BgLOG.net
By Deneb_50 , 31 January 2010

 И то отвсякъде-Чета завчера,че ЧЕЗ щели да връщат едномесечното отчитане на тока,ама Ян Вавера,май се държи по зле  и от бай Ганьо в Иречек.(Да не броим това,че 3 месеца се ослушват  да изпълнят решение на ДКЕВР)

Явно ни смята за някакви,които всеки може да ги върже.

 Та значи щели да връщат едномесечното отчитане,ама тока щял да поскъпне,ама аз не си спомням като въведоха 3-месечното отчитане-тока да е поевтинял.Даже не забелязвам да са вложили нещо в инвестиции.Да не говоря,че тока по селата едва стига до 200 волта,но се плаща като нормален.

Като държаха повече от половината ни град на Коледа и на следващият ден без ток почти цял ден,защото трафопостовете им текат.

А ако имаш загуби от това,трябва да им пращаш жалба ида им доказваш загубите си.

И не само те ни наЧЕЗват  и всички останали монополи го правят.

Legacy hit count
415
Legacy blog alias
36941
Legacy friendly alias
Как-ни-го-наЧЕЗват
Нещата от живота
Коментари
България

Comments6

Teri
Teri преди 16 години и 3 месеца
То се оказва, че електроразпределителните дружества повече разходи правят от електрическите станциите, които произвеждат ток. Това не е нормално.
Deneb_50
Deneb_50 преди 16 години и 3 месеца
 Teri,може и да е така,както казваш,но мен ме яд,че ни правят на маймуни,а разни чиновници от едни комисии само си дремят  и си взимат заплатите.Да си чувал КЗП да е защитила някой  обикновен потребител от нелоялни търговци или компании?
Shogun
Shogun преди 16 години и 3 месеца
Причината е точно тази, която казваш: едни гадни монополисти си разиграват коня, и каквото и да направят, всеки ход им е печеливш. Не знам дали имаме шанс някога да се появи по-голямо предлагане на услугата, понеже сме малък пазар и не знам дали много фирми биха проявили интерес, ако имат възможност по закон. Но няма как и да се разбере, ако не е предвидена такава възможност. Струва ми се, че малко глобализация няма да навреди - в посока отваряне към конкуренция от различни фирми, както е на пазара за мобилна телефония (не че там много сме цъфнали и вързали, с най-високи цени в Европа).. Ако мога да избирам, посмъртно няма да избера ЧЕЗ.
Deneb_50
Deneb_50 преди 16 години и 3 месеца
  Shogun ,специално за електроенергията не виждам начин как да стане конкуренция,нали електричеството всички ги купуват от един.Като има толкова петролни фирми да виждаш разлика в цените по бензиностанциите. Интересно,че по света тези комисии работят и всички търговци и компании гледат да не им влизат в полезрението.

Тук сме  май като в  романа"Соларис" на С.Лем-само копираме,ама копието не ще да работи


Shogun
Shogun преди 16 години и 3 месеца
Ами не знам, Денеб, как така в нормалните държави нещата стават. Явно има чалъм. Може и административни ограничения и контрол да са решението. Обаче ще трябва да си внесем администрация отвън, че тая не знам да прави нещо смислено. (Пак изключвам НАП от това число: тия хора определено добре работят; разказвала съм другаде какво беше по-рано и какво е сега - подобрението е видимо и много на добре).
DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 16 години и 3 месеца
Ами аз не разбирам какъв точно е проблемът с 3 месечното отчитане, ако не надписват накрая на периода и правят отстъпки в цената заради него. Все пак, всеки може да си погледне електромера и да види горе-долу за колко е харчил и да си задели парите. Но тук може и да ме оборите.

Въпросът е, че скапаняците от ЧЕЗ наистина ни го наЧезват. Токът е с отвратително качество, няма никакви инвестиции в инфраструктура или подобрение на услугата (освен ако нещо не се счупи и няма как да не го сменят). Накратко, те ползват построеното от данъците на хората и получават пари от него просто, защото го стопанисват. Същото правят и разните ВИК дружества. Същото прави и топлофикация (която се оказва, че за нашия апартамент, взима 90% от сметката от тръбите в банята, които никой не може да си махне!). Така че положението е доста по-трагично.

