BgLOG.net
By bgguru , 2 March 2011

Всичко се развивало така, сякаш я е карало да не отиде на мача....

Вали, тя почти се отказва, но все пак отива и си купува последният непродаден билет...
"Не съм очаквала, че нещата може да се обърнат по такъв начин, въпреки, че имах някакво странно вътрешно усещане..." - споделя Гергана

Преди осем години това момиче решава да отиде на футболен мач за втори път в
живота си. Сякаш всичко около нея е против това решение, но тя е сериозна и твърдо опитва до последно да намери билет. Най-накрая се добира до последният непродаден билет и успява да влезе... После се случва този зловещ  инцидент, променил нейният и на нейните близки  живот завинаги. Самоделна бомбичка хвърлена от запалянко се взривява в главата и...

Тук може да видите цялото видео

За съжаление човешката история е пълна с подобни случаи, когато хората дават най-доброто от себе си, а сякаш съдбата им е обърнала гръб.

Разказа на Гергана, обаче дава друго обяснение. Понякога се случва така, че ние си поставяме добри цели, правим разумен план за тяхното постигане, решени сме да не се отказваме въпреки трудностите, следваме с постоянство набелязаните стъпки, но въпреки всичко сякаш силата на цялата вселена е обърната срещу нас и ние не можем да преодолеем съпротивата и.

Това е един много важен момент от нашият път към успеха.Това е момента, в който слабите се отказват, а победителите - променят плана си.

Но има и един много важен въпрос. Най-важният!!!

Как да разберем дали трудностите, които се изправят пред нас са просто върхове, които трябва да изкачим или знак от Съдбата, че трябва да променим посоката ?


                                          
 

За  да сме сигурни, че сме направили правилното нещо и Съдбата ще е на наша страна - необходимо е

Да се научим да разпознаваме посланията на нашият вътрешен водач - Интуицията.

Всеки може да го направи с едно решение, тук и сега !!!


Legacy hit count
83
Legacy blog alias
44194
Legacy friendly alias
Виждаме-ли-пръста-на-Съдбата--

Comments

By goldie , 9 November 2009

В настоящия пост си правя гаргара с мен си и си отоговарям на въпроси, които ми задава онази книга за интуицията. А въпросите са:

На какви сфери от живота /работа, любов, развлечения и др./ аз –душата, бих желала ти – личността, да обръщаш най-много внимание точно сега? Защо?

Работа

Искам най-после да си намеря постоянна работа в България. Имам чувството, че ако имам постоянна работа по някакъв начин ще пусна корени и няма да мисля повече за чужбини и глупости, макар че през последно време си мисля, може би пък чужбина ми е съдбата и сигурно някъде по чуждите земи трябва да търся установяване и корен. Защо се случи така с живота ми, че всичките ми мечти се разпиляха по пътища и чужди земи? Иска ми се да се върна у дома, в моята къща и там да започна живота си от нула или поне да го продължа от този момент. Мисля си, че по някакъв начин мога да залича 10 години емиграция, всички горчиви спомени от най-чуждите чужбини, но какво да се прави, като душата ми е номад и пак ще тръгне да броди из пътища чужди. Странно кога родината стана такава мащеха, че си заключи вратите за мен, а из всички пътища на земята няма такова място, където да се чувствам напълно щастлива или поне напълно у дома. Дори представата ми за дом някак се изроди и се превърна в покрив, под който мога да скрия глава, когато завали. Наистина ли съм толкова отчаяна или наистина неща радикално ще се променят в живота ми?

Любов

Колко странно?!   Сега точно ми се струва, че никога не ми е била стихията, тези дни си мисля, че е възможно и да ми стане интересна, макар че през всички тези години по-скоро ме е отегчавала или поне хората, които са предявявали претенции към тези ми чувства със сигурност са ми омръзвали много бързо, дори тези с най-големи амбиции към мен са ми били най-неприятни, а онези, за които се е отваряло небето и душата ми е била щастлива да се докосне до тях, някак си останаха само минало. Живота умее по много странен начин да подрежда нещата, така че да бъде интересен, но май никога не ми е давал точно нещата, които съм искала или поне хората, които са докосвали с перо душата ми. По някога се чудя какво точно е любовта и дали пък при мен не е ампутирана по някакъв начин този вид чувствителност, защото просто не припадам от щастие, когато я срещна. Колко отегчително!!! Мамка и’.

Духовна практика

Имаше един период от живота ми, в които непрекъснато търсех нещо за душата и се опитвах да разбера себе си и живота. В момента не търся такива неща. По-скоро се интересувам от нещата, които не ми се случват, а толкова много съм желала. Дали съм се обърнала твърде много към земните си проблеми или духовните просто са се изхабили и  прашясали в някои ъгъл на задръстения ми мозък? Това изобщо не го знам, но ми се иска нещо да се промени сега. Искам аз да се променя отвътре и навън. Искам да си облека красивата рокля, искам да изляза навън с ветрило и нахлупена капела и света да се пукне от към гърба

Писна ми. Искам само малко бърза промяна, може и без красивата рокля и капелата.  

Физически упражнения

Не искам нищо повече от изтягане след сън. Никога не са ме правили особено щастлива такива неща и не съм сигурна, че ако започна сега, че биха ме правили щастлива, нека ги оставим за динамичните хора. Аз съм от мързеливите.

Развлечения

Най-голямото ми развлечение в момента е компа и му се отдавам напълно и докрай... жалко, че тук няма нет, тогава щях да им дам на всички читатели да разберат какво е скука...



Юли, 2009, Гърция





Legacy hit count
711
Legacy blog alias
34684
Legacy friendly alias
Интуитивно-по-емигрантски-с-елементи-на-скука

Comments13

Donkova
Donkova преди 16 години и 6 месеца
Знаех си аз, че разговорът между трите ви е текъл на воля. През август нещо промени ли се?
goldie
goldie преди 16 години и 6 месеца
НЕЕЕЕЕ! Още не съм стигнала до август с редакциите, но наближавам..., септември се карах с някой хора и затова съм писала малко, октомври бях в черна дупка и затова не съм писала достатъчно, но сегааааа... :))) съм нещо на кеф, така да се каже :))))
Shogun
Shogun преди 16 години и 6 месеца
Който търси, намира, казват старите хора. Та и ти търсиш нещо, и колкото и да не е ясно какво, щом го търсиш, със сигурност ще го намериш. Просто, като го видиш, ще го познаеш, това нещо. Понеже вътрешното ти аз вече знае какво е. Остава и ти да разбереш.

:)


goldie
goldie преди 16 години и 6 месеца
Shogun, това се опитвам да си внуша. Но като ме подгони скуката, само глупости измислям...:)))
Kopriva
Kopriva преди 16 години и 6 месеца
 Към душата на Диди:
 - Душа, моля те, прояви разбиране към Личността Диди!

 По въпроса за работата:

 -Душа, милиони личности се справят по- добре в чужбина от колкото в родната си страна! И техните души копнеят Личността да има финансовата сигурност и възможности за реализация и в собствената страна, но УВИ- Прояви разбиране. Държавата е от 20г. в криза. Малцина "личности" присвоиха (откраднаха  милиони) , но в резултат окрадените се извисиха духовно.....

 За Любовта:

 За любовта Личността не носи никаква вина и отговорност. Когато Душата я срещне ще я познае, а срещата със сродната Душа явно ти предстои- което е щастлива новина. Тази среща ВИНАГИ се случва! Важното е Личността да не се е забързала и улисала и да не чува повика на Душата!
 

 Е, духовната практика е приоритет на Душата. Личността може и да позабави хода, но ще е за кратко. Не може да спре търсенето. За жалост материалното оцеляване е основен приоритет на Личността и Душата проявява разбиране към нея- все пак са си двечки и трябва да се подкрепат!

 За физическите упражнения и развлечения не намирам противоречие между двете- Душа и Личност!

