BgLOG.net
By goldie , 17 September 2009

Жертване на целите ли или...

В по-младите си години мислех, че е нормално човек да има цели и мечти. Затова мечтаех и постигах мечтите си...

Сега все по-рядко мечтая. Не знам дали мечтаенето отминава с годините или просто станах по-практична и по-малко претенциозна, но сега, като че гоня моментите на скучното спокойствие и някак започнах да се чувствам щастлива със себе си. Дори забелязвам, че започвам истински да се дразня, когато някои си позволи лукса да ми нарушава спокойствието. Преди време един човек ме попита за какво мечтая и като се замислих не се сетих, изглежда тотално съм спряла да мечтая. Сега ми идва на ум, че мечтаенето има нещо общо с амбицията и изглежда съм станала и неамбициозна, дали съм се излекувала от някой комплекс, които много ме е болял, когато мечтаех и преследвах мечтите си? Ето това е въпрос, на които не мога да си отговоря, но явно има нещо такова, защото вече нямам амбицията да покорявам света, дори и най-големият мечтател – Александър Велики – вече не ми изглежда толкова интересен и толкова велик, както преди 10 години. Сега ми харесва да си скучая. И дори си мисля как може скучаенето да ми харесва? Преди време не бих повярвала, че скучния и еднообразен живот, като на германска пенсионирана бабичка с бял панталон, би ми харесал, а сега истински се наслаждавам на скуката и дори и’ се радвам в онези моменти, когато имам възможност да си поскучая насаме със себе си.

Дали това е жертване на целите или пълна умора, още не знам, но ме кара да се чувствам добре, избягала от забързания и задъхан житейски хаос – онзи с многото негативни емоции, които ме побърква и ме превръща в постоянно неспокоен и ужасно зъл човек, без усмивка.

И да, много ми харесва да се нося през живота, живеейки за момента и най-вече за моментите на пълна безметежност, в които намирам покой  и спокойствие.

Legacy hit count
705
Legacy blog alias
33127
Legacy friendly alias
Трябва-ли-да-се-нося-през-живота--живеейки-за-момента-

Comments15

vorfax
vorfax преди 16 години и 7 месеца

Етикети "аз", "мен", "себе си"... : )

Доста навътре приемаш нещата, т.е. интровертни помисли са те полазили. Някак взаимоизключващо си се ми изглежда заглавието... хем живеейки (което приемам за синоним на действието/активността/жаждата за креативност), хем носейки се по течението. Може спокойно да се каже, че живеейки за момента се изкачват Алпите и покоряват житейски върхове. Да живееш,, значи да попиваш с всичките си сетива околният свят приемайки целият нюанс от дъгата емоции. Да не се наслаждаваш на мига, да се страхуваш, да се ограничаваш е тъкмо форма на смъртта която ни ограничава в едно измерение.

Харесвм си една метафора. Живота е водовъртеж в който всички се носим към сигурна гибел. Онези които не се и замислят колко преходен е живота им и очакват нещо само да достигне до тях, вместо да доплуват до него са просто мъртъвци, едни трупи/трупове/пънове/дървета, без капка живот и емоция. Онези които поемат свой собствен път дело на свободната им воля и копнежи биват блъскани тъкмо от споменатите дървета. Аз съм срещал много дървета през живота си. Някой от тях опитваха и да ме завлекат, да ми пакажат пътя на течението в който да се мисли е излишно, защото посоката е предначертана от другиго. Мен не ме устройваше. Жалкото е, че тъкмо тея пънове са безчвствени за молбите или съпротивата ти, защото единственият който може да усети нещо си ти - живият.

Не ми върви мисълта никак... засегна ме някой на лични...

goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца

На мен можеш всичко да си кажеш. :)

Тези дни и аз се бях засегнала на някой много лично и поизтрих някои от постовете си и дори мислех да напиша пост за това, но музата ми отиде с мен да бере царевица из бабините ниви. Както и да е.

Този пост е от една поредица свързана с книга за развитие на интуицията. Постовете са упражнения за автоматично писане. Темата е от книгата, но изискването е да пиша каквото ми хрумне без да го препрочитам и без да го редакирам, а темата е само магнит, който да привлече вниманието ми, но понеже аз по натура иронизирам всичко наистина пиша каквото ми хрумне, но има една уловка, пиша през моментите на почивка и единственото, което казвам е че искам да си почина. А иначе имаш право, че постовете са интровертни. Така е. Трябва да са интрувертни. Те са вглеждане в себе си. А иначе грешките си ги знам, както и не съм страхлива или ревлива, аз съм СКОРПИОН все пак, не мога да не обичам себе си и да не уважавам смъртта като преходно състояние на духа - от нея не ме е страх.

Между другото си направил много успешно упражнение по автоматично писане.

П.П. Първият етикет е СКУКА :))))

Shogun
Shogun преди 16 години и 7 месеца
Представям си един делфин. (Аз много обичам птици и делфини). Този делфин е най-умното същество след нас. Каквото и да означава това определение "да си умен".

И сега дайте да си представям блога на този делфин.

"Днес плувах. Ядох риба. Небето е толкова красиво, когато го гледаш през 2 метра море! С другите делфини много се забавлявахме, като скачахме над водата. По едно време ни подгони косатка, обаче й избягахме. Доста се бях уплашил, ако трябва да съм честен. Разбрах, че много обичам Аия, но тя може би страни от мен. Или така ми се струва."

