BgLOG.net
By SeoKungFu , 13 April 2010
Току-що ми се обади не кой да е, а Миро, същия за когото в момента работя в екипа за промотиране на песента му, "Ангел си ти" в Евровизия 2010.

Имахме особено продължителен и приятен разговор, който завърши с "много ти благодаря, желая ти благословен ден! ". Бях не потресен, а докоснат. А може би разтърсен. И не на някакви емоционални копчета, нито пък сексуално хаха :) ( обичам само момичета :) ). Едновременно съм прекалено обръгнат от всякакви житейски ситуации, едновременно имам много точна и добра интуиция, за да бъда подвеждан от его-ласкания или неискрености. Като казвам, че ме докосна, значи ме е докоснал в душата ми - истински!

По време на разговора му казах, че в процес на работата това, което ме кара да влагам енергия в начинанието не е материална мотивация, а това че наистина харесвам посланието в песента, думите и техния смисъл. Говорихме си и за това, колко разединена нация сме - уви, и за грозни истории, как българи в Лондон като чуят родна реч, заобикалят сънародниците си, за да не контактуват с тях. Нации след нации са сътворявали могъществата си посредством единение. Ние сме някакви странни, противостоящи едни на други невзрачковци.

Така че, аз подкрепям този творец, подкрепям участието му не заради хонорара си, и подкрепям песента му, защото съм Българин.

И защото след като 2-ма мои приятели ми казаха, че той е готин, аз мисля същото след 15 минутен телефон разговор със "звезда".

 


 

P.S. Много пъти съм помагал на BGLog ( в технически аспекти ) от зародиша му, за да мога да си позволя да пускам линкове на воля, ако някой не вярва да пита г-н Нягулов. Bare with it and don't blame the SEO snakeoil salesman ! Освен това, както стана ясно подкрепям тази песен защото я обичам, защото човека е истински.

И защото съм Българин, затова !


 


Legacy hit count
477
Legacy blog alias
38769
Legacy friendly alias
Разговор-със-звезда----или-може-би-с-готин-човек-

Comments2

DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 16 години
Ах, ще се разтопя :) Но посланието на песента е хубаво, наистина. Желая ти успех в промотирането.
Donkova
Donkova преди 16 години

Успех и от мен. Ние (с БГ ІР и БГ СМС), както знаеш не можем да гласуваме за песента на Миро, така че не се извинявай за рекламата. По регламента на Евровизия това даже не е реклама.

ПП. Винаги се радвам на срещи между хора, които им носят радост на срещналите се. Дано да се случва по-често.

By SeoKungFu , 30 March 2010
Въпросът възниква с конкурса на Евровизия и българското участие на Мирослав Костадинов - Миро. Песента му може би не е нещо особено, въпреки че клипа му в Youtube е доста добър за българско ниво, като се има предвид че хореограф е бил не знам си кой си - някаква важна клечка от Холивуд, а компютърната графика и специалните ефекти са ненатрапливи и силно впечатлителни ( избухващото слънце и ефирно леещите се светлинки ).

Ние сме нацията на разединениято, на песимизма и черногледството...винаги сме били? Дали музиката може да се окаже обединителна кауза.

От цялата работа харесвам части от посланието в песента:

Като ангел бъди  милостив
ангел в своята милост безпощаден,
но справедлив, ти си ангел
в свят на  суета себе си бъди.

Не сменяй истината с лъжата
че ти си друг ,ти си ангел.

Както и това, че наистина го подкрепям, защото е българин, това е българско изкуство и българска песен. Не ме интересува дали е хомо или не, интересува ме, че е творец !

 


Legacy hit count
620
Legacy blog alias
38508
Legacy friendly alias
Бихте-ли-подкрепили-някой--поради-това-че-е-българин--

Comments17

Donkova
Donkova преди 16 години и 1 месец

Бих подкрепила песента, защото я харесвам. Ако не я харесвам - не бих я подкрепила, независимо че е българска.