Но изход има и той е близо - цените на слънчевите панели ще падат ли падат, уредите стават по-икономични, изолациите по-добри, много скоро, ще можем да намалим зависимостта си от скапаните чез-ове до абсолютния минимум. Или направо да се откачим от мрежата, ако живеем в къща. Поне това са моите очаквания.


By Deneb_50 , 24 January 2010

Докато в Холивуд,продължават “Ледникова епоха”,а учените да ни плашат с глобалното затопляне,то в реалността май настъпи глобалното оттопляне .

Неделя е.Студено е.В някои научно-популярни филми за полярните области май има  по-вече живот отколкото в града ни по-това  време.Уж е кучешки студ, а навън са само бездомните кучета,може би ги топли надеждата че ще мине някой заблудили се минувач и да им подхвърли нещо за ядене.Толкова е студено,че даже и бензина бил замръзвал(не знам дали е възможно-не съм нито химик,нито физик).Само на вестникарите перата и мастилото не знам как не са замръзнали,че пълнят неделната преса с Азис и колежките му.Дори правят от мухата-слон,ее когато се налага правят и обратното.
Да,понеже е модерно да се пише за ББожественото,та да не остана и аз назад-.

Пресата вчера възхваляваше  ББожественото(а тука GEN ,пръв писа за нея, в последната си публикация),че успял  да отвори границата- не знам дали со шперц или е употребил паролата на Али Баба. Само че като си качил на хеликоптера си-от вятъра ли или от нещо друго май пак се е затворила.

Разликата във вестниците от вчера и днес е че вчера буквите бяха поне с големина 16 и на две страници,а днес са толкова малки,че се събират в едно каренеце-Не знам може би студа е виновен-както се знае от физиката всяко тяло подложено на студ се свива

Legacy hit count
767
Legacy blog alias
36739
Legacy friendly alias
Ледена-епоха
Забавление
Невчесани мисли
България
Човекът и природата

Comments28

Deneb_50
Deneb_50 преди 16 години и 3 месеца
да,ама във вестник Труд пише друго,та аз сега но кого да вярвам.Явно информацията ми е остаряла,но както ти казваш византииците са коварни,та нищо чудно пак да я затворят като се стоплят.GEN аз говоря за вестник "Труд" от днес а не за онлайн изданието му.
Deneb_50
Deneb_50 преди 16 години и 3 месеца

В-к “Труд(24.01.10 г.)-“Затвориха границата зад гърба на Борисов”

В-к”Телеграф”(23.01.10)-“Къде си глобално затопляне”

“През последните години чуваме теории за глобалното затопляне-Но каква е реалността днес?Адски студове с температури от -20 градуса.”

 

Е,не ви ли си струва,че постоянно ни манипулират?

ElaGeorgieva1
ElaGeorgieva1 преди 16 години и 3 месеца

О, да, напоследък все повече ми се струва, че медиите ме манипулират.
Затова си създадох  предпазна мрежа от специалисти: ако прочета нещо и смятам, че ме гъбаркат, просто се обаждам на някой от моите хора и го питам за компетентното му мнение.
Принципът работи и в обратна посока - ако на някого трябва помощ в малкото области, в които аз съм специалист - насреща съм :).

Колкото до политиката - тя е мръсен занаят.
Чистотата, прозрачността и доверието биха унищожили всеки политик.
Добрите от тях манипулират по-елегантно, това е разликата...

 

chopar
chopar преди 16 години и 3 месеца
Не виждам защо намесвате и глобалното затопляне, когато има лют студ. Едното не изключва другото. Няма нищо по-нормално за глобалното затопляне от такива резки температурни преходи. Но трябва малко да сте попрочели. Ясно ли ви е например, че в резултат на глобалното затопляне, ледовете, които се топят в Арктика попадат в северния Аттлантик и намалят силата на Гълфстрийм, който е радиатора на Европа. Силата на Гълфстрийм е отслабнала към момента с 30%. Такива зими като тази в Англия, Франция и Германия ще стават все по-чести за тях. А при нас както се убеждаваме с всяка година периодите на дълга топла есен ще се увеличават. Вече стигат до средата на януари. Та глобално затопляне не означава непременно само високи температури.
Deneb_50
Deneb_50 преди 16 години и 3 месеца
   shopar , Аз нищо не намесвам,просто съм вземал информацията от медиите,но наистина ми се струва  като на Ela Georgieva  , че те все по-често ни манипулират.Ето сега се промъкват информации,че истериите около птичия и свинският грип са били дирижирани умело от една фармацевтична(Познай от първи път ккакви медикаменти произвежда) компания-дали е истина,не мога да кажа.
chopar
chopar преди 16 години и 3 месеца
За свинския грип дали е манипулация не знам. Знам само, че през последните 10 дни в Бургас починаха двама мъже - на 27 и на 32г. от свински грип. Освен смъртта нещо да манипулира. Тя си е дин голям манипулатор междувпрочем. Както и любовта. Други манипулатори няма.
Donkova
Donkova преди 16 години и 3 месеца

