BgLOG.net
By arebemagare , 1 November 2022

„Жените не съзнават, че живеят затворени в рамките на майчиното потомство.“ Думите са на Даниел Фломенбом, известен парижки гинеколог, повлиян от трансгенерационната психоанализа, която както знаем е базирана на тезата за наследството на предците. Оказва се, че човек може да изпитва страх от гладна смърт, от заточение, от пленничество, от масов разстрел, а реално да обитава спокойни времена и житейските му обстоятелства да са подредени до степен на хармония. Защото (и) травмите се унаследяват. Така например поколения след оцелелите от Втората световна война имат натрапчиви усещания за предстояща бомбардировка, за арести, за депортация, за изтребване. Ако унаследените от предците травми не бъдат преработени, те блокират психическото развитие на наследниците. Именно този аспект на приемственост в болката изследва Бруно Клавие в книгата си „Семейните фантоми“.

Семейните фантоми са повторения в родословното дърво, проявяват се под формата на необичайни поведения или симптоми. Индивидуалното страдание е само проекция през поколенията. Личната болка се преплита с динамиката на общностите. До подобни заключения Клавие достига чрез дългогодишната си практика. Стотиците сеанси с пациенти дават тласък да напише книгата за семейните фантоми и в действителност съдържанието на изследването изобилства от казуси и пътища за разрешаването им. Прилича на ребус тази книга, на всеки въпрос идва отговор, стига да знаеш кого да попиташ.

"Вече бях обърнал внимание, че жените с повтарящи се по-скоро нещастни връзки с мъже, които имат еднакви лични имена, една и съща професия или друга обща черта, с изненада откриват, че тяхната майка навремето е била влюбена в човек, притежаващ същата особеност. Преди да го научат, те напразно търсят любовта, стремейки се несъзнателно да излекуват скритата сантиментална и често неосъзната рана, нанесена на майката."

Авторът обяснява как се изясняват психоаналитичните аспекти на едно родословно дърво – трябва да се установи какво е било ранното детство на нашите предци, последващия едипов период и как те влияят на поколенията. В хода на изследванията Бруно Клавие става свидетел на повторения при женското потомство на афективни и релационни схеми, при които дъщери, внучки и правнучки, подобно на матрьошки, се влюбват по един и същи начин. Всеки анализиран пациент е паразитен приемник и се чувства като омагьосан от повторенията в биографиите, и в този смисъл книгата „Семейните фантоми“ е опит да оневиним себе си заради нещастията, които ни се случват. Да се научим да преработваме болезнените травми, за да освободим себе си от фантомите и фантомите от баналността да се случват по един и същи начин, макар и на различни хора.

Клавие отделя специално внимание и на мъжете, описвайки трансгенерационния произход на донжуанството. С трансгенерационния подход авторът изяснява и причините за кръвосмешение, аборт, аутизъм.

"При изучаването и онагледяването на родословното дърво имената, датите на раждане, бракосъчетания, смърт и травми на предците са следи от тези сътресения, способни да предизвикат поколения след това същински „цунами“ в семейството. Разкриването на повторенията по родословната верига позволява да се премине от днешния симптом до вчерашния му източник, понякога през пет, шест и дори седем предишни поколения. Често това става с цената на изследователска работа, която да позволи на потомъка най-сетне да метаболизира утаечната емоция, която паразитира в него, без да принадлежи към онова, което самият той е преживял."

Със семейните фантоми Бруно Клавие обяснява и наличието на фобии. В основата на всяка фобия, твърди авторът, има тайна или травма, преживяна от предходно поколение. Най-уязвима група са децата, защото те могат да бъдат обсебени от незавършени и останали в тайна събития, свързани с миналото на техните предци.

Като лекарство срещу всеки семеен фантом Клавие посочва думите. Защото думите лекуват, защото разговорите изясняват, защото общуването свързва. И защото неизказаното се повтаря: задържаната емоция е формулата на всяка травма.

Книгата е с изключителен принос към теорията и клиничната област на психотерапията. Организирана е в четири тематични части, написана е на популярен език. Подпомага развиването на особена чувствителност към социалния и историческия контекст.


Източник: www.goodreads.com/review...


Вижте също и видеото, както и още за книгите на Даниел Фломенбом :

(Първата книга съдържа и важна историческа вметка под формата на послеслов от д-р Гергана Попова, преподавателка по философия в ЮЗУ спрямo еволюцията на ситуацията и правата на жените в България...)

Legacy hit count
1401
Legacy blog alias
81486
Legacy friendly alias
Семейните-фантоми-и-непреработени-травми-6D8C8D4EC30C4E0880EE5758ED8E76A7
Любов
Нещата от живота
Семейство
Човекът и обществото
Самостоятелна работа
Философия
Психология и логика
Взаимоотношения

Comments

By aragorn , 11 March 2021
Можете да отговорите само с Да или Не, или да кажете подробно защо Да и защо Не.
Legacy hit count
2532
Legacy blog alias
81223
Legacy friendly alias
Ще-се-ваксинирате-ли-
Нещата от живота
България
Психология и логика

Comments1

Teri
Teri преди 5 години и 1 месец
Здравей, друже!
Смятам да го направя. Това най-малкото ще ми даде спокойствие, а на второ място може да се превърне в прозорец за връщане на нормалността и най-вече пътуванията извън България, които вече страшно много ми липсват.
Поздрави!
By zosororo2 , 29 March 2012
http://www.youtube.com/watch?v=zDZFcDGpL4U

Понеже за пръв път пускам линк не знам как да го вградя да се вижда. Моля, някой с повече опит да помогне.;)

Приятно гледане!

Legacy hit count
640
Legacy blog alias
70895
Legacy friendly alias
Нещо-интересно-относно-образованието
Ежедневие
Компютри
Интересни линкове
Интернет
Новини
България
Училище
Разни
1-ви клас
Работа с родители
2-ри клас
3-ти клас
4-ти клас
Новото образование
Възпитание
Новото образование.
Образованието по света
Философия
Психология и логика
Гражданско образование
Взаимоотношения
Подготовка за училище

Comments

By smal_girl , 28 October 2011
Децата научават онова, което са изпитали

Ако децата получават несправедливи упреци,
те се научават да презират.
Ако децата са заобиколени с враждебност,
те се научават да се бият.
Ако децата растат в страх,
те се научават да се тревожат.
Ако изпитвате към децата съжаление,
те се научават да се самосъжаляват.
Ако към децата се отнасяте с присмех,
те се научават да се срамуват.
Ако децата се измъчват от ревност,
те научават какво е завист.
Ако децата живеят с чувство за срам,
те се научават да се чувстват виновни.
Ако проявявате към децата толерантност,
те се научават да бъдат търпеливи.
Ако вдъхвате на децата кураж,
те се научават да бъдат уверени.
Ако децата получават похвала,
те научават какво е благодарност.
Ако децата срещат одобрение,
те се научават да харесват себе си.
Ако се отнасяте към децата с благосклонност,
те се научават да търсят любовта в света.
Ако децата получават признание,
те се научават да следват целта си.
Ако обграждате децата с разбиране,
те се научават да бъдат щедри.
Ако децата живеят сред честност и почтеност,
те научават какво е истина и справедливост.
Ако децата живеят в сигурност,
те се научават да вярват в себе си и в хората.
Ако децата опознаят приятелството,
те научават, че светът е хубаво място за живеене.
Ако децата живеят в спокойствие,
те постигат хармония на духа.