Цели? Мечти? Амбиции? Той цели да е жив, да общува, да се забавлява. Защо ние трябва да насилваме чувствата си, сетивата си и природата си, като се забъркваме в някакъв изкуствен свят с измислени отношения? Според мен, малко естественост и смирение няма да ни навредят.
goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца

Ето затова съм го обърнала на естественост и смирение...:)))

А иначе блогът на делфина си го бива, точно си е истински дневник. Ще се поуча от него и може да хапна малко рибка.:)

vorfax
vorfax преди 16 години и 7 месеца
и плувай само в свои води...
goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца

Ми само в свои плувам, ако не вярваш погледни в онази опция ВРЪЗКИ, още не съм закачила фейсбука, но ако искаш да го модернизираш може и да ти дам координати.

П.П. но като си топваш краченцата в мои води проверявай дали не съм в превълъщение на нещо по първично и не много умно като на акула, примерно, щото в такъв момент може да останеш с по-малко от 4 лапи. Това  не е заплаха, просто приятелски съвет.:)

vorfax
vorfax преди 16 години и 7 месеца
Там не стъпвам. В тея води има вредни бацили, а и плуването ми е бавно ):
goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца
И аз така си казвах обаче се оказа, че мога да се приспособявам бързо...
pestizid
pestizid преди 16 години и 7 месеца
А моята отключена асоциация е сърфист. ДидиФа сърфира по вълните на живота, :)) Не си сама! :) От един месец съм го ударила на купони и кафенета и да знаеш, и на мен много ми харесва, :))
Май наистина е натрупана умора.
DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 7 месеца
Чудеса - аз пък имам асоциация за чайка - носи се по вятъра, носи се и по вълните... :)) Никак не е лошо, стига да не е за дълго. И не мисля, че е жертване на целите - просто целите са се променили. И май още не са се избистрили. Когато се избистрят, ще излязат на повърхността и чайката ще си ги хване...
goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца

vorfax, какво е това отношение към моите три същности? :))), Моля, моля, без бацили, аз може да съм си цялата вредна, но чак и бацили, хайде сега?:))))

Момичета и чайка да съм, и сърфист да съм, всичко което не ме затормозява ме кефи, а тези две седмици съм го ударила на почивка и щастие, така че единствената грижа ми е в приятното прекарване. Пожелавам ви го.

А може и наистина да не съм си избистрила погледа към определена цел, защото като се случи да я видя непремено ще я постигна, за сега обаче нямам нищо против малко да се спусна по течението и да се нося без усилия на волята.

shellysun
shellysun преди 16 години и 7 месеца
И аз искам. Много е приятно. Станала съм тотално безотговорна и живея само, за да се чувствам жива. Пък, каквото дойде.
goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца

То понякога човек трябва да се спусне по течението иначе как ще разбере, че в живота има и благинки. Бе, не може само под строй и право към целта...:)))

 

DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 7 месеца
Да ви кажа, много ви завиждам. Трябва и аз да го направя това упражнение, но все има нещо, което не позволява :(
goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца

Започва се така: излягаш се удобно, затваряш очи, започваш да си представяш най-хубавите неща на света, ако не можеш, опитай изобщо да не мислиш или поне да спреш потока на мисълта за съвсем малко време. Дай си 5 минути, после 10, после колкото имаш нужда, но най важното е когато отовриш очи, за да завоюваш света, кухнята или поне тигана за най-бързо, непремено си кажи: "Аз съм най-силната на света и мога да се справя с това, каквото и да е", после дерзай, но не го превръщай в център на вселената. Повярвай ми домашните любимци не умират, ако няма сготвено една вечер и ти няма да изпуснеш властта над тях, ако пропуснеш да почетеш печката поне една вечер, но усещането, че и ти си ЧОВЕК е на друго ниво. На мен в такива моманти ми става щастливо, защото всички усещат, че и аз съм човек и нЕкак си не могат без мен/манджата. :)))

П.П. Не се подигравам, наистина не готвя всяка вечер, за да им липсва вниманието ми и да проявяват внимание към мен, т.е. да ми сготвят и дори да ми поднесат, защото и аз съм ЧОВЕК. И като кажа, че съм щастлива, когато правя нещастен живота на нЕкои хора - вЕрвайте ми. Мнооооооого помага за моето щастие и най-вече да се нося по течението , безгрижно и дори да си сврукам веселко.

By vesselastoimenova , 18 June 2008

...............няма какво да се прочете! Умря   копи-пейстът   (т.е . е неразрешен!),  а всъщност,замисляли сте се,   как се  правят новини, и как се провокира интерес? Появява  се една новина, подхващат я   2-3-4  медии,   започват и другите и накрая е коментарът  на зрителите и слушателите! И тогава става дискусията и густото," майна"! А тук се  ограничава полето за  изява, когато искаш да пуснеш нещо интересно за обсъждане! Не,  това било копи-пейст! Ами, я ми кажете  на какво се гради цялостното общуване? Да се видим и чуем и обсъдим това, което е актуално и интересно в ежедневието! И  това ли е копи-пейст?   Не знам, но мотото на нашия блог е "Авторът си ти", но и социалната  мрежа! Т.Е. всичко, което се случва в нашия малък реален и социален живот!  Толкова много народ само чете, така че оставете на тези, които искат да провокират четене, мислене и дискутиране, да го правят! Иначе губите аудиторията!....

  С поздрав!  ;-)

Legacy hit count
1048
Legacy blog alias
19980
Legacy friendly alias
-----4999F8E9A9704B89954B80BD6B025B84

Comments30

queen_blunder
queen_blunder преди 17 години и 10 месеца
Недей така, професоре! Никой не е забранил копи-пейста. Пък и аз не разбирам твоите постинги като копи-пейст, а именно като теми, които се дискутират в медиите, а от там преминават съвсем естествено и в личния блог.

