбой се дърпахме кой да го чете (в интерес на истината имаше доста сносни статии), а най-интересното е, че една съучничка го купуваше редовно точно заради статиите :) Всъщност, когато излезе Плейбой, ако се бях прибрал с него вкъщи, майка ми най-много да го вземе за да го даде на баща ми да го разгледа :) На 16 години би било странно, ако не гледам подобни работи :)
Kopriva
Kopriva преди 17 години и 3 месеца

Lorde,благодаря(сериозно)!Такъв скандал спретнах на "поредния"си съпруг заради "Плейбой"преди години.......Не стига,че имаше "страшно"много издания,но беше проявил и неблагоразумие да ме покани на вилата си с децата.Аз обезпокоена,че са толкова тихи,надниквам в съседната стая и какво да видиш:децата разглеждат в захлас "Плейбой"!

 

DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 17 години и 3 месеца
Аз пък изкарах невероятен час с FHM при зъболекаря преди седмица. Много интересно списание, хубави картинки, а пък статиите, които не са тип "интервю с овца?" ми бяха толкова забавни. Имаше и супер смешни вицове и се хилех като идиот повечето време. Ех.

ЛаСомбра-ако някой ме накара да си платя сметката (или пък цялата!) на първата среща това съвсем определено ще е последният път, в който аз и въпросния човек се срещаме. Обожавам да ми купуват неща и изощо не става въпрос за някакви лъскавини, а за елементарни неща. Не оценявам хората по парите им, но това си е жест. Дори и да е 1 вафла или горещ шоколад. Но за да е ясно, ако някой почне да ми парадира с парите си, резултатът все ще е лош за него.

А ако някой почне да ми върти твоите номера ще си остане с тях . Не приемам мъжете като улов. Не искам да ги гоня. Не искам и те да ме гонят. Искам само да се обичаме и да си прекарваме добре заедно. Какви са тия глупости.

lorddesword
lorddesword преди 17 години и 3 месеца
Копривке, пак заповядай, само че, може ли д ами обясниш точно з акакво ми благодариш? И колко точно сати големи децата?
А иначе - ами то си е до нагласа. В смисъл - и аз като няма малки деца около мен и не си сдържам речника, и доста често се усещам, че в присъствието намалки деца използвам думи от рода на "ебавка" и т.н., което не е особено приемливо, когато те са на 3-4 години.
DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 17 години и 3 месеца
А добре де, що малките деца да не гледат Плейбой? Те няма да разбера кой знае колко от него. А и да разберат, там има само снимки на полуголи жени, какво толкова.
DianaIlieva
DianaIlieva преди 17 години и 3 месеца
Да, всъщност Дени е права, че е важно да се уточни : Не става въпрос за парите и почерпването, а за жеста. Не говорим за гоненица или криеница, а за отношения между големи хора, така че постановката "ловец - улов" е направо вредна.

Хм, явно трябва да прочета един Плейбой за да мога да дискутирам по тая тема.


 


ElaGeorgieva1
ElaGeorgieva1 преди 17 години и 3 месеца

Хм, в какво са се превърнали младите девойки в България, щом си принуден да използваш такива гадни тактики? Жалко за младите мъже тогава...
Конкретно за съветите ти - това, което мисля, че не е правилно и не отчита ЖЕНСКИЯ поглед:
1. някак не ми звучи добре още на първа среща мъжът да се прави на скръндза и да обръща такова внимание на плащането, че чак дотам жената да му плати сметката (а стига чак пък толкова еманципация...). Много тактика, малко романтика; прекаленото планиране в този случай убива спонтанността. Много бих искала да видя как ще те гледа по време на обяда жената, на която си обяснил ПРЕДВАРИТЕЛНО, че после ще си плаща половината от сметката. Това да не е бизнес-обяд? Та дори и на бизнес-обяд този, който те е поканил, е редно поне да предложи да плати.

2. това със звъненето наистина е деликатна работа, но ако жената те харесва, тя ще очаква да и' се обадиш. Поне по веднъж на ден. Иначе излиза, че имаш достатъчно "резервни гуми" - т.е. тя не ти е приоритет. А това малко жени биха простили.


3. ?!!! освен ако аз не му задам въпрос за неговите бивши, не желая да го слушам да ми говори за тях. За това се изисква връзката ви да е достатъчно стабилна, да навлезе в нов етап, и пак не е сигурно, че е безопасно. Отново опираме до ритуала на ухажването - ако един мъжкар се бори за женска, той не и' докарва на парад всичките си бивши партньорки, за да и' докаже, че "не е опрял до нея".
Съгласна съм с това, че жената избира, но това значи, че мъжът предлага нещо, което да бъде избрано, нали? И се стреми да предложи най-доброто, което има.
А ти какво предлагаш, когато посланието ти е "не ми пука, винаги имам резервен вариант"?

4. и пак - твърде еманципирано ми звучи тази идея: "Колкото повече труд е вложила, за да ви спечели, толкова по-трудно ще се реши да ви даде пътя".
Мъжете са тези, които трябва да положат усилия - да цепят дърва за камината; да убиват чудовища, или поне паяци; да създават усещане, че жената може винаги да разчита на тях.
В  Shakespeare In Love  има една много добра сцена - Кралицата се опитва да мине през кална локва, всичките и' придворни мъже стоят и гледат отстрани. Тя ги поглежда очаквателно, накрая въздъхва и прецапва през калта, докато те, най-сетне разбрали, почват да мятат плащовете си в локвата, за да и' постелят да мине. Но вече е късно. В този случай ролите са обърнати - Кралицата постъпва като мъж, а придворните - като жени. Властта и' и позицията и' са обърнали ролите, но това не е нито романтично, нито нормално.
Когато от жената се ИЗИСКВА да бъде силна като мъж, когато тя поема инициативата в повечето случаи - това променя баланса на силите и отнема от силата на мъжа. И той почва да се държи като придворна дама...

Точка пета затвърждава убеждението ми, че целият текст по-скоро прилича на съвети за бизнес-интервю - "Покажете й, че имате изисквания и тя трябва да отговаря на тях". Сам си противоречиш - хем жената е тази, която избира, хем ти си този, който налагаш вички правила на играта и всичките си изисквания още преди да си научил фамилното и' име.

 

По всичко казано дотук имам един любим виц, не е много етичен, но е много верен. Извинявам се, ако засегна някого.


Млада жена се оплаква на психиатъра си, че мъжът и' непрекъснато има много високи изисквания към нея :) и непрекъснато я сравнява с майка си.
Тя сготви нещо вкусно, а той:
--Хубаво е, но мама не го прави по този начин.
Тя пробва някоя нова екзотична рецепта, а той каже:
--Чудесно, мила, но мама го прави още по-добре. 
Психиатърът я посъветвал:
--Купи си ново черно бельо, облечи го и го чакай в леглото. Като те види, ще забрави за майка си и за склонността си да критикува.
Жената така и направила.
И вечерта със затаен дъх зачакала мъжа си, легнала на дивана по предизвикателно черно бельо.
Той влязъл, видял я и изплашено я попитал:
--Да не се е случило нещо с мама?

 

Arlina
Arlina преди 17 години и 3 месеца
La Sombra,  вие сериозно ли? освен древногръцка и римска митология, съществуват още много митологии, в които все се намира някой бог на лова. един такъв, за който се сещам в момента е Один. та, има богове на лова, не са един и двама, и ако това е основното доказателство на тезата, която се опитвате да защитавате е малко смешно. разбира се, този Ви пост за мене е несериозен и си мисля, че сте го писали за забавление, а не защото истински вярвате в това, което пишете.
pestizid
pestizid преди 17 години и 3 месеца
И понеже статията си е откровено несериозна и аз искам да се включа с някоя и друга щуротия.

Ела, първо искам да пощадим паяците. Щом има паяци, значи има живот. Аз пък си ги харесвам паяците, едни такива малки, а с такива дълги крака. :))ю

И към Коприва имам апостроф - гланцираните списания са страшни за фунийки!


alexanderbeleff
alexanderbeleff преди 17 години и 3 месеца
    ВИНАГИ СЪМ ЗНАЕЛ ЧЕ СИ СМОТЛЬО !!!  Не случайно съм те обвинявал досега........ Не се докарвам пред дамите, обаче нито един мъж не ти го написа в прав текст, та аз !!! Постът ти е типично пролетарско сиромахомилски, с доста силен привкус на еврейски диамат /диалектически материализъм/ ! А- забравих- освен смотльо си и комплексар, а и във всяка религия има мъже- богове /и/ на лова! Няма как иначе да бъде. Освен това, тази Лада , която ти мислиш за богиня е измислена в кремъл някъде в 19 век, когато е измислен и т.нар. славянски пантеон::(((
DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 17 години и 3 месеца
Хахаха...пролетарско сормахомилски еврейски диамат с кремълски привкус :) От къде ги измисляш тези...
alexanderbeleff
alexanderbeleff преди 17 години и 3 месеца
   deni-навремето имало едно дружество "Георги Кирков". Неговите "лектори" ходели да образоват "властващия пролетариат" и "трудовото селячество". Сомбрерото биха го взели там на работа без конкурс ::DD
Kopriva
Kopriva преди 17 години и 3 месеца

Белеф,щом е споделил подобна тактика,сигурно я е прилагал и е подействала, знам ли!Жени всякакви,може и да са закъсали и да са готови  да плащат,гледат куче,да ги пренебрегват и унижават,че всяка им е конкуренция и т.н..Жалко за тях.Сигурно е от масовата психоза,че мъжете са на изчезване.Чух,че учените търсят вариант,как жените да се самовъзпроизвеждат!Дени,вярно ли?Но евреите какво са виновни?А,да и аз имам подобен познат и за него всяко зло идва от евреите!!!