ПП. И двете нямат значение - защото доколкото знам - от България не можем да гласуваме за българския кандидат.

ППП. Пък това, че бил хомо, даже не съм успяла и да го чуя още. Този вид информация, ще ме впечатли само и единствено ако се отнася за собственото ми гадже. ;-)))

DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 16 години и 1 месец
На Миро проблемът не му е, че е хомо (ако е, но вероятно е), а че е Миро. Също както Златка работи това да е Златка и той работи това да е Миро, а това е супер дразнещо. На мен песента ми харесва, също както и доста други негови. Единственото, което не харесвам е Миро :)

Но наистина какво значение има, ние не можем да гласуваме за него. Мога само да се надявам хората да бъдат очаровани от него и песента, а не отвратени. Може би Станишев трябва да му даде на заем ПР–ите си, да му каже как да се усмихва така че да не вбесява хората, защото всеки път като видя тази заучена усмивка и светлините идващи из отзад и ми се иска да му направя нещо неприятно.

Но песента на мен поне ми харесва. Това което наистина не харесах е, че не се проведе честен конкурс, с изпълнители различни от Миро. Това беше грозно и гадно. Като е толкова добър, да спечели в честно състезание.
ElaGeorgieva1
ElaGeorgieva1 преди 16 години и 1 месец

Понеже питаш, ще ти отговоря :).
Единственият композитор от световна величина в  българската попмузика е Емил Димитров, лека му пръст.
Независимо от сексуалната му ориентация.

Евровизия не харесвам, не ми харесва политизацията на музиката. Музиката е най-интернационалният език и изобщо не ми допада идеята да се избират чрез гласуване  песни, които символизират победата на една страна над другите.* По същия начин се опорочиха Олимпийските игри.
С две думи - въпреки че песента не ми харесва кой знае колко (има прилично визуално оформление, текстът е ОК, но като цяло - нищо изключително) -- бих гласувала за нея, защото представя страната ми. Но при условие, че всички останали са на това ниво ;).

*както е с повечето конкурси от всякакъв тип, победителят/победителката най-често е в зоната на обикновената посредственост. По тази и много други причини аз не гледам телевизия въобще - неам нерви.
 

SeoKungFu
SeoKungFu преди 16 години и 1 месец
Благодаря ви за отговорите...

Аз се опитвам да открия нещо що-годе красиво в посланието, нещо което да ме накара да се асоциирам с песента, с представянето на страната ни и т.н. Трудно, но ... продължаваме с опитите.

Емил Димитров ми е твърде далеч във времето, иначе - почит!

DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 1 месец
Аз днес явно съм Съгласна :)) Ами така е - ако песента ми харесва, бих я подкрепила. Това дали е написана от Миро или от Спиро, за мен няма особено значение. А пък сексуалната ориентация на композитора - още по- малко. Текста ми е леко объркан, малко ме дразни. Песента според мен не е от типа "впечатляваща, запомняща се песен". Всеки има право на свое мнение, разбира се.

Евровизия изобщо не ми харесва, твърде много се политизират нещата и изкуството на правене на музика остава на втори план. Пък аз съм "За" изкуството. Представянето на страната ни до сега ми е харесало само веднъж - във варианта "Елица и Стунджи". Ако зависеше от мен, по- скоро бих забранила такъв тип конкурси.  


DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 16 години и 1 месец
Е, на тоя принципи трябва да махнете повечето конкурси на международно ниво, защото и те могат да се разглеждат като политизация на нещо (особено пък спортните, най-вече футболни). Аз по принцип мразя конкурсите, но след като ги има, да има.

