BgLOG.net
Само за услугите на BgLOG.net
By Deneb_50 , 23 March 2012

Въпреки  топлото време,заглавната страница е замръзнала  на  7.03.2011г.Благодарение на Тери,да му е жива и здрава дъщеричката и семейството му,пост на didi f за първа пролет  излезе на  нея,но на останалите потребители не излизат.Излизат в собственият блог,макар да пише,че са публикувани на заглавната:

Върнете се към BgLOG | Профил | Публикации

За мен

Люба Данаилова





Клоунът

12 Март 2012, 20:21 Публикувано в BgLOG | 0 коментара , 1 прочита
 Също на първа не са се появили постове на

Venka, didi f и ianica kirova
може да има и други,но не ги знам,коментарите също не излизат под съответните постове.Надявам се скоро да бъде оправен този проблем и благодаря предварително  на админите на главна.

Legacy hit count
348
Legacy blog alias
70698
Legacy friendly alias
Заглавната-е-замръзнала-от-7-03-Помощ
За BgLOG.net

Comments3

goldie
goldie преди 14 години и 1 месец
Deneb_50, благодаря за специалния пост! Аз не съм писала нищо особено  интересно от 08.03., просто проверявам дали може да се публикува на Заглавната. Нещо и' стана на тази страница след ремонта за женския празник.:):):)
Deneb_50
Deneb_50 преди 14 години и 1 месец
Ами да се надяваме и някой админ да намине нанасам.Тери знае за проблема и каза,че ще се обади на техническите лица,но в момента  е зает да празнува в чест на новородената му дъщеричка :-))))
goldie
goldie преди 14 години и 1 месец
Важното е че е зает с нещо много хубаво! :):):)
By Deneb_50 , 4 February 2010

С какво тези 2 публикации са нарушили правилата на Блога,че са преместени в личните блогове на авторите.Попитах също и на главна в коментар “ на Ледена епоха”,но както е казал поета-В отговор,ни вопъл,ни стон.Не ме карайте да мисля,че спрямо авторите се действа избирателно.Може да ми се отговори и на ЛС

http://bglog.net/blog/Deneb_50/site/posts/?bid=37008

http://bglog.net/blog/JasenVedrin/site/posts/?bid=36970

Legacy hit count
354
Legacy blog alias
37068
Legacy friendly alias
Запитване-към-админите-на-главна
За BgLOG.net

Comments6

Kopriva
Kopriva преди 16 години и 3 месеца
 Знаеш ли кое е странното? Ако има някаква цензура тук, то тя сигурно е по пол :)) Забелязвам , че мъжете ( доказано по- невъздържани) си изпросват бан или сами се отказват по неизвестни причини:) Освен това забелязвам, че жените сме много по- инати и си отстояваме и пазим мястото, което харесваме дори и да ни пъдят или обиждат! Веднага давам пример: Лорда, Келвинатор и Белефф посветиха по някой пост на Ворфакс, казаха и като не бяха чути..........няма ги. Може и да нямат време! Търсача на няколко пъти бива разбран погрешно и казва "Сбогом!" Сечко и Вальо само лек намек ги отпраща, Единотвас се почуства неразбран, като прояви по негов си начин съжалението си от липсата на приятелите, Светев беше накълван от бивши колежки (нормално, кой не е бил в подобна сиуация), Ген не използвал високоинтелигентни слова в спор и е баннат, Ворфакс пък се изразява толкова интелигентно, че да попаднеш във водовъртеж и да те хване морска болест и изобщо много сте НЕИЗДЪРЖЛИВИ мъжете! Само Чопар все още се двоуми, да даде ли воля на словото или не, но е от скоро.....И последно това професионален блог ли е, БГ мама ли е, блог на свободните домакини, на дамите, издържани от мъжете си или място, което харесваме и искаме да продължи, такова, каквото си беше, без непрекъснатия страх от бан, отказали се, неиздържали на спора, обидени, напуснали неудовлетворени и незаслужено порицани?
pestizid
pestizid преди 16 години и 3 месеца
Денеб, може да е грешка. Понякога се получават такива поради ъпдейти или лошо форматирани следващи постове. Питай Тери на ЛС. Винаги ми е отговарял като го питам нещо.
П.П. Усещах, че нещо ми липсва от главната, ама не бях достатъчно наблюдателна, :))
Kopriva
Kopriva преди 16 години и 3 месеца
 Уф, предлагам тест, как се спира доставчик на интернет:))) Без да рaзбирам ни най-малко (завърших "Международен туризъм")...... и някои потребители смятат, че може да им бъде ограничен достъпа......? Като как?  Ако ползвам само един платен доставчик- разбирам, спирате го...:) Но, ако съм специалист, както твърди Вор, ще го спрете????? Това е смешно!!!
Teri
Teri преди 16 години и 3 месеца
Здравей!