А за тия дружества,чух по новините.Много са били успешни....На кой беше,Ванко1 ли,не си спомням,баба му си спестила заплатата от дружество"Синята забрадка" и му построила хотел на моренцето!30г. си кътала женицата паричките,спечелени в "Забрадката",обаче виж как оправила внука си!Та от последния ти коментар разбирам,че само добро му мислиш на ЛаСомбра!

lorddesword
lorddesword преди 17 години и 3 месеца
Коприва факт е, мъжете вече се броят на пръсти, всичко останало са осъзнати и неосъзнати педераси...
Donkova
Donkova преди 17 години и 3 месеца

Копривке, дружествата споменати от Белеф си ги има до ден днешен - прекъстиха се на "Знание" и малко понамаляха на брой. Винаги са се занимавали с "разпръскване на знание". Сега главно с езикови и компютърни курсове. В близкото ни минало - с политически сказки най-вече, но помако и от ддругипо-полезни просветни дела.

А на Ванко баба му - от кооперативно дружество е спестила жената. Което е друг вид дружество -  за произвоство или търговия с нещо си. Като дете лятото работех за такъв предприемач-кооператор - пластмасови капачки правеше. Беше доста състоятелен човекът. И този сив производствено-търговски сектор на социалистичеката икономика беше комай толкова едър колкото е сегашния капиталистичаски сив сектор. Та си мисля, дали не е БГ специфика някаква поддържането на мащабен сив сектор? Независима каква система сме си избрали з икономическите отношения.

DianaIlieva
DianaIlieva преди 17 години и 3 месеца
Lord deSword, факт е че само ти се включи в така приятния разговор за цепенето на дърва и неговата теория и практика. Лошо е това. А аз и Еовин сме късметлийки - мъжете ни са от изчезващия вид хора, които могат да цепят дърва красиво :)
Kopriva
Kopriva преди 17 години и 3 месеца
Браво LaSombra!Виждаш ли колко полезен за "останалите на пръсти"мъже се оказа твоят постинг!Сега всички жени си оценихме партньорите(мъжете) и сме щастливи,че ги имаме!Аз ще прибягам до магазина да купя подарък на мъжа си(и той цепи красиво дърва) и ще коригирам заядливото си поведение!Ще се усмихвам и кимам като мъничка японка!Така де щом сте на изчезване,се нуждаете от специално отношение,че не ми се иска да попадна на някой тактик,който ще иска да му плащам сметката,да му гледам кучето(ако е общо-нямам против),да не ми дава колата си(моята е с летни гуми и зимата карам само тая на мъжа си) и да ми доказва,колко много жени го искат(най-големия ужас за мен)!
entusiast
entusiast преди 17 години и 3 месеца
Комплекс за малоценност?
alexanderbeleff
alexanderbeleff преди 17 години и 3 месеца
   уфффффф....написах аз, че има нужда от повече мъже в блога, че то сал Белефф и още трима четирима /без Сомбрерото/ заникъде не е !  Та като писа сомбрито тези глупости- сетих се за един приятел, който беше в Русия доста години. И все се хвалеше с колко рускини/руснакини/ бил. Един го пита- абе пич, как ги сваляш тия рускини- а- как- с ритник ::)))) Нееее, Белефф не подкрепя такива подходи- дори и към рускини /руснакини/. Общо взето- на моята приятелка копривата най и харесвам коментарите. Е, изпада и тя в някой либерално-сексистко-феминистки уклони, ама и е простено. Освен това- Инче- истинските мъже са над 180 см.... високи:)
DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 17 години и 3 месеца
Коприва - ми целта не е да се избегнат мъжете като част от възпроизвеждането, но това е нелош страничен ефект. Вярно, с мъже е по-хубаво, но като няма сега няма да изчезваме като вид.

Шегата настрана, но положението е доста неприятно. Не толкова, че няма мъже, колкото, че предпочитат да не бъдат мъже. Не мисля, че това е само модерна тенденция, по-скоро винаги си я е имало, но преди ако си бият отбой мъжете ставало лошо и нямало начин. Сега просто жените започва да вършат и тяхната работа и мъжете могат щастливо да се скатават.

shellysun
shellysun преди 17 години и 3 месеца
К,во ти става, бе човек? Това, дето си го изписал, по мои наблюдения, не е ни за гадняри, ни за добри момчета, ами си е типичната подвоничарска тактика на типичните "мачовци". Гледаш ги - на повърхността: маса, тестостерон и фойерверки, а в дълбините...Я да вземеш да напишеш нещо свястно, че и без това ми се е вкиснало настроението, та ако и на такова явление налетя, реакцията ще е само една: шут в г... и зад борда.
Deian
Deian преди 17 години и 3 месеца
Аз пък смятам на пук на всички да защитя Сомбра.Вярно тази тактика не действа на свястните и умни жени тука,но срещу просто фешън изкопаемо става,вярвайте ми!
Kopriva
Kopriva преди 17 години и 3 месеца
Та,нали и моето послание такова беше!Май само аз си се разбрах!Сигурно тази тактика действа и ЛаСомбра просто я сподели!Не знам,но предполагам,че има жени,които да отреагират и оправдаят подобна тактика!Момичета-от женска солидарност-последвайте съвета на Шели!

П.С. "шут в г.....и зад борда."


queen_blunder
queen_blunder преди 17 години и 3 месеца
ЛаСомбра, струва ми се, че точно тази тактика на теб няма да ти върши работа, защото момичетата, уловени по този начин, едва ли по-нататък биха те удовлетворили като мъж и като човек. С което се съгласявам, че подходът ти би бил успешен, но само спрямо определен тип момичета.

Онези готините, умните, свежите, очарователни девойки ще ги свалиш, ако бъдеш естествен, неподправен и задължително - кавалер. Защото една жена се чувства наистина жена само в присъствието на мъж.

lasombra
lasombra преди 17 години и 3 месеца
32 коментара без дори да се намесвам? Интересно :)

Искам само да уточня нещо (явно това е направило най-голямо впечатление). Не става въпрос за "скръндза" или "сиромах". Въпросът е принципен. Да покажеш, че не си готов да я глезиш само защото тя благоволила да отдели от ценното си време за теб. Това да я накараш тя да те черпи е част от отделен подход, който не е основан на "нямам пари" или "адски съм стиснат".

Идеята на целия пост е да не й сваляш звезди без конкретна причина. Подходът с първа среща в скъп ресторант, огромен букет рози и годежен пръстен на дъното на чаша шампанско действа само в американските филми. При това в лошите американски филми.

Частта за услугите също сте я разбрали грешно. Не става въпрос за използвачество. Просто хората ценят придобитото с труд. Ако една жена е вложила усилия в отношенията си с вас ще ви це ни много повече от верния обожател, който като капак на всичко е готов да пълзи по корем само за един поглед. Такъв е животът.

Постът е озаглавен така, защото е посветен именно на баланса между оказване на внимание и отчаяното кучешко раболепие.


Да, Ела, съгласен съм. За всяка си има отделен подход. Ако момичето не е от този "тип" за който говориш, няма да ти трябват подобни тактики. Но за съжаление много жени са именно от този "тип".
shellysun
shellysun преди 17 години и 3 месеца

Е, сега вече ми бръкна в джигера! Викай до100ян на помощ, че съм готова да се ръфам.

Виж, в интерес на истината, мисля, че един и същи човек /освен ако не е шизофреник/ не би трябвало да използва различни стратегии при всяко запознаване. Защото начините се определят преди всичко от ценностната ориентация на човека, от възпитанието, опита и навиците му. Лично аз приемам постинга ти като опипване на почвата, защото мисля, че си прекалено интелигентен, за да прилагаш подобни стратегии.

Абе, какво да се обясняваме, както ти казах - викай до100ян, щото ме сърбят пръстчетата.

ElaGeorgieva1
ElaGeorgieva1 преди 17 години и 3 месеца

Ми тогава ти е ясно защо всички коментирали жени в поста реагирахме така. Ние просто не сме от този тип и при нас тази тактика не би успяла.


Коприва първа го забеляза - твоите съвети са скроени според поведението на съвременните млади девойки.

И понеже тяхното поведение е такова, мъжете сменят тактиката и измислят нови стратегии. Което доказва, че мъжете, а не жените, са ловците :)))...

 

 

PS    Сега, като прочетох писаното от Шели - да се поправя - не всички мъже! Слава Богу, има все още мъже, които ловуват/флиртуват/свалят по класическия начин.
И понеже е лесно да се критикува, я да видим дали можем да дадем алтернатива?
Скъпи съблогери - мъже, ваш ред е да споделите как вие сте омагьосали дамите на сърцето си :)...

