Понеже
почти всеки търсач на сензации не пропуска да включи в писанията си и
прословутите и уникални "колесни коловози" на двата малтийски острова,
нека го направя и аз. Само че ще направя напълно различна интерпретация
на тези траншеи.
Това
не са следи от; строителство, напояване или извънземна гавра. Тези
линии, както и скалата около тях са останки от; нещо голямо, нещо
велико, нещо което хора и култури от далечни брегове са решили да
унищожат веднъж и за винаги. Ето защо около тези коловози има толкова
разхвърляни камъни и явно дълбани скали, това е било скала, на която е
имало нещо свято, но то е станало омразно не само на местните хора, но
дори и на по далечни народи и тия ями и коловози са остатъка на всичко
там.
Важното
е да се запомни следното, това не са следи от градежи, а от разрушение,
копали са за да извадят дори и основите на това, което е било от горе.
А то не е било нищо случайно дори и за bogoizbrania. Именно
тези два острова са били основата на най великата тайна на земята
съществувала някога, но разрушена от покрусени и ужасени народи.
На
първия линк има доста детайлно разглеждане, и те също са стигнали до
извода, че става въпрос за копаене и отнасяне на скален материал, но не
стигнаха до извода ми, че това са вече построени сгради от велики
древни владетели дошли от Валинор.
http://www.angelfire.com/ar/magrosalibarchaeo/
http://s8int.com/noahsark16.html
http://www.maltavista.net/en
И
последно всичките сегашни струпвания на камъни са от по късни периоди,
а за дебелата богиня на „плодородието“ това е типична арабска
подигравка с европейци.
И
още нещо наистина последно, имената на някой места на острова много
напомнят за имената от Падането на Нуменор. Участието на Саурон в тази
история не ме е уплашило и връзката ще се разглежда допълнително.
- - - --
Искане, търсене и представяне
Често
цитираната фраза, "Искайте и ще ви се даде", стандартен и вече изтъркан
призив от не един амвон, е в Мт.7:7,8 и Лк.11:9,10, Двата пасажа са
много по теологични от колкото изглежда. Това е двустихово и
тристъпково изявяване на Христовия план за живота на вярващия.
Смисъла на превода на първата част трябва да е по коректно, "поръчайте и ще се достави" ( αιτειτε και δοθησεται ),
" до-тесетай" е дума с ясно изразено указване за действие в бъдеще
време. Не случайно думата не е даване, което е различно от доставка. В
стих 8 ( ο αιτων λαμβανει ),
„ламбаней“ е взима, конкретизира се следствието на получаването.
Вярващия взима след като му е доставено и след като е поръчал.
Следващата фраза е „търсете и ще намерите“, ( ζητειτε και ευρησετε ).
Употребява се във специални случаи, в които смисъла на "зетейте" е
"искайте да имате", думата е с лично отношение на мислене и желание, не
указва конкретни действия. "Еуресейте", указва както търсене, но и
сигурно намиране, като например магарето за Иесус в Ерусалим, прати ги
да го търсят с указание, че то със сигурност е там и няма начин да не
го намерят. В стих 8 ( ο ζητων ευρισκει ),
„еурекей“ в тази си форма е в случай в който имаме действие в следствие
на намирането. Последващ на намирането и взимането акт.
Третата част, "чукайте и ще ви се отвори", ст.7 ( κρουετε και ανοιγησεται ) и ст.8 ( κρουετε και ανοιγησεται ) са
уникални думи граматически. Става на въпрос не за чукане, а за искане
да се отвори, като се обявява кои и защо го иска "кроуете" и
"анойгесетай" е перманентно отваряне или достъп. В стих 8 ( τω κρουοντι ανοιγησεται ) същата
фраза се повтаря от предходния стих. С нея се завършва мисълта за лично
приемане и отваряне на човека след като се е представил, а не просто
почукал.
Логичната
мисъл е следната, създава се последователност на действието. Първо се
поръчва, това е вид действие. Човек трябва да е вярващ за начало, Бог е
преди всичко. Следва желанието или искането за намиране, което е
предпоставка за действие на вярващия. Вярващия в Бога достига до
Христос след което той действа. Чак след това имаме представяне или
позиция според както е отворено на човека от Светия Дух.