Да ти кажа, не знам. Гледам публикациите и не виждам причини да са махнати. Били ли са на първа? Същевременно нямам и бутонче за одобрение, както би било нормално, ако са били махнати от първа.

Помня, че имаше един такъв проблем преди - има хора, които ще потвърдят, че публикации изчезват и самички. Така и не разбрах от какво се поражда. Но е факт, че тези публикации няма причина да са пипани, а и никой не би ги махнал - честно.

Факт е, че и не виждам начин да ги върна. Което говори за бъг.

Teri
Teri преди 16 години и 3 месеца
Всъщност, намерих начин да видя отметката и ги "одобрих". Но пак казвам, няма причина да са снети и не вярвам да е нарочно.
Deneb_50
Deneb_50 преди 16 години и 3 месеца
Благодаря,за бързата реакция.Да,бяха на първа,аз лично ги видях.моята до вечерта на публикуването си беше там,а на другата сутрин я нямаше.А може ли да отговориш на въпроса на Коприна в нейният коментар.
By GeorgeAtha , 27 October 2009
Ще поставя малко реклами в страничните колони и ще се опитам да покажа какви са новите възможности за представяне на коментарите, защото отдавна направихме малко промени, но не ги виждам приложени в общностите.
Legacy hit count
584
Legacy blog alias
34318
Legacy friendly alias
Реклами-и-коментари
За BgLOG.net
Коментари
Софтуер

Comments22

GeorgeAtha
GeorgeAtha преди 16 години и 6 месеца
Коментар 1, коментар направен на самата статия
GeorgeAtha
GeorgeAtha преди 16 години и 6 месеца
Коментар 2 - този коментар отново коментира или отговаря на основната статия/пост
GeorgeAtha
GeorgeAtha преди 16 години и 6 месеца
Коментар 3 - този коментар коментира или отговаря на коментар № 2 , не на основната статия
GeorgeAtha
GeorgeAtha преди 16 години и 6 месеца

Коментар №4 е отговор на Коментар №3 , но съдържа и цитат от Коментар №3

Жоро Атанасов wrote :
Коментар 3 - този коментар коментира или отговаря на коментар № 2 , не на основната статия
GeorgeAtha
GeorgeAtha преди 16 години и 6 месеца
Коментар №5 е отговор на Коментар №2
GeorgeAtha
GeorgeAtha преди 16 години и 6 месеца
Коментар №6  коментира основната статия
GeorgeAtha
GeorgeAtha преди 16 години и 6 месеца
коментар №7 е отговор на Коментар №5
queen_blunder
queen_blunder преди 16 години и 6 месеца
Много полезно! Не ги виждаш приложени, защото двата бутона, появяващи се тук, не се виждат никъде другаде из общностите.
BULCORE
BULCORE преди 16 години и 6 месеца
queen_blunder wrote :
Много полезно! Не ги виждаш приложени, защото двата бутона, появяващи се тук, не се виждат никъде другаде из общностите.

Всяка общност може да се нагласи от нейната администрация да  показва коментарите и функционалноста свързана с тях по този начин. Това е ново за системата и може да се направи от Администрация - Дизайн - Default comment type (за съжаление сме пропуснали да го преведем на Български).

queen_blunder
queen_blunder преди 16 години и 6 месеца
Rumen Yankov wrote :
queen_blunder wrote :
Много полезно! Не ги виждаш приложени, защото двата бутона, появяващи се тук, не се виждат никъде другаде из общностите.