Как живеят вашите деца?

Дороти А. Нолт
Из "Пилешка супа за душата"
Legacy hit count
548
Legacy blog alias
46744
Legacy friendly alias
Децата-научават-онова--което-са-изпитали
Семейство
Работа с родители
Възпитание
Психология и логика
Взаимоотношения

Comments3

VenkaKirova
VenkaKirova преди 14 години и 6 месеца
Хм, да. Всичко, което идва от сърцето, влиза в сърцето.
goldie
goldie преди 14 години и 6 месеца
Знаех си, че пилешката супа има нещо общо с приятната страна от живота, затова днес ще сготвя една супичка за разнообразие.:)
smal_girl
smal_girl преди 14 години и 6 месеца
Много харесвам историите от тази книга. Имат дълбок смисъл и повечето от тях могат да разплачат един истински чувствителен човек. :) Дано супиучката да стане вкусна. Аз по принцип не обичам супа. :D :D :D 
By EkspertenKolektivZ , 12 September 2011

Източник, платформа "Направи си онлайн списание"
 

Изследването касае най-яростните критици на Бойко Борисов от мъжки пол.

(Придържаме се към ангажимента да публикуваме изводи от изследвания и анализи, правени от сериозни учени, които не искат да бъдат свързвани обвинения в политическо обслужване или със спорни за обществото резултати.)

Оказва се, че повечето от тях мразят Бойко като бивше гадже! Интересно е, че повечето, които се вълнуват силно от това да бъдат жлъчни с премиера, всъщност нямат тънко разбиране на неговите позиции, нито желание да вникнат в тях. 

 

Преобладаващото мнозинство от критиците продължават с нетърпимостта си, дори когато нямат особени несъгласия с идеите му, с което доказват, че неприязънта им има съвсем друг характер, много по-дълбок източник.

 

В изследването омразата им към него е определена като вербална агресия към бивш интимен партньор, поради това, че повечето смятат, че познават Бойко твърде добре, познават го сякаш отблизо и той им е “напълно ясен”. Нещо повече чувствата им към него са определено амбивалентни: респект, познаване на магнетизма, но и страх, силно желание за мъст. Дразнението от това да слушаш смели, самонадеяни приказки на определени от теб като надменни хора доказва неумението да се концентрираш върху темата, аргументите, защото не можеш да се отърсиш от физическото си отношение към това въздействие и неговия автор. Фиксираш се върху несъзнателния страх, че си в подчертано подчинено отношение спрямо магнетичната фигура, която трябва да бъде наказана заради това. Такива хора не могат да се фокусират върху крайния резултат от делата, смисъла на речите на дразнителя.

 

Такива хора имат бунт и срещу спомена си за преживявания в подчинено, очаровано положение и искат да се бунтуват, но не и в реалната ситуация, когато са в такова положение. За тях най-добре е да се критикува далеч и зад гърба на “бившето гадже”. В случая с политиката и Бойко Борисов за този психологически тип това е необходимостта да се сипят критики срещу този, който символизира тези отношения. На Борисов явно лесно му се получава да символизира този образ.

 

Жените имат шанс за по-естествено, необременено отношение към Б.Б., макар че и при тях понякога се задейства този заместен бунт срещу доминацията и свързаните с него лоши лични спомени. В изследването се говори предимно за мъжете, защото при тях като чели по-често се включва скритото “знам ги аз такива мъже- ще ги разоблича до край”. На този етап те търсят аргументи за такова разобличаване и най-лесно използваните са самоувереността на Б. Борисов, наричана “самохвалство” и неговата упоритост съчетана с директни, непреднамерени отношения, наричани от тях “глупост”. Речта на откровеността и директността не се харесва, когато не излиза от самите нас. При нас тя е тънък психологизъм, при другите е просташки инстинкт на произхода. Гоненето докрай на основния въпрос (често използван от Борисов инструмент) също не се харесва, когато идва от външен на нас човек- на този метод имаме право само самите ние.

 

Крайният ни извод е (с него ще разберете защо академична фигура не би се ангажирала да изкаже това), че са малко нормалните мъже, които имат абсолютни противоречия с Б.Б. Това ни напомня, че е нормално да си съгласен с някого, когато е прав, при положение, че си нормален мъж.

Като такъв, не ти идват мисли, че ако се съгласяваш с доминантен мъж и му симпатизираш ти се самоунижаваш и проиграваш почти сексуална подчиненост спрямо него. Точно обратното, в сексуална поза спрямо Б.Б. се поставят тъкмо тези мъже, които имат постоянна невротична енергия да го разобличават, да му се противят.

                                                                                                   Отново повтаряме: Бойко не ви е бивше гадже, той не ви налюбва, когато се съгласявате с него, уважаеми мъжлета!                                                                                             

Legacy hit count
888
Legacy blog alias
46155
Legacy friendly alias
Гневиш-ли-се-на-Бойко-Б----определя-какъв-мъж-си
Политика
Психология и логика