 


Donkova
Donkova преди 16 години и 6 месеца
Днес едно франсе рече "и моля внимателно да употребяваме понятието криза. нещо което трае 20 години не може да е криза" (имаше си предвид тяхна си политика за борба с кризата, която се наблюдава в последните 4 правителства). Но по принцип е доста прав, според мен. Това нашето не е криза, а състояние. Викаме му криза само, за да си намерим оправдание, че не успяваме да го променим.
Kopriva
Kopriva преди 16 години и 6 месеца
 Тя цяла Западна Европа ни сочи с пръст и ни повтаря, че сами сме си виновни, но аз честно моята персонална вина за ситуацията не я виждам. Не виждам и вината на родителите и прародителите си..... Спазваме законите, плащаме си, предприемаме всякакви инициативи, гласуваме- друг е въпроът, че никога не печелят онези, за които сме си дали гласа, аз на 2 пъти влагам средства в начинания в България- и двата пъти Държавата ми прецаква инициативите ........,подкрепяме каузи, които смятаме за правилни, не смущаваме околните, нищо не сме откраднали, никого не сме излъгали, всички сме с образование, не плюем по улиците............и въпреки това не успяваме да уредим Държавата и да се преборим с корупцията и Мафията.....А може би Западна Европа ще ни подхвърли между другото, как точно да се справим? Или как те са се справили 30-те, 40-те или знам ли аз кои техни кризисни години???
goldie
goldie преди 16 години и 6 месеца
Западна Европа през 30-те е излязла от кризата след Първата световна война, а в 40-те години е навлизала във Втората световна война. Та искам да кажа, че Европата явно си решава проблемите с войни, но пък това решение за мен не алтернатива, обаче има състояния, от които се излиза само с шок, но пък ние минахме и през шоков период на "прехода" и явно от тогава нацията е в кома, а от това състояние не знам как се излиза. Затова ще се сгъна на един лотос и ще река: ООООММММММММММ. То като не го докарвам на спокоен живот е време да го ударя на медитация и нирвана. Както се казва като на тялото не му е конфортно, дай поне на душата да и' е хубаво...
Kopriva
Kopriva преди 16 години и 6 месеца
 И аз не се сещам за други начини за справяне с мафията......:))) Война или медитация........или пък диктатура??? Хайде да медитираме!!!!
DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 16 години и 6 месеца
Коприва, а какво стана с 2та ти поста? Нещо не ги виждам...
Kopriva
Kopriva преди 16 години и 6 месеца
 Сетих се, че не им е мястото тук:))) Не бях обръщала до сега внимание, дали всичко, което публикувам се вижда и с Mozzila и с  Explorer. Това, че на Главна не се вижда последният ми постинг, а всички други са си там (преди и след моя постинг) ми се стори странно :))) и попитах.... Вместо отговор получих минус и се сетих-  написанато не е желано и не подлежи на коментар........Явно, не е било важно за останалите, Дени! Само аз и ти си говорихме и се разбрахме, а Мария внесе яснота и за случайно прочелите......Все пак се съобразявам, от както няколкократно беше споменато, че собствениците на сайта носят по- голяма отговорност и от авторите!
Kopriva
Kopriva преди 16 години и 6 месеца
И аз не разбирам....... Вярно, че съм блондинка, но от 2000 година ползвам любителски интернет:) Не намирам отговор, как Главна с различен доставчик е различна??

P.S.И на кой принцип Explorer ми скрива показан постинг от  Mozzila?


DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 16 години и 6 месеца
Едва ли има принцип - може би ИЕ-то показва по-стара версия на сайта. Или системата подава различна информация на ИЕ, което се прави обикновено, за да се оправи дизайна, не би трябвало да се отрази на съдържанието. Но знам ли...
By kelvinator , 27 October 2009

Ден като ден. Нощес бях малко неспокоен. В същност това си е още от вчера. Някакво депресивно гадно настроение. А по принцип трябва да се радвам. От миналия петък тръгна една серия, която обещава добри неща. А на мен ми е кофти. Присядам да си пия кафето и си казвам, докато гледам в една точка: "Пожелавам си тези сънища, които сънувах да се превърнат в мое предимство". По едно време гледам едно гълъбче кацна на жицата пред нас. Отлетя и след малко дойдоха ощи четири. Кацнаха в двора да си ядат трохите - имам такъв навик да им хвърлям трохи. После дойде един гарван, те се разлетяха, гарванът си замина и две от гълъбчетата пак дойдоха. Аз ги гледам през прозореца и си мисля: "Какво иска да ми каже всичко това?" Глъби - добре, ще чакам вести, а гарванът? Сещам се за стихотворението за обесването на Васил Левски.

Пътувам към офиса, а от вътре ми е напрегнато. Отпуснах се. По едно време гледам около мен повечето коли имат цифрата 6 в номерата си. Някои с по две, а някои с по три шестици. Май че почвам да влизам в някакъв синхрон.

В офиса от начало нещата минават стегнато. Бръзо обсъждане на новия сайт, бързо и стегнато планиране, продължавам напред.

Викам на Младен да отидем до Гниляне. Там един бай Димитър ми се беше обадил, че има интересни парцели за продаване. Отиваме. Димитър добре, а брат му в 10,30 сутринта пиян. Димитър малко притеснено ми обяснява, че брат му от два месеца е съкратен от завода и от тогава е все така. Съчувствам му на човека, но в крайна сметка той сам трябва да си помогне. Гледаме местата. Не са от най-продаваемите, но ще се опитаме да им помогнем.

В това време ми звъни телефонът. Ани от Нови Искър иска да се видим. Разгеле близо сме. Срещаме се в едно заведение. С нея подготвяхме една сделка с един имот там. Аз имам навика в такива моменти да привличам повече съюзници, та тя беше един от тях. Сделкта беше сложна предимно организационно - 23 наследници. "Двадесет са съгласни на тази цена", казва ми тя, "днес ще говоря с другите трима. Мисля, че ще приемат цената". Това е добре, мисля си, а от вътре нещо ме стяга. Както и да е. Ще чакам съгласието им. Без това няма да стане. Още повече, че цената беше балансирана и за продавачите и за купувача.

Върнахме се в офиса и се заех с двата проекта, които правим от два месеца. Общо взето добри екипни разработки с дълготраен ефект.

Вече иде икиндия - запона да се стъмва и Ани отново ми звъни. "Абе да ти кажа събра се родата и решиха, че тия пари са им малко. Толкова хора са и няма да има какво да си разделят. Искат по 10 евро на квадрат повече." Хм, странна пазарна логика, но знам че в тоя момент никакво убеждаване няма да помогне. Запазих мостовете, но бях озадачен от вътрешното усещане. Започнах да изпитвам някакво необяснимо спокойствие и облекчение. Ега ти случката. При провалена сделка, аз съм някак отстранен!

Пак едно гълъбче кацна буквално на два метра от балкона на офиса, на който пушех. От долу мина кола на една куриерска фирма. Абе май трябва да осъзная някаква вест. Да си тръгвам ли от офиса? Не не ми се прави това. Какво ми се прави? В същност правеха ми се две неща от организацията за работа. Направих ги и те станаха сякаш от само себе си. После реших, че ще отида да се подстрижа. Направих го. Много готина фризьорка имам. А после си тръгнах за в къщи. Много ми се говори с брат ми. Казва се Калин. Тамън да го набера, и прибрах телефона - отсреща стоят катаджии. Подминах ги и телефонът звънна. Обърнете внимание - обади ми се не Калин, а Калина - представителка на един сериозен дългосрочен клиент с който правим едни неща от дълго време. Тя ми каза нещо което чаках от десет дни - "три от договорите са подписани".

Ей такъв ден.

Legacy hit count
781
Legacy blog alias
34333
Legacy friendly alias
ЗНАЕ-ЛИ-ЧОВЕК-

Comments7

pestizid
pestizid преди 16 години и 6 месеца
Kelvinator, май и ти си "изтрещял". Числото 6 е символ на любов, та оттам направих връзката с влюбената тинейджърка, която търси знаците дали Той ще й се обади да я покани на кафе.
Ей, не го правя тоя коментар с лошо чувство, :))
Shogun
Shogun преди 16 години и 6 месеца
Когато ми е терсене, и аз се чудя от къде иде, след замисляне обикновено се сещам какво го предизвиква. Но макар и да съм се сетила, и да съм направила всичко по въпроса, не винаги ми минава терсенето. 

Аз ходя на работа пеша през Южния парк, и се връщам пак така, отнема ми почти час в едната посока. И ми се случват странни неща. Например, веднъж група синигерчета започнаха да летят около мен. Или гарван ме гледа с едното око и не отлита, като приближавам. Има там един кълвач - когато го видя, съм на седмото небе от радост. От животните, рекордът ми е - три катерички едновременно пред очите ми.