Всяка общност може да се нагласи от нейната администрация да  показва коментарите и функционалноста свързана с тях по този начин. Това е ново за системата и може да се направи от Администрация - Дизайн - Default comment type (за съжаление сме пропуснали да го преведем на Български).

Благодаря за инструкцията! :) Направено е в две от общностите. Вече съобщих за новите опции в общност НО.

 

pestizid
pestizid преди 16 години и 6 месеца
Мога да коментирам основната статия само, ако цитирам коментар ли? (При така избраната схема). Не се ли губи хронологията? Свикнала съм последното предложение (коментар) да е подредено най-отдолу или най-отгоре. Това е някакво чувство за порядък, може и да е консервативно. При третата схема (най-вдясно) се получава, в коментара се записва, че това е отговор към даден потребител, но коментарът си се записва най-отдолу в листа. При схема 2 (тази в средата май) ми я няма възможността да коментирам самата статия, може да не искам да отговарям на даден потребител, а да си комуникирам с автора. Може пък самата схема да е замислена така, а на мен да ми убягва нещо, :(
П.П. FF 3.5.3
pestizid
pestizid преди 16 години и 6 месеца
Оф, схванах го. Отивам на "Добави коментар" и си пиша каквото си искам, за да коментирам основната статия. Ама е такова мъъъъъъъъъничко това "облаче-реплика", :)) В детските си години го оприличавах на балон от дъвка, :))
BULCORE
BULCORE преди 16 години и 6 месеца
Абсолютно съм съгласен че е малко объркващо, но пък затова има възможност за избор между схемите за показване на коментари.
pestizid
pestizid преди 16 години и 6 месеца
Може би трябва малко време, за да се свикне. В зависимост от потребностите на общностите се избира и съответна схема. Това, което ме обърка при така избраната схема тук, е че не ми се отваря най-отдолу полето за коментар, а трябваше да си го отварям ръчно чрез натискане на бутона "Добави коментар" (онзи, който ми прилича на балон от дъвка, :) точно срещу онази голяма дума КОМЕНТАРИ).
GeorgeAtha
GeorgeAtha преди 16 години и 6 месеца
Направих промяна - коментарите вече се показват по третата схема - по хронологичен ред, в една колона, без преместване надясно, с "header" линия показваща кой коментар на кой коментар е като отговор евентуално.

По всичко личи, че това ще е най-популярната схема на показване на коментарите ...


Shogun
Shogun преди 16 години и 6 месеца
Проба проба
Shogun
Shogun преди 16 години и 6 месеца
Жоро Атанасов wrote :
Направих промяна - коментарите вече се показват по третата схема - по хронологичен ред, в една колона, без преместване надясно, с "header" линия показваща кой коментар на кой коментар е като отговор евентуално.

По всичко личи, че това ще е най-популярната схема на показване на коментарите ...


 

Аха, значи сега цитирам.

Shogun
Shogun преди 16 години и 6 месеца
Я пак проба проба
Shogun
Shogun преди 16 години и 6 месеца
Еми добро е.
ElaGeorgieva1
ElaGeorgieva1 преди 16 години и 6 месеца
Сууупер! Благодаря на всички за разясненията, както и на хората, които програмират тези магии!
ElaGeorgieva1
ElaGeorgieva1 преди 16 години и 6 месеца
Само пробвам да видя дали съм разбрала...
By pestizid , 6 September 2009
Не е кой знае каква болка, но ми се случва. Из общностите най-вече, защото на главната посещаемостта си е голяма. Та в полето Статистики ми изписва следното:

А пък най-малкото аз съм един гост.


 

Legacy hit count
542
Legacy blog alias
32711
Legacy friendly alias
Нула-потребители-и-нула-гости
За BgLOG.net