Чопар, с целия ми респект към смъртта на хората, през последните 10 дни медиите са те уведомили за смъртта на 2 души, които са били болни от грип. Ако преди 2009-2010 беше обичайна праткика медиите да отразяват всеки съмртен случай в резултат на усложнения при грип, вероятно шяхме да забележим, че няма съществени промени в броя на жертвите. Дори обратното: през последните 20 г. броят на летталните изходи  по време на грипните епдимии бил намалял наполовина. Така изглеждат обобщените данни на СЗО, според моите приятели лекари. Не съм ги проверявала лично.

 

Shogun
Shogun преди 16 години и 3 месеца
Един е ББог, и Цветанов е неговият пророк. :)

Манипулират ни, ъф корс, ама и ние не сме вчерашни, след толкова десетилетия манипулации, и не се връзваме. Някъде да сте прочели за странични действия на ваксината за новия грип? Във Франция и Германия има хора, които са се парализирали от нея. Както впрочем и от предишни противогрипни ваксини. Ние обаче си живеем в блажено невежество, а някой умник трупа пачки.
chopar
chopar преди 16 години и 3 месеца
Е, па някой да ви е накарал под строй да се ваксинирате.
ElaGeorgieva1
ElaGeorgieva1 преди 16 години и 3 месеца
О, да, караха ни, и още как, ама аз нали си слушам ритъма на моя барабан - вървях отстрани на Главната Партийна линия.
Сега осъзнавам, че наистина и в най-голямото Зло има нещо добро - ако животът ми в комунистическа България не ме беше направил толкова подозрителна към всеки, който твърди, че ми прави безплатно добро...
Shogun
Shogun преди 16 години и 3 месеца
shopar - скептиците не се ваксинираме, то е ясно. :)

Мисълта ми беше за манипулирането на информацията, което аз го виждам на всяка крачка, без да страдам от параноя - само се придържам към здравословна доза съмнение.
chopar
chopar преди 16 години и 3 месеца
Аз се ваксинирам. Една година не се ваксинирах и се проснах.
chopar
chopar преди 16 години и 3 месеца
Съмнение винаги трябва да има, но ако вземе превес идва параноята. А през последните 10-20 години много хпора по света ги тресе - то не бяха разни конспирации, световни правителства, заговори, нямало кацане на Луната, и прочие.
ElaGeorgieva1
ElaGeorgieva1 преди 16 години и 3 месеца
Аз никога не съм се ваксинирала срещу грип и никога не съм боледувала...
А кацането на Луната  го е имало.
Chik_Cherik
Chik_Cherik преди 16 години и 3 месеца
Да имало е, но после май никой не отиде на Луната. То и Саадам нещо имаше  и му обявиха война ,после  го няма това нещо, даже и забравихме какво е нещото.

" На умряла лисица вера и нямам никаква. Който е глупав нека да вярва " нали така казваше мъдреца Радичков.


Deneb_50
Deneb_50 преди 16 години и 3 месеца
  Shogun -ке,не съм съгласен с теб,отчасти-Странични ефекти имат рекламираните лекарства-Тамифлу и Риленца(може би и ваксините против свинският грип)За инфлувак гарантирам,че няма-изпитане е на мой гръб поне 5 години(ако някой е алергичен към жълтЪци може и да е имал проблеми)

GEN   ,то и за лунохода никой не говори,даже и снимките изчезнаха-дали не е бил прав един чичко с мустаци ;-)-"Няма снимки,няма спомени-няма и луноход"


chopar
chopar преди 16 години и 3 месеца
Денеб ти сигурна ли си за това, което говориш за Луната, че не го говориш от някое специализирано заведение.
Shogun
Shogun преди 16 години и 3 месеца
Нещо май стана обърквация. Денеб е симпатичен мъж. А Ела говори за Луната. :)
chopar
chopar преди 16 години и 3 месеца
Deneb_50 wrote : GEN   ,то и за лунохода никой не говори,даже и снимките изчезнаха-дали не е бил прав един чичко с мустаци ;-)-"Няма снимки,няма спомени-няма и луноход"

 Аз това имах предвид.