Моят съвет е да бъдеш себе си и да запазиш своя стил на блогване. Както има хора, които не го одобряват, така има и хора, на които той им допада. Знаеш, че не можеш да угодиш на всички. Невъзможно е!


vesselastoimenova
vesselastoimenova преди 17 години и 10 месеца

 Благодаря ти, Кралице, ти си винаги благородна като една истинска Кралица, защото го носиш в душата си!

 Знаеш ли, вече  имам страх от простащината!Прочитам нещо интересно, искам да го споделя с коментар  разбира се, но се сещам за джавкащото куче и глутница и сие, ... и се спирам!   Защо винаги кучетета надделяват в нашата действителност?  Защо всички ни е страх от простотията? Знаете ли защо? Ами, защото тя ни управлява, тя е навсякъде, на всички нива, тя е в домовете ни, в масмедиите, в местоработата... Навсякъде се котират простаците, подмазвачите, слагачите и безпардонните личности... Е, как да не те е страх? Ти искаш да споделиш нещо съкровено, а той или те насреща ти лаят...Аман от кучета и простаци...

    Но няма да се предаваме, както аз  не ги чета и те да не ме четат, защото са спряли в  80- 90-те години и не мърдат оттам!

 С поздрав, за  които уважавам и ме уважават!

do100jan
do100jan преди 17 години и 10 месеца
За мен винаги е било извън съмнение, че професора е поредния продукт на българското образование, стимулиращо преписвачеството. Достатъчно е да погледнем неговите собствени текстове, а не тези, които е откраднал. Но да оставим настрана езиковите умения (или липсата им) на професора. Да видим умението му да мисли. Нещо, за което той претендира и се самообявява за месията, който ще ни покаже верния път. Поне на нас, четящите бъгълог.

1. Първата му теза е, че било забранено да се копира и пейства. Как именно се е случило това? Функцията "paste" е ограничена в блога, или са настъпили някакви други обстоятелства, неизвестни на масовия блогер? Разбира се, най-вероятно това умозаключение на професора е предизвикано от поредната гневна реакция на някой читател, който не харесва опитите на папагала да имитира Павароти. Но кой знае? Може и друго да е...

2. Според професора вестниците просто копират написаното от други вестници. Интересно кой е първоисточникът? Разбира се, ние можем да отдадем това умозаключение на професора на неговата неопитност - той изглежда не прави разлика между отразяване на новина и прекопиране на отразена новина. Сигурно има на света вестник, който пълни страниците си с откраднати новини, но едва ли се ползва с някакъв престиж. Тогава за какво именно претендира професора и на какво точно се сърди?

3. Професорът смята, че краде актуални и интересни статии. Няма да се спирам на факта, че обикновено ползва за источник разделите за жълти новини от няколко на брой сайта. Ще ми е интересно да разбера само нужно ли е всички да изпадат в захлас при прочита на копирана статия и коментар от крадеца "А вие какво мислите"?

4. Присъщо за посредствения хлапак е да се цупи от чуждото неодобрение. Това идва от неговата самоувереност, че ако не е най-големия гений на света, то непременно е в топ 100 на гениите. От тази си позиция вече той си позволява да съди и дава оценките на другите, които, съвсем естествено, от негова гледна точка са някакви аграрни труженици, заслужаващи презрение. Дали професорът прави така? Вие можете сами да прецените.

5. От точка четири пък следва точка 5 - бъгълог губи аудитория, ако професорът спре да копира от други сайтове. Жалко, ще пропадне този блог :)

Професоре, знам, че ще прочетеш дългия ми коментар по диагонал, ще извадиш от контекста определени думи или изречения и на тази основа ще съставиш някакъв свой коментар. Затова ще те улесня и ще напиша с големи и дебели думи най-важното, че да не го пропуснеш в суматохата:

 НА КОЛКО ГОДИНИ СИ?

П.П. За всеки случай коментарът ми е съхранен на личния ми компютър. Непоносимостта към критика в този блог е станала национално известна. Та затова съм взел мерки...

queen_blunder
queen_blunder преди 17 години и 10 месеца
Достояне, не разбирам на какво се дължи този твой толкова силен интерес към постовете на професора, а, както забелязвам, и вече към личните му данни. Смятам, че подобни коментари излишно вдигат напрежението, а и звучат обидно. Все пак не забравяй, че това тук не е сайт за литература, поезия или каквото и да е творчество, а блог пространство, в което всеки има право да си създаде личен дневник и да го води както намери за добре. Правилата изискват търпимост и известно съобразяване с начина на писане на другите блогери.

Като не ти харесват постовете на професора, просто не ги чети и не ги коментирай.

do100jan
do100jan преди 17 години и 10 месеца

queen_blunder, очарователно е Вашето пристрастие към професора, но за кой ли път съм принуден да отговоря, че:

1. Отговарям на предизвикателството. Не аз пръв започнах да коментирам професора, а професорът започна да коментира мен. Съгласен съм с Вас, съгласен съм и с написаното от Вас, но е добре да го адресирате към професора. Ако не сте забелязали - професорът не се отбранява, а атакува.

2. Безразлично ми е какъв е професора, но когато един блогер се обяви за единствения призван и осенен, е добре за другите блогери да знаят поне мъничко за него.