Тези срещи приемам като подаръци от съдбата. Лично за мен. И с гарваните, макар че не ги харесвам толкова много. Да,  и аз може да съм изтрещяла. ;) Обаче аз си знам, че някъде там се мае Съдбата, гледа ме с бинокъла къде ходя и ми пуска по някое и друго пиле или катерица - за награда.
DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 16 години и 6 месеца
"Числото шест е число, което е съставено от две тройки. Геометрично, то се представя от два триъгълника, които се вплитат така, че единият им връх е насочен надолу, а другият - нагоре. Така сдружени, те образуват древния кабалистичен знак, наречен сектаграма. В числото шест е изразена борбата между духа и материята. Триъгълникът, който сочи надолу, е символ на материалния, веществен, конкретен и земен свят, с всичко онова, което го характеризира, а другият триъгълник, който сочи нагоре., е духовният свят, с вечните стремежи към небесата. Тия два триъгълника са вплетени в човека, който живее и в двата свята и който има свободната воля да избере един от тях за свое царство. Тоя подбор е мъката, мъдростта, падението и възходът на човека, дошъл на земята да изпита всичко. Шестицата, следователно, е число, както на вечната небесна реалност, която за човека е невидима, така и на земната илюзия, която е въплътена. Арабският знак на числото шест (цифрата) показва, че в земята е посадено едно семе, което е поникнало, но още не е дало своите плодове. То е същевременно и символ за едно освобождение от магическия кръг на колебанието и тръгване по строго определен, избран път. Шестицата геометрично е построена на една ирационална база, тъй като радиусът на окръжността не е точно равен на страната на вписания шестоъгълник, поради несъизмеримостта на диаметъра с дължината на окръжността (П = 3,14). Ето защо, числото шест е донякъде извън световно, небесно число и приложено тука на земята, създава противоречия. Числото шест се дели на две и на три. Разделено на две, дава три - числото на хармонията, равновесието, а разделено на три, дава две - числото на противодействието и борбата.(link)"
За мен пък 6 е числото на успеха.
Shogun
Shogun преди 16 години и 6 месеца
Оф топик: "Шестицата геометрично е построена на една ирационална база, тъй като радиусът на окръжността не е точно равен на страната на вписания шестоъгълник, поради несъизмеримостта на диаметъра с дължината на окръжността (П = 3,14)."

Защо радиусът на окръжността да не е равен на страната на вписания равностранен шестоъгълник? Равен е. А дължината на окръжността не знам какво общо има с това. Диаметърът си е напълно съизмерим с дължината на окръжността, макар и чрез ирационалното число пи. Ако греша, обещавам да поднеса извиненията си на линка. ;) 

Това бяха важни бележки по темата!!! 
Kopriva
Kopriva преди 16 години и 6 месеца
  Сигурно сте се убедили, че и аз съм "изтрещяла". От известно време се вслушвам и вярвам само във вътрешното си чуство. Признавам, че понякога съветите му са абсолютно нелогични -например отказах "страхотна" според майка оферта за работа, но спечелих доверието на хора, които харесвам. И се чуствам страхотно- реших да не пропускам и да разчитам знаците на съдбата- сънища, птици, моето коте, цифри....- чуства, може би неразбираеми за вас, но такива, които ме правят щастлива!
DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 16 години и 6 месеца
Като ще се офтопикваме:

"Когато съотношението на две отсечки е ирационално число, се казва, че отсечките са несъизмерими, което от своя страна значи, че нямат общ делител. (линк)". Не се заяждам, проверих, защото се зачудих кой е прав, ти или линка(защото аз поне не знаех). Така че явно наистина са несъизмерими, спрямо това определение. Колкото до страната на шестоъгълника, идея си нямам колко е :)

Но така или иначе, тази част от копи-пейста не съм я прочела. Иначе щях да я махна, понеже май няма много общо с темата. Целта беше да пусна питагорейското значение на 6цата. Вписаните и описаните многоъгълници никога не са ми били любими.

DenitsaDeni
DenitsaDeni преди 16 години и 6 месеца
Много сладка катеричка :) И аз често виждам. Или пък таралежи. Кучето ми даже май много се харесва с тях, защото като види някоя катеричка и се започва едно гонене, джафкане и т.н. Ама не иска да я яде, де. А с таралежите истерията е дори по-голяма. Не знам какъв е смисълът да обикаляш нещо и да го джафкаш истерично, но сигурно има някакъв.

А за линкчето... :Р Сигурна съм, че сега му е много по-добре :)


By kelvinator , 18 October 2009

През 2007 се говореше само за ипотечна криза в САЩ. За мен тя беше чудесна и доходоносна. Въпреки, че съм прочел доста за смисъла и скоростта на информацията и материята, някак не ми се вярваше, че може да се случи нещо лошо. Но в края на годината започнах да забелязвам в себе си особени усещания. Теглото ми започна да се увеличава. Не давах някакви съществени отклонения нито по отношение на диабета, нито на кръвното, но беше факт. Нямах никаква промяна в хранителния режим, доколкото може да се каже, че имам такъв, а панталоните ми отесняваха. И само зачестиха усещанията за някакъв дискомфорт.<?xml:namespace prefix="o" ns="urn:schemas-microsoft-com:office:office"?> 

На 1 януари 2008 телефоните млъкнаха. Никакви заявки за покупки. Сметките  за GSM рязко спаднаха. Да се чуди да се радва ли или да се страхува. Излизат някакви от правителството да ми обясняват, че криза няма, посочват звучащи достоверно факти, а на мен нещо не ми е особено комфортно. И все пак през 2008 нещо се случваше, може би от инерцията. Приходите бяха на половина на 2007. Докато дойдоха фалитите на банките в световен мащаб. Тогава си мислех, че изходът от ситуацията за мен и за колегите ми е да бъдем активни. Мислех си, че при това положение трябва да се произвежда повече и по-качествен продукт, който да се предлага. Това беше единственият начин да достигнем до малкото участници в пазара на недвижими имоти.

 Е, има и добра новина. В тази ситуация се забеляза един дисциплиниращ ефект и много хора с лоша професионална подготовка отпаднаха.

 Дойде 2009 година. Падането продължаваше с всичка сила. Постепенно у мен започнаха да се връщат едни отчетливи мисли, които много пъти съм мислел но бях позабравил. Междувременно в рамките на един месец ми разбиха колата и ми откраднаха навигацията, а след една седмица откраднаха и кучето ми. Дребни неща, които ме караха да си задам въпроси от типа “Защо на мен”?

 В началото имах усещането, че нямам какво повече да направя. Отпуснах се и се оставих да ме водят случайните хрумвания. Правех само това, което ми носеше добри усещания.

 И сякаш настъпи някаква трансформация. Вниманието ми беше привлечено от някои мои вътрешни разбирания, които все по-отчетливо усещах, че трябва да преразгледам и да променя. Имах нужда от вътрешно прочистване, за да отворя територия за нещо ново. И го направих.

 А ситуацията във външния свят се задълбочаваше.винаги ще помня датата 14 април 2009 когато ми направи впечатление, че хората спряха да карат колите си. Да бе, просто спряха. Без всякаква видима причина аз започнах да отивам на работа за 20 минути вместо предишните 45. Дадох си сметка, че общественото съзнание реагира.

А аз си оставах непоправим оптимист. В крайна сметка помня от приказката за дервиша: “Не се подвеждай по очевидното – всичко отминава.”

Мечтаех си за голям инвеститор с дълготрайни поръчки.

 И така до юли. През юли дните с добро настроение започнаха да се увеличават. Теглото ми без всякаква видима причина се нормализираше с бързи темпове.

Legacy hit count
609
Legacy blog alias
34012
Legacy friendly alias
КРИЗАТА-СИ-ТРЪГВА--ДАЛИ-Е-ИНТУИЦИЯ-

Comments12

The Maker
The Maker преди 16 години и 6 месеца
Не си тръгва, а тепърва идва и се разполага.
edinotwas
edinotwas преди 16 години и 6 месеца
Хубав пост!
 Тази дата и аз я помня. Наистина изведнъж хората спряха да карат колите ли, обаче сега взичко се връща по старите места, та чак и от горе ...в този ред на мисли, май "кризата" отмминава.
edinotwas
edinotwas преди 16 години и 6 месеца
Мейки ние сме в криза от 1989г.  ....
Shogun
Shogun преди 16 години и 6 месеца
Келвинатор, кой знае, може да имаш някаква интуиция, която ти се отразява и на физиката. На мен ми се струва, че все още не си тръгва. Аз й давам още половин година. Поне.

За България говорим, Западна Европа май е стигнала дъното и гледа нагоре.

Kopriva
Kopriva преди 16 години и 6 месеца
Определено е интуиция! Цял ден искам да попитам, какво става с Кризата в София? И не мога да намеря точните окуражаващи, положителни думи.......500км навътре в страната Кризата здраво ни е затиснала и ако Б.Б. се справя в столицата, може би и в провинцията ще доживеем, въпреки, че "всичко отдалечено на повече от 50км от морето е дълбока провинция" :)))) Тук не е зле, но сме били и далеч по- добре......По- положителна не мога да бъда.....
AmonRa
AmonRa преди 16 години и 6 месеца
Аз съм ан 23 години, не помня тази държава да е била добре.
Donkova
Donkova преди 16 години и 6 месеца
ми изглежда като интуиция наистина. ще ми се и глобално и локално да се окаже валидна еднавременно (т.е. Шогун този път  да не се окаже права, за разнообразие). взех да се уморявам от "отлагане" на разни начинания, за по-малко кризисни времена. и доста категорично ми отиде по дяволите производителността от продължителното влагане на допълнителни усилия за справяне с колатералните щети на кризата в мисленето на хората с/за които работя моята си работа.
goldie
goldie преди 16 години и 6 месеца
Не знам дали ще свърши скоро кризата, но и на мен ми се струва, че има някакво раздвижване, затова се надявам следващата година да започне по-добре от досегашната.
entusiast
entusiast преди 16 години и 6 месеца
Възхищавам се на мъдростта ти! Аз лично попаднах в дупка някъде през лятото, преди месец стана още по-зле! От тогава се боря с депресията, но с положително мислене започнах да изпълзявам! Убеден съм, от емпиричен опит, че когато си мислиш, че си зле трябва да се забавляваш и да не преставаш да опитваш. Тогава нещата се оправят. Отдавна ми е време за голям скок, да напусна удобното и стабилно място ( което само на пръв поглед е такова) и да мина на моя си бряг. Но все още не намирам смелост...Поне трябва да обезопася скока :)
Shogun
Shogun преди 16 години и 6 месеца
И на мен ми се ще да не съм права, за разнообразие. :)