Comments8

NadiaRuskova
NadiaRuskova преди 16 години и 8 месеца
Може ли да ми кажеш при кои общности си срещал този проблем?
pestizid
pestizid преди 16 години и 7 месеца
Ами най-вече в Поезия и Литература, просто защото ги посещавам по-често. Скрийншотчето е от литература.
NadiaRuskova
NadiaRuskova преди 16 години и 7 месеца
Ами на този етап не можем да разберем, от къде идва проблемът. Направихме няколко теста в тези групи и при нас всичко работи, както трябва. Ако пак се появи този проблем, моля те да ни осведомиш отново. Благодаря!
pestizid
pestizid преди 16 години и 7 месеца
Напоследък (в последните два дни) не ми се е случвало, но пък ъпдейтнах FF-то. Ако се появи пак, ще пиша. Благодаря за проверките.
edit: Преди малко пак се побърка. Произволно проверих няколко общности и ми показваше нула посещаемост. Разглеждах ги като гост, да поясня, че не съм уточнила в статията. Затворих браузъра и се оправи. Ето картинките:





Teri
Teri преди 16 години и 6 месеца
Пестицид, а какво става ако презаредиш? Предполагам че като влезеш и не те отчита веднага, а има и кеширане, иначе тези статистики много ресурси хабят.
pestizid
pestizid преди 16 години и 6 месеца
Teri, ако правилно съм те разбрала ме питаш за Reload/Refresh. Ами същото си е. 0+0. Затварям всички прозорци на браузъра (FF 3.5.3) и като го отворя наново, вече е ОК. Не съм пробвала с IE, ама аз го ползвам съвсем рядко, като ми почезнат edit бутоните, а ми се налага редакция. Проблемът е, че тия номера ми ги прави спорадично. И не мога да му хвана логиката.
NadiaRuskova
NadiaRuskova преди 16 години и 6 месеца
Разбрахме, на какво се дължи проблемът и работим по неговото разрешаване. Когато сме готови, ще ви уведомя.
NadiaRuskova
NadiaRuskova преди 16 години и 5 месеца
Здравейте,

Проблемът е вече решен. Тествахме и всичко работи, както трябва. Но ако пак се появи някакъв проблем, моля да ни пишете отново.

By queen_blunder , 23 February 2009
(Понякога се чудя какво заглавие да сложа, особено като става въпрос за две различни неща.)

Първото е наблюдение върху проблем. Не мога да оправям резюметата на блогерите, които са ги форматирали по някакъв начин. Или резюмето изчезва напълно, или се появавят някакви надписи като този: Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4. Досега се мъчих с ето този пост, в който текстът е на зелен фон. Исках да го направя да излиза на главната страница като останалите публикации, но уви, не става.

Всъщност мога да изтрия резюмето, но не мога да го пействам и то да се вижда нормално.

Второ, не само аз, но и много други блогери казват, че нямат опция за писане САМО в личния блог. Излиза, че, за да пуснеш публикация, трябва задължително да избереш общност. Това така ли трябва да бъде? Нова политика на сайта ли е вече, или нещо, което предстои да се коригира?

Legacy hit count
310
Legacy blog alias
26972
Legacy friendly alias
Първо-и-второ
За BgLOG.net

Comments2

Teri
Teri преди 17 години и 2 месеца
Куини, и аз го видях този проблем. Ще пусна бъг рипорт.

Да, нещо не работи личния блог, казаха ми че е бъг, който ще се оправи. Явно нещо не работи както трябва някой модул и трябва да се пренапише.


queen_blunder
queen_blunder преди 17 години и 2 месеца
Благодаря ти, Тери.
By queen_blunder , 19 November 2008
Май със заглавието обясних всичко, но сега ще го кажа с повече думи.

Примерно искам да пусна чужда публикация в още някоя друга общност, но не да я трия от мястото, където е публикувана, а просто да я сложа на още едно място. Както днес статията на колегата Radium, която се е появила в главната общност, но въпреки че съдържа образователен материал, се радва на одобрения. Защо да я трия тогава? Решавам да я пусна и в Начално образование, като използвам Мултиобщностите от Разширените настройки. Статията излиза в Начално образование, но с моя ник и аватар, все едно аз съм авторът й.

Надявам се да може да се отстрани грешката, за да успявам да съм полезна като админ на колегите, които публикуват за първи път и не са ориентирани.

Legacy hit count
479
Legacy blog alias
23911
Legacy friendly alias
Присвояване-на-самоличност-при-насочване-на-публикация-в-друга-общност
За BgLOG.net
Програмиране

Comments3

BULCORE
BULCORE преди 17 години и 5 месеца
Здравейте queen_blunder,

това не е грешка, системата работи точно както е замислена тази функционалност. Няма начин изпозлвайки "мултиобщностите" на публикувате дадена публикация от името на автора и в друга общност. Автора на съответната публикация може изобщо да не е влизал и съответно да не е член на групата в която вие искате да публикувате (и имате права да публикувате).

