avatar

софия-лакатник 268км

Днес 20 5 06 към 12 на обяд и ми се обажда един приятел и ме кани да се разходим с колата. (преди 2 седмици си я купии)
 -Аз нали съм виден член на организация "ГЪЗ ПЪТ ДА ВИДИ" съгласен. В 13:45 ми се обажда и ми казва чакам те до вас слизай аз надявам траперските си одежди и слизам, и виждам приятела ми и още един негов приятел, който ще кара,(щото на моя приятел май му липсва книжката и е с малък опит като шофьор) но първо ще отидем до тях (кв. лозенец) да си вземел нещо и от там до Лакатник. На ОМВ Илиенци спряхме да заредим и там "взех властта" в мой ръце (вече се бях убедил, че шофьорът ни не е кой знае колко добър) и гас към заветната цел. след купища завои стигнахме Гр. Своге, много добре изглеждащо градче. Чисто, подредено, абе на първо четене страхотно. Спряхме да разгледаме центъра и се "забихме" на витрината на магазин за компютри. (добре че бе затворен ) От там обратно към колата. Завоите нямаха край, но стигнахме. малко преди заведението на водопада се отбихме в ляво. (където миналия път, като ходих с ace koce , таралеж... се бяхме объркали) Невероятно място, изворно поточе, което е прокопало коритото си и е изгладило скалите като малки и по големи "вани", времето бе супер и водата бе топла такаче се цопнах в една от "ваните" постояхме още малко и тръгнахме обратно, към колата и заведението на водопада . Там обявих че ще пия и няма да карам. Хапнахме пийнахме много вкусни кюфтета и кебапчета гарнирани с картофи лютеница , зеле , бобена салатка и люти чушки аз лично изпих и 2 бири след доброто хапване с приятната компания се запътихме към гр.София собственика на колата реши да кара и така бавничко почти до гр.София, където се смениха с "шофьора ни" който от своя страна, малко по рано обсъждайки кой как кара каза един култов за мен лаф: "аз карам, но на първо място съм компютърен специалист" (което затвърди началните ни впечатления ) както и да е стигнахме до ОМВ Илиенци и решихме да измием колата. Спряхме и се наредихме на опашката. Тъкмо бяхме станали втори и собственика на колата се сети че му липсва раницата.
 -Както казва един друг мой приятел "шах с пешка" : )
А в раницата са всичките му документи лични служебни документите на колата и пр. Естествено се сети, че я е оставил на празния стол в заведението.
-Айде обратно.
 Пак "взех властта", (смръчаваше се) но този път бързахме и за 30 мин (колата плаче за рамонт) стигнахме до заведението. Пристигнахме точно когато си тръгваха собствениците. Бяха я прибрали и след благодарност от наша страна се разделихме и обратно към гр.София собственика на колата реши да покара (вече бе тъмно) и караше добре, до като заради една дупка не взе един завой без видимост в чуждото платно което ни стресна всички, от там почнахме да "пъплим" с 40км. от разрешени 60км (което си е изнервящо) след направен коментар се съвзе и покара нормално до един момент в който се "залепих ме" за един натоварен ЗИЛ и след него Волга каращи в конвой. В един прав участък изпреварихме Волгата и неясно за мен как, но колата ни угасна. Дадохме път на току що изпреварената Волга запалихме и почнахме да "пъплим" след тях .На следващата отбивка конвоя отби и пътя бе наш малко по нататък ключовете ми бяха връчени и благополучно, но по-бързо стигнахме гр. София на ъгъла на ул.Г. С. Раковски и ул. Граф Игнатиев "абдикирах", защото ме чакаха някои отявлени блогерии и блогерки в едно близко заведение.

И така организация "ГЪЗ ПЪТ ДА ВИДИ" и днес видя път.
Според bgmaps.com Най-къс маршрут Начална точка СОФИЯ Крайна точка ГАРА ЛАКАТНИК Разстояние: 74.526 km Време: 1:19
Според километража на организация "ГЪЗ ПЪТ ДА ВИДИ" 268км и време за "иди ми доди ми".  Време 8:15