Рецепта за оптимизъм (моля, не ме замеряйте с камъни, от мен едва ли очаквате нещо друго): йога, и по-специално дихателни упражнения. Пранаяма, бастрика, крия. Такива неща. Наистина повдигат духа, понеже са базирани на енергия чрез вкарване на много кислород. Опаааа, един камък ме удари.
Donkova
Donkova преди 16 години и 6 месеца
Що пък ще те удря камък.  Аз като имам време да се огледам наоколо, всичкият доволен и балансиран народ дето го виждам (вярно не е многолюден, ама не са единици и несе познават помежду си, което вече прави много като за българските стандарти) все с йога разправя, че си го прави равновесието. Ма и пустата йога си иска дисциплина и учене. Като си забравиш тялото за десетилетия, знаеш ли каква мъка са и най-простите движения. Пък човекът е таквоз създание, каквото му е малко от малко мъчно гледа да го избегне всячески.
Kopriva
Kopriva преди 16 години и 6 месеца
 При йога не трябва да си напрягаш тялото- изключваш си съзнанието и забравяш контрола и усилието.....Може би Келвинатор е прав, днес говорих с приятели в София- положението е доста по- различно от по Черноморието след лятото...
By goldie , 20 September 2009

Помолих моята душа да ми отговори...



От неизвестно време си мисля, че е време за кардинални промени, може би, защото наближава времето да си ходя у дома, в България, но непрекъснато в душата ми е хаос и не ме напуска мисълта, че е време за промяна.

Дълбоката същност или моята душа ми нашепва да се омъжа. Но това на този етап е трудно, защото няма кандидат, но ако се огледам може и да се намери някой. Интересно колко трябва да го е закъсал, за да си губи врем ето с мен, но май вече е дошло времето да си затворя очите и да се спусна по течението без да мисля.

Егати, здравомислещото отношение към брака имам, направо ми е странно, че го пиша, но никога не ми се е искало да съм семейна и сега ми идва точно тази мисъл в главата, но ми се струва, че много скоро ще ми се наложи да взимам такова важно решение.

Та тази година ще мисля дали да се омъжвам. :)))))

Малко съм поостаряла за такива екстремни решения, но всяка истинска промяна е екстремно решение. Но семейството е най-екстремната промяна, защото в него винаги участват повече от 2 души, примерно още 1-2 деца. Винаги съм смятала, че деца трябва да се създават тогава, когато човек има нужда от тях, но аз някак не съм чувствала, че са ми нужни, за да се чувствам щастлива със себе си. Интересно нуждата да се грижиш за някои дали е водеща при създаването на семейство или просто сега така си мисля. Има хора, които се чувстват много полезни като непрекъснато по един или друг начин спасяват други хора, дори човечеството, наричат това благородство, саможертва и т.н.,а мен такива комплекси не ме гонят, аз не се чувствам много щастлива, когато ми се налага да „спасявам човечеството”, нито умирам да виждам „вечно благодарни погледи” в чуждите очи. Явно съм много странна порода човек и сега ми хрумва, че е време да се омъжвам, по-интересното е че всички ми го натякват, сигурно е време или се поддавам на общата истерия.

За всеки случай е време за промяна и аз със сигурност ще променя живота си кардинално просто още не съм стигнала до онзи преломен момент в живота ми, в който да застана на ръба на най-високата скала, наречена право на избор, а сега наистина нямам никакъв избор, просто си седя тук пред компа и си мисля разни глупости. Но кардиналния въпрос е как да променя нещата така, че да направя правилния за момента избор, които да промени живота ми така, че да не съжалявам за миналите дни?



П.П.1 Тук се сетих за един виц. Един ученик отишъл при своя учител-мъдрец и го попитал дали да се ожени, а мъдрецът му отговорил, че каквото и да направи след 20 години пак ще съжалява.



П.П. 2 Вие как сте? Стана ли ви интересно... От два дни никой нищо умно не е пубикувал и вижте каква „мъдрост” ми роди главата. Да не би модератора да е в почивка за националния празник и ви се изпокрихте, щото няма кой да модернизира. Я почвайте да пишете!!!! Докога ще виждам само моя аватра на заглавната....

П.П. 3 Аааааааа, да модератора каза да си стоя в моето гьолче, ама това вече, май, си става само мое, така че почвайте да се подхилквате, щото много се старах... /освен, ако не ви е помолил и вие да си стоите по собствените гьолчета... /

П.П.4 Ако ще правите промени/ремонти по облика на заглавната или ако мислите да няма такава кажете да си пусна тук личния блог, то така и така само моя скелет виждам...

Legacy hit count
2123
Legacy blog alias
33188
Legacy friendly alias
Какво-да-правя----когато-скуката-ме-гони-и-нямам-нет-

Comments19

shellysun
shellysun преди 16 години и 7 месеца
Ааа, Диди, само това - не!! Никакво омъжване по течението. Не, не тъ давам - ти си специална и специалният мъж те чака някъде.
  Иначе, пиши, защото иначе почвам аз и отново ще има Монтеки и Капулети в действие.
  Вместо да си идваш, защо не пообиколиш малко по света. Хем ще се разсееш, хем после ще се му се радваме през твоите очи.
/ако искаш, може да си спретнем една анкета за мъже - току виж сме спипали принца и понеже аз мога да играя само поддържаща роля, целият ще е твой/
shellysun
shellysun преди 16 години и 7 месеца
Кх,кх...почваме ли?
Мъжът, който ми трябва, на Мен е:
-категоричен, докато аз не го помоля;
-екстремен, ако искам да летя с ракета, трябва да е сега и на момента;
-стабилен, да-то е да- и не-то е не;
- естествено, финансово устойчив, иначе ще се чувствам нещастна, ако не мога да го стимулирам да се труди още по-усърдно;
-прилично красив;
-прилично дебел /не е нужно да има перка на гърба/;
-с чувство за хумор, което може да понесе моето;
-особено добър, знаете в кое;
-и да е убеден, че иска да е само с мен, иначе тутакси го зарязвам
 А, да, и да не ме пита постоянно "имаш ли време" и какво ще правиш еди кога си. Каквото си поискам. Ако има такъв смелчага, сигурно е подходящият за мен. /въпреки, че , между нас казано, си го имам, и въобще не ми подхожда, от което естествено следва извода, че просто аз съм кифла/. Диди, ти си наред.

goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца
Хубава анкета. Ще я изпробвам и ако оцелея след нея няма начин да не споделя какви точно щети съм нанесла и на двете страни.:))))
shellysun
shellysun преди 16 години и 7 месеца
Вервай ми, тотални. Обаче иначе няма начин да разбереш, че от принца мъж не става.
goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца
Вярвай ми отдавна разбрах, затова не се омъжих. Има един момент, в които всички принцове взеха да се превръщат в жаби, сигурно има такъв момент и за принцесите, но сега се опитвам да проявя Тъпение и Разбиране, но просто хумора за чувство няма удържане... Някои път като ми изпуши достатъчно хумор навън може да ви разкажа моята приказка за принцовете/просяци/жаби, де и други такива животни, които не подлежат на дресировка.
shellysun
shellysun преди 16 години и 7 месеца
не го отлагай много тоз момент, моля...Смехът е здравословен, а аз съм се затъжила да се посмея в приятелска компания, дето никой няма да ми гледа липсващите зъби или как точно ми се тресе шкембето. Така че, бъди ми приятел, давай сагата.
DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 7 месеца

Мъжът който ми трябва на мен...Не че ми е притрябвал някакъв мъж, но ако трябва сега да си избирам мъж:

1. Няма да живеем с майка му! Категорично и каквото и да ни коства това.

2. Ще чува какво му говоря, и ще се съобразява, а няма да ми казва "После", "утре", "друг път" и т.н.

3. Екстремност и категоричност остават, чувство за хумор може и да не е чак като на настоящия ми мъж, който може да намери смешното във всичко.

4. Красив и не- дебел. С хубава коса и зъби. Достатъчно богат, за да е щедър и не алчен. Достатъчно самоуверен и романтичен, за да е добър в "онова" отношение

5. Да ме обича поне колкото настощият..