Comments8

SlynceLuna
SlynceLuna преди 14 години и 7 месеца
Как може да си тормозите мозъците с политика бе хора. На този свят има толкова хубави други неща, защо бе хора си вкарвате в главата политика. Баси, никога няма да прочета такъв постинг.
StrashnaAgencia
StrashnaAgencia преди 14 години и 7 месеца
Ами, явно има хора, които се тревожат по въпроса и ако не се тревожим ще сме от един друг свят. дай да станем всички будисти, за да се пазим от неприятната реалност. Не е ли по-добре да я променяме, а не да се пазим само заливайки се само с най-приятните, по класическите разбирания, усещания. Може и да не се затлачваш от политиката, може и да си щастлив и да си активен политически. Който не го може трябва да казва " Братче, кажи как го правиш", а не "Не се прави така"!
SlynceLuna
SlynceLuna преди 14 години и 7 месеца
Какво да ти кажа ако питаш мен.Питай и ще ти бъде отговорено.
 В коментара казах, че политически постинги не чета. Мисълта  ми е насочена  към по -приятни светове.  Джон Ленън го е казал - правете любов.......:)
StrashnaAgencia
StrashnaAgencia преди 14 години и 7 месеца
Е, ние как се разбрахме, както казват малките "Не е истина"! но щом правим нещата за повече щастие, значи всичко е ОК :)
ElaGeorgieva1
ElaGeorgieva1 преди 14 години и 7 месеца
нещо за жените и ББ нема ли? ощетена съ почуствах
EkspertenKolektivZ
EkspertenKolektivZ преди 14 години и 7 месеца
Хахаха, искрено ме разсмя. Наистина трябва да включим и жените, там са не по-малко интересни отношенията, но може би малко по явни и затова не се нуждаят от много разкрития! :)
pestizid
pestizid преди 14 години и 7 месеца
За дамите може един пост с участието на Меглена Кунева например, :))
RamboSilek
RamboSilek преди 14 години и 7 месеца
Wow, написаното е направо страхотно. Но имам чувството че му липсва нещо. Струва ми се някак непълно. Липсва му химн, който да показва блясъка и величието на този човек в пълния му блясък! Като основа за него може да послужи малко поезия, посветена на същия този господин:

„Премиер, избран от народа”:

О, достолепни Генерале, поведи ни!
Ний вярваме във твоя свят обет!
От враговете – Де Пе Се /ДПС/ пази ни!
Проправяй бъдния ни път напред,
За да застане нашата България
Във Европейския съюз със чест,
Да заблести като небесна лъчезария
Да я приветстват всички! Светла вест!
Премъдри Господи Иисусе, благослови Ти Генерала и България!

А има подходящ текст и за хората, които не са негови фенове:

Любими генерале, как спокойно
заспиваме, над нас когато бдиш.
Вървим след теб - дружина стройна,
а ти в небето пак блестиш.
Бюджетът ни в ръцете ти е като в каса.
Недостижим, стабилен и корав.
Ний още си лазим пияни под масата.
А ти дори под нея ходиш прав.
Зад твоя гръб побират се в редица
осемте милиона верни чеда.
(Отворих касата. Във нея - пица.
Решил си и световния проблем с глада!)
Кажи, генерале, да търсим ли още
тунела и светлото в него, кажи?
Или да потънем в очите ти нощем
и да погледнем през твойте уши?
Така отминава световната слава -
каквото било е, не ще бъде пак.
И Бойко изгрява, и Бойко изгрява!
(А министерството на здравето предупреждава-
от твърде много слънце ще хванете рак!)

 


 


By peacedream , 23 April 2011

ВМРО - Свидетели на Йехова: Трябва ли ВМРО да бъде забранена за всяване на религиозна омраза?

По случая се води досъдебно производство по член 164 ал. 2 от Наказателния кодекс - за престъпление срещу вероизповеданията. Труд допълва, че ˝от Свидетели на Йехова вече се води дело срещу ВМРО - за всички изказвания срещу тях. Решение вече е излязло в полза на Йеховистите.˝ Сега пред Върховния Съд ще се приложат и матеряли от последните събития в Бургас. Прочети

Мутри и лумпени от ВМРО нападнаха молитвения дом на "Свидетели на Йехова" в БургасВъзпитание на децата: Образование на СърцетоЧудо: Небесна светлина изпълни стаятаЛЮБОВ И СЕМЕЙСТВОЕвропейският съд осъди България за нарушаване на правото на религиозна свобода
Legacy hit count
1081
Legacy blog alias
44937
Legacy friendly alias
ВМРО---Свидетели-на-Йехова--Трябва-ли-ВМРО-да-бъде-забранена-за-всяване-на-религиозна-омраза--C6EF8010F3D34CB99C73F81FF92EDADA
Любов
Интересни линкове
Политика
Невчесани мисли
Нещата от живота
Новини
Човекът и обществото
Възпитание
Предлагам...
Образованието по света
История и цивилизация
Религии
Философия
Психология и логика
Взаимоотношения