DianaIlieva
DianaIlieva преди 17 години и 3 месеца
И аз да уточня нещо - не мисля, че си "скръндза" или "сиромах", или пък "използвач". Въпросът е принципен. Защо не пробваш да си себе си? Или си от типа който на първа среща се сгодява в ресторант?

И още един въпрос : Какво му е на "този тип" жени, които явно са толкова различни от Съвременните млади девойки?


ElaGeorgieva1
ElaGeorgieva1 преди 17 години и 3 месеца

"И още един въпрос : Какво му е на "този тип" жени, които явно са толкова различни от Съвременните млади девойки?"


Не са му на годините просто :)))...

Или не знае къде им е популацията.

DianaIlieva
DianaIlieva преди 17 години и 3 месеца
Ами да вземе да потърси, вместо да измисля сложни стратегии! Изобщо не ми се вярва, че няма нормални момичета на неговите години.
lasombra
lasombra преди 17 години и 3 месеца
Ела, годините са социален предрасъдък :) Просто този тип е доста рядък и не винаги човек има късмета и търпението да го срещне. В такъв случай трябва да се задоволиш с каквото попадне :)
DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 17 години и 3 месеца
Аз пък не мога да разбера защо човек трябва да има стратегия изобщо. Защо да не я заведеш на готин ресторант ако искаш? Защо да не и сваляш звезди, ако така се чувстваш?

Никога не съм се замисляла каква тактика е най-подходяща за даден индивид, за да си падне максимално по мен. Правя каквото ми се прави и ако и на него му се прави същото, си го правим заедно. Ако ли не - не.

Такива заучени положения и манипулирани чувства мен много биха ме издразнили. А пък колкото до черпенето - ако я накараш сама да си плати как искаш да и внушиш, че искаш да гледаш децата и? Не разбирам този нов тип девойки, не ги знам какви са, но колкото до мен, това е очевидно.

Най-голямото удоволствие в общуването с друг човек е точно този синхрон в желанията, а ти се опитваш да го убиеш с някакви "закачки" целящи да провокират. Това си е абсолютно женска техника, но тя е свързана с физиологията на мъжете. Да я прилагаш на жени е меко казано странно. 

pestizid
pestizid преди 17 години и 3 месеца
ЛаСомбра, след уточняващия коментар мисля, че те разбрах, :) "ще ви цени много повече от верния обожател, който като капак на всичко е готов да пълзи по корем само за един поглед". Всъщност това е квинтесенцията на всичките ти приказки. Пък то стратегиите, що книги са написани и колко камари от тях са продадени. Факт е, че си мислим (в повечето случаи, разбира се) дай да видим как стават тия работи, дали няма да науча някоя нова тактика.

***
Вълк в нозете ми.
Скимти и се прави на куче:
ще ме пази, ще спи пред вратата ми и ще лае.
Иска да го опитомя, на вярност да го науча.
Странно изглежда на прага ми - мил и отчаян.
Единак е. Показва как умее да страда.
Нощем не вие срещу луната.
Смирен е до уродливост. Никога не напада.
Как на такъв да отключа вратата?

Анелия Гешева

Дааа, та един глас за лошото момче и тайната ми мечта да бъда звероукротителка. Т.е. аз да бъда жената, която ще го усмири, само дето всичко това крие своите рискове, :))

П.П. Шели, нещо за пръстчетата, претендирам че съм използвала фразата преди теб, :))))))

shellysun
shellysun преди 17 години и 3 месеца

Признавам си, Пестицид - "сърбящите пръстчета " са твой патент. Ама са толкова ефектни и ефективни, че и моите се заразиха.

Ама, пак на сериозно - толкова коментари около една мъжка стратегия,...нещо ни избива на истерия, май. Като че ли нарочно бягаме от сериозните теми и се чудим как да се разсеем. Да не е признак на национална депресия?

By lasombra , 12 January 2009
Винаги съм се дразнил, когато чуя изявления от рода на "жените търсят само пари". Не че няма такива, но в по-голямата си част представителките на нежния пол търсят нещо съвсем различно. Всъщност можете да спрете която и да е и да я попитате. Ще ви отговори с удоволствие. Защо не го правим -- завинаги ще остане загадка за мен. Та ето основните неща, които една жена оценява у вас. отбелязал съм ги със звездички а не с номера, защото при всяка приоритетите са различни.

* Увереност. Това е най-първото качество. Бъдете уверен в себе си. Покажете, че сте готов да се справите с всяка ситуация, пред която животът ви изправя. Когато влизате в стаята дръжте главата си изправена, раменете лека назад и вървете с равномерни стъпки. Запомнете, че всяко преднамерено търсене на конфликт -- словесен или физически -- е признак на неувереност и нужда да се доказвате. Увереният мъж се познава по позата -- независимо дали седи или е прав, заема толкова място, колкото му трябва. Не по-малко и не повече. Говорете малко по-бавно от нормалното и винаги довършвайте фразите си.

* Социална пригодност. Накратко -- това е умението да се държите естествено когато сте център на вниманието. Според наложения ни от американските филми жаргон, това е "да бъдеш популярен". Демонстрирайки тази способност, показвате на жените, че с вас могат да бъдат спокойни навсякъде. Противно на схващанията, жените не харесват мъже с много приятели. Харесват такива, които могат да се чувстват като у дома си както в кварталната кръчма, така и на прием в "Радисън". Никоя жена не иска зависим от приятелите си партньор. Всяка иска такъв, за когото да няма неудобни положения; който е способен да намира общ език с всякакви хора.

* Интелект. Да! Колкото и невероятно да ви звучи, това е сред женските приоритети. Не става въпрос за начетеност, а за интелект. Това е способността бързо да се научават нови неща, да се извежда общовалидно правило от частни примери, с лекота да се разрешават непознати проблеми и т.н. На женски език това се казва "да ме разбира от половин дума". Колкото по-интелигентен е партньорът, толкова по-добре може да усеща настроенията на жената до себе си, знае кога какво да каже и как да я успокои когато е разтревожена.

* Контрол. Това не означава, че трябва да се държите с нея като сводник от Татарли. Направете си труда обаче да прочетете две-три от розовите книжки. Там винаги главният герой е водещ. Става въпрос за доверие -- да й покажете, че може да се остави на вашите решения и да не съжалява за това. Много мъже прекаляват до степен "ще правиш каквото ти кажа!" Не говорим за такъв контрол. Жените са достатъчно умни за да управляват собствения си живот. Всяка жена обаче иска да знае, че мъжът до нея е способен да държи положението под контрол, да я защити и да й помогне ако се налага. Ако искате да създадете истинско привличане, кажете й че ще я заведете някъде, без да казвате къде. Постарайте се мястото да е наистина приятно.

* Оптимизъм. С други думи -- не бъдете ревльо. Може да са ви уволнили, майка ви да е умряла, къщата ви да е изгоряла -- винаги ще срещнете разбиране. Но ако постоянно хленчите, оплаквате се колко е несправедлив животът и във всичко виждате заговор на Съдбата срещу вашата скромна личност -- загубен сте. Както отбелязахме по-горе, жената търси въж, който може да я защити при нужда. Ако непрекъснато мрънкате срещу живота, очевидно сте непригоден за тази цел. Научете се да се борите с неприятностите, вместо да се сгърчвате в ембрионална поза всеки път щом изтървете автобуса.

* Чувство за хумор. Не е необходимо денонощно да се държите като клоун, но нищо не отблъсква повече от вечно сериозен човек, който задълбава в лошата страна на всичко.

* Самокритичност. Истината е че няма съвършени хора. Ако вие приемете недостатъците си с усмивка, и другите ще го сторят. Жените искат до себе си партньор, на когото могат да разчитат, а не паметник на съвършенството, чиито пиедестал да лъскат с косите си.


Legacy hit count
1552
Legacy blog alias
25531
Legacy friendly alias
Какво-искат-жените-

Comments27

ElaGeorgieva1
ElaGeorgieva1 преди 17 години и 3 месеца
Браво, LaSombra! Подписвам се с двете ръце под този текст!
Stratovarius
Stratovarius преди 17 години и 3 месеца
Сомбри,

Много грешиш, но има време ще се научиш!
Жените са може би най гадното нещо на света, освен за секс за друго не стават.
:)

Поздрави, Гадния тип.
lasombra
lasombra преди 17 години и 3 месеца
Прави ли ти впечатление, че като цяло жените са съгласни с това, което пиша, а ти -- не? Ама какво се учудвам, щом представата ти за свалка е "питаш я какво предлага и за колко"... 
Stratovarius
Stratovarius преди 17 години и 3 месеца
Жените тука само се преструват.
ElaGeorgieva1
ElaGeorgieva1 преди 17 години и 3 месеца
Господа, господа, няма смисъл да спорите. Светът е пълен с жени, които още не знаят какво искат :)...
danieladjavolska
danieladjavolska преди 17 години и 3 месеца
Ела,грешиш...Жените знаят какво искат,но не знаят защо го искат...

Ла Сомбра,жените не търсят само пари,така е...Всяка жена търси топлина,разбиране,емоционално зареждане и може би онова нещо,наречено любов,но то е нещо невидимо,само се усеща....