А Евровизия ми харесва, защото иначе ми е трудно да знам какво е модерно в останалите европейски страни. Вярно, конкурсът не е винаги представителна извадка, но поне е нещо. Поне научаваш един изпълнител за всяка страна и ако ти хареса, можеш да потърсиш и други. Иначе нашата част остава толкова изолирана от западната част. И между другото, на мен ми харесваха песните от всички предишни наши участия. Изпълненията не, но самите песни - да. Знам че е странно, но какво да правя. Харесвам точно такъв тип музика :)

Darla
Darla преди 16 години и 1 месец
Да, бих подкрепила Миро, не само защото е българин, но заради успешните му творчески изяви; при допира му с публиката е доста земен и ненадменен, а и въпросната песен е на ниво. Пожелавам му успех.
chopar
chopar преди 16 години и 1 месец
denijane wrote :А Евровизия ми харесва, защото иначе ми е трудно да знам какво е модерно в останалите европейски страни. :)

 Ако това е модерно в европейските страни, цивилизацията е в упадък. Пази Божеее.

DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 16 години и 1 месец
Chopar wrote : Ако това е модерно в европейските страни, цивилизацията е в упадък. Пази Божеее.

Че ти сега ли разбра, че цивилизацията е в упадък :)  

SeoKungFu
SeoKungFu преди 16 години и 1 месец
Хахаха, добро утро :)

Ride the DOOM :)


chopar
chopar преди 16 години и 1 месец
Цивилизацията, никога, никъде и по никое време не е била в упадък. Просто има трансформации.

 


DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 16 години и 1 месец
Да де, вървим си по спиралата ту нагоре, ту надолу :)

Всъщно аз не мисля, че сме в упадък, може би само част от хората в България. Но това не е от днес, така че...


divedi
divedi преди 16 години и 1 месец
"Преди ме беше срам, че съм българин, а сега ме е гнус." Владимир Свинтила
chopar
chopar преди 16 години и 1 месец
Диведи, ти уж беше здравословен националист.
ElaGeorgieva1
ElaGeorgieva1 преди 16 години и 1 месец

Аз от вчера се опитвам да асоциирам нещо положително след гледането на този клип. Единственият сигурен резултат е, че тази нощ сънувах кошмар...

Едно от хобитата ми е свързано с изучаване на кратките видеожанрове (реклами, видеоклипове etc.).
За да е успешен един клип на песен според мен, той трябва да продава изпълнителя на песента на възможно най-голям брой потенциални купувачи.
Както в този клип на Шер да речем, който е класика и е пример за съвършено владеене на маркетинга на всички нива:

текстът е смислен, мелодията се запомня, а кинематографичността е зашеметяваща: всеки може да открие нещо за себе си тук - жените - красиви мъже (и то колко :))); мъжете - красива и поддържана жена без възраст, а гейовете - ми  тях няма какво да ги мислим :)))...

 

 

 

plankov
plankov преди 16 години и 1 месец
Това е супер безмислена песен, определено няма да подкрепя Миро, най-малкото щото е комунист в няква степен
By RositsaAtanasovaMin , 10 July 2009
Хубаво е, че се намери Деси да направи промени в стайлинга на странцата. Чудесна е! Благодарим, Деси, заслужаваш поздрав! И аз съм ти го избрала! Обичам Миро и "Каризма", надявам се и ти! Затова, че за Деси и за всички други, които са отворени за промяната...

 

с обич от мен:)

 

 


Legacy hit count
326
Legacy blog alias
31040
Legacy friendly alias
ЗА-ПРОМЕНИТЕ---
Приятели

Comments8

RadaGD
RadaGD преди 16 години и 10 месеца
Поздравявам те, Росе и аз!
milenkova
milenkova преди 16 години и 9 месеца
Благодаря ти, Роси - и аз много харесвам Миро!
ZlatkaAtanasova
ZlatkaAtanasova преди 16 години и 9 месеца

Роси, прекрасни са тези глогстерчета! Отдавна чакам урок за изработването им ! Най-накрая се реших да измайсторя едно и ... мисля, че стана! Но аз пак очаквам твоите подробни обяснения, защото английският ми е твърде непознат....