Comments30

chopar
chopar преди 15 години
Да бъде.
Kopriva
Kopriva преди 15 години
Трябва!
Terkoto
Terkoto преди 15 години
Аз съм Свидетел на Йехова от 12 години. Досега не съм видял нито един доказан случай на самоубийство, провокиран или извършен от Свидетел на Йехова. Ако това беше истина, нямаше да остана в тази организация! Ако заете нещо конкретно, пишете ми. КРЪВОПРЕЛИВАНЕ: Да, Свидетелите на Йехова не приемат тази мед. процедура. За това има 2 причини и нито една от тях не е, че искаме да умираме. Първата причина е Деания на апостолите 15:20, 29, Левит 17:11-14 и много други библейски стихове. Второ, съвремената медицина доказва, че кръвопреливането крие много рискове за пациента, както по време на операцията, така и постоперативно. Същевременно съществуват множество достъпни алтернативи за лечение на пациенти, дори с остра кръвозагуба. Ако искате повече информация относно това, мога да ви дам. ДАРЯВАНЕ НА ОРГАНИ: Свидетелите на Йехова не забраняват даряването на органи! ДЪРЖАВНИ СИМВОЛИ: Свидетелите на Йехова уважават държавата, в която живеят, нейните символи и това, което те символизират. Има обаче разлика между уважение и поклонение. Слушането на нац. химн с ръка на сърце, заклеване във вярност пред нац. знаме не е просто проява на уважение, а поклонение пред тези символи. Това е национализъм и вид идолопоклонство. Исус Христос е оставил хубав пример на ненамеса в политиката и поклонение пред нац. символи. Моля, виж Псалми 2:2, Евангелие според Йоан 6:15; Изход 20:4; Даниил 3 глава; Послание на Павел към Римляните, 13 глава. Уважение е едно, а ПОКЛОНЕНИЕ е съвсем друго!!!Ако Исус беше на земята днес кой химн щеше да слуша със ръка на сърце, или кое нац. знаме щеше да целува или да му се кълне във вярност? Или в коя войска щеше да служи? Имате ли други въпроси, на които бихте искали един Свидетел на Йехова да ви отговори? а_а@mail.bg И да не си мислите, че сега се опитвам да ви промия мозъка! Усмивка Просто споделяме мислите си, вие своите, а аз моите. Ако обаче нещо, от това, което казвам ви кара да се замислите, това не е защото хитро успявам да промия мозъка ви,... а защото започвате да виждате как реално стоят нещата. Свидетелите на Йехова са добри хора, добронамерени съседи и съграждани. Не ви искаме имотите, нито децата! Искаме само да ни дадете възможност да ви покажем кои сме... Ако и след това мислите, че сме опасни...добре, мразете ни. Ние обаче ви обичаме! Това е, приятели. Наско
VencislavCholakov
VencislavCholakov преди 15 години
Знаете ли нещо за тези "свидетели", това е сложна схема за промиване на мозъци, и присвояване на имущество и пари. Според тези пазванти, всеки член на тяхната организация може да изкупи греховете си по два начина- или като дари всичките си материални блага, или като пролее кръвта си. На какво прилича това? Луди ли сте?
Kopriva
Kopriva преди 15 години
 И трябва да бъдат бити? Ако е истина, че "свидетелите" привличат лабилни младежи, то ВМРО привлича агресивни.С какво тогава са по-различни? От видеото ясно се вижда, че са събрани момчета, които биха тръгнали след всеки, който им обещае бой!Аз съм против подобно насилие и саморазправа.Към"свидетели",гадатели, ясновидци, цигани, малцинства ли трябва да бъде насочен гневът?
Arlina
Arlina преди 15 години
за другите не знам, но аз съм:) та, да предположим, че има държава, има съдебна независима система - тя е тази, която се произнася, кой-на кого-дали-изобщо-и как-промива-нечии-мозъци. не е работа на политическа партия да се занимава с лични разправи с каквито и да е било религиозни привържаници. пак да повторя, аз съм луда:)
и още нещо, а Вие знаете ли, че ВМРО са били така да се каже група за силово реагиране, от самото си създаване, или по-скоро в едни периоди от тяхното съществуване, модерно казано терористи, знам, че днешните не са такива и все пак, точно ВМРО ли са тези, които не промиват мозъци, че аз нещо не разбрах :) и по принцип мога да приема боя, но когато са почти равностойни противници, някак ми е твърде глупаво да се съгласявам, че едни бабаити/може не всички да са такива, разбира се/ тръгват срещу други някакви индивиди, които очевадно не са им в категорията, някак не е спортменско и е откровено комплексарско.
VencislavCholakov
VencislavCholakov преди 15 години

Коприна; след като законите в милата Родина не позволяват и с пръст да ги пипнеш, как според теб хората от Бургас-знаещи,че вътре са техни близки и приятели, които са склонни да се самонаранят, та как биха могли да гиспасят?

Не се заблуждавайте по миловидните им невинни физиономии. Сега ако  отворите сайта на Йехова, няма да срещнете тези неща, които по-горе споменах, което е естествено нали?!

Питам, коя агресия е по страшна- явната или прикритата и подмолна(и "зъконо-съобразна"). Защо тези сектанти се крият като мишки в невзрачни згради? Защо не излязат и смело изложат своите несъгласия с православието?!

Отговорете си, и ако искате споделете вашите отговори и с мен. Благодаря.

VencislavCholakov
VencislavCholakov преди 15 години

А, и да питам, дали знаеш колко са Йеховите в Германия?

 

VencislavCholakov
VencislavCholakov преди 15 години
"В неделя вечерта членове на ВМРО и фенове на двата бургаски футболни клуба се събраха пред молитвения дом да поднесат цветя „за загиналите от отказа от лекарства и кръвопреливане".
DianaIlieva
DianaIlieva преди 15 години
Това е много интересно мнение. Всеки нормален (здрав психически) възрастен индивид има СВОБОДАТА да избере религия и никой бургаски (или марсиански) бабаит няма ПРАВОТО да оспорва тази свобода. Същото се отнася за лекарствата, кръвопреливането, донорството, самонараняването, летенето, ходенето пеша, алпинизма, бокса и пр. действия и бездействия. Разбира се, всички бабаити по света ( и на Марс) имат СВОБОДАТА да не се съгласят с вярванията на другите и да поднасят цветя където им хрумне. Факта, че не принадлежат към православната (или будистката) вяра ясно говори, че тези хора явно имат някакво несъгласие - каквото и да е то. Може просто да не им понася миризмата на тамян, какво значение има? Защо трябва да обясняват несъгласието си? И какво имате предвид с "невзрачни сгради"? Какви сгради трябват, за да могат да си се молят по начина, по който искат и на когото искат?

ВМРО претендира да е политическа партия (чл. 1 от устава на съответната). В такъв случай адекватното действие не е физическа саморазправа, а действия за законови промени. Иначе от политическа партия се преминава към улична банда, което е леко регресивно състояние, според мен. Естествено, имате свободата да сте несъгласен, не бих ви треснала с бухалка за несъгласието ви :).


Kopriva
Kopriva преди 15 години
Намерих някаква справка от август 2010г., в която се посочва,че в Света "свидетелите" са около 7,2 милиона.Нямам време в момента, но ако се поровя сигурно ще намеря и справка, колко са в Германия.Според мен са страшно много, но може и да се дължи на мисионерската им дейност да звънят по домове, да раздават брошури в паркове и по улици, да пропагандират....В Германия са доста силни, водят дела, настояват, отказват....но за побой над тях или особено негативно отношение (освен досада от напористите им проповеди)не съм чула....
VencislavCholakov
VencislavCholakov преди 15 години

кръвопреливането, донорството, самонараняването, летенето, ходенето пеша, алпинизма, бокса и пр. действия и бездействия

Как може да ги слагаш под 1 знаменател?!?!

За каква свобода ми дърдорите госпожо/ице, на фона на "загиналите поради отказа от лекарства и кръвопреливане?!?! В ред ли сте въобще?

DianaIlieva
DianaIlieva преди 15 години
А къде предлагате да ги сложа, господине? Ако аз искам да откажа да приема антибиотик, кръвопреливане или донорски орган, кой господ може да ме спре?  Ако човекът не осъзнае сам необходимостта от дадени действия, как си представяте да му ги налагате и той да се чувства прекрасно? Къде във вашия фон се вписват заразените от хепатит В или С и СПИН поради лекарска немарливост? Категоричните позиции изискват малко по- сериозна подплата от чисто емоционалното "ама те трябва", което така разпалено размахвате. Явно сте умен човек, предлагам да помислите пак. А на въпросът "в ред ли съм въобще", не се наемам да отговарям.