3. Склонността на хората да се засягат е строго индивидуална. Професорът се почувства засегнат само защото съм написал нещо за жените. Правете си заключенията сама. А аз нямам никакво намерение да спра да пиша, само защото рискувам някой да се засегне. Ако текстовете ми са обидни - има си администрация. Всичко останало е слагане на тигана преди да бъде уловена рибата.

 

vesselastoimenova
vesselastoimenova преди 17 години и 10 месеца

...    не, до1   (00 )  яне,   няма да отговоря на голямата  клюкарка, която властва  в теб, "майна"! Стой си под тепетата и си бъркай по-често в носа, дано нещо по-стойностно  излюпиш! За мен ти си ми абсолютно сив , невзрачен, незадоволен драскач на слаби феминистични словоблЮдства, които се четат тук поради липса на нещо по-качествено (с известни  изключения, разбира се, и тогава ти увяхваш  тотално....)!

   А сега да цитирам   някои неща с очевАдни грешки, недопустими за един филолог (за какъвто се представяш).  Копи-пейст: "Интересно кой е първоисточникът?"- спазил си пълния член , но се пише  първоиЗточник. а не първоиСточник,   представка  ИЗ-...., ако си чувал, с  бг-филологията!  И за да не мислите, че е случайна грешка, ето още едно доказателство  "... ползва за иСточник..." (пак същата грешка!) 

   За какво говорим, какви 5 лева, каква филология?  Да не забравя да спомена и за  безкрайно дългите и усукани изречения, които се точат като черва......

  С поздрав и безразличие към  клюкарката и  питбула в теб!

do100jan
do100jan преди 17 години и 10 месеца
Професоре, ама ти наистина ли? Откри грешка в коментар, дълъг поне три пъти повече, отколкото ти изобщо си написал в този блог :) А ако взема пък аз да ти търся грешките? Ти представяш ли си какво ще стане тогава, а?

 Впрочем, дали искаш или не, въпросите са зададени. Можеш да се правиш, че не ги забелязваш и така да се самозалъгваш, че си постигнал победа в един виртуален спор. Можеш, ако имаш смелост, да им отговориш... Ти решаваш.

lorddesword
lorddesword преди 17 години и 10 месеца
А какво е "словоблюдство"?? Нещо комбинирано от "слово" и "блюдо" ще да е, но не мога да му с'фана замисъла...
do100jan
do100jan преди 17 години и 10 месеца
Къде ли се загуби нашият безпристрастен админ, че да отсъди кой коментар може да бъде възприет като обиден? Странни неща стават тук - на професора му е "забранено" да копира, на Куини - да администрира...
DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 17 години и 10 месеца
Уф, вие сериозно ли? Според мен трябва да се замислите, дали да не се срещнете и да се оправите. Това обикновено е добро лечение за напрежението. 

И ако някой хване да ми се обижда от мачовщина, като искате да ви възприемат като мъже се дръжте като такива. А не само да се дръгнете като лелки пред входа.Това е работа за дамите като мен, когато станат лелки :)

Въпреки, че би трябвало вече да знаете, че за мен сексът между мъже не намалява мъжествеността им :) Ако решите да го правите, моля, документирайте го :)


chudovishte
chudovishte преди 17 години и 10 месеца

А, Дени...кога разбрахме всъщност пола на Про...май съм проспала това :)

P.S.Про, тва беше шегичка, дано го възприемеш така...Просто веднъж те попитах и ти ме отсвири...

Няма да коментирам нищо друго по повод изписаните обяснения и темата-имам странно усещане за дежа вю в момента :) Хайде моля ви се-бъдете по-оригинални, намерете си нови поводи за минуси и рекорди по коментари :)

DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 17 години и 10 месеца
:) А, ми аз и на Стоян пола не знам. Просто приемам подразбиращото се. Ако не са мъже, тогава още по-добре, няма да ми се разсърдят :)
pestizid
pestizid преди 17 години и 10 месеца
do100jan  бирата ли свърши или пичовете са за риба?
DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 17 години и 10 месеца
Хаха, надявай се.. Пък то и Азис има кво да ми покаже, но това не е достатъчно доказателство за мъжественост :)
do100jan
do100jan преди 17 години и 10 месеца
Дениджанке, ама така кажи, ма како! У нас или у вас?

Пестицидке, всичко изпиха тези фролове и отидоха да гледат порно (или европейското, де да ги знам)...


DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 17 години и 10 месеца
Ооо, от жанче станах джанче :) Чудя се кога ли ще се припокрие с оригинала :)

Пък кака почти 100% не съм ти. 

Между другото, не беше това идеята на препратката към Азис, но за твое успокоение ще кажа, и твоята идея не е доказателство за мъжественост. Щото ако беше, бая лесбийки щяха да са доказани мъже. И доста мъже-жени. 

queen_blunder
queen_blunder преди 17 години и 10 месеца
Достоянчо, душа, не може ли да хабим енергия за нещо друго, по-смислено, градивно и позитивно? Както и да обясняваш нещата, че професорът бил виновен, той атакувал, на мен ми прави впечатление, че ти все го споменаваш и не спираш да го дразниш. Докато обратното - той да търси конфликта, не ми се е набивало на очи.
do100jan
do100jan преди 17 години и 10 месеца
Куини, ще е добре да погледне кой е автор на този постинг. После Ви съветвам да разгледате творчеството на въпросния. Дали няма да откриете още няколко такива постинга? И да, правилно забелязвате, че професора също чете моите постинги :)

 

Ааа, да! Щях да забравя! Ще насоча енергията си в ровене из нета и крадене на чужди материали. След това ще Ви ги представям тук, на първа страница. Така непременно ще увелича и аудиторията, а Вие пък ще ме заобичате.