Партньор,а не паметник...Кое е право,право си е-вика шопът...


shellysun
shellysun преди 17 години и 3 месеца
Хи, хи.. Ти къде ги научи тез работи? Богатият ми житейски опит говори, че си прав, обаче де такваз съвършена комбинация? :)) Обикновено винаги липсва поне едното. И почти винаги е в комбинация с "без пари" или "винаги на ръба". Ти какво току-така реши да образоваш мъжкото съсловие в тоз блог? Да не се задава кастинг за Мистър? :))
DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 17 години и 3 месеца
Пропуснал си най-важното- жените искат секс :)
lasombra
lasombra преди 17 години и 3 месеца
shelly, поради три причини:
Първо кучето ми изчезна. Беше ми най-верния приятел и ми липсва. Това ми помага да се разсея и да не мисля дали е живо или не. Второ, преди да науча тези неща преди две години, животът ми бе ад. Струваше ми се, че никога няма да мога да се харесам на някоя жена освен по случайност. А разходите по чакане на случайността станаха много големи... да не говорим че се впиянчих от обикаляне по барове в чакане на случайността. Ако мога да помогна на някой да реши проблемите си с жените (а малко мъже имат достойнството да признаят че имат такива), значи съм направил едно добро дело. И трето -- не мислиш ли, че и за жените е по-добре ако има повече внимателни мъже, които разбират как да се държат с тях? Все пак не пиша пълни глупости, а неща, които съм изпробвал на практика, и които съм научил именно от жени.

denijane, права си. Общоприета заблуда е, че само мъжете искат секс и жените едва ли не ни правят услуга като ни пускат в леглото. Само че това е дълга тема и е предмет на отделен пост. Тук се занимавам с чертите на характера, които биха накарали жената да поиска да те опознае. В крайна сметка, ако някой дойде при теб и направо ти заяви че му 20 см. дълъг и 7 дебел, ще му се хвърлиш ли веднага на врата?


DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 17 години и 3 месеца
Хихи, в един хороскоп разправяха как да си изпросиш секс. И за скорпионите беше "просто предложи". :) Или нещо такова.

Но ако някой ми каже, че му е 20х7 см ще избягам с писъци :)

Но мъжете наистина често пренебрегват основното-жените имат нужда от секс. Различно количество и качество за различните жени, но за нас това е също толкова важно. Веществата, които се отделят в женския мозък при оргазъм са подобни на тези при кърмене. Ефектът е, че се заздравява връзката с партньора, намалява се стресът и прави жените доволни, мили и усмихнати.

Така че всичките качества, които си изброил са важни, но все пак веднъж установи ли се контакт, е хубаво да се поддържа огъня. А не, всичко като по учебник и накрая цяла вечер бира и мачове /или нещо подобно/ и накрая самолета не излита :)

shellysun
shellysun преди 17 години и 3 месеца

Не бързай да си вземаш куче. Някои неща просто трябва да се изживеят.  А иначе - това, че някой мъж /или жена/ те разбира, все още не означава, че е добър човек , нито, че е подходящият за теб. Сексът - той е само красива гарнитура на красиви и доста по-съществени работи. И много бързо се изпарява, ако те не са налице.

Абе ти какво си се разфилософствал? Друга работа нямаш ли си?

acho39
acho39 преди 17 години и 3 месеца
Леле, мале-е-е, аз съм минал към нежната половинка. Харесвам същите неща у мъжете!
lasombra
lasombra преди 17 години и 3 месеца
а4o, твоят коментар ми напомня на един виц:

Каубой си седи в бара. До него сяда жена и го пита:
-- Вие истински каубой ли сте?
-- Госпожо -- казал онзи, -- цял живот съм обяздвал коне, израждал съм телета, пасъл съм крави... предполагам че съм истински каубой.
-- Аз пък съм лесбийка -- рекла жената. -- Постоянно мисля за жени. Сутрин преди да стана от леглото, докато пия кафе, под душа, на работа, докато ям, преди да заспя... само за жени мисля.
Известно време седели в мълчание, докато се приближил един мъж. Той огледал шапката и кожения елек на каубоя и с възхита попитал:
-- Вие истински каубой ли сте ?
Каубоят отпил от чашата си, помълчал замислено и отвърнал:
-- Досега мислех че съм каубой, ама май се оказва, че съм лесбийка.


acho39
acho39 преди 17 години и 3 месеца
Хареса ми,ще го запомня! Като си помисля, колко неща ми са се случвали наопъки и аз започвам да мисля като каубоя. Само едно ме притеснява, като бях студент един известен преподавател в музикалната академия, на един купон/ през 60-те години също имаше купони/ме целуна по устата. До ден днешен, като се сетя почвам да плюя, като уличник.
Gennnnn
Gennnnn преди 17 години и 3 месеца
Половината ,може би и повечето , от жените, които те коментират,искат да имат  мъж  описан от теб, но всъщност  това е невъзможно.С малко изключение, защото аз се вписвам във всички звездички и като прибавиш секс ,пари и любов,моят профил е готов.Единствено Лорда се доближава до стандарта ,който аз съм постигнал ,но явно с много труд и лишения ,докато при мен нещата са си природна даденост.

П.С. Мога и да готвя.

П.С. Имам и вила на Хаваите ,който иска може да ми гостува.
lorddesword
lorddesword преди 17 години и 3 месеца
ген, не мисля, че е хубаво да ми натякваш, че съм беден...
Gennnnn
Gennnnn преди 17 години и 3 месеца
Моля ,моля.А Lord deSword Bank.Нещо да кажеш .
pestizid
pestizid преди 17 години и 3 месеца

Gen, умря ли врачката, която те хвалеше?

Ла Сомбра, описваният от теб мъж, съществува. Може и да готви! :)

lorddesword
lorddesword преди 17 години и 3 месеца
чшт, тихо, че тъкмо се канех да купя цялата Швейцария, барабар със банките, сиренарната и кравите. Ама за да я продадат на виден монополист като мен трябва да незнаят за съществуването на фирмата ми :) И на Уолстийт ме знаят като Lord deKinti :)
Gennnnn
Gennnnn преди 17 години и 3 месеца
Закъснял си приятелю .Вече е моя.
ElaGeorgieva1
ElaGeorgieva1 преди 17 години и 3 месеца
Вярно, Ген, би било добре да има повече мъже, които се вписват в описания от ЛаСомбра профил.
Аз лично познавам един такъв. Може и да готви :).
Има един основен недостатък - говори по-добре от мен и ми е трудно да го убедя, че Хаваите са по-подходящи за тена на кожата ми в този сезон.
ElaGeorgieva1
ElaGeorgieva1 преди 17 години и 3 месеца
PS  Ген, гледам, построил си си вила на Хаваите :)...
Gennnnn
Gennnnn преди 17 години и 3 месеца
Съвършенството .За жените какво ли не правя.
lasombra
lasombra преди 17 години и 3 месеца
Gen, бия те! Аз освен че съм всичко гореописано съм още красив, богат и скромен :)
vesselastoimenova
vesselastoimenova преди 17 години и 3 месеца
  А пък аз съм и Професор!  :-))))
Stratovarius
Stratovarius преди 17 години и 3 месеца
Забавно, забавно ...

Аз пък притежавам каса бира и си пия биричка в момента :).
Janichka
Janichka преди 17 години и 3 месеца
ЛаСомбра, много ме забавляват постингите ти на тема жените. Странното е, че много добре си синтезирал нещата и чак аз, като жена, се чудя откъде си толкова наясно с нещата :)

По темата за секса веднага ще обясня защо и жените обичат секса (като изключим някои, които странно защо не си падат по него) - освен че секса е готино нещо, жената има нужда да се чувства желана от собствения си мъж, а не забравена. Тъжно е да се чувства само като една домакиня или майка на деца.

Вицът много ми хареса :)

Страто, каква е тази омраза към жените? Нали не говориш сериозно :) Не е нужно да се делим на два ПРОТИВОПОЛОЖНИ пола и да сме в двата противоположни лагера. Все пак трудно можем един без друг.
By lasombra , 12 January 2009
И тъй, вече имате заветния номер. Спал сте с него, носил сте го навсякъде в джоба си, и постоянно сте го вадил небрежно пред приятели и колеги, само за да видят какво сте постигнал. Сега идва най-трудното -- да го използвате.

Правило номер едно: обадете се не по-рано от 24 и не по-късно от 72 часа. Ако се обадите прекалено рано изглеждате нуждаещ се, а това никога не се харесва. Ако чакате твърде дълго -- изглеждате неуверен. Освен това е много вероятно момичето просто да е забравило кой сте. Използвайте времето, в което тя си спомня колко интересен и забавен сте бил при запознанството ви.

Обмислете предварително какво ще кажете. Разбира се не можете да напишете сценарий и да го следвате, но можете поне да набележите основните моменти в разговора. Представете се! Не разчитайте, че тя ще се сети по гласа ви кой сте. Бъдете кратък, например: "Марина? Здравей, Стефан е. Онзи ден се запознахме на спирката на 83". Толкова. Не изпадайте в подробности и не разводнявайте разговора с "Какво правиш?" или подобни. Ако използвате мобилен телефон, може предварително да изпратите съобщение че ще ходите някъде и я каните. Уточнете в колко ще й се обадите. Така тя ще има време да обмисли идеята, а вие ще си спестите заекването докато обяснявате кой сте и какво искате. Освен това момичето ще има номера ви и ще знае кой я търси. Важно: никога не давайте номера си при запознанството.