 


DianaIlieva
DianaIlieva преди 15 години
И, за сведение, не виждам разликата между т.нар. спорт бокс и съществителното "самонараняване". Същото се отнася за още няколко спорта, които (естествено) имам правото да избера да практикувам. По- добре да не споменавам какво си мисля за карането на кола!
VencislavCholakov
VencislavCholakov преди 15 години

"А къде предлагате да ги сложа, господине? Ако аз искам да откажа да приема антибиотик, кръвопреливане или донорски орган, кой господ може да ме спре?  Ако човекът не осъзнае сам необходимостта от дадени действия, как си представяте да му ги налагате и той да се чувства прекрасно? Къде във вашия фон се вписват заразените от хепатит В или С и СПИН поради лекарска"

Уважаема, вие да не сте от "братството", или просто сте ... Ходенето пеша/Кръвопреливането кажете колко прилики и разлики виждате? Ако Аз избера да ходя пеша, а ти предпочетеш да не ти прелеят кръв, но аз ходя в парка и не ме блъсне кола, а ти загинеш геройски, какъв е извода?

DianaIlieva
DianaIlieva преди 15 години
Не, уважаеми, не принадлежа към никакви формални и неформални групировки и сдружения, просто съм смахната. Ако аз предпочитам да не ми прелеят кръв, ще бъда благодарна да ме оставите на собствените ми разбирания. От друга страна, цял живот живея с кръводарител, заразен от хепатит още 1985-та. Прогнозите са за цироза/рак на черния дроб, благодаря. Ако вие изберете да ходите пеша, това си е лично ваш проблем и не виждам какъв извод трябва да вадя. Ако загина геройски от кръвозагуба, това също би следвало да е мой проблем и не виждам защо някой трябва да си вади какъвто и да било извод. Единствения извод в случая е, че големите хора за това са големи, за да си вземат самички решенийцата за собствената си кожа (кръвозагуба/артрит и пр.)
VencislavCholakov
VencislavCholakov преди 15 години

Eто, Моят проблем-ходенето, Твоят проблем-кръвозагубата, а общият ни проблем, или няма такъв? Искрено съжалявам за партньора Ти(извини ме за обръщенията, но мразя помпозността).

Предлагаш ли всички да мрем от кръвозагуба действайки превантивно срещу лекарски грешки, или Аз не мога нещо да схвана?!        

Избягахме от темата. Кажи ми как трябва да се чувстват близките на човек, който по свободолюбив начин се присъединил към едноименната секта, за 1/2 години коренно се променил, и на края го изгубили? Да смятат че е отишъл в царството на Йехова?

DianaIlieva
DianaIlieva преди 15 години
Аз нямам проблем с кръвозагубата, няма никакво значение и това, което се случи със съпруга ми. Предлагам /много държа на това!/ всеки да има правото да избира и това му право да се уважава.Ако искам да умра от кръвозагуба (или от калиев цианид) абсолютно държа никой да не си въобразява, че може да ми наруши правото на избор. Този разговор вече е воден тук, преди 2-3 години пак бях на същото мнение, темата беше на Професор. 

Близките на човека да не би да се надяват, че като набият другарчетата му, той ще се шашне и ще се прибере??? Как трябва да се чувстват? Ами като хора, които са си позволили да загубят близък. Съгласна съм, кофти е. Това, което могат да направят, е да се опитат да увеличат контактите си с него, да говорят за минали положителни преживявания, за общи спомени и пр. Ако тези контакти на човека се ограничават, могат а се обърнат към полиция, да поискат съдействие, попечителство дори... Има милион начини, но никъде и никога "насила хубост" не е довела до положителен резултат. Ваденето на хора от секта е много (ама наистина много) трудно. Добре е да се помисли защо хората стигат до тази пътека, а не как да я заличим.

 


 


VencislavCholakov
VencislavCholakov преди 15 години

Напротив, трябва да се заличи всяка подобна организация на псевдорелигиозни мошеници, но не естествено с побоища(като не забравяме, че в момента няма друг начин, защото законът ги защитава), а с коренни промени в законодателдството и отстраняване на възможността такива отрепки да убиват и грабят народа ни!

По горе нещо не ме разбра, не казах че имаш проблеми с кръвозагубата, просто в предния ми пост дадох един пример, ти каза че евентуалната ти кончина си е твой проблем, с което не съм съгласен и ми е мъчно(разединени сме можеби нарочно). Това ли е свобода, всеки с проблемите си, всеки в сектата си...

Моите извинения, но ако това със съпруга ви няма никакво значение, защо изобщо го споменахте?!?!

По отношение на "близките на човека", след като, както казахме законите в тази държава защитават всякакви религии, и псевдорелигии, а бюрократичната машина със своята "бързина" е неефективен начин за справяне, немислимо е да говорим за Полицейска намеса.

"Хора които са си позволили да загубят близък", нима искаш да кажеш, че тези изчадия имат правото да вербуват и оплитат в религиознокорпоративните си мрежи всеки отчаян наш съгражданин?!?

Ти си болна жено и то сериозно, според мен човек който си представя демокрацията и свободата на избор по този начин (избор по какъв начин да умре) има сериозни ментални проблеми! Иди на психиатър!

Ако съм те обидил с нещо, извинявай!

                                    

VencislavCholakov
VencislavCholakov преди 15 години

Извини ме но по горе стана въпрос за поднесени цветя в чест на загинали, на което ти отговори- "имат правото да поднасят цветя където им  хрумне", все едно са ги поднесли на паметника на сулюман паша, който не бе издигнат на шипка(нищо чудно  да стане и това). Моля имай поне уважението към тези хора, като не ти идва друго на ум!

 

DianaIlieva
DianaIlieva преди 15 години
Младежо, кой ти е насадил думичката "псевдорелигия"?  "Религия" по определение може да бъде всяка система от възгледи и практики, свързана с божественото. Изобщо не ми е ясно как решаваш, че нещо е "псевдо"?

Приемам извиненията ти. Не споменах факта със съпруга ми за да ми съчувстваш и да го тълкуваш, а защото е факт неединичен, който трябва да се има предвид, когато се вземат решения и се обобщава "en gros".

Някак си реши, че аз съм човек, който иска да умре и употребява свободата и демокрацията за да избере как точно да го направи? В грешка си :)))). Нямам никакво желание в момента да умирам и изобщо не намирам връзката между свободата и демокрацията и правото на избор за каквото и да е. Дали ще говоря, мисля, слушам Свободна Европа или умирам - това са все неща, на които аз имам право. Надявам се няма да ти хрумне да го отречеш? Съответно имам и правото на живот, мълчание, слушане на Шопен и немислене. Или не?