ElaGeorgieva1
ElaGeorgieva1 преди 16 години и 3 месеца
Чопър, мисля, че Денеб просто ползва ирония...
Ма много пък ви е къс фитилът на всички днес, бе...Палите от нищо...
Deneb_50
Deneb_50 преди 16 години и 3 месеца

Естествено,че иронизирам-Нима само вие имате право да се съмнявате дали американците наистина са били на луната.

  shopar Ако беше погледнал в личният ми блог –в лявата  половина щеше да видиш,че не съм жена  :-)))
И между другото съм и с мустаци  ;-)) А ти  за кой  мислеше  в коментара си?
а ето  и един виц за сваляне на напрежението:

"Вървял един пиян руски войник из центъра на Москва, през 30-те години на XX век, по време на Сталинските репресии и скандирал:
- Смърт на мустакатият диктатор! Смърт на мустакатия диктатор!
Чул го един следовател, капитан от НКВД, хванал го и за да се натегне, директно го закарал при Сталин и му обяснил какво скандира този войник.
Сталин дръпнал от лулата си и попитал войника:
- Товарищ солдат, вы кого имеете предвид?
Войникът, като знае какво го чака, от страх изтрезнял и веднага съобразително отговорил:
- Я имею предвид Хитлера.
Тогава вожда се обърнал към капитана и сухо го попитал:
- А вы, товарищ капитан, кого имели предвид?!?"



chopar
chopar преди 16 години и 3 месеца
Аз никога не съм се съмнявал в кацанетона Луната.

Сори за мустаците.


DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 16 години и 3 месеца
Хубав виц :)

Подкрепям Шопар в казаното за глобалното затопляне и за кацането на Луната.

А за хората, които обичат да се съмняват в космическите програми - в момента на Марс има 2 прекрасни роувърчета Opportunity и Spirit (много са ми мили, признавам си), има и спътник. И още 1 наземна мисия - Феникс. Така че по-кротко със съмненията. За Луната не мога да гарантирам, но че на Марс има човешки произведения е абсолютен факт.

Deneb_50
Deneb_50 преди 16 години и 3 месеца
Сори за офтопика,но специално за   shopar и Мортиша мед,ако се чудят къде е изчезнала последната  ми публикация се намира тук: http://bglog.net/blog/Deneb_50/site/posts/?bid=37008

Много ми е интересно да ми се отговори,точно кои правила на блога съм нарушил за да се премести в личният ми блог.Иначе колкото и да ми е неприятно ще трябва да се съглася с Gen,че все пак има цензура в доста мека форма


Kopriva
Kopriva преди 16 години и 3 месеца
 Денеб, да не си засегнал Б.Б. ? Защо да ти е неприятно да се съгласиш с Ген? С него можеш да спориш, да се скараш, да се псувате или съгласявате..... Не е до юзер, а до тема в дискусията...... Няма лично отношение, иначе става много сложно за "разплитане"!
Deneb_50
Deneb_50 преди 16 години и 3 месеца
В смисъл-неприятно ми е да се съглася,че има цензура.
By Deneb_50 , 11 November 2009

 не  е по Монтен

Опитах да съм добро дете-може би не успях?

Опитвам да съм добър съпруг-вероятно също не успях?

Опитвам да съм добър баща,така и не разбрах-дали успях?

Опитвам да съм добър човек, питам се дали успях???