Какво излиза - ми не бих си взела нова беля на главата :) Докато го науча да е такъв - ще стана на 80 най- малко. А тогава вече ще ми е все едно...

goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца

На теб ти се струва майтап, но по едно време бях почнала да пиша за някоя и друга изцепка, но после реших, че това е по-подходящо за онзи сайт " Нашето детство", после почнах да пиша за интуицията и написах около 34 неща, а от пролетта насам ви отегчавам яко с тях, но тези дни като няма какво да правя може и да адптирам някои неща, стига да ги изровя, пък ако не ще го ударя на спомени.

 Само, че немога да не кажа, че непрекъснато ме измъчва факта, че много хора не се мяркат изобщо насам и като видя, че на заглавната няма нито един пост по 2-3 дни ми става болно и някак ми е неудобно да публикувам всеки ден, защото през пост виждам само себе си, но пък ако никой не напише нещо е още по-гадно.

А сега се досетих, че мога да напиша за последния неизмислен герой от живота ми. Той като че е най-големия смешник от целия ми живот. За него сага ще е малко, но ще гледам да е само един пост, най-много два.

goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца
Sluchaina, ти винаги и най-бързо схващаш моите душевни терзания/търсения.
pestizid
pestizid преди 16 години и 7 месеца
Той просто ще чете мислите ми. Това няма да е единствената причина, поради която няма да го лъжа. Той ще ме балансира и вдъхновява. Той съществува. Случайна, това за зъбите и косата е много важно подсъзнателно усещане, напълно го подкрепям. Мога и да го докажа, :)
ДидиФа, празници са. Юзерите или са по екскурзии, или нямат нет, :(
Ми да зема да напиша някоя простотия тогава, :)))))
shellysun
shellysun преди 16 години и 7 месеца
Диди, не спирай, публикувай - бглог само е позаспал. Нищо, екипът за спешна помощ е на линия - колко му е да ме спретнем един як дропс-скандал, и без това модератора явно е забягнал на място без интернет. Сладкият момент на отмъщението...
  Моля ти се, дай някоя технология за консервиране на принцове - това с обучението на Случайна, много тегава работа, бе. Учи, ..., ...., учи - то край няма! Пък като се намеси и някоя любяща родителка...отиде принца, та се не виде. Айде, и на мене живота ми е единствен. Помагайте, бе!
DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 7 месеца

Диди, на мен лично са ми много забавни твоите търсения свързани с интуицията. Пестицид, знам я тая теория, има основание :) Това с четенето на мисли - едва ли. Ако прочете нещо, което не трябва, после обяснения - то става сложно.

Шели, ако си го научиш своевременно - после е лесно. Само с родителката май никога няма да изляза на глава...

Ама дайте да спретнем някой скандал, наистина, или измислете вие нещо. То май само аз и Диди пишем напоследък

shellysun
shellysun преди 16 години и 7 месеца
Уф, не ме обичате вие мене. Ама и бглог...ако аз съм на мястото на мъжете, сега нямаше да спя и да стоя с крака на масата, загризал цигарата, а щях да обява покана за среща в някое караоке за най-хубавата част от блога - неговите жени с най-разглезената - малкото мъже, които се престрашават да кацнат тук. Ама, то така е, като няма кой да ги научи.. Дами - скачайте във високите токчета и оправяйте маникюра, аз отивам на бар - тия, наш`те тука, не стават. Отивам на лов за принцове.
DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 7 месеца
Я сподели в кой бар отиваш, може да дойда да ти правя компания ;)
svetlina
svetlina преди 16 години и 7 месеца
Тая вечер има мач :)

Да ви кажа ли къде са принцовете?


shellysun
shellysun преди 16 години и 7 месеца
Моля ти се, бързо казвай, че съм на вратата! За тия с мачовете - а си ги гледат - ние ще гледаме други работи.
  Давай, дружке, имам само две минути до излитането
Случайна - не знам, ще съм с Галя - където има най-голямо струпване на принцове
pestizid
pestizid преди 16 години и 7 месеца
Шели, тия наште точно си стават. Или са по екскурзии, или някъде, където няма нет. Друго ми е питането: ние що сме тук? :))) Аз се измъквам с творческо писане, ...
goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца

А аз се измъквам с НЕтворческо писане и досаждане безкрай, защото МОДeРАТОРА го нямааааааааааа.:))))

И понеже е празник гледах "БЕБЕТО-беглец", смях се от сърце и се чудих, защо вече не правят какива комедии?

А иначе по-нежната част от света нека си гледа мачовете, ние ще следваме поговорката:

"Когато котките ги няма мишките - танцуват"

shellysun
shellysun преди 16 години и 7 месеца
Именно. Добро утро, мои красиви, умни и цветни виртуални приятелки, беше прекрасно. Следващият път обещавам да не излитам на екс, а да отидем на бал заедно.
By goldie , 17 September 2009

Жертване на целите ли или...

В по-младите си години мислех, че е нормално човек да има цели и мечти. Затова мечтаех и постигах мечтите си...

Сега все по-рядко мечтая. Не знам дали мечтаенето отминава с годините или просто станах по-практична и по-малко претенциозна, но сега, като че гоня моментите на скучното спокойствие и някак започнах да се чувствам щастлива със себе си. Дори забелязвам, че започвам истински да се дразня, когато някои си позволи лукса да ми нарушава спокойствието. Преди време един човек ме попита за какво мечтая и като се замислих не се сетих, изглежда тотално съм спряла да мечтая. Сега ми идва на ум, че мечтаенето има нещо общо с амбицията и изглежда съм станала и неамбициозна, дали съм се излекувала от някой комплекс, които много ме е болял, когато мечтаех и преследвах мечтите си? Ето това е въпрос, на които не мога да си отговоря, но явно има нещо такова, защото вече нямам амбицията да покорявам света, дори и най-големият мечтател – Александър Велики – вече не ми изглежда толкова интересен и толкова велик, както преди 10 години. Сега ми харесва да си скучая. И дори си мисля как може скучаенето да ми харесва? Преди време не бих повярвала, че скучния и еднообразен живот, като на германска пенсионирана бабичка с бял панталон, би ми харесал, а сега истински се наслаждавам на скуката и дори и’ се радвам в онези моменти, когато имам възможност да си поскучая насаме със себе си.

Дали това е жертване на целите или пълна умора, още не знам, но ме кара да се чувствам добре, избягала от забързания и задъхан житейски хаос – онзи с многото негативни емоции, които ме побърква и ме превръща в постоянно неспокоен и ужасно зъл човек, без усмивка.

И да, много ми харесва да се нося през живота, живеейки за момента и най-вече за моментите на пълна безметежност, в които намирам покой  и спокойствие.

Legacy hit count
705
Legacy blog alias
33127
Legacy friendly alias
Трябва-ли-да-се-нося-през-живота--живеейки-за-момента-

Comments15

vorfax
vorfax преди 16 години и 7 месеца

Етикети "аз", "мен", "себе си"... : )

Доста навътре приемаш нещата, т.е. интровертни помисли са те полазили. Някак взаимоизключващо си се ми изглежда заглавието... хем живеейки (което приемам за синоним на действието/активността/жаждата за креативност), хем носейки се по течението. Може спокойно да се каже, че живеейки за момента се изкачват Алпите и покоряват житейски върхове. Да живееш,, значи да попиваш с всичките си сетива околният свят приемайки целият нюанс от дъгата емоции. Да не се наслаждаваш на мига, да се страхуваш, да се ограничаваш е тъкмо форма на смъртта която ни ограничава в едно измерение.

Харесвм си една метафора. Живота е водовъртеж в който всички се носим към сигурна гибел. Онези които не се и замислят колко преходен е живота им и очакват нещо само да достигне до тях, вместо да доплуват до него са просто мъртъвци, едни трупи/трупове/пънове/дървета, без капка живот и емоция. Онези които поемат свой собствен път дело на свободната им воля и копнежи биват блъскани тъкмо от споменатите дървета. Аз съм срещал много дървета през живота си. Някой от тях опитваха и да ме завлекат, да ми пакажат пътя на течението в който да се мисли е излишно, защото посоката е предначертана от другиго. Мен не ме устройваше. Жалкото е, че тъкмо тея пънове са безчвствени за молбите или съпротивата ти, защото единственият който може да усети нещо си ти - живият.

Не ми върви мисълта никак... засегна ме някой на лични...

goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца

На мен можеш всичко да си кажеш. :)

Тези дни и аз се бях засегнала на някой много лично и поизтрих някои от постовете си и дори мислех да напиша пост за това, но музата ми отиде с мен да бере царевица из бабините ниви. Както и да е.