Изобщо не може да ме обиди един гневен младеж, извинявай за снизходителността. И за много неща си прав - и за тромавата система, и за това, че моралните и етични норми се изместват, и за това, че си гневен. Не си прав единствено за липсата на толерантност. Аз не се славя като най- толерантния човек тук, но ти брутално се опитваш да обосновеш отнемането на правото на избор/ свободата на цивилизован, здрав психически, вероятно пълнолетен човек. Това е тирания, младежо. Недопустимо е. Извинявай за което.

Относно цветята - ми разбира се, че имат право да поднасят каквото и където им хрумне. На кого дължа уважение - на хора, които не съм познавала никога, които съзнателно са направили своя избор да прекратят съществуването си по причини, ясни само на тях? Ми не мисля. Шипка няма нищо общо. Всеки човек е достоен и в живота, и в смъртта си на някаква форма на уважение. Имам достатъчното уважение, бъди сигурен.

Относно близките - съветвам те да се обърнеш към психолог, има си методики за справяне с такива случаи. Единствено от близките зависи дали човекът ще се върне при тях, или ще се отдели съвсем. Начинът не е нито бой, нито забрана и явна конфронтация. С такива методи няма да успееш да повлияеш в желаната посока дори на 5- годишно дете. Щом се е стигнало до такава ситуация, помислете как да я разрешите с общи усилия (семейство, приятели, близки - колкото повече, толкова по- добре). Това е социално явление, значи от него има необходимост. Помисли върху това. Факт е, че аз нямам необходимост от никаква църква/молитвен храм или подобно нещо, но това не означава, че трябва да се боря за забрана на църквите/ молитвените храмове по света. 

 


DianaIlieva
DianaIlieva преди 15 години
Неусетно преминах на "ти", моля да ме извиниш за бързия преход, но наистина намирам смислено основание в твоя гняв, което не променя позицията ми, че прилагането на тирания е недопустимо.
VencislavCholakov
VencislavCholakov преди 15 години

""Относно цветята - ми разбира се, че имат право да поднасят каквото и където им хрумне. На кого дължа уважение - на хора, които не съм познавала никога, които съзнателно са направили своя избор да прекратят съществуването си по причини, ясни само на тях? Ми не мисля. Шипка няма нищо общо. Всеки човек е достоен и в живота, и в смъртта си на някаква форма на уважение. Имам достатъчното уважение, бъди сигурен"

Говорим за наши Братя и сестри-Българи, които мрът под влиянието на секта Крещя!!!

За какво право на избор ми говориш, за какво достойнство, Ти Българка ли си, човек ли си, или говедо?!

Моите уважения!

Arlina
Arlina преди 15 години
Radigost, изглежда просто отказвате да проумеете какво се опитват да Ви кажат:)))/за това нямате вина, всеки има право да бъде некомпетентен/да го кажа меко// и не се явявам като адвокат на Sluchaina, сигурна съм, че тя може подобаващо да Ви отговори, но бъдете така добър да промените тона на постовете си, имате пълно право да мислите всичко за всеки, във всевъзможни пейоративни смисли, обаче, да обиждате публично, нямате право. лично аз мисля, че можете на лични бележки да го правите, но това е субективно мнение, така че променете тона, макар и да не искате да водите дебат, спор или, както искате го наричайте, по правилата:) останете си със здраве!
DianaIlieva
DianaIlieva преди 15 години
Arlina , благодаря за подкрепата. Радвам се, че наминаваш :).

Ради, доста интересен вариант на уважение, благодаря :)). Да, българка съм, родена съм в България и какво от това? Щеше да е същото ако бях китайка. Става въпрос за човешки същества преди всичко, националността изобщо няма общо. Човешките същества имат свободна воля. Ти, младежо, не си божеството, което ще отърве човешките същества от техния погрешен (според теб) избор. Крещенето нито ме плаши, нито помага - особено в нета. Като не искаш познатите ти да "мрът под влиянието на секта", иди при тях, поговори с тях, разбери къде е проблемът и от какво се нуждаят, опитай се да помогнеш като човек. И направи това навреме, а не в последствие, когато нещата вече са тръгнали по другата пътека. Дай им това, от което имат нужда, ако можеш, и тогава избивай на патриотизъм, национализъм и пр. дивотии. Този пост съвсем се обърка, с извинение към автора му. Смятам, че беше достатъчно. Пак бих поговорила с теб, ако имаш нещо друго за дискутиране :).


VencislavCholakov
VencislavCholakov преди 15 години

Уважаеми дами, явно е, че колкото повече дискутираме, толкова повече позициите ни се разминават.

Приемам упреците на Арлина за тона ми, и ще се опитам да продължа по цивилизовано. Естествено това не може да промени фактите, които  говорят на висок тон.

Уважаема Случайна, ако имах възможността да познавам всички евентуални бъдещи членове на тази секта, бих разговарял с тях на драго сърце, но се сещаш  че не става. Сред моите познати липсват свидетели на Йехова, което не може особено много да ме радва защото гаранция, че това няма да се случи няма все още.                                                                                                                     

Благодаря ти за съветите все пак.

Изключително се възхищавам от начина по който боравиш с думички като; националност; свобода; воля; избор; патриотизъм; национализъм. Видно е че за теб те имат коренно различен смисъл(ако изобщо имат смисъл разбира се) от това което аз си мисля, че означават.

Щом казваш че Българските човешки същества трябва да действат водени от "свободната си воля", и след това да гледаме по новините как същата тази воля им изиграва лоша шега(благодарение на факта, че са станали свидетели на йехова, и какви ли още не мошенически организации), ако изобщо по новините кажат исттината за случилото се, което е трудно поради ред причини, които не ми се изброяват. И не трябва да  нарушаваме правото на всеки да избира религията си. И да толерираме подобни защитени от закона "религии"

То аз нямам какво да добавя, освен че доста така да го кажа се размиват понятията(за някои), до момента, в който мъдрите ви слова не ме провокират  отново:)

 