Legacy hit count
756
Legacy blog alias
34781
Legacy friendly alias
Опити-0D52658FE70B4FF9BC9D2592AB83110E
Размисли
Семейство

Comments12

Kopriva
Kopriva преди 16 години и 5 месеца
 Чувството за вина и неудовлетвореност от миналото са ненужно и непреодолимо препятствие по пътя към щастието! Лепни им етикет "Изтекъл срок на госност" и ги забрави! :)Днес заради нови чуства!  Бъди добър Човек (съпруг, баща....),  по детски вяравй във мига!
Kopriva
Kopriva преди 16 години и 5 месеца
 Денеб, пак прочетох твоите няколко изречения! Само първото е в мин. свършено време- разбираемо....... Останалите почват със сегашно време, а равносметката (съмненията) е в минало! Нещо случило ли се е ???
 П.С. "Сега се опитвам и се питам дали ше успея?" не е ли по- добре пред "Опитвам да съм добър човек, питам се дали успях???" Някак плашещо окончателно ми звучи?
DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 5 месеца
Освен, че е есен, тази равносметка наистина е малко тъжна. Все се опитваме нещо, а в последствие разбираме, че опитите са били напразни... И аз не знам, Денеб. Дано да си успял. Всъщност, мисля, че дори самия факт, че си задаваш такива въпроси означава, че си добър човек :) Поздрави!
Kopriva
Kopriva преди 16 години и 5 месеца
 Човешката психика явно е неразгадана като Вселената. В един момент всичко ти се вижда безсмислено и всякави опити напразни- в друг си щастлив, че си жив и оценяш мига....... Сега се замислих над психиката покрай новината за националния вратар на Германия. Пари, слава, успех, младост...........за всеки друг мечта, но явно за него не е било точно така!
Deneb_50
Deneb_50 преди 16 години и 5 месеца
Kopriva wrote :
 Денеб, пак прочетох твоите няколко изречения! Само първото е в мин. свършено време- разбираемо....... Останалите почват със сегашно време, а равносметката (съмненията) е в минало! Нещо случило ли се е ???

Не,нищо не се случило,просто (настроения на душата)  и ми се струва,че така написано звучи по-добре

edit:или миналото време може би означава,че вече не съмнявам в отговорите на въпросите? ;-)

Kopriva
Kopriva преди 16 години и 5 месеца
 Радвам се, че всичко е наред! Колко хубаво би било да можем свободно да споделяме "настроенията на душата" без притеснения, как ще бъдат изтълкувани!

 Мен този пост ме подтикна към размисъл за важните неща и е за " + " !


Shogun
Shogun преди 16 години и 5 месеца
Според мен, успехът е самият опит.
Shogun
Shogun преди 16 години и 5 месеца
Като стана дума за есен, дупки и Монтен, ето един цитат от него:

Най-ценният плод на здравето е възможността да получаваш удоволствие.


Deneb_50
Deneb_50 преди 16 години и 5 месеца
Shogun -ке,много високо вдигна летвата и ме караш да мисля,а както знаеш от един мой по стар пост,аз това хич не го моя ;-))).Миниум 2 месеца ще мисля за Монтен и дупките,за есента няма нужда да мисля,докато стигна до отговора може и пролет да дойде.

Значи ако направиш опит и той не е успешен се брои за успех,така ли?


pestizid
pestizid преди 16 години и 5 месеца
Deneb_50 wrote :
Значи ако направиш опит и той не е успешен се брои за успех,така ли?

Отговарям аз: Да, защото си се изправил над съмненията и си опитал, независимо какъв е резултатът. Освен това все нещо положително има в този опит и остава да разбереш какво още ти трябва, за да се получи, :)) Леле, отстрани колко съм позитивна, чак се учудвам, :))
Ако наистина мислиш два месеца, то наистина ще дойде пролетта, а после и лятото, :)) По-хубаво е от мислите ми за летаргичен сън и таралежът, скрил се в шумата в някоя хралупа. :))
ednaotmnogoto
ednaotmnogoto преди 16 години и 5 месеца
  Човек греши, додето се стреми!Стара истина...Важното е,че се опитваш.Но може би "успях" в последните три изречения трябва да бъде "успявам"? :)  Защото продължаваш да опитваш,нали така? ;)
Deneb_50
Deneb_50 преди 16 години и 5 месеца
Права си poksi ,но виж първият ми коментар по темата.Разбира се,че продължавам ;-)))
By Deneb_50 , 18 August 2009