Не я канете "на кафе" или "да излезем". Кажете "Утре ще ходя на място Х да правя У. Ще ми е приятно ако дойдеш с мен." Покажете, че ще излизате с или без нея. Не се молете и не я убеждавайте. Ако започне да се обяснява ("Уф-ф-ф-ф... утре трябва да ходя при болната си баба..."), прекъснете я с думите "Добре де, ти си знаеш". Не се опитвайте да й държите сметка. Накарайте я обаче да каже нещо конкретно. "Е, жалко. Щеше да е забавно. Кога си свободна?". Не забравяйте, че жените са много чувствителни към това как един мъж приема отказ. Ако започнете да хленчите, да се тръшкате и молите, завинаги сте унищожил каквито и кълнове на привличане да е имало.

Когато обмисляте къде да я заведете, избягвайте всичко, което прилича на първа среща (кафе, бар, кино и т.н.). Вече споменахме идеята с пазаруването. Сигурен съм, че ако се напънете ще измислите още 18 интересни неща за вършене. Може да я научите да стреля, да я заведете на изложба, или дори да разходите кучето заедно. Избирайки подобно нестандартно решение, излизате от рамката на "първа среща" и цялото притеснение около нея. Освен това създавате нещо уникално, което момичето ще запомни. Никоя жена не помни всички, които са я водили на пица, но завинаги ще запомни мъжа, с който на първата среща са хвърляли фъстъци на маймуните в зоопарка.

Не плащайте сметките! За момента тя не е направила нищо за вас, така че няма защо вие да поемате всички разходи. Не забравяйте, че колкото вие разчитате на нейната компания, толкова и тя разчита на вас. Важно е да й дадете да разбере, че нямате намерение да плащате нейните разходи. Това ще спести и на двама ви много неудобни моменти.

Интересувайте се от нейното мнение. В примера със зоопарка, попитайте я какво животно би си взела в къщи. Не се съгласявайте с всяка нейна дума ("Да, прекрасно би било да си гледам пор у дома"). Постарайте се да я накарате да мисли за "ние" а не за "аз". Пример:
-- Какво животно би си взела?
-- Пор.
-- Пор? Тогава ти ще си го разхождаш. На мен можеш да разчиташ само за храненето.

Избявайте да обсъждате следните теми:
-- Политика
-- Расови различия
-- Религия
-- Родители
-- Предишни връзки

Спирайте в зародиш всякакви опити да бъдете въвлечен в разговор за гаджетата й -- предишни или настоящи. И най-важното (това вече го споменахве) -- не мислете за изхода от цялото начинание. Наслаждавайте се на момента, постарайте се да се забавлявате заедно и го направете по незабравим начин. Ако проявите изобретателност, можете да създадете ситуация, която момичето да запомни за дълго -- а покрай случката и вас. Помислете какво би разказвала на приятелите ви след година.
На първата ми среща със Стефан той падна в дупката на тигрите! И на всичкото отгоре ветеринарят уцели негос приспивателната стреличка. Спомняш ли си, миличко? (Все едно някой може да забрави подобно нещо)

 Не се лепвайте за нея и не бъдете прекалено мил и внимателен. Постарайте се да прекратите срещата когато ви е най-забавно. Така тя ще иска пак да ви види. Не се опитвайте да покажете превъзходство. Жените искат да прекарат приятна и забавна среща, а не да бъдат убеждавани в превъзходството ви. Ако нещо не стане както сте го планирал, не показвайте че сте объркан и/или разочарован. Обърнете всичко на шега. Високо се оценява онова качество, което на английски се казва self-deprecation.Това е умението да се надсмиваш над собствените си грешки, да приемеш недостатъците си и изобщо -- да не се взимаш на сериозно.

Legacy hit count
915
Legacy blog alias
25516
Legacy friendly alias
Първата-среща
Ежедневие
Любов
Човекът и обществото

Comments4

pestizid
pestizid преди 17 години и 3 месеца
Оф, Ла Сомбра, ще ме умориш от смях! Това с нестандартните решения. Като да карат водно колело например на Ариана, :))
lasombra
lasombra преди 17 години и 3 месеца
Ами така де. Водното колело е лоша идея, защото там няма външни стимули и си е все едно сте "на кафе". А това че ще те уморя от смях само ме радва. Мерилин Монро е казала, че ако накараш една жена да се усмихне, можеш да я накараш да направи всичко :)
shellysun
shellysun преди 17 години и 3 месеца
А-у-у..Взе да ставаш опасен.
lasombra
lasombra преди 17 години и 3 месеца
Шът бе! Тамън потръгнаха нещата, и ти искаш всичко да развалиш :)
By lasombra , 10 January 2009
Това често се случва когато сте в заведение. Виждате някое сладко момиче на съседната маса, но с нея има и мъже. Ако имате увереността, за която говорихме в предния пост, навярно ще надуете перки и ще се приближите, готов за схватка с другите самци. По-голямата част от мъжете са на мнение, че това впечатлява -- готов сте да влезете в схватка между мускули и интелект за избраната женска.

В действителност нищо не би могло да бъде по-отблъскващо за една жена. Влизането в открита конфронтация е признак за неувереност и слабост. Истински силният избягва ненужните конфликти, защото няма нужда да доказва силата си. Подобни действия, които често свършват със сбивания силно напомнят на два петела, биещи се за кокошка. Грозна и жалка гледка.

Елегантният начин е да използвате в своя полза предимството, което другите имат. Мислете за това като за джудо -- вместо директно да се противопоставяте на силата на противника си я използвате срещу него. Истината е, че тези мъже имат голямо предимство спрямо вас -- те познават жената и явно тя им има доверие, щом е излязла с тях.

Тук се изисква наблюдателност и бързо съобразяване. Преценете интелектуалното ниво и настроението на компанията. Измислете неутрална тема, която ще бъде интересна и за жената, след което заговорете мъжете. Важно: не се опитвайте да се покажете по-умен и духовит. За демонстрация на физическа сила не може да става и въпрос. Не отговаряйте на провокации (ако има такива). Просто се дръжте с тях като с равни. Жената автоматично ще ви приеме като един от тези, на които има доверие и с които е готова да излезе някоя вечер. След няколко минути разговор тя сама ще се опита да се включи. Най-хубавото е, че никой от компанията й не може да ви обвини в нищо -- вие не сте й налетял директно, а тя сама е пожелала да общува с вас. Още по-добре е ако е с приятелки. Ако някоя от приятелките й каже, че сте "Много приятен човек", смятайте че сте постигнал целта си.

Това е действителен случай от преди една година. Току-що си бях купил цифров апарат и го носех навсякъде с мен. Бях в един бар в центъра, когато видях много симпатично момиче, което за съжаление беше с приятеля си. Първото, което направих, беше да направя няколко снимки на бара и посетителите. Светкавицата естествено привлича внимание. Изчаках десетина минути и се приближих към приятеля й. Обясних, че съм любител-фотограф, правя серия снимки за нощния живот в София и искам да снимам и него. Онзи й хвърли горд поглед ("Виждаш ли какво гадже имаш!") и се съгласи. Показах му някои снимки, при което момичето се надигна с думите "Може ли да видя?"
-- Брях че е любопитна -- казах и прибрах апарата.
След това си отидох на бара, без да се обръщам. Естествено, зад бара има огледала, така че можех да ги наблюдавам без да разберат че го правя. След пет-шест минути момичето дойде и поиска да снимам и нея. Отговорих, че всъщност не правя албум, просто съм харесал приятеля й. Тя се засмя, наполовина объркана, наполовина развеселена, но не си тръгна (за висше неудоволствие на гаджето й).

Тук той направи една голяма грешка -- дойде и почна да я заплашва и да й се муси -- накратко да се държи като ревнив съпруг. Тя не му обърна никакво внимание и остана да говорим още десетина минути. Накрая -- без да я карам -- написа номера си на кутията ми с цигари и предложи да й се обадя някой път. Поуката е, че този заобиколен подход дава много по-добри резултати от директния конфликт.

И докато сме на темата, колко пъти сте чувал фразата "Имам си приятел"? Навярно в такъв случай се отказвате. Голяма грешка. Ако толкова държи на приятеля си няма да изобщо да говори с вас. Всъщност това означава едно от две възможни неща -- всъщност ви казва, че сте й симпатичен, но не знае как ще реагира приятелят й, или няма приятел, но иска да види дали сте сериозен, или няма смисъл да си губи времето с вас. И в двата случая най-добре е да подминете информацията, все едно ви е казала, че почва да вали. Ако постоянно говори за приятеля си, почнете и вие да говорите за него. Поискайте да научите още подробности за него, говорете какъв добр човек трябва да е, изобщо -- раздуйте темата до момента, в който й писне както от разговора, така и от приятеля й.