HristinkaNikolova
HristinkaNikolova преди 16 години и 9 месеца
Супер си !Благодаря за поздрава,аз също обичам тази песен!
Milenfo
Milenfo преди 16 години и 9 месеца
Включвам се и аз в поздравленията. За всички приятели...
CvetaGergova
CvetaGergova преди 16 години и 9 месеца
Росе, благодаря за добрия избор.Поздрави и от мен!
RositsaGeorgieva1
RositsaGeorgieva1 преди 16 години и 9 месеца
Роси, поздравления за избора на песните на Миро. Готин е и пее страхотно. Ще си пуснем глогстера ти и ще си направим  дискотека! А за глогстера-нямам думи. Все по-добра и изобретателна ставаш!
mrs_teach
mrs_teach преди 16 години и 9 месеца
Поздрав и от мен. Браво на Роси! / А Роси Г. ще покани ли гости на дискотеката?/
By alexi_damianov , 12 January 2008
Във връзка с ето тази справедлива кампания на демократичната власт в България предлагам да се извърши набег и върху създателите на безсрамното и развращаващо произведение - видеоклипът към поовехтялата песничка на дует Каризма: "Mr. Killer".

Ето някои от най-срамотните и позорящи кадри на туй безстойностно видеофотографическо произведение:


Докоснах ги с най-голямо омерзение, за да ги взема от клипа, който се намира тук, но недейте да го гледате, защото ще попаднете под справедливите удари на закона. А неговите правоверни слова гласят, както следва:

"Чл. 159. (Изм. - ДВ, бр. 28 от 1982 г., бр. 10 от 1993 г., бр. 62 от 1997 г., бр. 92 от 2002 г.) (1) (Изм. - ДВ, бр. 38 от 2007 г.) Който създава, излага, представя, излъчва, предлага, продава, дава под наем или по друг начин разпространява порнографски материал, се наказва с лишаване от свобода до една година и глоба от хиляда до три хиляди лева.
--------------------------------------

Чл. 93. Указаните по-долу думи и изрази са употребени в този кодекс в следния смисъл:
28. (Нова - ДВ, бр. 38 от 2007 г.) "Порнографски материал" е неприличен, неприемлив или несъвместим с обществения морал материал, който изобразява открито сексуално поведение. За такова се приема поведение, което изразява реални или симулирани полови сношения между лица от същия или различен пол, содомия, мастурбация, сексуален садизъм или мазохизъм, или похотливо показване на половите органи на лице."

Сори, Миро! Очаква те среща и интимно запознанство с Петко Шарения от килия номер 8. Жалко и за теб, Галя! Дано от Сливенския затвор има изглед към Карандила. Жалко за всички вас, малки и големи еротични и порносписания, известни и забутани кабеларки, които след 12 пускате пъшкащите каки от Spice Platinum-а, жалко за всички вас, стотици хиляди интернет потребители! Бих ви носил цигари в затвора... ако не се налагаше незабавно да се предам в полицията, защото с този пост разпространих порнографско съдържание и попаднах под ударите на същата разпоредба.
Legacy hit count
1974
Legacy blog alias
16865
Legacy friendly alias
Каризма---в-затвора-

Comments12

Arlina
Arlina преди 18 години и 3 месеца
Karizma, могат да бъдат осъдени и за подтикване към насилие - "Ще избягаш ли от мен"/така ли се казваше песента, която беше начело на кампанията за домашното насилие?!/
Tosh
Tosh преди 18 години и 3 месеца
Стига бе, да се слагат в един параграф такива неща... Наистина, ако този неадекватен закон се спазва в България, бихме станали Пакистанът на Европата, или защо не Саудитската Арабия. За щастие засега май само полициците му вярват.

"Порнографски материал" е неприличен, неприемлив или несъвместим с обществения морал материал, който изобразява открито сексуално поведение."

Какво е неприличен, неприемлив или несъвместим с обществения морал? Чий обществен морал? Нека питаме 1000 млади хора, 20-30-40 годишни дали според тях да се гледа порно е нещо нормално, и да броим резултатите. Порно и еротика се правят, защото на хората им харесва, а ако няма насилие в това, тогава къде е проблемът? У кого?