VencislavCholakov
VencislavCholakov преди 15 години
TheBamcf JIveja v USA i mnogo dobre znaja s kakvo se zanimavat Svideteli na Yehova.Imah okolo 5-6 posestenija v doma si.Trjabva da kaja,che po-nahalni hora ne bjah srestala v US.Dori,kogato ultimativno kazah,che ne iskam da idvat u doma, te se vrastaha otnovo.Iskaha ot mene da se otkaja ot deteto si,sapruga si,semejstvoto si.Te steli da badat moeto semejstvo,te steli da mi davat vjara i t.n.PREDUPREJDAVAM vsichki bulgari:PAZETE SE OT SVIDETELI NA YAHOVA ! Posle ne mojete da se otkachite ot tjah...Коментар от ютуб.
kotka_sharena
kotka_sharena преди 14 години и 11 месеца
Ради ли си, що ли си.. четох те и ти се чудих. И понеже виждам, че възприемаш себе си, като човек с отговори, ще си позволя да задавам въпрос. Със своята крайност, абсолютна убеденост в правотата си, с цялото усилие, с което се противопоставяш на тази или онази секта... какво те прави по- различен от тях? Според мен просто страната, която си избрал.
Сектите, религиите, политическата принадлежност, сексуалната ориентация и каквото още ти дойде на ум е въпрос на личен избор. Но понеже това не е твоя избор, дай да го осъждаме, а? Като цяло хората се противопоставят на неща, които не разбират, а очевидно и не искат да разберат.
Изключително съм благодарна на теб и такива като теб, които мило и драго дават "спасението" на всеки. Но някои просто  не искат да бъдат спасявани.
В природата действа закона на естествения подбор. Сред хората също. Всяко стадо си има мърша, но на човешкото е в повече.
Не съдя, не заклеймявам, не раздавам етикети. Всеки е господар на собствената си съдба и център единствено на своята вселена. Сами се раждаме и сами умираме. И ако през този кратък миг, наречен живот не се научим да обичаме себе си и да бъдем по- добри със себе си, няма как да го споделим с другите.
За да не бъда и съвсем извън конкретната тема на публикацията, агресията, колкото и възбуждаща да е за мен не е решението.
А тъй като съм свикнала да съм лошата, в страшния филм и честно казано обожавам тази роля, ще ти дам и  личен съвет. Научи се да чуваш и другите мнения, било те и различни от твоите. Не бързай да даваш мнение, ако не умееш да приемаш чуждото. Опитай се да разбереш, дори да ти се струва невъзможно. Задавай въпроси, но мисли върху отговорите. И последно, но не по важност... за човек, възприемащ себе си като патриот, очевидно си пропуснал доста важни уроци по български език. Поработи и в тази насока.

Успех!

on4e_bon4e
on4e_bon4e преди 14 години и 11 месеца
Свидетелите на Йехова, като всяка секта с непоклатими религозни убеждения, са тесногръда, невежа и манипулативна "организация с нестопанска цел", която ако не отрече, или не отхвърли нещо полезно и животоспасяващо, би загубила самоуважението си! Не смятам, че ВМРО всява религиозна омраза и ако изключим излизането от добрия тон при саморазправата със Свидетелите, то имат подкрепата ми. Добре знам колко агресивен и досден е мрежовият маркетинг на Йеховистите и колко предпочитани за действие от тях са районите около училищата - симпатични, млади, добре облечени Свидетели се заговарят уж небрежно-елегантно с децата в междучасието и почти като при флирт им разкриват от първа ръка божието слово. А родителите са последните, които научават за това! И аз не виждам друг начин за справяне със сектите, освен лична саморазправа...безкръвна, разбира се :)
VencislavCholakov
VencislavCholakov преди 14 години и 11 месеца


Как няма да са последни родителите, като децата получават заплахи с бесене, и какво ли още не. Гледах едно детенце, което разказваше как  му обяснявали, да не ходи на училище защото "тяхното училище" е по истинско, техните книжки са по добри....

 

Мили дами, спрете да ми говорите за свобода на избор, и свободна воля(м/у другото си намерих 2,3 от тези мазни популистки книжлета, и в тях се тръби само за тези добродетели)

Те вербуват децата ни!!!

Трябва да изискаме от правителството да ревизира закона отнсящ се към религиите в България, и да се забранят подобни "уповаващи се на библията-популистко-мафиотски, ако щете корпоративни, мошенически структури"

Мили дами, осъзнайте се моля!

By peacedream , 22 April 2011
Legacy hit count
515
Legacy blog alias
44921
Legacy friendly alias
Kнигата--Истинска-любов-и-забранена-любов
Размисли
Любов
Литература
Човекът и обществото
Човекът и природата
Възпитание
Уроци, съвети, препоръки
Извънкласна работа
История и цивилизация
Философия
Психология и логика

Comments

By SilvijaAnova , 2 April 2011
Колеги начални учители, докато подготвях материали за предстоящата кръгла маса на тема "Превенция на агресията", попаднах на две книжки издадени от Община Варна, дирекция "Превенции" по "Училищна програма за превенция на агресивното поведение І-ІV клас".

 Книжките съдържат типични ситуации, в които децата (най-вече от І и ІІ клас) попадат; разумен начин как да постъпят и лесни правила, помагащи им да бъдат добри и да си намират лесно приятели. Има книжка за  учители, има и книжка за родители. Надявам се да са ви от полза.    gradivna.pdf,   agresiq_knijka2_pass.pdf

Legacy hit count
756
Legacy blog alias
44673
Legacy friendly alias
Добрата-или-лошата-агресия
Ежедневие
Нещата от живота
BgLOG.net
1-ви клас
Работа с родители
2-ри клас
3-ти клас
4-ти клас
Да играем заедно
Възпитание
Психология и логика
Взаимоотношения
Методически разработки

Comments1

StelESTER
StelESTER преди 15 години и 1 месец
Агресията е тещо некотролируемо ... Притесненията ми са огромни, не знаеш кога ще се отключи и какво ще я провокира...
By SilvijaAnova , 19 March 2011
Всъщност заглавието е малко заблуждаващо, защото все още не съм готова с целия учебник (все пак намерението ми е да го довърша). Това, което помествам е част от "Логика - Дял ІV, Истина и аргументация". Колеги, целта ми е да разгледате направеното досега и да ми напишете коментари. Използавала съм предимно урочните статии от учебника на "Педагог 6", тъй като е одобрен от МОМН, като съм се постарала да ги онагледя максимално, защото знам, че тази сложна материя е много трудно смилаема от учениците. Когато го завърша, към учебника ще има въпроси, задачи, тестове, прикачени филмчета и т.н. Но сега искам да разбера дали съм на прав път.

 

Ето и частта от учебника - Дял ІV Истина и аргументация.ppt

Ще се радвам, ако имате предложения.