Legacy hit count
521
Legacy blog alias
25475
Legacy friendly alias
Ако-не-е-сама
Ежедневие
Любов
Човекът и обществото

Comments4

pestizid
pestizid преди 17 години и 3 месеца
Хей, здравей, здравей, ... Ла Сомбра, ами не отговарям в такива моменти, че си имам гадже, защото знам какво му се върти в главата: "А той къде е сега?" А за часовника, то вече се е превърнало в комична случка:

Преди години в София имаше заведения за бързо хранене Милина. Нещо като баничарници, за тези, които са ги забравили. Там правеха много хубави и хрупкави според мен милинки (нещо като сегашните кроасaни със сирене, кашкавал, шунка и т. н.). Та в едно от всичките тези заведения си стоя права, подпряна на висока масичка (там нямаше седящи места) и си ям вкусната милинка. На стената срещу мен еееееееееееееей такъв голям часовник. Следва картинка:

 (Картинката е само за илюстрация.)

И ето ти го един такъв субект, застава до мен и ме пита колко е часа, все пак пропуснах да кажа, че е лято, на ръката ми стои достатъчно голям ръчен часовник. Май нямаше по-възмутен човек от мен в момента. Отговорих нещо такова: Ей там има часовник и показах стената. А тоя като се втрещи, чак се почувствах длъжна да замажа резкия си отговор със следното изречение: Ами и моят часовник показва толкова. Иска ли питане - повече не ме притесняваха!

 


lasombra
lasombra преди 17 години и 3 месеца
Ами аз съм говорил с доста жени по въпоса, и всички поставят "Колко ти е часа" на първо място в списъка с тъпи начални фрази :) На второ е "Много си хубава" (забележи, че това е констатация, и не дава никаква възможност за продължаване на разговора), а на трето -- "Искаш ли да те черпя нещо".

Колкото до приятеля -- потвърждаваш твърдението ми. Щом не се интересуваш от съответния човек, просто не му даваш обяснения. А въпросът "Той къде е" е много глупав. Има разлика между това да имаш приятел и да имаш сиамски близнак.


Selenka
Selenka преди 17 години и 3 месеца
Погледнете от към друга страна, Ромео... и Виолет
vesselastoimenova
vesselastoimenova преди 17 години и 3 месеца
 Ла Сомбра, ти защо не отвориш една агенция за запознанства! Явно темата те влече със страшна сила! :-)
By lasombra , 10 January 2009
Всички мъже имаме една мечта -- да научим онази единствена дума, която може да накара жените да ни преследват като в реклама на AXE. Малко от нас обаче разбират простата истина -- не е важно какво казваш, а как го казваш.

Всеки е чувал универсалния съвет, който се предполага да решава всички проблеми в общуването с нежния пол -- бъди себе си. Е, ако това помагаше, нямаше да има агенции за запознанства и убийства от несподелена любов. Смисълът на този съвет е съвсем друг. 90% процента от мъжете гледат на жената като на сексуален обект. Останалите 10 гледат на първите 90 като на сексуални обекти, но това е друг въпрос. От момента, в който си отворят устата, започват да контролират поведението си. Причината? Общоприетият термин е "зависимост от развръзката". Толкова се стремим към положителен изход, че се парализираме. Колкото повече се парализираме, толкова по-красива и недостъпна ни изглежда жената. Всичко това води до една изкуственост в поведението, която е невероятно отблъскваща, гледана отстрани. Представете си научен работник, който се опитва да се държи като "гето гангстер". Смешно, нали?

Представете си обратната ситуация -- скромно момиче, което с цел да ви впечатли се опитва да се държи като изпусната проститутка. Колко време ще я изтраете? Колкото и да е красива, най-вероятно на петата минута ще решите, че нещо й хлопа и ще се измъкнете.

Държейки се различно от обичайното, изпращате към жената едно много важно послание: "Аз не се харесвам и искам да бъда някой друг". Щом вие не се харесвате, не очаквайте и тя да ви хареса. Противно на общоприетото схващане, жените не гледат първо парите. Първото, което оценяват, е увереността в собствените ви качества, каквито и да са. Липсата на пари може да се компенсира с интелект, приятен външен вид, чувство за хумор, и още много други неща.

Докато сме на темата за външния вид, нека уточним нещо. Под "приятен външен вид" не се разбира мускули или лице като на Джони Деп. Разбира се чисти и стилни дрехи, както и елементарни грижи за себе си. Нека отново обърнем ролите. Бихте ли обърнал внимание на красавица, облечена в отвратителна цветова комбинация от дрехи три размера по-големи от нейния? Или по-скоро бихте се загледал по не толкова красива, но стилно и чисто облечена жена?

Та по темата. Същността на горното е, че държанието ви трябва да е в хармония с впечатлението, което искате да предадете. Ако можете (като моята скромна личност) да се държите като няколко различни типа, по-добре за вас. Ако не можете -- придържайте се към себе си. Не мислете за резултата и не се опитвайте да се променяте.

Както споменах в предния пост, хубаво е да имате готов план за действие, но той помага само в началото. От там нататък всичко зависи от вашите умения за общуване. Научете се наистина да се наслаждавате на разговорите с жени. Не мислете само за леглото. Ако мислите единствено за секс, а не ви е приятна самата компания на жена, най-добре си наемете проститутка. Когато попитате някое момиче какво харесва в приятеля си, неизменно ще получите един и същи отговор: "С него ми е приятно. Прекарваме си страхотно, когато сме заедно". Ако успеете да създадете забавно, интересно и незабравимо преживяване за жената, тя никога няма да ви забрави.

Колко пари сте изхарчили да водите потенциални приятелки по ресторанти и дискотеки? Следващия път опитайте нещо по-различно. Помолете я да дойде с вас и да ви помогне да си изберете нови дрехи. Докато сте в магазина, накарайте я да пробва нещо (пола, блуза или каквото и да е). Направете положителен, но критичен анализ на това как й стои. От самото начало покажете ясно, че нямате намерение да й купувате нищо, просто искате да видите как й стои. Купуването на подаръци и плащането на сметката е отделна тема, която ще разнищим по-нататък.

Няколко думи за това какво да говорите. Нека си го признаем -- не сме много добри в разговорите. Затова намерете тема, която я интересува и я оставете тя да говори. От уменията ви за общуване зависи да задавате правилните въпроси (показвайки, че наистина я слушате) и да насочвате разговора в желаната посока. Много важно обаче е още от самото начало да покажете, че я харесвате като жена. Ще ви спести много разочарования в бъдеще. Запомнете, че приеме ли ви една жена само за приятел, шансовете ви с нея са нулеви. Трябва на първо място да ви приеме като потенциален партньор и едва след това като приятел.

Не разказвайте много за себе си. Жените обичат да разкриват тайни. Ако например ви попита какво работите, отговорете, че поправяте джапанки, или продавате запалки втора употреба. По-късно разкажете забавна случка от истинската си работа. Запомнете, че узнае ли всичко за вас, ще изгуби интерес.

Ако слушате нимателно, винаги ще успеете да откриете от какво се интересува, а от там -- и на каква тема да разговаряте. От друга страна не се срамувайте да разкриете вашите интереси и нещата, към които проявявате истинска страст. Позволете й да узнае какъв човек сте. Хората изпитват по-голямо привличане към тези, с които могат да се идентифицират. Ако се замислите, с кого са еротичните ви фантазии? С Анджелина Джоли, или с колежката на съседното бюро? Точно така. Колкото по-достъпен и близък е един човек, толкова повече го харесваме. Използвайте това в своя полза, без обаче да бъдете прекалено достъпен. Поставете й предизвикателство, което е трудно постижимо, но не невъзможно.

Последен съвет. Не казвайте "Би ли ми дала телефона си?". Формулирайко го като въпрос й давате повод да обмисли отрицателен отговор, а никой не иска това, нали? След като се запознаете, споменете, че ще ходите някъде следващата събота. Накрая на разговора й дайте лист и химикалка с думите "Напиши си телефона. Може да се видим някой път". Запомнете, че трябва да прекратите разговора когато ви е най-приятно и чувствате, че имате още много за което да говорите. Не чакайте да настъпи неловко мълчание. Когато денят наближи, обадете й се и я поканете да дойде с вас. Покажете ясно, че ще излизате с или без нея.

Legacy hit count
759
Legacy blog alias
25443
Legacy friendly alias
Заговорих-я--А-сега-
Ежедневие
Любов
Човекът и обществото

Comments19

Stratovarius
Stratovarius преди 17 години и 4 месеца
LaSombra, 

винаги съм се радвал на твоята многостранно развита личност. Но както и в предния ти пост така и в този се набиват на очи няколко концептуални грешки. Искам да започна от предишния пост и ще приключа с сегашния.

1) Каква би могла да бъде причината да заговориш някоя мацка на улицата освен желанието да имаш секс с нея? Това е ясно и на двете страни, нали така, така че въпроса за приятелят секса и любовта е смешен, каквото и да кажеш ще е смешно и ще бъде тотален разгром, освен ако не уцелиш подходящата лека курва, които всъщност днес са по голямата част от жените, така че няма нужда от остроумни забележки :)

2) Цитираш филма "Hitch", не само на едно място.

3) Не ми става ясно дали имаш минимални познания по психология или просто си наизостил клишета.

4) Приятелю, помисли сега за това което си написал, някъде беше написал да не се приструваме на нещо което не сме, след това си писал да я поканим да си избираме дрехи заедно, изхождайки от това че всички обичат да си копуват дрехи, без да даваш възможност за избор. Например аз мразя да копувам дрехи, нямам нищо против да гледам как някоя мацка се преоблича, но нервите ми неиздържат, или знам какво искам или не, или пазарувам за 10 - 20 мин или изобщо не ходя.