 

Опа! Сетих се, че вече съм го правил, но на Вас, Куини, не Ви допадна идеята и преместихте постингите ми от първа страница... Е, не може да ви угоди човек!


queen_blunder
queen_blunder преди 17 години и 10 месеца
Достоянчо, доколкото си спомням май проблемът тогава беше друг - постингът, който бе преместен, беше написан на чужд език, и това ми беше основанието за неодобрение, а не онова, което ми вменяваш. Не е коректно от твоя страна да подвеждаш аудиторията.

Също така "крадене" не е вярната дума, защото професорът винаги дава линк към източника, от който е взел информация, а не я представя за свое лично творчество.

vesselastoimenova
vesselastoimenova преди 17 години и 10 месеца

     До100..Бау! Бау! Р-р-р-р-р.......

      Скъпа Кралице, не се опитвай да обясняваш  нещо  на НЕГО, който чува само себе си и е самовлюбен до уши! Нека си лае! То си е за негова сметка! :-(

 

do100jan
do100jan преди 17 години и 10 месеца
queen_blunder, на фона на бездействието Ви от предишния ден, оставяйки един постинг, противоречащ на правилата, да разбирам ли, че ако сега копирам интересна и забавна тема от южнокорейски портал, тя ще се радва на дълъг живот на първа страница? Освен това Ви обръщам внимание, че "Достоянчо" би могло да се изтълкува и като опит за обида. В някои села пренебрежителното отношение се смята за такова... Както и коментара точно над моя.
queen_blunder
queen_blunder преди 17 години и 10 месеца

Така значи. Моето обръщениеДостоянчо” звучало пренебрежително и обидно, а твоите две: „Дениджанче” и „Пестицидке” – не. Та каква е разликата? И в трите случая е използвана умалително-гальовната форма, само че ти явно си чувствителен само, когато към теб се обръщат по този начин.

На въпроса ти: ако ти копираш интересна и забавна тема от южнокорейски портал, тя ще се радва на дълъг живот на първа страница, но само при условие, че текстът е преведен на български!

do100jan
do100jan преди 17 години и 10 месеца
queen_blunder, когато цитираните две блогърки са били удостоени от мен с подобни обръщения, това е било в шеговит разговор, а самото общуване е било неформално.

Когато администратор се обръща по подобен начин към блогер, при това в сериозен разговор, в който блогерът използва любезната форма Вие, това най-малкото е недооценена ситуация. А ако ще настоявате за любезен тон в поверения ви блог-сървър, то ще е добре първо Вие да дадете пример.

Не съм чак толкова чувствителен, не бойте се. Показах Ви как ваши думи могат да бъдат тълкувани по различен начин, както и Вие се опитвате да тълкувате моите. Вярвам ще си извадите поука?

lorddesword
lorddesword преди 17 години и 10 месеца
/Лорда взима халба бира, пакет пуканки и се настанява на дивана с очаквателен поглед
lorddesword
lorddesword преди 17 години и 10 месеца
Професоре, би ли ми казал откъде вадиш тези емотикончета. Аз доста (добре де 2 минути и половина) търсих такова с бира и пуканки (или едно с бира и едно с пуканки) и не супях да намеря:(
vesselastoimenova
vesselastoimenova преди 17 години и 10 месеца
 Lafim.com или пишеш "емотикони" в гугъл и там ти дава хиляда вида.... Това не е точно с пуканки, но става, а за бира, не знам, потърси...   ;-)
queen_blunder
queen_blunder преди 17 години и 10 месеца

Малей, малей! Достояне, интересни съвети даваш през твоята си призма как да бъдем любезни.

Какво означава „любезност”, прелюбезни Достояне? Дали използването на учтивата форма е достатъчно условие, за да бъдем възприемани като любезни хора? Според мен в днешно време тя, учтивата форма (а не любезната), поставя бариери в общуването. Носител е на студенина, враждебност и прикритост във взаимоотношенията. Звучи малко наперено и надуто. Учтивата форма има смисъл само, когато случаят изисква повече официалност, но в блог общуването ми се струва просто комична. Аз никога не съм я ползвала тук, в този сайт, и нямам намерение да го правя.

Чудя се какво любезно намираш в това, говорейки ми на Вие, да ми правиш забележки как да постъпвам в този или онзи случай. Или най-учтиво да твърдиш неща, които са малко преувеличени факти и съответно се разминават с истината.

vesselastoimenova
vesselastoimenova преди 17 години и 10 месеца
  С  поздрав от новия професор Аткинсън!avatar Той всичко разбира и знае,  всичко му е до колене, дори и океанът!  Умее да се заблявава и смее! Смейте се с него, ако можете! С поздрав от мен  и Роуън Аткинсън! ;-)
svetlina
svetlina преди 17 години и 10 месеца
А, задръж си поздрава. На никого не е необходим.
vesselastoimenova
vesselastoimenova преди 17 години и 10 месеца
Светлина,......теб пък кой те поздравява.... я...отиди да рисуваш по визитките на хората!
By Tintiava , 14 August 2007