За целта, тази която на вас ви трябва, съществува друга функционалност на системата и тя се нарича "Копиране/преместване на постове".

Можете да намерите тази функционалност в "Администрация->Съдържание->Копиране/преместване на постове" в административния сектор на съответната общност. Там се прави проверка в кои общности автора на съотвената публикация е член и има права за публикуване и само тези общности се показват.

Поздрави,

Румен

queen_blunder
queen_blunder преди 17 години и 5 месеца
Благодаря за бързия и изчерпателен отговор :) Аз видях тази опция, но я разбрах само като местене в друга общност, без постът да се запази в онази, където е пусната. При явни грешки, когато колегите ме молят да преместя нещо без следа, няма проблем. Ползвам я. А сега ще огледам как става всъщност преместването, при което публикацията си остава, без да се изтрие.
queen_blunder
queen_blunder преди 17 години и 5 месеца
Нда, стана всичко както трябва. Благодаря за съвета - вече знам за какво служи копирането.
By kotka_sharena , 28 June 2008
Ето ме и мен, с едно старо предложение, което мисля, че е крайно време да се направи факт. Наясно съм, че вероятно ще изисква и време и усилия, но все пак мисля, че ще бъде полезно за общността и БгЛог, като цяло.

Става въпрос отново за заключените общности. Нека да са си заключени, щом толкова държат някои от нас. Но нека да са видими!

Честно.. нямам време като преди да пиша и си личи.Общността, на която съм администратор страда от това, както и факта, че рядко някой се престрашава да напише нещо. С две думи, имаме нужда от нови попълнения и свежа кръв.

Моля ви, да направим каквото е нужно. Ще ви бъда много благодарна.

Ако по някакъв начин има нужда от съдействието ми: Skype: kotka_sharena, icq 132882145.

 


Legacy hit count
575
Legacy blog alias
20151
Legacy friendly alias
Нищо-ново--просто-забравено-старо---
За BgLOG.net

Comments

By queen_blunder , 27 April 2008
Или е бъг при оценяването, или не е, но аз за всеки случай да съобщя какво наблюдавам от известно време.

Когато след известен брой плюсове двама души гласуват с минуси, броят на плюсовете намалява с един. Видях ясно какво се случи с последния ми постинг.

Плюсчетата първоначално бяха станали 8 на брой. След два отрицателни гласа станаха 7, а след още два - 6. Тоест плюсовете необяснимо за мен намаляват след двукратно гласуване с минус. Не виждам логика това нещо нарочно да е заложено в системата за гласуване, защото по този начин не се отброяват правилно гласовете. Сега вместо общият им брой да е 12 (8 положителни и 4 отрицателни), той е 10.

Нещо не схващам.
Legacy hit count
736
Legacy blog alias
18997
Legacy friendly alias
Два-минуса-неутрализират-един-плюс
За BgLOG.net

Comments12

queen_blunder
queen_blunder преди 18 години
Досега търсих някакъв постинг, за да гласувам с минус и да видя какво ще се случи. Както и очаквах, след моето гласуване броят на плюсовете намаля с един. Плюсовете бяха 7, а сега са 6 плюса и 2 минуса. Тоест общата бройка на гласувалите си съответства, но един положителен глас се загуби, превръщайки се в отрицателен.

Сега нещата ми се изясниха. Общата бройка си е истинската, но при всяко отрицателно гласуване изчезва един положителен глас, защото се превръща в минус. Получава се следното:

1 минус = 1 отрицателен вот + 1 променен в отрицателен положителен вот

Ето затова напоследък ми се струва, че се прекалява с отрицателните гласове. То било просто грешка в системата.
pestizid
pestizid преди 18 години
Смятам, че НЯМА грешка в системата. Да разгледаме произволно някоя статия:
сумарна оценка 4, гласували 8. Това значи 6 плюса и 2 минуса. Или:
++++++
          --
---------------------------------------------------