5) Отново цитати от "Hitch"

Х) Последня абзатц показва наченки на мисъл, браво за него!

И един съвет, ако наистина имаш проблеми с множественна самоличност, отиди на психиатър.
lasombra
lasombra преди 17 години и 4 месеца
Мерси за съвета. А ти вземи няколко урока за предучилищна възраст, може да се научиш да пишеш без правописни грешки. Иначе не аз цитирам "Хич", а "Хич" е цитира моите източници. Съществува цяла общност, целяща обмен на информация между хора като моя милост, които не са се родили с тези умения а им се е наложило да ги усвояват впоследствие. Изложеното в "Хич" е до голяма степен базирано на тези принципи.

Ако споделяйки нещата, които съм изпробвал и съм се убедил че действат, помогна на някого, мога само да се радвам. До момента не съм видял от теб да споделиш нещо, което да е в помощ на някого.

Колкото до противоречието, за което говориш, прочети отново написаното:

Ако можете (като моята скромна личност) да се държите като няколко различни типа, по-добре за вас. Ако не можете -- придържайте се към себе си.

Не става въпрос за многоличностно разстройство на психиката, а за способност да модулираш собствените си качества в различен модел на поведение.

...ако не уцелиш подходящата лека курва, които всъщност днес са по голямата част от жените, така че няма нужда от остроумни забележки :)

Това дори не си заслужава да го коментирам. Като цяло хората, определящи половината човечество като "курви" са същите, които имат RedTubе за начална страница. Очевидно мозъкът ти отказва да възприеме идеята, че общуването с една жена може да включва нещо повече от задоволяване на нагона.

Благодаря че ме развесели. Приятна вечер.


heroin
heroin преди 17 години и 4 месеца
ВЪобще не ти вЪрви с мацките, нали...
Stratovarius
Stratovarius преди 17 години и 4 месеца
Funreal Blues, надявам се че въпроса ти е насочен към LaSombra.

LaSombral, каква вечер бе приятелю, виж че е още следобяд. Това за redtube е забавно :). А това да променяш качествата си заради мацка, е все едно да кажеш:
"Не съм имал секс от 3 месеца и ще направя всичко за да го получа от която и да е."


galinatrifonova
galinatrifonova преди 17 години и 4 месеца

La Sombra,

Прочетох два пъти поста. Изпробвах върху себе си всяко изречение, всяка ситуация......Твоята тактика работи! :)

Без колебание бих написала тел. си на листа и бих чакала с нарастващо нетърпение позвъняването..... :)))

Gennnnn
Gennnnn преди 17 години и 4 месеца
Ла Сомбра ,защо  е това философстване, просто отиваш при момичето и и казваш"Здравей, харесваш ми.Казвам се Ла Сомбра искаш ли да пием по едно кафе,или да се поразходим, или да се видим някога .И ако и тя те хареса е готово.Ако ли не, почваш да я ухажваш Ако и това не помогне търси друга.

 

Ти май си от срамежливите или от елементарни ситуации търсиш да философстваш Това няма нищо лошо .То помага за развитие на мозъчните кори ,но за свалки не става.

Това е коментар и за двата ти последни поста.


lasombra
lasombra преди 17 години и 4 месеца
Мда-а-а. Убедил съм се, че жените казват в първите 10 минути какво харесват и какво не. Само дето рядко ги слушаме :)
lasombra
lasombra преди 17 години и 4 месеца
За Gen (не видях коментара ти преди). Е, то ако обиколиш 200 жени, все една ще се хване. Номерът е да те хареса тази, която ти искаш. Колкото до ухажването, можеш да я ухажваш, а може да я накараш да те хареса дотолкова, че тя да те ухажва.
Gennnnn
Gennnnn преди 17 години и 4 месеца
Ла Сомбра ,нали говорим за жената ,която си харесал.Запомни от мен ,може и аз да не съм му автор на това ,от друг да съм го чул и запомнил,но жената избира .Ние и се предлагаме.

И аз съм се предлагал на младини ,но  без успех.

Имах и такъв случай още като ученик в техникума където учих.Казах на една девойка, че  я харесвам.Тя ми отказа .След около 10 години се срещнах ме на морето в Несебър ,тя омъжена за мой съученик.Няколко пъти на плажа заедно разпъвахме чаршафите да се печем .Накрая преди да си отидат, защото им свърши отпуската ,ми призна ,че след моето признание за връзка ме е забелязала и се влюбила ,но притеснението от отказа я е накарало да не ми каже ,че ме желае.Случват се и такива работи .


lasombra
lasombra преди 17 години и 4 месеца
Все пак предпочитам при "предлагането" да имам някакво предимство. В крайна сметка, щом промених подхода си, за 2 години постигнах по-добри резултати, отколкото за предишните 26. Ако теб те привлича да се предлагаш, разчитайки на нечие благоволение -- моля. Пробвал съм го и знам, че не е приятно.
Gennnnn
Gennnnn преди 17 години и 4 месеца
Аз не говоря за грубо предлагане.А за фин джентълменски флирт.Но дамата казва първо да.

Ама ти резултати ли гониш?Или любов.

 

Ако е друго ти ставаш проститут.


lasombra
lasombra преди 17 години и 4 месеца
Уф-ф-ф-ф... много е дълга темата. Не гоня резултати в смисъл на бройка. Гоня резултати в смисъл на качество. Никога не съм гонил бройка, но предпочитам да съм сигурен, че когато харесам някоя жена знам какво да правя. Освен това винаги съм се разбирал по-добре с жените (даже смело мога да заявя, че нямам нито един мъж, който да ми е истински приятел), и не виждам нищо лошо в това да се постарая и на тях да им е приятно с мен. Подчертавам, че не става въпрос за бройка в леглото. Става въпрос за приятелки -- в двата смисъла на думата.

От друга страна самият факт, че знам какво да правя щом харесам някоя жена ми помага да си гледам живота, вместо да го живея в опити да получа одобрение от другия пол. Всички мъже го правят, и животът им на практика се превръща в непрестанно доказване пред жените.

Колкото до това, че първо дамата казва "да", съгласен съм. Мъжете са винаги навити. Така че тази поредица от постове е набор от съвети как да я накараш да каже "да".

И между другото винаги съм се чудил защо мъжете постоянно разправят, че не разбират жените, при положение че всяка нормална жена е готова да разговаря на тази тема. Просто трябва да зададеш правилен въпрос.
galinatrifonova
galinatrifonova преди 17 години и 4 месеца

В книгата на Томас Макнайт и Робърт Филинг "Любовна тактика" пише, че любовта е предсказуем човешки отклик. Но такива книги се четат обикновено когато любовта мине през човека като бърз влак...:)

И тъй като в случая не става дума за любов, а само за свалка, то тук може би е добре да се помнят две неща:

1. Хората са като огледало и винаги отразяват отношението, което другия има към тях.

2. Най-добрият начин да се направи впечатление на жените не е като се демонстрира превъзходство, а като се покаже колко приятно изненадани сте от жената срещу вас. ;) :)

Gennnnn
Gennnnn преди 17 години и 4 месеца
Ла Сомбра ,ти не си бил още с жена.
lasombra
lasombra преди 17 години и 4 месеца
Браво, хвана ме :) Иначе виж, с мъже съм бил :)
Gennnnn
Gennnnn преди 17 години и 4 месеца
Всичко тука ,което го развиваш си е тактика на свалката.Следователно, логически си е предпоставка за по следващи действия ,които ще предприемеш.Успех с жените!Аз нямах късмет, все бягат от мен.
Stratovarius
Stratovarius преди 17 години и 4 месеца
LaSombra, човече, осъзнай се!

Да правиш алгоритъ, за това как да заговаряш някоя е глупаво :). 

Аз ще ти кажа как е най лесно:

Отиваш на някоя улица на която има проститутки, разхождаш се, харесваш си някоя, и и казваш следното: "Какво предлагаш и за колко", след като си харесаш какво искаш и даваш парите и си готов.

:)
Janichka
Janichka преди 17 години и 4 месеца
LaSombra, много хубав постинг, и толкова верен. Всъщност докато го четях, очаквах накрая да цитираш източника му, но се оказа, че ти си го написал?

Нямаш представа колко си прав за това, че жените не търсят богати мъже, а по-скоро мъже, показващи увереност. Помня едно мое гадже от преди 2 години. Първият път, като го видях и като се запознахме, си помислих, че посмъртно не бих имала нещо с него. Но той беше не само уверен, а знаеше също как да се държи, как да ми е интересно с него, без да ме води по скъпи заведения. И също не говореше толкова за него, по-скоро в началото не знаех толкова за него, даже подобно на примера в постинга като стана дума какво работи, ми каза, че е безработен. На което разбира се много се смях, защото нито дрехите му, нито колата биха ме накарали да си помисля, че е такъв. Но той наистина ме остави доста време да се чудя с какво се занимава (не че има толкова значение, просто подхода му беше по-различен).