На теб ти вярвам, но на времето немога. Ще видиш, че щекажеш слепи думи и може би в страха си, че ме губиш, ще хвърлиш чашата срещуми, ще ме удариш, аз навярно ще извикам разбрала, че ръцете ти са груби, а некато преди грижовно тихи. Ще видиш, някой ден ще се събудиш, ще са студенисините завивки и ти ще пожелаеш да си с друга. И всичките ни чувства щеизчезнат, ще се разплуят лепкаво-презряли, ще се разбъркат картите небесни, щемразиш вече сок от портокали и цялото ни минало съвместно. Ще видиш, аз съмсигурна и зная, че да обичаш не е никак лесно, че любовта по някакво проучваниетрае до 4 години и изчезва. И всичко става толкова болезнено  усетиш ли, че почваш да играеш като актьорвъв някаква пиеса с декор една и съща стая, с легло, котлон, прозиращи завеси,жена, деца, живот по разписание... И, моля те, кажи, че нямам право, кажи ми,че аз съм оная с която искаш вечно да останеш и аз ще се опитам да забравя завсякакви статистики и целия объркан ред от мисли ще забравя. И не мълчи насрещами, а убеждавай ме, че съм напразно черногледа, че имам още за доразгадаване,че скука няма как да те обвземе, когато останем единствено двамата. И сприразчетеното време секунда преди да настъпи раздялата.

Legacy hit count
326
Legacy blog alias
14131
Legacy friendly alias
без---
Литература

Comments

By ladyfrost , 21 August 2006
Хм... Редактора пак неще да се зарежда целия... Ама карай да върви...

Та...

Осъзнавам, че всъщност мразя неделя вечер. Е, айде сега, "мразя" е малко силничко казано, ама все пак... Абе не ги обичам тия неделни вечери, мамка му! Най-малкото защото след това следва понеделник сутрин, която я мразя още повече... ама това е друга тема... а може би не е... абе все тая...

Пооглеждам се и се усещам, че всеки се е запилял нанакъде да оползотвори до последно уикенда... а аз увисвам някак самотно, глупаво и ненужно... Сякаш цялата Вселена изведнъж е отишла някъде другаде, избягала е от мен, а аз съм останала да зяпам тъпо с пръст в устата... Дали пък не е защото съм безработен-нищо-неправещ мързел и това е отмъщението на заетите хора? Или защото...

(кратко лирическо отклонение)
Получих SMS. Току що. Пфу! Пак ми искат услуги! (а иначе, ако ме срещнат на улицата, ще се направят, че не ме познават) Даже да си сменя номера пак ме намират досадниците... Май скоро ще осъществя заканите си да пусна G.S.M. апарата си в кенефа и да пусна водата отгоре му (поне три пъти) - дано го засмуче канала това дяволско творение...
(край на лирическото отклонение)
(продължавам си по "темата")

Всъщност не искам да разбирам защо (въпреки, че се досещам)...

Та...

Да каже човек, че няма какво да правя, та да ми е скучно... ама не е така... Имам си книжки интересни за четене. Имам си лекции за учене. Имам си стая за подреждане. Имам си библиотека за описване. Имам си игри за играене. Имам си филми за гледане... Мда, ама не ми се прави нищо от тези неща. И от други неща не ми се прави... Не, не ме разбирайте погрешно - не ме  мързи! Просто... Просто... И аз не знам! Апатично ми е и малко самотно, нищо че "пълна къща" и има на кого да се обадя да излезем...
И... Пише ми се, а като седна да пиша нищо не излиза... (шмендели-капели)

Но май се отплеснах. Говорех за неделя вечер, която въобще не е като неделя сутрин. Неделя сутрин си е блаженство. А неделя вечер ми е все някак така досадна, апатична, скучна, мрачна. И имам чувството, че времето е спряло и отново онова за избягалата Вселена. Сякаш чакаш нещо, без да знаеш какво. Нямаш сили сякаш дори да мислиш и дишаш. Дори нямаш желание да обмисляш проблемите си и да се тревожиш за бъдещето си... И дават най-тъпите неща по телевизията. И превключваш от канал на канал. И ти е някакво такова тягостно и самотно... И...

липсва ми,но някак... как да кажа...
не болезнено, а някак кухо и притъпено...
но май си е все така болезнено...
и в стаята още мирише на парфюма му...
и сякаш само трябва да се обърна за да го видя как пуши на леглото
 и ми се усмихва или ми се плези, или ми праща въздушни целувки...

Нелепо е...

И не знам какво исках да кажа... Даже не знам дали въобще исках да кажа нещо...

Имам кофти усещането, че и утре ще е така кошмарно горещо. Лошо! Щото трябва да сядам да уча за поправката си, че 28ми чука на вратата...

...ма то станало понеделник вече...

Лека нощ!

P>S> Не, не съм депресирана! Има разлика от безмислена неделя вечер и депресията...
Legacy hit count
623
Legacy blog alias
8473
Legacy friendly alias
Неделя-вечер------от-неделя-сутрин-
Ежедневие

Comments4

acecoke
acecoke преди 19 години и 8 месеца
Също като моята 20-21-август вечер ;)) Какво съвпадение :))
ladyfrost
ladyfrost преди 19 години и 8 месеца
Мислиш ли, че е случайно?! Хихи!
acecoke
acecoke преди 19 години и 8 месеца
Знае ли човек...
svetlina
svetlina преди 19 години и 8 месеца
Тъй като ги забравяваш тия коментари аз да си го кажа както си знам:
мамка му и прасе, ти защо забравяш, че след понеделник идва вторник!!!
И ако щеш вярвай, той започва с изгрев!
Срядата също!
НЕ ИСКАМ ПОВЕЧЕ ТАКИВА НЕЩА ОТ ТЕБ!
А и след това идва ретро парти, а вие с Ракуунчо нали обещахте да ме водите?!
Не бъди лоша... към и със себе си!
Не заслужавам да се тръшкаш. Защото (трябва ли да напомням?) и мен ме боли заедно с теб!!!
By veselin , 18 January 2006

Ей, в тая Германия от колко време съм пак.... 10 дни. Не ги усетих. Така се сляха всичките, че си се изнизват един по един и ей така ще си мине и таз година. Монотонно. Дето Гаргичка беше писала някъде, че като ти се сливат така дните и после като искаш да си спомниш нещо и да кажеш на някого какво си правил и няма какво да му кажеш. Баш така си е.