Този пост е от една поредица свързана с книга за развитие на интуицията. Постовете са упражнения за автоматично писане. Темата е от книгата, но изискването е да пиша каквото ми хрумне без да го препрочитам и без да го редакирам, а темата е само магнит, който да привлече вниманието ми, но понеже аз по натура иронизирам всичко наистина пиша каквото ми хрумне, но има една уловка, пиша през моментите на почивка и единственото, което казвам е че искам да си почина. А иначе имаш право, че постовете са интровертни. Така е. Трябва да са интрувертни. Те са вглеждане в себе си. А иначе грешките си ги знам, както и не съм страхлива или ревлива, аз съм СКОРПИОН все пак, не мога да не обичам себе си и да не уважавам смъртта като преходно състояние на духа - от нея не ме е страх.

Между другото си направил много успешно упражнение по автоматично писане.

П.П. Първият етикет е СКУКА :))))

Shogun
Shogun преди 16 години и 7 месеца
Представям си един делфин. (Аз много обичам птици и делфини). Този делфин е най-умното същество след нас. Каквото и да означава това определение "да си умен".

И сега дайте да си представям блога на този делфин.

"Днес плувах. Ядох риба. Небето е толкова красиво, когато го гледаш през 2 метра море! С другите делфини много се забавлявахме, като скачахме над водата. По едно време ни подгони косатка, обаче й избягахме. Доста се бях уплашил, ако трябва да съм честен. Разбрах, че много обичам Аия, но тя може би страни от мен. Или така ми се струва."

Цели? Мечти? Амбиции? Той цели да е жив, да общува, да се забавлява. Защо ние трябва да насилваме чувствата си, сетивата си и природата си, като се забъркваме в някакъв изкуствен свят с измислени отношения? Според мен, малко естественост и смирение няма да ни навредят.
goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца

Ето затова съм го обърнала на естественост и смирение...:)))

А иначе блогът на делфина си го бива, точно си е истински дневник. Ще се поуча от него и може да хапна малко рибка.:)

vorfax
vorfax преди 16 години и 7 месеца
и плувай само в свои води...
goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца

Ми само в свои плувам, ако не вярваш погледни в онази опция ВРЪЗКИ, още не съм закачила фейсбука, но ако искаш да го модернизираш може и да ти дам координати.

П.П. но като си топваш краченцата в мои води проверявай дали не съм в превълъщение на нещо по първично и не много умно като на акула, примерно, щото в такъв момент може да останеш с по-малко от 4 лапи. Това  не е заплаха, просто приятелски съвет.:)

vorfax
vorfax преди 16 години и 7 месеца
Там не стъпвам. В тея води има вредни бацили, а и плуването ми е бавно ):
goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца
И аз така си казвах обаче се оказа, че мога да се приспособявам бързо...
pestizid
pestizid преди 16 години и 7 месеца
А моята отключена асоциация е сърфист. ДидиФа сърфира по вълните на живота, :)) Не си сама! :) От един месец съм го ударила на купони и кафенета и да знаеш, и на мен много ми харесва, :))
Май наистина е натрупана умора.
DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 7 месеца
Чудеса - аз пък имам асоциация за чайка - носи се по вятъра, носи се и по вълните... :)) Никак не е лошо, стига да не е за дълго. И не мисля, че е жертване на целите - просто целите са се променили. И май още не са се избистрили. Когато се избистрят, ще излязат на повърхността и чайката ще си ги хване...
goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца

vorfax, какво е това отношение към моите три същности? :))), Моля, моля, без бацили, аз може да съм си цялата вредна, но чак и бацили, хайде сега?:))))

Момичета и чайка да съм, и сърфист да съм, всичко което не ме затормозява ме кефи, а тези две седмици съм го ударила на почивка и щастие, така че единствената грижа ми е в приятното прекарване. Пожелавам ви го.

А може и наистина да не съм си избистрила погледа към определена цел, защото като се случи да я видя непремено ще я постигна, за сега обаче нямам нищо против малко да се спусна по течението и да се нося без усилия на волята.

shellysun
shellysun преди 16 години и 7 месеца
И аз искам. Много е приятно. Станала съм тотално безотговорна и живея само, за да се чувствам жива. Пък, каквото дойде.
goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца

То понякога човек трябва да се спусне по течението иначе как ще разбере, че в живота има и благинки. Бе, не може само под строй и право към целта...:)))

 

DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 7 месеца
Да ви кажа, много ви завиждам. Трябва и аз да го направя това упражнение, но все има нещо, което не позволява :(
goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца

Започва се така: излягаш се удобно, затваряш очи, започваш да си представяш най-хубавите неща на света, ако не можеш, опитай изобщо да не мислиш или поне да спреш потока на мисълта за съвсем малко време. Дай си 5 минути, после 10, после колкото имаш нужда, но най важното е когато отовриш очи, за да завоюваш света, кухнята или поне тигана за най-бързо, непремено си кажи: "Аз съм най-силната на света и мога да се справя с това, каквото и да е", после дерзай, но не го превръщай в център на вселената. Повярвай ми домашните любимци не умират, ако няма сготвено една вечер и ти няма да изпуснеш властта над тях, ако пропуснеш да почетеш печката поне една вечер, но усещането, че и ти си ЧОВЕК е на друго ниво. На мен в такива моманти ми става щастливо, защото всички усещат, че и аз съм човек и нЕкак си не могат без мен/манджата. :)))

П.П. Не се подигравам, наистина не готвя всяка вечер, за да им липсва вниманието ми и да проявяват внимание към мен, т.е. да ми сготвят и дори да ми поднесат, защото и аз съм ЧОВЕК. И като кажа, че съм щастлива, когато правя нещастен живота на нЕкои хора - вЕрвайте ми. Мнооооооого помага за моето щастие и най-вече да се нося по течението , безгрижно и дори да си сврукам веселко.

By goldie , 14 September 2009

Сигурно щеше да ми бръмне главата то излишна информация.... Но има неща, които ми се иска да знам незабавно, например, числата от тотото, ако ги знам от време на време мога да си пусна един фиш и да спечеля малко не изработени парички, ще си купя един шезлонг и една кутийка количка и ще посрещам и изпращам слънцето под един кичозен чадър на плажа, то не, че сега не го посрещам и изпращам, но някак ми липсва безгрижния мързел пльоснат на шезлонг. Иначе като се замисля какво точно искам да знам, нещо не се сещам за други неща, то на човек с пари трябват ли му много знания?

А иначе тези знания, които съм понатрупала някак ми стигат, дори са ми в повече, защото не ми се налага да ги ползвам, така докато си режа салатите или докато си мия чиниите не ми се е случвало, да се налага, да им давам дълбокомислени отговори на трудни философски въпроси, нито ми се е налагало да решавам сложни математически задачи  и така като съм се размислила ми идва на ум, че на човек му стига и една бакалска сметка да може да си сметне... Та защо учихме алгоритми в училище? Добре, че така и не ги научих. Все по-често си мисля, че е излишно да си товарям мозъка със съдържанието на разни дебели книги, но нещо този вид спорт не мога да го откажа, заради душевната храна, а аз всичко ще е храна го уважавам и ми лиши на обиколките, но след душевното хранене  е по-добре да ги изтрия с гумичката на забравата, защото това ми е мнооооого излишно, но какво да се прави и съзнанието трябва да се храни, а какво би станало, ако знам всичко?

 Ми не знам, понеже все още знам твърде малко....

Legacy hit count
518
Legacy blog alias
32981
Legacy friendly alias
Какво-щеше-да-стане--ако-беше-нормално-да-знам-всичко-и-то-незабавно-

Comments10

vorfax
vorfax преди 16 години и 7 месеца
ще е скучно
Kopriva
Kopriva преди 16 години и 7 месеца
 Диди, ти си ветеран в бурите! Не вярвам лек повей да те уплаши, но за всеки случай, купи си много устойчив и пъстър чадър и хайде с мен на плажа, да видим какво знаеш (от дебелите книги) за философията на морските обитатели.........
Kopriva
Kopriva преди 16 години и 7 месеца
Изтрих мой "спам" към темата!
goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца

ААААААА, не се притеснявай за някакво си т и прочие, аз няма да си направя труда да си копна коментар и да му проверявам или поправям грешките, пък и сега си говорим, при говорене е възможно да си спестяваме букви, а при мен си е официално разрешено, ако не вярваш провери моите правила за писане в моя пост.

А философията на морските обитатели е много проста, колкото повече, толкова по-добре, тук следва да кажа: "Да ВИ е сладко!"

Сгответе си ги по свой вкус!!!!

DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 7 месеца
Чудя се, има ли нещо, което искам да знам? Единствените въпроси, които наистина ме интересуват започват със "Защо", а не с "Кой", "Какво" или "Колко"...Въпросите със "Защо" обикновенно нямат отговор - значи пак ми е кофти системата... Може ли малко миди с повече лимон за избистряне на размислите?
goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца

Я да видя какво ще ми покаже менюто на Гуглата по отношение на мидите с лимон:

А за отговорите на въпросите, които започват със защо не мога да ти помогна, освен, ако измислиш някой с понижена трудност, тогава може да се посъветвам с Гуглата и да споделя с теб отговора, обаче каквото и да стане никога не забравяй, че винаги трябва да внимаваш какво си пожелаваш, защото може и да го получиш:)))

Надявам се, че звуча достатъчно несериозно или поне това целя, защото днес е празник и ми е още по-трудно да съм сериозна...

DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 7 месеца
Ех, всеки отговор си заслужава въпроса :)) Мда, ето и от мене едни миди с лайм и кокос - много са ми любими :)

 


goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца
Как ще ги изкарам днешните пости, като гледам това изкушение. Направо причинява музика в стомаха ми, която заплашва да стане военно положение. 
danieladjavolska
danieladjavolska преди 16 години и 7 месеца
Може поне да се опиташ да знаеш всичко, но не незабавно...

Мразя морски деликатеси!!!! Като ги гледам и революцията за която говори Диди ми напомня за себе си...Аз само като ги гледам, а Диди поради липсата им...Тпфу!!!

 


goldie
goldie преди 16 години и 7 месеца
Хихихихихи! Какви шегички си прави с нашето храносмилане природата....
By goldie , 10 September 2009

Ето това е интересен въпрос, защото аз и дейности, нещо не вървим в комплект – не съм действен човек. И като си помисля, май, мързела ми е любимата дейност или обичам всяка дейност, която не изисква бързи, смели и сръчни движения, освен ако не са върху клавиатурата на компа. Но иначе обичам да се излежавам, ако това се брой за дейност и особено обичам да се излежавам с пакет семки пред екрана докато върви някои неангажиращ интелекта ми американски буламач – тук разбирайте филм. Другата ми любила дейност е да се излежавам с дебела книга в ръка, за предпочитане е да ме ангажира и интелектуално, защото иначе ще я подаря на някой, с интерес към блудкавите романчета. До тук се разбра, че всичко, което изисква напрежение не ми е любима дейност, а най не обичам да работя, колкото и да ми харесва професията, няма момент, в които да ме прави щастлива – то за това се нарича работа, за да не е приятно и затова е измислена почивката, за да е приятна, да може човек да има стимул да работи, да работи и като му се падне да почива, някак си с кеф си изхарчва всички парички, които е спестил докато е работил, хахахахаааа – те т’ва ми е житейската философия.

Мечтиииии, мечтииии..., а като си представя колко чинии трябва да измия днес... Е, как да не си помечтая мъничко???

Legacy hit count
576
Legacy blog alias
32771
Legacy friendly alias
Какви-дейности-ме-увличат-

Comments12

AlekAleksandar
AlekAleksandar преди 16 години и 8 месеца
"....дейност, която не изисква бързи, смели и сръчни движения " ,сещам се за една такава дейност.И е приятна.



goldie
goldie преди 16 години и 8 месеца

Ето това е творческо подсъзнание....:)))))

 

Shogun
Shogun преди 16 години и 8 месеца
Ето една дейност, която ти препоръчвам, от нея не се потиш:


Тая дейност се нарича Шавасана. Практикувайки я, хем си лежиш - хем тренираш! И понеже позата е трудна (вижда се), трябва да се тренира често и усилено. ;)




AlekAleksandar
AlekAleksandar преди 16 години и 8 месеца
Диди, е това, което показва Шогун имах предвид.Медитация.Ти кво ли си  помислила.Ей ,друг пат за такива работи да не мислиш ,че!
danieladjavolska
danieladjavolska преди 16 години и 8 месеца
Привличат ме....бавните дейности, които не изискват напрежение...Ако е за напрягане, някой друг да го направи вместо мен....а аз да си медитирам....релаксирам, почивам, отмарям, зареждам /батериите/, съзерцавам, да гледам в една точка като исихаст, да.....

Ех, мечти, мечти...По-добре да вървя да гладя дрехите на детето, че на фото трябва да го водя /снимка за първата ни лична карта/...дали да не накарам тате и да свърши тази работа вместо мен??? По-добре не....Оправя си/ни колата пред блока...да не го вкарвам в нервни разтройства...


vorfax
vorfax преди 16 години и 8 месеца
Стимулираш финансово слънчогледовата и книжна икономика, а ако съдим по измисленото дистанционно, ще разчитаме на теб за още някой голям скок в технологиите ( :
DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 8 месеца
Шогун, а пък аз бях останала с впечатление, че почти всичко в йогата е свързано с връзване на възел на различни части от тялото...Има ли вариант да се практикува само тази поза? Защото ако има, аз ще се присъединя категорично.

Привличат ме дейности като : Продължително гледане през прозореца; Продължително гледане в една точка без особена цел; рисуване на пирамида в продължение най- малко на час и половина; измисляне на причина, поради която е жизненоважно да упражнявам тези (и други подобни на тях) дейности. Мда, помечтахме си малко за днес - сега отивам да поработя малко :).


goldie
goldie преди 16 години и 8 месеца

GEN, аз съм твърдо само за лежане по гръб, така се раждат всичките ми писания - на това му викам творчески процес...Добре, че измислиха лап топа - ето това е откритието на века.

П.П. И аз уважавам онази част от йогата, в която се случват такива неща като излежаване, съзерцаване и т.н.

Мечтииии, мечтииииииии...

Shogun
Shogun преди 16 години и 8 месеца
Ти си родена йога. Тия дейности със сигурност вече са те извисили духовно. Похвално е, че си се насочила към най-трудното.

:) С усмивка, ама наистина е така.

П.П. Писах го за Случайна, ама гледам, и диди ф е на същото високо духовно ниво. Браво, практикувайте, следващата стъпка е да се научим да местим предмети с поглед. Още по-следващата - да ги местим с мисъл.  И тогава работата сама ще се върши.
goldie
goldie преди 16 години и 8 месеца
Усмивката е най-голямото мускулно напрежение, което си позволявам:))))
kelvinator
kelvinator преди 16 години и 8 месеца

Аз пък като имам една работа първата ми мисъл е кой може да я свърши вместо мен.

Някой път няма доброволци, та си мисля какво ще стане, ако не я свърша?

Е, ако и тогава няма начин, хващам се да я свърша. Макар че и аз по съветите на другаря Макиавели гледам да си оставя за мен най доброто парче от баницата. Така де, ако не ми е пълна кацата как ще дам вода на другите?

goldie
goldie преди 16 години и 8 месеца
И аз се радвам, ако има на кой да прехвърля част от работата, но обикновено няма на кой. Затова, когато работя, просто работя, а когато почивам се наслаждавам на мързела като състояние на тялото.
By goldie , 8 September 2009

Ето на това му викам въпрос с повишена трудност, защото имам такива едни красиви моменти, в които не вярвам на себе си, на очите си, на ушите си и въобще усещам как започвам да се превръщам в сестра на Тома Неверни...

Но за някои по-малки неща мога и да проявя доверие към домашните любимци, примерно към майка ми и брат ми, но в случай, че дадат сигнал, че може да им се доверя, но иначе най-много се доверявам на СЕБЕ СИ, на МЕН СИ, на АЗ-човека и в някои случаи на листа и химикала, а откакто си купих компютър много му се доверявам, а по край него излиза, че в момента се доверявам и на вас – всички, които си правите труда да ми четете глупостите, но какво да се преви шарен свят, хората обичат да им се доверяват, някак си е пикантно и сладникаво взети заедно. Както се казва предпочитам да ми се доверяват, отколкото аз да се доверявам, дали е въпрос на вътрешен избор или избор на среда, това още не го знам със сигурност, но чисто личните неща от живота ми предпочитам да споделям само с мойте личностни измерения....

Е, не знам дали забелязахте, но и днес ВИ се доверих.

Legacy hit count
1648
Legacy blog alias
32768
Legacy friendly alias
На-кого-да-се-доверя-

Comments6

ElaGeorgieva1
ElaGeorgieva1 преди 16 години и 8 месеца

Мерси за доверието :). Аз казвам на приятелките ми, че могат да ми доверят и най-важните си тайни - имам прекрасното свойство веднага да забравям повечето неща, които чуя :). 

Хората обаче не оценяват това ми качество, толкова важно за всяко приятелство, и често се обиждат  ("Ама как може да не помниш това - казах ти го в четвъртък?!"...).

Shogun
Shogun преди 16 години и 8 месеца
По въпроса за доверието знам един виц, ама е леко нецензурен. Ще се въздържа, ама трудно. :)

И благодаря за доверието. Ще се старая да го оправдая, като си споделям твоите доверени ми тайни само на най-доверените ми познати. Майтап бе, Уили. От тая йога само на майтапи ме кара.


goldie
goldie преди 16 години и 8 месеца

Благодаря! Обещавам да ви се доверя пак, примерно утре, и в другиден, и т.н. докато ми свършат написаните теми. После може малко да си почина, за да измисля нещо по-скучно от това, което пиша сега....