И да, много ми хареса, LaSombra, мнението ти да разбереш тема, интересна за жената и да я оставиш тя да говори. Ние и без друго доста говорим :) Това със сигурност е много добра тактика :)

Като цяло много ми хареса написаното.


lasombra
lasombra преди 17 години и 4 месеца
Janichka, от коментарите дотук ми прави впечатление, че като цяло жените одобряват написаното, докато мъжете твърдят, че било глупост. Може само да ме радва :) Щом опре до общуване с жени, предпочитам да чуя тяхното мнение :) Колкото до авторството, аз съм го написал, но идеите не са мои. Просто съм се интересувал от въпроса, пробвал съм това-онова и обобщавам какво има ефект. Наистина, за повечето мъже е трудно да признаят, че не са родени с тези способности, което обяснява отрицателните реакции от тяхна страна.

 professor, мерси за линка, много хубава статия.

Stratovarius, това са думи на човек, който освен пари няма никакви други качества.
By lasombra , 9 January 2009
Сигурен съм, че няма нормален мъж, на който да не му се е случвало. Вървиш си по улицата и изведнъж виждаш срещу себе си най-красивото създание на света. Решаваш, че тя е твоята мечта и за една секунда си представяш целия ви съвместен живот, чак до момента, в който умирате и бръшляни поникнат от гробовете ви за да се увият заедно. Добре де, трябва да престана със средновековните легенди, но схващате идеята. Проблемът е, че за тази секунда мечтата ви вече е на сто метра зад вас. Продължавате, мислейки колко е несправедлив животът и през следващата седмица въздишате и пъшкате. Всъщност истината е, че не животът е несправедлив, а вие си търсите оправдания. С външния си вид, финансовото си състояние и други подобни оправдавате факта, че сте шубе.

Никоя жена не се събужда с мисълта "Дано днес да не срещна някой мъж, който да ме хареса." Напротив -- всяка жена иска да бъде харесвана. Вие бихте ли се разсърдили, ако някоя ви спре за да ви попита как се казвате, пък дори и да не е по-хубавата сестра на мис Вселена?

Така, след като свършите да си мърморите "Глупости...", ето какви са грешките, които са ви проваляли до момента. Първата и основна -- мислите какво да кажете. Недейте. Лафове от рода на "Баща ти е откраднал звездите и ги е сложил в очите ти" са глупави и жалки. Това, което всъщност казвате с подобна фраза е "Аз съм толкова задръстен, че не мога да водя човешки разговор". Едно просто "Здравей" е много по-добро. Жените оценяват много по-високо смелостта да ги заговориш, отколкото "остроумието" на фразата. Самият факт показва, че сте уверен в себе си (без да сте нахален) и на секундата ви поставя на съвсем различно ниво от останалите.

Не използвайте "невинни" въпроси от рода на "Колко е часа?" или "Не се ли познаваме?". Жените имат много по-развит "социален радар" от мъжете. В момента, в който си отворите устата, на нея й е ясно какво искате. Не унижавайте себе си и нея като се преструвате на светец. Освен това не почвайте с думите "Извинете" или "Ъ-ъ-ъ...". Ключът е да покажете, че сте уверен в себе си. В крайна сметка няма за какво да се извинявате. Колкото и странно да ви звучи, вашата красавица също се притеснява дали изглежда добре. Как иначе ще обясните времето, което е прекарала в гримиране и правене на прическа?

След като уточнихме какво да не правите, ето какво дава добър резултат. Разбира се, много по-лесно е в заведение, в автобуса -- изобщо на място, където целта ви седи на едно място и скучае, -- отколкото на улицата в движение. Измислете въпрос, който да е интересен и нестандартен. Например:

"С един приятел спорим и ни трябва женско мнение. Кое предпочиташ в една връзка? Истинска любов или страхотен секс?"

Задайте въпроса, показвайки, че наистина ви интересува, а не с похотлива усмивка, намигане и лига, стичаща се от ъгъла на устата ви. Този подход е известен като "opinion opener" и е най-лесният. Постарайте се да измислите свои въпроси, защото в противен случай ще получите съкрушителен отговор от рода на "Днес за трети път ме питат". Специално горният въпрос е използван многократно във филми (сещам се за "От местопрестъплението -- Маями", публикации по Интернет и т.н.

Ако не сте абсолютен малоумник, вече сте започнал нормален и забавен разговор, който може да продължи с часове. Освен това, ако подберете въпроса правилно, имате повод да насочите разговора в желаната посока -- секс, връзки или 20 лева назаем.

И един последен съвет: не питайте жената за името и не се представяйте. Правейки едно от двете й напомняте, че сте непознат. Дръжте се все едно сте приятели от детинство, които дълги години не са се виждали. Ако тя ви попита за името -- значи проявява интерес. Не отговаряйте пръв. На въпроса "Как се казваш?" отговорете "Първо ти кажи".

Legacy hit count
3116
Legacy blog alias
25432
Legacy friendly alias
Как-да-заговорим-жена-на-улицата-
Ежедневие
Забавление
Нещата от живота
Човекът и обществото

Comments9

shellysun
shellysun преди 17 години и 4 месеца
Ла Сомбра, красавица ли срещна :))? Ех, радвам се. /Може ли само един съвет - не пробвай с въпроса за предпочитанието.. Още повече, че при истинската любов няма начин и секса да не е страхотен, щото и той се прави в мозъка и сърцето.../
lasombra
lasombra преди 17 години и 4 месеца
shelly, аз имам други въпроси за такива случаи, но не искам да ги разкривам :) Номерът е да е нещо уникално, което да я развесели и заинтригува. Ако всички почнат да използват моите идеи, вече няма да са уникални :)

Иначе аз не си падам по красавици. Предпочитам напълно обикновено момиче, вместо някоя изрусена, с два килограма грим и арматура под него

Колкото пъти съм пробвал това с предпочитанието, винаги съм получавал същия отговор като твоя. Е, с изключение на един случай, когато онази ме контрира с въпроса "Ти кое предлагаш?"
shellysun
shellysun преди 17 години и 4 месеца
Чакай сега да се разберем - ти на изрусена с две кила грим и арматура ли казваш "красавица"? Иначе си прав - интересът започва с нещо приятно. Но..да ти кажа правичката, една трета от работата си е чиста химия. Тя е като пиезокристал - оттам нататък и глупост да изтърсиш, май пак ще ти се усмихнат широко.
lasombra
lasombra преди 17 години и 4 месеца
Ами за повечето това е красавица. И ми е ясна тая работа за "искрата" и т.н., но никаква искра не може да има, ако тя не знае че си жив. Все отнякъде трябва да се почне.
ElaGeorgieva1
ElaGeorgieva1 преди 17 години и 4 месеца
Хубави съвети...Нещо в стил "Космополитън" за мъже :).
Magyar
Magyar преди 17 години и 4 месеца
И според мене тази тема много е важна. Всеки ден виждам много хубави момичета, и затова интересуват мене такивите неща. Много лесно може да говориш с една момиче на един автобус, или на транвай. Но доста само един глупак дума, и всичко завърши. Един път доста добре работаше и тази одавна историа: "Не ли познаваме?".
Tosh
Tosh преди 17 години и 4 месеца
Ела, по-скоро заклинания от учебниците по "невро-лингвистично програмиране"... ;) А аз не вярвам в общовалидността им.

Съгласен съм с Шели. Според мен остроумна първа реплика не е гаранция за нищо, може да изглеждаш като клоун или нахален сваляч, зависи на какъв кеф е тя и дали й се сториш симпатичен, все едно какво й кажеш.
lasombra
lasombra преди 17 години и 4 месеца
Няма нищо общо с НЛП :) И не става въпрос да те хареса от първата фраза, а да не те отхвърли в момента, в който си отвориш устата (или откажешда я отвориш... на мен ми се е случвало близо минута да пристъпвам от крак на крак, докато момичето търпеливо чака какво ще й кажа... след което си замина, а на мен десет секунди по-късно ми дойдоха три добри идеи :)

Иначе НЛП действа, но в дългосрочен план. Практически невъзможно е да създадеш достатъчно силна асоциация за две-три минути. Колкото до техниките, които се препоръчват за използване при подобни свалки, намирам ги за неприложими. Ако накарам момичето да ме слуша как пет минути я карам да си представи това или онова, очевидно НЛП не ми трябва.

Все пак има някои неща от психологията, които могат да се използват успешно, например подсъзнателно внушение или разговорна хипноза. Ако има интерес, по-нататък ще споделя опита си в тази област.


heroin
heroin преди 17 години и 4 месеца
Ох, човече!

Една сутрин покрай мен минаха двама приятели, които спориха от колко години Америка е дЪржава. ЕдиниЯт ме спрЯ и ме попита за моето мнение и, след като му отговорих, ме подмина (може би защото не отделЯм необходимото време за прическа и грим). ТрЯбва ли да се чувствам непривлекателна? Питам, защото не се чувствам така.

Конкретно относно "мЪдрите" сЪвети, които даваш. Кой каза КосмополитЪн за мЪже? СЪгласна. Всички знаем, че от него нЯма полза, освен че жените си повдигат самочувствието. От постовете ти заключвам, че не си имал много вЪзможности за комуникациЯ с жени ("комуникациЯ" не означава секс).

И ,като жена, малко се обиждам от написаното, защото за да впечатлиш една лейди нЯма 'схема', 'рецепта' и т.н.