То не е готвене, не е миене на чинии, не е учене, не е ходене на работа... И като искаш да разпуснеш - няма как. Освен - виртуално дето си се забавляваме тук. Иначе - ужас. И хората са едни ангажирани - всеки се е свил в черупката си и място за забавление - рядко се намира.

И днес ме зове тежката ми съдба да седна пред учебниците и да уча матрици, детермионанти, и ей такива неща. После ще легна, и хоп - утре на работа. Еми това нормално ежедневие на 20 годишен човек ли е, питам?

Ще взема да си събера малко пари и лятото пак ще си дойда за 1 седмица да изпусна парата. Няма как иначе. То има, ама не е за препоръчване :)

Съжалявам, че така ви обсипах с настроението си, ама днес сте ми изкупителната жертва. Ако на вас не се оплача, на кого? То, не че съм се оплаквал досега де, но ще гледам да не ми става навик :) Още веднъж - простете ми :)

 

Legacy hit count
714
Legacy blog alias
4166
Legacy friendly alias
Скука-и-монотонност
Ежедневие
Размисли
Приятели
Невчесани мисли
Нещата от живота

Comments22

acecoke
acecoke преди 20 години и 3 месеца
Хей, Фезо, ако искаш да разпуснеш с някой, винаги можем да пием ракия по кю-то или по Скайп :)) Предлагам ти да си вземем камери и така ще стане още по-пълоно удоволствието. Дръж се, приятел. Ей сега идва лятото и пак ще почнат купоните :)
veselin
veselin преди 20 години и 3 месеца

Хехе! Идеята с камерите е добра. Истината е, че имам да уча, и то доста. Трябва да наваксвам, защото ми идват изпитите, а последният семестър не съм ходил на лекции.(за да си изкарам пари за прибирането ми за коледа, тъй като повече от година не се бях прибирал). Затова се получава така, че всяко нещо, което правя извън ученето (а аз доста се разсейвам) ми действа както разпускащо, така и притискащо, като се сетя колко много неща мога да свърша, вместо даденото нещо. Ей такива неща. Сядам да чета по математика, защото наистина ме изяжда времето.

Благодаря ти за отзивчивостта. Аз викам по скайп да пием не ракия, а бира. И, да си направим пак конферентна бирена вечер, когато ще се включим повече хора и ще се съберем виртуално. Много ще е яко.

Трябва да се пусне една отделна публикация за това. :)

Teri
Teri преди 20 години и 3 месеца

Това е ежедневието на модерният млад човек. Всъщност, има и друго ежедневие на други млади хора, което лично на мен не ми харесва....

За да убиеш монотонността на дните, намирай си интересни занимания, пък било то и мисловни. Лично аз на ден се вълнувам от много неща, компютърни, емоционални, мечтая... Тези неща оцветяват дните ми :)

Ще те чакаме с нетърпение да дойдеш пак тук :)  

Arlina
Arlina преди 20 години и 3 месеца
Веско, нормално ежедневие е това, няма как да купонясваш непрекъснато, ще ти омръзне, вЕрвай ми:) сесията е два пъти годишно, минава, бъди здрав!
veselin
veselin преди 20 години и 3 месеца

:) вЕрвам ви! То, поне, после, като ти се случи нещо хубаво и можеш да го оцениш. А иначе, ако дните се сливат по друг, претъпкан с емоции начин се пресищаш понякога и се чувстваш задръстен. Абе, и едната, и другата крайност не са много хубави. Златната среда е най-добре! :)

Esy
Esy преди 20 години и 3 месеца

Веско,
незнам дали това много ще те успокои, но това е съдбата на много българи в чужбина.Аз също се чувствам така и си задавам същия въпрос.
Но горе главата след изпипитие ще разпуснеш.
Това с вируотното напиване много ми хареса.
Ей сега ще пусна една публикация с едно математическо доказателство (нали пишеш, че учиш по математика, та се сетих за това). Дано да ти се стори забавно.

 

veselin
veselin преди 20 години и 3 месеца

Ами, айде тогава, в петък, или събота вечер да си направим конференция по скайп (май максимум е за 4ри души). Може да си направим и 2,или 3 ако сме повече хора и да се сменяме от една към друга. Условието ще е всеки да се е запасил с бира (или алкохол по избор :))

А, Силве, какъв е този нов аватар? Нищо не мога да различа. Май е някаква абстрактност :)

Esy
Esy преди 20 години и 3 месеца

Това всъщност е една котка, която е легнала и е с кърпа на главата, а една друга котка я масажира.

 

veselin
veselin преди 20 години и 3 месеца

Много трудно се вижда, но си е баш така.Хубава снимчица! 