Горе порното!
Arlina
Arlina преди 18 години и 3 месеца
@Tosh, струва ми се, че не си прочел поста за BAKLAVA-та;) и не само него, а и коментарите долу;)
chudovishte
chudovishte преди 18 години и 3 месеца
Тъкмо се загледах, че поста има 69 прочита ;)
Vod.net
Vod.net преди 18 години и 3 месеца
Всички сме си равни, нали?
Но май че някои са по-равни от другите...


Arlina
Arlina преди 18 години и 3 месеца
@Vod, това "равенство" ми е най-любимо... но пък "черният ПР" също е ПР:)
alexi_damianov
alexi_damianov преди 18 години и 3 месеца
Да, Тош, и аз говоря (почти) за това - за кухите разпоредби, които иначе си стоят между страниците на последното издание на НК и никога не се прилагат... докато не дойде време да се направим на мъжкари и да попреследваме някой творец, който се е осмелил да покаже мексиканската действителност на България.
DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 18 години и 3 месеца
Стига бе, ако няма кой да създава порно, ние от къде ще гледаме?
Недейте така :)

А иначе, законът още когато беше приет беше оплют, но явно никой не намира за необходимо да го промени.

И отново аз ще си похленча срещу термина содомия, който искрено ме вбесява. Мразя библейки препратки. Гррр.
И защо не можех да прочета този пост толкова време? Много беше гадно...все ми даваше грешка:несъществуваща страница.
alexi_damianov
alexi_damianov преди 18 години и 3 месеца
Бележитото в случая е, че дори не става въпрос за стар текст, забутан в нафталина и прахоляка, който се е скатал от многобройни реформи на законодателството. Напротив - става въпрос за разпоредба, която е била променяна на няколко пъти, но само и единствено, за да включи нови "престъпления" и форми на осъществяването им.

Това означава, че все още нормите в България се диктуват от хора с напълно архаична представа за обществен морал, откъсната с действителността.
lorddesword
lorddesword преди 18 години и 3 месеца
айде бе, изобщо не им е архаична, тия се чукат кат' невидели, може да са в лъскавите костюмчета по цял ден, обаче по цяла нощ опъват к'вот' докопат, било то малолетно или от на някое по-голямшко шосе чакалнята... само разни бабички от парламента и двама-трима дядковци да не го правят когато им падне, с която им падне... просто имам чувството, че тия олигозаври искат да ни е гадно и/или си правят експеримент на колко тона гадост можем да издържим - спряха ни ракията, порното, вдигнаха цените, понижиха заплатите, карат ни да вървим в кал, киша и боклуци, и да се молим под тях да няма дупка, в която да пропаднем, след последното закърпване на улиците...
това си е е една кампания за бавно и мъчително очистване на България от нейните жители...
Janichka
Janichka преди 18 години и 3 месеца
Лорде, много добре си го казал!
DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 18 години и 3 месеца
Мдам, наистина е супер тъпо в 21ви век да има подобни текстове в закона. Но и е тъпо човек в 21ви век да смята, че педофилията и хомосексуализмът са еднакво гадни и престъпни.
За съжаление управляващите ни имат доста странна представа за морал.
By acecoke , 27 March 2007
Международните позитивни агенции (МПА) съобщават следните акценти за днешния ден:

- На тази дата е роден виден левент на полимерната нАука и информационното творчество - небезисвестния в близкото минало като мой кумец Миро Спиров. Честито Спиро! Честито уволнение от казармата!!! Пожелавам ти жената да те слуша и да се научи да готви :))))

- Източно православната църква празнува Св. Матрона, която не продала религията си. Слушах го по радио "Сион", със специални комплименти към Вимп-а! Лошото е, че бях прекъснат от зла студентка, която ще си получи заслуженото ;)))) Не сега и не от мен.... Някога, когато му дойде времето....
Та моля, някой да каже нещо повече за Св. Матрона, че ми стана интересно!