Понякога,поне на мен ,смъртта ми изглежда  като самотен бегач на дълги разстояния , движейки се с неземна илиизвънземна скорост.Движейки се толкова бърже понякога въздушната вълна ,предизивикана от нея повлича и хора,които са на не точното място и време.Когато попадна на маршрута й,ако има хора и време не бих пожелал на останалите да изживеят моя живот.Знам,че има хора,които може би завиждат на живота ми,но има и други,които  имат по-добър живот.По принцип всеки има един живот и той си е само негов.
      Познавам човек,който сякаш е живял живота,който съм искал,но затова е платил доста висока цена-в смисъл,че той се е лишил от неща,които аз съм преживял-разбира се това важи и за мен,аз пък съм се лишил от това пък което той е видял и преживял.
   И още нещо,когато дойде момента,ми се иска да ми се яви в тялото на блондинка,а не на блондин,ако може да е онази от 53 улица от «Ах ,този джаз «

 Не мога да разбера,ако наистина тя може да се явява в човешки образ,дали може да изпитва и чувства,например дали може да се влюбва или да се привързва към някого.Ако случайно се случи първото-не съм сигурен дали обекта на чувствата и ще иска да тръгне с нея с удоволствие.
Не разбирам и това,защо аз трябва да изкупувам греховете на някой,живял доста преди мен и защо тя прибира Добрите,а лошите си ги оставя на този свят.Нали,уж след нея се преселваме в един по-добър свят.
Legacy hit count
738
Legacy blog alias
32163
Legacy friendly alias
-Самотният-бегач-
Невчесани мисли
42

Comments8

DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 8 месеца
Ще ти кажа моето мнение на атеистка и фантазьорка. Казвали са ми, че всъщност няма такова нещо като изкупване на чужди грехове. Изкупваме само своите - тези, които сме допуснали в предишен живот. Научаваме ненаучените уроци, а ако не успеем да ги научим пак повтаряме. Мисля, че смъртта е нещо естествено като живота. Странно защо никой не си задава въпроса "Животът може ли да изпитва чувства и от какъв пол е в същност". Когато дойде при мен, искам да има образа на някой от многото познати, приятели и роднини, които е отнесла - иначе може и да не поискам да тръгна...
ValentinPetrov
ValentinPetrov преди 16 години и 8 месеца

Когато в смъртен час Смъртта ще те погали

Да кажеш: Любих аз, за нищо аз не жаля.

И нека в любовта раняван си без жал,

но всичко на света за нея ти би дал.

Алфред Дьо Мюсе

Deneb_50
Deneb_50 преди 16 години и 8 месеца
Sluchaina казваш,че си атеистка и фантазьорка,а говориш за прераждането,което го има само в източните религии.Аз говоря за православието,което казва че изкупуваме и греховете на дедите си.

Още нещо, не мога да разбера от него,казват,че грешник,който се изповяда ще отиде в рая,а този който не греши-не било сигурно.Точно поради тези причини и аз съм атеист.

Valiata благодаря ти за хубавото стихотворение на  А.Д.Мьосе,което ме кара малко да се засрамя,защото   досега не съм му обръщал достатъчно внимание и малко да съжалявам защото в живота си съм бил твърде малко раняван ;-))))


DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 8 месеца
Денеб, не знам дали го има или го няма - не може да бъдем сигурни в това.  Религията учи на подчинение, а страхът е добра мотивация в тоя случай. Макар, че лично мен никак не ме вълнува отиването ми където и да било след като вече няма да съм с хората, които обичам. Относно греховете - човекът може да не осъзнава грешката си, поради това няма как да я изповяда и тя да му бъде опростена. И това прави отиването му в рая несигурно. Според мен е по- важно да изживеем времето, дадено ни сред хората, по най- добрия възможен начин.

 


Shogun
Shogun преди 16 години и 8 месеца
...И даже смъртта,
като страна непозната, ти открий.
Колумб остани
до последния миг на живота си.

(Веселин Ханчев, "Колумб", цитат по памет)


galjatodorova
galjatodorova преди 16 години и 8 месеца
Не знам защо, въпреки че е неизбежно, темата за смъртта ме плаши. Предпочитам да мисля за живота, който просто лети!



Deneb_50
Deneb_50 преди 16 години и 8 месеца
  Shogun в историята е останал само един Колумб,който се е върнал от пътешествието си,за другите няма данни.

  galja todorova всеки ден,умира по нещо в нас,една мечта,някое очакване или нещо друго,мисля си,че източните народи са по-спокойни ,защото са приели съвсем нормално-раждането и съответният край


KapchukPeev
KapchukPeev преди 16 години и 8 месеца
Най добре е там където не си  и там плащат много .......