Хитра си ти, хитра! Като стадо вълци с електрожени :)

:)))))))

Esy
Esy преди 20 години и 3 месеца
Ами, трябва да се пробвам да си оправя skype-a. Нещо се прецака и не иска да работи. Преинсталирвала съм го 1000 пъти и не иска, и не иска да тръгне. Иначе за петък съм навита. Събота съм на party у сестра ми, така че не мога
Esy
Esy преди 20 години и 3 месеца
Аз май се отказах да пускам тази публикация. Малко грубичка ми се стува. Ако искаш мога да ти я пратя в личният бглог.
acecoke
acecoke преди 20 години и 3 месеца
Ееее! Не е честно! Тъкмо започнах да преговарям по математика :)
Janichka
Janichka преди 20 години и 3 месеца
Хора, дайте верно в петък да си направим едно скайпче :) Лошото е ограничението от 4 човека само  :((( Иначе би било един прекасен завършек на седмицата. И ще бъде надявам се!Cool
Esy
Esy преди 20 години и 3 месеца
Ace, ей сега ще ти го пусна и на теб. Знам, че си преговарял цяла нощ по математика и сега трябва да затвърдиш знанията :-)
acecoke
acecoke преди 20 години и 3 месеца
О, много благодаря! А къде ще го получа?
Esy
Esy преди 20 години и 3 месеца
Ами, и аз това се чудех. Преди имаше функция да изпратиш лично съобщение на някой, ама сега не я виждам. Не исках да го публикувам, за да не се засегне една част от човечеството. Но хайде, ще го пусна тук, пък може после да го изтрия. Надявам се да не го прочетет много хора.
acecoke
acecoke преди 20 години и 3 месеца
Хммм, ще се позанимая с тези уравнения :)) Ако ги изследваме, както се изследват функции, може да се получат интересни графики :)
veselin
veselin преди 20 години и 3 месеца

Хехехе! Много интересно е доказано! :)

А, Силве, тоз аватар ме стресира. На първия най - много ти се радвах :)

Janichka
Janichka преди 20 години и 3 месеца
Еsy, и аз най-много ти се кефя на първия аватар, така да знаеш :)
Esy
Esy преди 20 години и 3 месеца
Какво? Не харесвате Айнщайн (и езикът му)? :-) Добре! Ей сега ще го сменя. Явно нещо съм полудяла :-)))
veselin
veselin преди 20 години и 3 месеца

А такаааа! Това си е нашeто усмихнато Силве, а не изплезилият се Айнщайн! Виж, Силве, колко си готина, а ще си слагаш някакъв... физик за аватар?! Бива ли такива работи?!

Esy
Esy преди 20 години и 3 месеца

Ех, как ме разсмя и се почуствах много поласкана.
Сега сядам да чета, че днес нищо не съм чела и ще се потормозя пак със skype. ще докладвам дали съм успяла.

By ladyfrost , 11 January 2006

Почна се...

От една седмица се пробвам уча за изпити и вече ми е супер досадно!  Ако ви кажа, че от една седмица не съм мърдала от вънвратата сигурно няма да ми повярвате (не се брои ходенето до магазина и подобни)! Имам чувството, че съм заспала зимен сън и ме преследват ужасни кошмари ("ИЗПИТИ!!! ИЗПИТИ!!! ИЗПИТИ!!!"). Да можех и да се събидя чак на 24-ти Февруари, когато изпитите ми ще са само лош спомен...

Покрай сесиите никак не ми е забавно студенстването! Cry

Инъче си вегитирам порядъчо. Не ми се случва абсолютно нищ. По ТВ-то само повртарят едни и същи филми, няма нито един интересен сериал, изчетох всички интересни книги из къщи... С една дума... СКУКА!!! 

Искам вече да си се прибера в Шумен, ама прибера ли се там, мога просто да забравя да уча. Аз сега едва се удържам да стоя далече от компютри, телевизори и всякаква подобна техника...

Липсвате ми бе хора, ама нямам избор! Трябва да се справя успешно с тия келяви изпити... 

Legacy hit count
765
Legacy blog alias
4069
Legacy friendly alias
Зазимих-се
Ежедневие

Comments3

acecoke
acecoke преди 20 години и 4 месеца
Ехей! И ти ни липсваш. Отскачай по честичко до залата с компютрите и няма да мислиш за изпитите Laughing Пък те ще си минат по един или друг начин Tongue out
Janichka
Janichka преди 20 години и 4 месеца
Ефрусинке, стискаме ти палци и се надяваме да ти е по-леко и да не ти идва нанагорно :) С Теб сме. Ще пием по няколко за теб, аз поне една водка, Тери - поне няколко бири :)
momo
momo преди 20 години и 4 месеца
Ох, сесията, много я мразя тая сесия!.. Първо си викам 'да минат заверките и ще ми е добре', ама като минат нищо подобно. Прави ми се всичко друго, само не ми се учи. А като погледна календара лошо ми става. Искам да заспя и да се събудя през март :)
By Orlinator , 29 December 2005
...
Legacy hit count
611
Legacy blog alias
3881
Legacy friendly alias
----2663B7C76B9941D8B7019DCA0CE4FC66
Невчесани мисли

Comments3

Orlinator
Orlinator преди 20 години и 4 месеца
Абе, само да питам - някой ми редактира постовете ли или аз, обладан от параноята си, съм забравил, че снощи не съм разделил параграфите?
Teri
Teri преди 20 години и 4 месеца
Никой не ти пипа постингите. Аз мислих, че ти не си оставил параграфи? Може и да е някакъв бъг :(
Orlinator
Orlinator преди 20 години и 4 месеца
Не знам, сигурен съм, че снощи сложих тагове за параграфи, а днес ме посрещнаха скобки в същите тагове (
). Също така си имаше и border=0 в тага за картинката. Карай, ще го преживея. А, да, другото, което ме озадачава е, че в момента мога да си гласувам за поста, което май не е предвидено по принцип.