Legacy hit count
780
Legacy blog alias
44495
Legacy friendly alias
Електронен-вариант-на-учебника-по-Психология-и-логика---9-клас--ЗП--изд--Педагог-6-
Училище
BgLOG.net
Наука
Уроци, съвети, препоръки
Психология и логика
Взаимоотношения
Методически разработки

Comments

By Pavel_Lazarov , 12 January 2011
Включи си българските субтитри от "View subtitles", за да разбереш как от индиеца Сугата Митра...
Аз се просълзих... 
Legacy hit count
716
Legacy blog alias
43329
Legacy friendly alias
Можем-да-променим-ВСИЧКО-
Новото образование
Психология и логика

Comments11

shellysun
shellysun преди 15 години и 3 месеца
Павка, пусни го и в "Предучилищната", моля те.
Lilianaandreeva
Lilianaandreeva преди 15 години и 3 месеца
Маслов
Сугата Митра
Гуруто на Успеха Браян Трейси

Все вносни стоки - на световно равнище!Блазя ни!

Дали пък няма да станем " Много баячки - хилаво хилядолетие"!!!...
Pavel_Lazarov
Pavel_Lazarov преди 15 години и 3 месеца

Liliana Blagoeva Andreeva и SeoKungFu,

От коментарите ви разбирам, че не сте изгледали филмчето до края.
Изгледайте го цялото и се изкажете пак, моля.

Lilianaandreeva
Lilianaandreeva преди 15 години и 3 месеца
Аз се извинявам.Четох за самоорганизиращите се системи.Такава е вселената.Така се самоподреждат и компютърните системи.И все пак идва един момент, в който е нужна намеса за "почистване" и "подреждане".Така беше в Килийните ни училища, но те бяха до време!Също взаимо-учителната метода.И тя е до време.
всъщност този господин е открил взаимо-учителната метода в нашите килийни училища.Не мисля,че това може да продължава до пълното познание на света.
Lilianaandreeva
Lilianaandreeva преди 15 години и 3 месеца
Самоучителят на природата е до време!Животните се самонагаждат към околната действителност.Те не ходят на училище и на работа.Но те нямат и самосъзнание за собствената си същност.
Човекът е творческа личност.Природата му е отредила да работи,за което пък е необходимо училищно образование.Затова той има съзнание за собствената си човешка същност.
Всеизвестно е , че мургавите народи и раси трудно се съгласяват да работят и учат, но това се налага защото е неизбежен природен закон.Техните "учения" приканват към ленност,безгрижие,медитация и саботиране на държавата.Нерядко затова пушат хашиш и не се къпят.
Ако имат право в нещо, то това е , че ние караме децата да учат преди да навършат 7 години и ги лишаваме от детство и самооткривателство като започваме да им насаждаме в съзнанието и психиката клишетата на възрастните.Това осакатява тяхната любознателност и самостоятелност.
Pavel_Lazarov
Pavel_Lazarov преди 15 години и 3 месеца

Я да видим дали съм разбрал добре, Лилиана.
Ти твърдиш:

  • че има човек, който е успял да постигне "пълното познание за света", и
  • че той, или някой нему (или Богу)подобен, знае как да "почиства" и "подрежда" "неразборията" предизвикана от спонтанното учене и израстване илюстрирано от Митра;
  • че работят само хората получили училищно образование;
  • че "мургавите" народи пушат хашиш, а белите не (за жълтите и червените нищо не казваш... или ги причисляваш към "белите", смеските да ги броим ли, или...?!).

Кой ти каза, че животните нямат съзнание за собствената си същност, а ние, човеците, да? И каква е същността ни според теб? (Бих те посъветвал да подходиш към този въпрос много внимателно, че 1000 религии и още толкова философии още не са успяли да се разберат по въпроса.)

Ето и това, с което сме съгласни и двамата:

... че ние караме децата да учат преди да навършат 7 години и ги лишаваме от детство и самооткривателство като започваме да им насаждаме в съзнанието и психиката клишетата на възрастните.Това осакатява тяхната любознателност и самостоятелност.

Lilianaandreeva
Lilianaandreeva преди 15 години и 3 месеца
1- Това израстване вече сме го израснали!Вярно е,че всеки човек трябва да се научи да чете и пише,да плува,да кара колело и кола,да има компютърна грамотности пр. Но вярно също е това, че не е необходимо всеки човек да открива питагоровата теорема,таблицата на Менделеев и формулата на Айнщайн!
2 - Моят девиз е : човекът е длъжен да бъде човечен и им право да живее по човешки!
3 - Пречупеният кръст е индийска свастика.Индусите "изобретяват" кастовата сегрегация преди 3 300 години - Браманизмът.Това е перманентна гражданска война с конфронтация чрез привилегии и репресии.Действа безотказно до ден днешен.Ние я нарекохме галено "Естествен подбор" или Дарвинизъм!Те са инициатори и на първия голям ГЕНОЦИД, избивайки до крак съседните племена на Калингите в 273 г.пр.н.ера.Те ги считат за деца на богинята на смъртта КАЛИ,която е с черна кожа и с гердан от черепи.Затова са подложени на геноцид също бялата,черна и червена раси - и то успешно!Белите са като КАЛИЯ (лилия,лотос,лале,кокиче), черните са черни като богинята на смъртта, а червените са червени като калинки,които също носят името на богинята на смъртта КАЛИ.
Pavel_Lazarov
Pavel_Lazarov преди 15 години и 3 месеца

 

Ясно.

Lilianaandreeva
Lilianaandreeva преди 15 години и 3 месеца
Аз обичам циганите, но не им харесвам циганията, а тайната доктрина дискриминира циганите и ги подритва, но им е издигнала циганията в ранг на Световна Доктрина!
SeoKungFu
SeoKungFu преди 15 години и 3 месеца
Всички раси с цвят в квадратни градове ли ? Звучи ужасно !

Фиксацията върху проблемите не е търсене на решения.

Нещо против медитацията и хашиша ли имаш ?

Всички медитиращи и пушилисти - и тях ли в квадратни градове да ги натикаме ?


Lilianaandreeva
Lilianaandreeva преди 15 години и 3 месеца
Квадратните градове (има и правоъгълни) са само за Олимпийски богове, т.е. привилегированите!Те са ОЛИМП!
ОЛИМП = О + ЛИ . М . П = 8 кв.км + 31 квадрата . 42 кв.км . 4 региона = 5 216 кв.км - това е архитектурен план на екологичен град с календарен кадастър за 190 080 жители - виж чертежа!

О = 8 = Осем
Л = 3 = Литий - хим.ел. №3
И = 1 = Идрогено - хим.ел. №1
М = 42 = Молибден - хим.ел. №42
П = 4 = Берил - хим.ел. №4