Резултат: ++++

Схващам идеята ти, но тогава отрицателната оценка НЯМА да бъде отрицателна, а нула. И тогава от 8 гласували, 2-ма от които отрицателно, според теб сумата трябва да е 6. Или:
++++++
         00
--------------------------------------------------------
Резултат: ++++++

Математически обаче не ми се връзва, :))

queen_blunder
queen_blunder преди 18 години
Не, не виж примера ми по-горе. Аз гласувам с минус след 7 положителни гласа. След което минусите стават два на брой, а положителните гласове  - 6, един се изпари безследно. Би трябвало 7-те гласа да си останат и да се появи един отрицателен. Общо са пак 8.

Няма грешка в общия сбор точки, но аз видях с очите си как след гласуване с отрицателен вот, едното плюсче изчезна.
www.blog.elvis
www.blog.elvis преди 18 години
Моля те да ме извиниш, че ти дадох минусче, просто проверявах как функционира системата ;-)
pestizid
pestizid преди 18 години
+++++++
              -
---------------------------------

Резултат: ++++++

А в твоя случай колко са гласувалите - 8 или 9?

Ако гласувалите са 8, излиза: 7 + и 1 - стават 6 + от 8 гласували.

Към Елвис - моят + неутрализира твоя - и сега резултатът е 0
gargichka
gargichka преди 18 години
Куинка, къде ги гледаш отделно плюсове и минуси? Може би ти с администраторски права виждащ неща, които аз не виждам... и може би поради това също като Пестицидката ми се струва, че няма грешка тука.

Сега раздадох няколко плюсове и минуси.
Постинга на Елвис беше +3(9 гласа) и след мой плюс стана +4(10 гласа).
9-3=6 човека са гласували с плюс преди мен, 10-4=6 плюса си остават след мен.

Постинга на Професора (да ме прости) беше +4(8 гласа). След моя минус стана +3(9 гласа). Тоест оценката преди моето гласуване се е образувала от 6 плюса и 2 минуса. След моето гласуване с "-" са станали 6 плюса и 3 минуса, тоест общо 9 гласа, а оценката е 6-3=3. Оценка 3.

Може би недоразумението идва оттам, че Оценката - поне по моя сметка - не е само "броя на плюсовете", ами "броя на плюсовете минус броя на минусите"....
queen_blunder
queen_blunder преди 18 години
Не, не виждам нищо по-различно от вас. Мисълта ми е, че когато гласовете са 7 и цъкна минус, трябва да се изписва 7+ и отдолу - 8 гласа, а не 6+ и отдолу - 8 гласа.

Гардже, освен междувременно да се е оправила системата за гласуване - не знам. Забелязаният от мен бъг се отнасяше само до гласуването с минус.
gargichka
gargichka преди 18 години
Куинка, разбрах ти пункта! Трябваше да мисля поне 15 минути върху това. Уж проста аритметична задача, ъмъ.... бая се обърках!

Значи. Да вземем твоя пример със 7те положителни гласа. Ти добавяш един негативен вот и става оценка +6 (8 гласа), вместо да станат +7 (8 гласа).

Сега задачка-закачка. Значи, представи си хипотетично, че в нашата система имаше възможност да гласуваш не само с "хареса ми" и "не ми хареса", ами и с неутрално "нито-нито". И някакъв постинг има +7 (7 гласа) и ти гласуваш с "нито-нито".....


???


Но мен лично действително ме пообърка това, че това +6(8 гласа) някак интуитивно ми казва, че двама души са гласували с минус, а не само един. Абе ... ние с Куинката просто нулата не я признаваме като число! Наше право си е, Куинка, да не я щеме ние тая нула! :-D
gargichka
gargichka преди 18 години
Тя Пестицидката отдавна го каза де, ама ....
queen_blunder
queen_blunder преди 18 години
Гардже, та моето предложение е системата да показва броя на гласувалите с плюс или минус, а не да правим изчисления. Ето сега на този постинг при гласуването с един плюс и един минус е нормално резултатът да е 0 и двама гласували. Но след още един плюс защо трябва да става +1, като може за повече яснота да е +2 и общо брой - 3-ма гласували. Тоест да се изписва числото на повечето гласували с дадения знак и да може, като се извади от общата бройка, да се разбира веднага колко са гласувалите с обратния знак.