- Качих снимките от последния БГЛог купон ТУК! Довечера ще запозная хората (и по-специално Кметицата или Кръчмарка беше, аз си я знам като готвачка младолюбка :)))))

- Поздравих ви с ТОВА и ТОВА! Поздравът е валиден за всички от селото, защото няма бивши БГЛогери. Има само сърдити такива :)))

ЖЕЛАЕМ УСМИХНАТ, ЩАСТЛИВ И УСПЕШЕН ДЕН!!!

ulibka

ПП Рупани, ако си стигнал до тук, да знаеш, че съм дълбоко обиден, че не си ме засегнал в селото!!! Аз обичам да съм център на Вселената, а ти направо си ме игнорира!!!!!

ППП Майтап бе, я се появявай от инкогнитото да пиеме....




Legacy hit count
1105
Legacy blog alias
12012
Legacy friendly alias
Задължителна-позитивна-доза-телеграф
Приятели
За BgLOG.net
Новини

Comments4

acecoke
acecoke преди 19 години и 1 месец
О, щях да забравя!!! Проведох много приятен кюзговор с Невероятни, Най-Личния и Безподобен печатар - Боре "Винцето" Павлов - Македонецо!!!! А в момента си пиша с най-любимата ми жена (заедно с майка ми и баба ми де ;)) - Яна Фрост-Коук (ма не още прадъкшънс ;)))
acecoke
acecoke преди 19 години и 1 месец
С риск да стана досаден, ето още ДВЕ неща. Може да са стари, ама си ме кефят и ги споделям отново с вас!
Ace Maks
Ace Maks преди 15 години и 2 месеца
Сори Куме, тогава бях отпуска.
Ace Maks
Ace Maks преди 15 години и 2 месеца
ето и исканата информация:

Св. Матрона Солунска

St. Matrona of Thessaloniki
Святая мученица Матрона Солунская

† III или IV век

Чества се на 27 март (9 април стар стил)

 

Тропар на мъченица, глас 4

Твоята агница, Иисусе (името), зове с висок глас:
Тебе, Женихо мой, обичам, и Тебе като търся, страдая, и се съразпъвам,
и се съпогребавам с Твоето кръщение и страдам заради Тебе, за да живея с Тебе.
Но като жертва непорочна приеми ме с любов, пожертвала се за Тебе:
с нейните молитви, като милостив, спаси нашите души.

 

Житие на св. мъченица Матрона Солунска

Св. Матрона, като момиче-сираче, била слугиня в Солун, в къщата на един евреин. Жената на тоя евреин постоянно хулела Матрона заради нейната вяра в Христа и я принуждавала да се отрече от Христа и да отиде в синагогата. Но кротката Матрона вярно служела на своята господарка, без да й възразява на хулите и тайно се молела на Христа Бога.

Един ден еврейката узнала, че Матрона скришом от нея отишла в църква и ядосана я запитала защо не е отишла в синагогата. Матрона кротко й отговорила: "Защото живият Бог е в християнската Църква, а от еврейската синагога Той е отстъпил."

Побесняла от тоя смел отговор, еврейката жестоко я била и затворила в една мрачна стая, като при това я и вързала. На другия ден тя намерила девойката развързана чрез Божията сила. Матрона на колене се молела Богу. Господарката повторила няколко дни това наказание, докато най-после чрез глад и побой тя уморила девойката. Тогава еврейката взела тялото на светата мъченица и от горния етаж на къщата си го хвърлила на улицата.

Християните взели тялото на мъченицата и с чест го погребали. Епископ Александър пък, като узнал за чудесата, които се извършват при гроба на светата мъченица, издигнал там църква в нейна чест. А злата еврейка скоро получила заслуженото: от същото място на къщата, откъдето хвърлила тялото на св. Матрона, тя паднала на камъните на улицата и се убила.

© Жития на светиите. Синодално издателство, София, 1991 година, под редакцията на Партений, епископ Левкийски и архимандрит д-р Атанасий (Бончев).

Източник: www.pravoslavieto.com