Не се бойте, още не ВИ заплашвам....

vorfax
vorfax преди 16 години и 8 месеца
Shogun, ти пусна кукичката и сега гледаш само плувката дали потрепва ( : Давай вица и слагай звездички по небосвода така, че да му хванем смисъла.

didi f, ако имаш излишни пари за споделяне, аз винаги съм насреща ( :


DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 8 месеца
Благодаря за доверието! Знаеш ли, и аз доскоро се доверявах много на компютъра си, докато детето не прекали с инсталирането на игри и харда се сбъгна :) Тази лоша случка ме убеди, че освен химикала и тефтера, Аз съм горе- долу единственото нещо, на което мога да се доверя напълно, изцяло и за всичко. Определено предпочитам да ми се доверяват. Но когато реша аз да се доверя, също се чувствам добре. Мисля, че всичко, което не е навредило съзнателно и преднамерено, заслужава доверие, докато не го опровергае. Повечето неща (особено хората) успяват много бързо да пропилеят шанса си. Жалко е това. Или пък моите критерии са смахнати...
goldie
goldie преди 16 години и 8 месеца
Преди време ми се струва, че пишех много повече на хартия, заради осбеното усещане, което дава контакта с хартията, но в последно време изглежда съм започнала повече да пиша на компа. А иначе винаги казвам на най-близките си онези неща, които има опастноаст да научат от друго място в изкривен вариант, но все пак най-много се доверявам на вътрешното си аз с изключение на случайте, в които се налага да реша,  независещ от мен проблем или трябва да потърся помощ - тогава се налага безусловно да се доверя на друг човек, а това наистина не винаги ме радва, но обикновено ме успокоява, като че споделената тежест е по-малко тежка.
By goldie , 7 September 2009

За себе си лично знам точно какво не ям. Не обичам много люто и горчиво, така че всички неща с този вкус бясно ги отбягвам .

Обичам сладките неща – сиропирани сладкиши и сладкиши с крем, и всеки вид сладкиши, но това са все неща, които не трябва да ям, но когато си забраня да ям всякакъв вид сладкиши нападам шоколада, казват че бил полезен, стимулирал хормоните на щастието. Бе, то човек като иска да се натъпчи със захарни изделия винаги може да си измисли много полезно извинение за не полезно забавление.

Що се отнася за разните мазночи, по никакъв начин не ме привличат, но се случва да си купя по нещо пушенко и да си го излапам без чужда помощ.

Тук се сетих за тестеняците... Много обичам пици и макарони, и домашната баница на баба ми, и мекици, и пържени филийки с яйца, и още цял ред неща , а като се замисля, почвам сама да се питам: „Възможно ли е човек да се откаже от всички сладости на живота заради едната интуиция?”

Отивам да си взема шоколад – той е „полезен”



Legacy hit count
825
Legacy blog alias
32766
Legacy friendly alias
Какво-да-не-ям-

Comments14

aniedreva
aniedreva преди 16 години и 8 месеца
Д, хапвай си каквото ти се яде и не се тевожи :)))))))))) Ако някой ще основава общност но обичащите сладко - аз съм сред първите, които ще се регистрират :)))

А лекарите и диетолозите няма какво да ги слушаш. Те винаги обявяват за вредно точно това, което най- много обичаш :)


pek68ilieva
pek68ilieva преди 16 години и 8 месеца
Момичета, хайде да се почерпим!
goldie
goldie преди 16 години и 8 месеца

АААААААА, аз най обичам шоколад, а той е мнооооооого "полезен". А иначе на външността ми личи, че не правя диети.

Темата е взета от една книга и понеже тези дни ме питаха дали продължавам да пиша постове във връзка с нея, това ми е отговора или поне една част от отговора, други части ще излязат тези дни. А някои още не съм ги написала.

DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 8 месеца
Обикновено интуицията не лъже, но щом организма ти има нужда от сладко, не го лишавай. Това показва повишено ниво на стрес и нужда от повече "хормони на щастието". Има изкуствени подсладители - аз лично ползвам такива. Макароните и спагетите всъщност са много полезни, защото се правят от специализирани сортове пшеница. Изобщо, ако има баланс, всичко е ок. Мразя да се лишавам от неща и слушам организма си. В период, в който бях подложена на безумно нервно напрежение и твърдо не понасях лишения от каквото и да било естество, на практика отслабнах с 18 кг. При положение, че закусвах с милинки и обядвах обикновено макарони с масло и сирене, или въобще някаква паста. Вярно е, че вечерях кафе без захар, но това е само защото не ми се искаше нищо друго. Важното е да се чувстваш добре, затова изяж нещо вкусно без угризения.
Shogun
Shogun преди 16 години и 8 месеца
Ето ти още един аргумент в полза на шоколада: той е антиоксидант! Т.е. забавя ти стареенето. Ти какво, нали не бързаш да остаряваш? Нападай тогава шоколада!

Както казваше една моя приятелка - медицинско лице, като искат някой продукт да се продава, го изкарват антиоксидант. :)

Обаче никой не може да ме убеди, че щом те влече нещо, значи точно него трябва да го избягваш. По-редно ми се вижда да наблягаме на умереността, а не на избягването.

Отивам за баничка и бозичка.
vorfax
vorfax преди 16 години и 8 месеца
Легални наркотици:
Кафените, какаовите и други растителни култури в Южна Америка и Азия, са източници за алкалоиди-наркотици с възбуждащо действие - кофеин, теобромин, теофилин и други. Те се съдържат и в ободряващите напитки, приготвяни от плодовете или листата на тези растения, използването на които се е превърнало в национална традиция в много страни.
Наркотици се използват и в съвременната медицина за пълна или частична наркоза при операции, за притъпяване или премахване на болките при тежки заболявания, при лекуване на някои неврози, като безсъние и други.
Друг, считан също за невинен наркотик, е никотинът, съдържащ се заедно с още 11 алкалоида в тютюневите листа. За разлика от някои алкалоиди-наркотици, които, макар и отровни се използват в медицината, токсичният никотин няма никакви лечебни свойства. Широко разпространената никотиномания прави никотина най-използвания наркотик и най-масовата битова отрова в света. Освен никотин в тютюневия дим се съдържат повече от 380 вредни за човешкия организъм вещества, разделени в няколко групи: отрови, канцерогенни, дразнещи и радиоактивни.
Легално психоактивно вещество е пък алкохолът.

Не смея да публикувам тема тук, че все ги правя едни дълги... ):

Shogun
Shogun преди 16 години и 8 месеца
Да, ама бирата повишава костната плътност и ни снабдява с витамин В, а червеното вино трепе холестерола. А наздраве! (каза тя, пиейки зелен чай)
vorfax
vorfax преди 16 години и 8 месеца
Сигурно е в сила, че всяко лекарство (храна) в големи дози е отрова. Разковничето е в разнообразието, това спада и към зона 42, която едва покрай филма "Галактическият стопаджия" оня ден, разбрах за какво иде реч. Изпуснах началото, а с това и точното заглавие...

Иначе интересно явление е, че костенурките (иначе защитен вид в България) из Стара планина, масово се колят (предимно от хора с естествен тен) за да се  пие суровата им кръв. Укрепвала била имунитета и прочие. Жалкото е, че за разлика от примерно потентният стрит рог на носорозите, това ще се окаже истина, и вместо природосъобразен живот разчитаме да си оправим токсичното и занемарено тяло с илюзии от този род за панация...


DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 8 месеца
За мен ако може най- черното квадратче :) Благодаря!
goldie
goldie преди 16 години и 8 месеца

Знаеш какво да си поискаш. :))) Най-тъмно и най-истинско.

vorfax
vorfax преди 16 години и 8 месеца
УжЪсс, вие сте неизлечимо пристрастени към живота ( :

Винаги съм смятал, че жена която не обича шоколад е болна. А и вътре се намира доста магнезии, нужен за доброто настроение. Убеждавам се, че всичко е въпрос на химични реакции и че всеки живее в собствена си матрица от познати усещания с които възприема околният свят.

alexanderbeleff
alexanderbeleff преди 16 години и 8 месеца
   Аз пък предлагам да се наблегне на морските дарове....може и без водка или бяло вино. калмари, октопод, скариди - за мен няма по -вкусно нещо, а май са и доста полезни. Може да се разнообразява с риби - всякакви.....без тези гледани изкуствено - шаран, толстолоб, пъстърва, канален сом. Тъпчат ги с кви ли не гадости, че и антибиотици доста им дават....затова - само морско и сладководно, обаче ако сте си го уловили вие....И най-важното - изобщо да не слушаме докторите- те отдавна мислят само за пари....
DianaIlieva
DianaIlieva преди 16 години и 8 месеца
Ето нещо, по което сме на едно мнение с Белефф :) За мен също няма по- вкусно нещо от калмари, октопод, раци и миди. И морски и океански риби. Но все пак - за десерт искам черен шоколад :)
goldie
goldie преди 16 години и 8 месеца
И аз обичам морски дарове + Тарама /това е разбит хайвер/, когато е пресен хайверът е супер вкусен.