Защото иначе съм сигурна, че представен по този начин, резултатът не е ясен, а да не говорим, че акцентът сякаш пада на минуса, който заедно с плюса дава нула, тоест неутрализира го. Така изглежда, че плюсовете намаляват.

Ето при моя постинг от 8 плюса (8 гласували) се падна на 6 плюса (10 гласували). Изглежда сякаш 2 плюса са изчезнали и че минусите не са 2, а 4. Не става ясно, че плюсовете всъщност продължават да си 8, а минусите - 2.
pestizid
pestizid преди 18 години
Ами най-чисто е да се добавят допълнителни модулчета.
Пример: Гласували 8, Оценка 6
                           За 7, Против 1

Upgrade му е майстора. Стига да не натоварва излишно системата.
gargichka
gargichka преди 18 години
Напълно съгласна! Всъщност тук става интересен въпросът какво е логическото съдържание на въпросната оценка. Ще илюстрирам с пример:

Ако аз до обяд (1) си затрия някъде портфейла с кредитните карти (2) си изпусна рейса, като шофьора ми затвори вратите пред носа, злорадствайки и (3) някакво пиле ми се изсере на главата, а следобяд (1) колегата (или колежката - според пола) от съседното отделение, който/която по която тайно си падам от година, внезапно ме покани на среща, (2) от тотото ми се обадят да ми кажат, че съм спечелил(а) 100 лева, (3) най-сетне намеря оня бъг в програмата и (4) шефът ми се подхлъзне точно пред мене на банена кора и се пльосне в близката локва, невъзвратимо надрасквайки при това дисплея на телефона си...

... Еееее, може ли тогава да се каже, че общата емоционална тоналност на този ден е  слабо положителна??

 :)


By Pavlina , 25 October 2007
Първо открих, че новата система не пази старите ми данни. При опит да ги въведа се оказа, че задължителни полета са служебният имейл и презимето ми. Имам причина да не посочвам служебния си имейл, а пък презимето... ами някак много бюрократично ми изглежда. Питането ми е: защо са задължителни тези полета? И за още нещо се сещам. Сега не ми е съвсем ясно коя част от информацията за мен виждат интересуващите се от личния ми профил и коя – поддържащите системата и администраторите може би.
Legacy hit count
674
Legacy blog alias
15300
Legacy friendly alias
Личният-профил
За BgLOG.net

Comments1

Teri
Teri преди 18 години и 6 месеца
Аз лично не мога да ти отговоря, Павлинче. Аз примерно не съм си въвеждал служебни мейли.
By pestizid , 7 October 2007
Ми откровено да изокам - дразнят ме...
65032 Предложения за заглавие на книжката  01.10.2007 14:03  64.22.93.128 Анонимен 
65033 Предложения за заглавие на книжката  01.10.2007 14:03  210.42.140.5 Анонимен 
65118 Предложения за заглавие на книжката  02.10.2007 10:10  212.72.30.140 Анонимен 
65345 Предложения за заглавие на книжката  05.10.2007 07:13  160.36.188.25 Анонимен 
64799 Предложения за заглавие на книжката  28.09.2007 22:47  24.136.43.11 Анонимен 
64884 Предложения за заглавие на книжката  29.09.2007 16:57  121.138.161.140 Анонимен 
64885 Предложения за заглавие на книжката  29.09.2007 16:58  221.2.229.139 Анонимен 
64977 Предложения за заглавие на книжката  30.09.2007 16:40  64.254.92.78 Анонимен 
64915 Предложения за заглавие на книжката  30.09.2007 01:01  60.250.153.11 Анонимен 
64916 Предложения за заглавие на книжката  30.09.2007 01:04  147.29.152.239 Анонимен 
64759 Предложения за заглавие на книжката  28.09.2007 17:36  145.253.2.234 Анонимен 

И после следват линкове, които са откровен спам...
Legacy hit count
951
Legacy blog alias
14989
Legacy friendly alias
Някакви-спамове---
За BgLOG.net
Коментари

Comments1

Teri
Teri преди 18 години и 6 месеца
Дай ми линк, че да ги махна.